Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Betyársereg: a sötétség és a gyűlölet határtalan

2015. július 13. - Herczeg Sándor

Rózsa Sándor forog a sírjában. Az, hogy a saját bevallása szerint menekülteket verni induló Betyársereg eltévedt a déli határszakaszon, akár még röhejes is lehetne. De nem az.

Sok mindent bizonyít, hogy a Tyirityán Zsolt által vezetett alakulat nem talált egy szem inzultálni vágyott migránst sem egy olyan területen, ahol naponta közel ezren lépik át illegálisan a zöldhatárt. Egyet biztosan nem: az ész túltengését. Nem olyan túl régen vázoltam ugyanitt, hogy elő fog kerülni az „ököl” a magukat az igazság felkent bajnokainak, sőt önkéntes bíróknak vagy éppen rendőröknek tartók között. Nos, be is jött. Arra azonban valóban nem gondoltam, hogy a Betyársereg egész egyszerűen nem találja meg a szerintük minden problémát okozó menekülteket.

betyarsereg_nagy_lajos_mti_index.jpg

(a fotó forrása: Index Nagy Lajos MTI)

A helyzet rendkívül képszerű. Sokan vannak, akik bárki mást képesek okolni saját problémáikért, hibáikért, anyagi, vagy éppen szellemi katasztrófáikért. Valaki mindig lesz kéznél. Cigányok, zsidók, elmebetegek (Hitler is velük kezdte), homoszexuálisok, kormánytagok, vagy éppen ellenzékiek. Igazából teljesen mindegy. A lényeg: legyen kit megverni. Az ilyen, általában elmebeli képességekkel nem túl bőven megáldott embertársaink szerint csak egy hibátlan létezik: saját maguk. A Betyársereg története pontosan erre világít rá. A képzelt ellenségkép most is megvolt, de fizikai valóságában nem realizálódott. S noha teljesen nyilvánvaló, hogy kik voltak a balfékek, ez számukra természetesen indifferrens. Az újabb bűnös Toroczkai László, a velük eddig inkább baráti viszonyt ápoló ásotthalmi polgármester, aki hosszú ideje éjjel-nappal harcol bevándorló-ügyben, védi települését, s üdvözli a kerítés megépítését is. Ne legyen vita: a község első embereként megteszi, amit tud egy olyan szituációban, amelyben több a gond, mint az alföldi fűszál.

toroczkai_index_rosta_tibor.jpg

(a fotó forrása: Index Rosta Tibor)

A Betyársereg megharagudott Toroczkaira, mert az tulajdonképpen nem segített nekik menekülteket verni.

Leírom még egyszer.

A Betyársereg azért fúj Ásotthalom már két ízben is megválasztott polgármesterére, mert az nem vett részt egy olyan akcióban, ami megvalósulása esetén bűncselekmény lett volna. Remélem, mindenki érti. Mindezzel együtt látom, hogy a Facebook-on sok hozzászóló – minden bizonnyal a klaviatúra-bátorság teljes tudatában – golyószóróval, aknazárral és cápáktól hemzsegő vizesárokkal fogadná a határsértőket. Ők azok, akik az iskolapad helyett többnyire a kocsmapultot koptatták, vagy a háborúk iránt érzett hamis nosztalgiával telítődtek, noha azokban soha nem vettek részt. Félreértés ne essék, a migráció nem használ Magyarországnak, ilyen mértékben pedig egyenesen életveszélyes. Minden olyan eszközzel, ami a demokratikus keretek között marad, fel kell lépni ellene, legyen az kerítés, vagy határőrség, esetleg mindkettő. Sőt, el kell érni, hogy a gazdasági okokból érkező bevándorlók ne maradhassanak itt. Éppen ezért nem szabad őket keverni a hazájukat politikai, vagy háborús okokból elhagyó menekültekkel. Ezt sokan hajlamosak összemosni. Egyúttal tévedés lenne azt hinni, hogy ez Magyarország belügye. Sokkal nagyobb mértékben az Európai Unióé, hiszen a határsértők zöme tőlünk nyugatabbra igyekszik. Ezért nem értek egyet azzal a liberálisnak nevezett állásfoglalással, hogy mindenkire szükségünk van. Ki kell mondanunk: nem. Nincs szükségünk mindenkire.

De ez sem jogosít fel senkit arra, hogy szervezett formában azért utazzon el a határra, hogy ott embereket bántalmazzon. Ez nem a középkor. Nem ezért küzdöttek azok, akiknek az álma egy demokratikus, autoriter rendszerek és határok nélküli Európa volt. Nem ezért küzdöttek és sokszor haltak meg azok, akiket a náci, a nyilas, vagy éppen a kommunista terror üldözött, táborokba zárt, éheztetett, agyonveretett, egzisztenciálisan vagy szellemileg tönkretett, netán kivégzett. Vallási, felekezeti, politikai vagy származási indíttatásból. Biztos vagyok abban, hogy a Betyársereg szemléletének általánossá válásáért éppúgy nem áldozta volna fel az életét Nagy Imre, mint Salkaházi Sára, vagy netán Bajcsy-Zsilinszky Endre.

Határa mindennek van. Erre most Toroczkai László is rájött.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr217623174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.14. 16:46:45

Szerintem pedig röhelyes. Ahogy a csávók mehettek, keresték, hogy kit lehet megverni (mintha az egyébként megoldaná a kérdéskört), aztán hazakullogtak, mivel nem találták meg a vernivalókat. Persze arra nyilván azért ügyeltek volna, hogy többen legyenek, mint a megverni szándékozottak. Egyébként ettől kezde már végképp nem helyes a "betyársereg" elnevezés. Annak van egy fajta "robin hood"-i értelemben vett pozitív csengése. Ezeknek a pofáknak nincs.

Netuddki. 2015.07.14. 16:52:05

Vagy, mégsincs annyi bevándorló amennyit a fidesz média hazudik...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.14. 16:58:03

Hiánypótló cikk.

Aki bevándorlókat írtana, azt ugyanúgy meg kell vetni, mint aki elárasztaná hazánkat illegális bevándorlókkal.

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Napi statisztika van az elfogott illegális migrándok számáról.
Már csak neked legalább 10-szer betetettem, hiába játszod a hülyét.
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.14. 17:00:37

"Minden olyan eszközzel, ami a demokratikus keretek között marad, fel kell lépni ellene, legyen az kerítés, vagy határőrség, esetleg mindkettő."

A legjobb az lenne, ha a betyársereg kimenne az illegális bevándorlók melletti tüntetésre, és ott ellentüntetnének.

Két elmeroggyant társaság (Helsinki bizottság, meg a többiek) ha összeborul, abból számunkra csak pozitívum szármozhat.

illaim 2015.07.14. 17:45:55

@Trompf: te szellemi alultáplált! A Helsinki Bizottság csak emberséges bánásmódot kér! Ha ez nálad azonos súllyal bír mint a betyársereg fizikai atrocitása, akkor te ugyan olyan aberrált barom vagy mint ők! Egy eszement náci!

Csatos Bambi 2015.07.14. 19:27:23

@illaim:

"A Helsinki Bizottság csak emberséges bánásmódot kér! "

Az illegális bevándorlóknak még annyi se járna, mint amennyit nyújtunk nekik.

Ha normális bánásmódot akarnának, az lenne az alap, hogy a TÖRVÉNYEINKET betartva érkeznének az országba, majd a TÖRVÉNYEINKET betartva viselkednének.

Ezzel szemben ezek a senkiháziak RÁNK RONTOTTAK, majd miután berongyoltak a HAZÁNKBA, törnek-zúznak, tolvajkodnak, hőzöngenek, fenyegetőznek meg követelőznek.

A senkiházi cionbérenc csürhe meg asszisztál hozzá, sőt, még biztatja is őket.

Csatos Bambi 2015.07.14. 19:28:39

@illaim:

"Egy eszement náci!"

Ne nácizz, zsidó!

kvadrillio 2015.07.14. 19:31:57

Rubint Réka megsérült - Fotó!
:O)))...ILLEN...RANDA...VASORRÚ BÁBA LESZ AZ EMBERBŐL, HA RUBINT-RÉKÁVAL TORNÁSZIK ! :o)))Rubint Réka megsérült - Fotó! BLIKK-CIKK...

Kificamodott a válla, kórházban kötött ki

Medgar 2015.07.14. 19:39:22

@Trompf: Nem csak játsza...

@illaim: "Aki bevándorlókat írtana, azt ugyanúgy meg kell vetni, mint aki elárasztaná hazánkat illegális bevándorlókkal." Nem túl bonyolult mondat, segítsek megérteni?

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 19:42:24

@Csatos Bambi: Te meg betarthatnád a magyar helyesírás szabályait. Kire rontottak rá, Te szerencsétlen? Nézzük már meg a hiradásokat? Téged bántottak? Anyádat? Családodat? Barátaidat? Bárki mást a betyárseregnek nevezett csűrhéből?

Tudod milyen az, amikor valakire rárontanak? Biztos tudod, hogy nálatok ez a stílus. 10 kopasz ver bárkit, aki nem ért velük egyet. És tíznek nincs meg összesen 8 általánosa.

midnight coder 2015.07.14. 19:43:39

Nem baj liberós olvtársak. Lehet, hogy a betyárok nem találták meg az iszlamistákat, de azok majd megtalálnak benneteket. És az fájni fog, nagyon. A Charlie Hebdo-s kollégáitok tudnának mesélni erről, ha még élnének. És kb. ez vár majd minden liberósra ha elég menekült lesz Európában. Az pedig a jelenlegi trendek alapján csak idő kérdése.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 19:46:23

@kvadrillio: Hol a link???? Linket, de azonnal!

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 19:49:56

@midnight coder: Láttál-e már arabot? És fűben nyuszit? És falon pókot? És ültél-e már török börtönben? Ha mindez megvan, akkor jó érzékkel kiszúrod a terroristákat.

Csak egy kis kiigazítás: nem minden arab iszlamista, se nem minden iszlamista terrorista, és tovább megyek, nem minden arab muzulmán.

Pl. az az imám, aki Hadiboban meghívott a mecsetbe erőteljesen iszlám-hívőnek minősíthető. De ezzel együtt mert iszlamista, nem volt terrorista. Mindez történt Jemenben, 2012 decemberében.

Csatos Bambi 2015.07.14. 19:54:38

@Punxsutawney Mormota:

"Te meg betarthatnád a magyar helyesírás szabályait."

Te meg csinálhatsz valamit, amit nem írok ide, mert csúnya.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 19:57:18

@Csatos Bambi: Tényleg, ne már! Gyerünk, zsidózz, libsizz, komcsizz le bátran, csak magadat minősíted, mert ilyen szellemi magasságokban tudsz mozogni.

martineden 2015.07.14. 20:49:34

@Csatos Bambi:...,, Ne nácizz, zsidó!".......Ne zsidozz naci!Frusztral ha valaki okosabb,muveltebb es gazdagabb mint te?

Alick 2015.07.14. 20:52:33

Méghogy betyársereg... rabsolgakereskedőket kellett volna küldeni a határra, hogy rengeteg szabad préda jön...
:)

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 21:51:44

@Medgar: Pont leszarom, Öreg! Nekem a saját tapasztalaidat mond, nem az ami Londoban történik. Tudod, hogy hány keresztény elmebeteg bolyong a világban, akiknek Jézus világosította meg az elméjét és elkezdenek prostikat, kábszereseket gyilkolni, vagy egész egyszerűen bárki mást, aki nekik nem szimpi?
Tudod, hogy hány keresztény predikátor buzdít erőszakra és intoleranciára világszerte?

Sokszor, sok helyen elmondtam. Amíg mondjuk Te, meg sok haverod max egy egyiptomi last minute all inclusive perspektívájából ítéled meg az arabokat és / vagy Afrikát, addig én havonta, de legkésőbb kéthavonta vagyok a terepen Kelet- Afrikában.

Nem azt mondom, hogy ezeket az embereket egytől-egyik be kell fogadni, hanem az, hogy a rászorulóknak aziliumot kell nyújtani, amúgy keresztényi alapon, amire Ti, baszott nagy jobbosok olyan kurvára büszkék vagytok és fennen hangoztatjátok keresztényi küldetéstudatotokat.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.07.14. 21:54:42

@Medgar:

Mocskos ballibek aldják országunknak az első jelentkezőnek !

www.napigazdasag.hu/cikk/46832/

Svédországban a nemi erőszakért elítélt férfiak több mint 80 százaléka bevándorló, javarészt iszlám országból érkező migráns.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.07.14. 21:56:49

@Punxsutawney Mormota:

Hiába pattogsz, rohadák, többen vagyunk akik megvédjük az országot.

Nem engedjük hogy havi 30-40 ezer illegális bevándorló elárassza a lakóhelyeinket, ahol gyermekeinkkel feleségeinkkel élünk.

Leszarjuk az érzékenységedet magasról, leginkább azért mert neked és a magadfajta tetveknek soha nem is volt.
A magyar honfitársaink ellen szavaztatatok a KÁP-nál, most pedig bevándorlók millióit uszítjátok a magyarokra !

Nem hagyjuk, átlátunk a szitán !

midnight coder 2015.07.14. 21:59:04

@Punxsutawney Mormota: Kár, hogy ezt a remek módszert az amcsi titkosszolgálat nem ismeri. Ha ezt idejében megosztod velük, hogy megelőzhettétek volna szeptembet 11-et!

Valóban nem minden arab terrorista, sőt nem minden menekült arab. Én legalábbis még nem láttam csokiszínű arabokst...

Viszont nem is minden muszlim arab. És a legtöbb harcoló szervezetre igaz, hogy a hátország létszáma sokszorosa a ténylegesen harcolóknak.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 22:12:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Köszönöm a felvilágosítást, most magamba szállok és elsírom magam.

Egy sok kilométeres szakaszon egyetlen menekültet sem találtatok, a farkadat megtalálod, ha vizelni kell vagy csak betyárosan behugyozol?

Ahogy ordítasz, biztos vagyok benne, hogy egy szegény, szerencsétlen sorsú, vézna kiskölyök voltál, akivel soha nem barátkozott senki. Tele vagy frusztrációval, dühvel, és gyűlölettel mindenkivel szemben, akinek ellenkező véleménye van.
Apád valószínűleg egy despota volt, aki vert Téged és az anyádat is. Az utcán nevelkedtél, de ott sem szerettek soha, mert képtelen vagy megosztásra és az együttérzésre. Nálad a betyárbecsület csak addig terjedt, amíg Téged védtek a többiek, amikor más került bajba, Te voltál az első, aki felvette a nyúlcipőt.

Szegény barátom. Nehéz lehetett Neked. És még mindig az.

Medgar 2015.07.14. 22:15:28

@Punxsutawney Mormota: Saját tapasztalataim: Marseilleben élnek (éltek) rokonaim, egész pontosan az apai nagyanyám családja. Ők 2013 novemberében voltak kénytelenek elmenekülni a városból. Többször nyaraltam náluk gyerekkoromtól fogva, a saját bőrömön tapasztaltam a multikultit.

Az érvelésed pedig tipikus mellébeszélés. Hány keresztény terror szervezetről tudsz akik évente több tömeges merényletet követnek el? Hány keresztény hívő robbantja fel magát hogy a paradicsomba kerüljön?

Tudom erre is azt mondod leszarod. A tények nem érdekelnek, különben is hozzánk csak fizikus és bölcsész doktoranduszok jönnek akik már mennek is tovább Németországba. Amíg meg itt vannak addig elrozézgattok valamelyik romkocsmában.

Medgar 2015.07.14. 22:22:05

@Punxsutawney Mormota: Elmondtad többször is, hogy kelet-afrikát ismered. Sokat nem számít, mivel az általad említett országok olyan messze vannak a migráció forrásaitól mint Makó Jeruzsálemtől.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 22:24:22

@midnight coder: Tudod, te is is más szemmel néznéd őket, ha ott lettél volna, ahol én voltam. Amikor a Hadramaut- vagy a Dixam-fennsík pásztorai, ha egy madzsarival találkoznak (még jó a hírünk arrafelé a szocialista idők emlékére) meginvitálnak vacsorázni és féltett gidáik közül egyet rögtön megfőznek, mert az idegennek a legjobbat akarják nyújtani... És ugyanezt a vendégszeretet tapasztaltam Ugandában, Ruandában és még kibaszottul koldusszegény Burundiban is.

Naív vagyok? Lehet. De a naivitásom csupán abból ered, hogy már évek óta járom Afrikát és a Közel-Keletet és a legnagyobb attrocitás, ami ért az az volt, hogy a katari reptéren elkobozták a díszdobozos jambiámat, amit csak a másnapi járattal küldtek utánam.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 22:27:11

@Medgar: Azt is elmondtam, hogy voltam a szub-szaharai térségben is. Vissza nem vágyom, de leginkább csak a biztonsági kérdések miatt nem. Amíg Jemenben tök biztonságban vagy egy-két helyi társaságában, és persze adsz a szavukra, és hogyha azt mondják, hogy oda nem kellene menni, akkor bezony oda nem megyünk, addig Szudánban senki nem tudja, hogy ki kivel van.

Medgar 2015.07.14. 22:40:09

@Punxsutawney Mormota: Pontosan azt nem szeretném amit leírtál Jemennel és Szudánnal kapcsolatban. Már pedig jelenleg London=Jemen Marseille=Szudán de inkább Irak. Nem véletlen, hogy a nagy befogadó államok is visszavonulót fújnak. Pedig a jelenlegi menekült hullám nem okoz számszerűleg nagy változást hiszen 2010-ben az Eu 27-ben 19 millió muszlim élt. Ez a becslések szerint 2030-ra eléri a 30 milliót. Ehhez képest az idei 5-600 ezer menekült nem szignifikáns növekedés. Mégis történt valami idén ami arra készteti a nyugati államokat, hogy megállítsák a menekült hullámot.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 23:11:19

@Medgar: Jemennel kapcsolatban csak pozitív tapasztalataim vannak. Ellenben tavaly augusztus 20-án éjszaka betörtek a házamba, mialatt otthon voltunk... Az egyik lecsúszott, nagyon MAGYAR szomszédom volt a tippadó...
Szudán tényleg gáz. Ellenben ha mindenki idejön, akkor én odamegyek, és végre nyugodtan be tudom járni Szomáliát és Etiópiát. Az emberiség bölcsője...

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:20:29

@martineden:

",, Ne nácizz, zsidó!".......Ne zsidozz naci!Frusztral ha valaki okosabb,muveltebb es gazdagabb mint te?"

Mindenkinek tele van már a töke azzal, hogy ha valaki nem ért egyet azzal, amit a cion propagandisták harsognak, akkor lenácizzák őket.

Te meg leszophatsz, köcsög.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:24:40

@Punxsutawney Mormota:

"Tudod, hogy hány keresztény predikátor buzdít erőszakra és intoleranciára világszerte?"

Te tudod?

Halljuk, hány keresztény predikátor buzdít erőszakra és intoleranciára világszerte?

martineden 2015.07.15. 10:26:01

@Csatos Bambi: ,,Te meg leszophatsz, köcsög."........abrandozol langyika?

martineden 2015.07.15. 10:27:34

@Csatos Bambi:Mindenkinek tele van már a töke azzal, hogy ha valaki nem ért egyet azzal, amit a naci propagandisták harsognak, akkor lezsidozzak őket.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:28:24

@Punxsutawney Mormota:

"a rászorulóknak aziliumot kell nyújtani, amúgy keresztényi alapon"

Már megint egy zsidó, aki a Bibliára hivatkozva akarja kioktatni a keresztényeket.

Hol olvastad a Bibliában, hogy aki bemászik a kerítéseden, és rádtöri az ajtót, majd bent a lakásodban elkezd rendezkedni meg követelőzni, annak ki kell nyalni a seggát? Nos, zsidó, tudod a megfelelő igehelyet idézni?

A törvényeink megsértésével, papírok nélkül ideözönlő csürhe NEM a vendégünk, hanem az ELLENSÉGÜNK.

Aki vendégjogokat akar, az az ajtón kopogtasson, ne az ablakon másszon be.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:29:52

@martineden:

"Mindenkinek tele van már a töke azzal, hogy ha valaki nem ért egyet azzal, amit a naci propagandisták harsognak, akkor lezsidozzak őket."

Zsidók vanank.

Náci propagandisták nincsenek.

Igény lenne a nácikra.

Ha így folytatjátok, akkor nácik is lesznek.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:31:01

@martineden:

" ,,Te meg leszophatsz, köcsög."........abrandozol langyika?"

Szopni se tudsz, köcsög?

martineden 2015.07.15. 10:33:00

@Csatos Bambi: ,,Ha így folytatjátok, akkor nácik is lesznek."...kik folytatjak igy?Amugy nem valaszoltal; Frusztral ha valaki okosabb,muveltebb es gazdagabb mint te?

martineden 2015.07.15. 10:34:14

@Csatos Bambi: ,,Szopni se tudsz, köcsög?"..valoban nem,de te igen,legy buszke ra.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 10:36:18

@Csatos Bambi: Több tucatnyi... És elég, ha mondjuk ellátogatsz a piliscsabai református templomba, a lelkész havonta egyszer behúz egy nagyon érdekes szónoklatot. Ez az átlaga. Élveznéd.
Az USA-ban több tucatnyi fajvédő, magát kereszténynek valló pridikátor tevékenykedik háborítatlanul.
De hogy egy hasonlattal éljek az elmúlt 30 évben emberek százai haltak bele futballhuliganizmus közvetlen vagy közvetett következményeibe. Ebből az jön le, hogy a focimeccsekre járók mind vérgőzös állatok? Nem, a részletekbe belemenve az a helyes ítélet, hogy a focimecceskre járók ezreléke vagy még inkább tízezreléke csak balhézni szeretne.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:41:25

@martineden:

" Frusztral ha valaki okosabb,muveltebb es gazdagabb mint te?"

Nem frusztrál.

Zsidónak lenni szar ügy. Az egész bolygó rühelli őket. Az egykor fényes jövő előtt álló "kiválasztott" népből mára a bosszú és a gyűlölet népévé lettek.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 10:41:25

@Csatos Bambi: Zsidó? :D :D :D Az egyik oldalon református pap, mígy a másik oldalon katolikus teológia professzor nagybácsikkal? Hát, drága egy barátom... Tudod, az a legjobb benned, hogy ha valamire nincs válaszod, ha nem tudsz értelemmel válaszolni, mert sem a veled született intelligenciád, sem pedig a tanulmányaid nem elégségesek ehhez, akkor átmész egy hároméves kisgyermekbe és duzzogva zsidózol.

Engem ugyan ezzel meg nem sértesz, és amint korábban írtam; csak magadat és elvtestvéreidat minősíted ezzel.

A csürhe saját magad vagy, és mindenki más, aki lemegy a határra, hogy embereket verjen. Persze, ezt is olyan balfasz módon csináljátok, hogy komédiába fulad az egész.

Ajánlom az Újszövetség olvasgatását, nem egy és nem is két Ige szól arról, hogy menedéket kell nyújtani a rászorulóknak.

martineden 2015.07.15. 10:43:40

@Csatos Bambi: ..,,Zsidónak lenni szar ügy."...szerinted szar dolog okosnak ,muveltnek es gazdagnak lenni?

martineden 2015.07.15. 10:46:12

@Csatos Bambi:....,, Zsidónak lenni szar ügy. Az egész bolygó rühelli őket. Az egykor fényes jövő előtt álló "kiválasztott" népből mára a bosszú és a gyűlölet népévé lettek."...honnan tudod?Megcsomorlott zsido vagy?Csak nem szegedi csanadhoz van szerencsem ?

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:51:06

@Punxsutawney Mormota:

A Biblia sehol nem írja, hogy a rád törő ellenséget meg kell vendégelni, és el kell szállásolni. Jézus se mondta sehol, hogy vendégeld meg azokat, akik százezres falkákban, INVAZÍV módon a hazádra törnek.

A kapuk helyett a falon át betörni valahová tipikus ZSIDÓ tempó egyébként.

Olvasgasd a Jerikó ostromáról szóló részt, ha nem hiszed.

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:52:27

@martineden:

"Megcsomorlott zsido vagy?Csak nem szegedi csanadhoz van szerencsem ?"

A Csanád már meg is csömörlött? :DDD

Csatos Bambi 2015.07.15. 10:55:12

@martineden:

"szerinted szar dolog okosnak ,muveltnek es gazdagnak lenni?"

Hataloméhes, pénzéhes tömeggyilkos népirtónak lenni a szar ügy.

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:14:23

@Punxsutawney Mormota:

"Tudod, az a legjobb benned, hogy ha valamire nincs válaszod, ha nem tudsz értelemmel válaszolni"

Te vagy az, aki nem válaszolt egyetlen konkrét kérdésemre sem.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:15:15

@Csatos Bambi: Drága, olvasási és értelmezési nehézségekkel küzdő barátom!

Téged csúnyán félrevezettek.

Ki tört ránk? Ki az ellenségünk? Hány olyat hallottál, láttál olvastál, hogy a menekültek fosztogattak, gyilkoltak, raboltak, erőszakoltak?

Egyelőre azzal van tele a sajtó, a nagyon jobboldali sajtó is, hogy magyarok gyilkolnak, magyarok ölnek, magyarok fosztagatnak. Lehet, hogy a párhuzamos univerzumban, ahol élsz, ez nem így van, de ebben az univerzumban bezony így van.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:16:49

@Csatos Bambi: Havercsótány! Én minden kérdésedre válaszoltam! Az, hogy a visszafejltett agyaddal nem vagy képes meglátni válaszokat és értelmezni a soraimat, hanem mint egy ipari robot nyomod a csacskaságaidat az már masszívan nem az én gondom. :)

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:20:24

@Csatos Bambi: Egyébként most eldönthetnéd, hogy a menekültek arabok vagy zsidók? Csak csendesen súgom meg, hogy sok keresztény is van köztük. Bár szerinted azok mind látens zsidók :)

Arra a marhaságra, amit írtál, hogy a falakon betörni tipikus zsidó mentalitás - szerinted Mátyás király és történelmünk más nagyjai hogy ostromoltak várat? Szelíden rábeszélték a bentieket, hogy lesznek szívesek kijönni, mert itt ostrom esete forog fenn?

martineden 2015.07.15. 11:36:07

@Csatos Bambi: ,,Hataloméhes, pénzéhes tömeggyilkos népirtónak lenni a szar ügy."...egyetertunk.Ezert vertek szarra a nacikat .

martineden 2015.07.15. 11:36:07

@Csatos Bambi: ,,Hataloméhes, pénzéhes tömeggyilkos népirtónak lenni a szar ügy."...egyetertunk.Ezert vertek szarra a nacikat .

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:42:42

@Punxsutawney Mormota:

"Drága, olvasási és értelmezési nehézségekkel küzdő barátom!"

Tényleg csak ennyire telik a képességeidből? :D

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:43:48

@martineden:

",,Hataloméhes, pénzéhes tömeggyilkos népirtónak lenni a szar ügy."...egyetertunk.Ezert vertek szarra a nacikat ."

Hogy mi? :DDD

martineden 2015.07.15. 11:44:47

@Csatos Bambi:,, A kapuk helyett a falon át betörni valahová tipikus ZSIDÓ tempó egyébként."....nem tudtam h a Lehel is zsido volt ,azert hadonaszott a kurtjevel.

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:45:06

@Punxsutawney Mormota:

"Arra a marhaságra, amit írtál, hogy a falakon betörni tipikus zsidó mentalitás - szerinted Mátyás király és történelmünk más nagyjai hogy ostromoltak várat?"

Nécd már meg, cica, hogy Jerikó falait mikor rombolták le :DDD

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:46:34

@Punxsutawney Mormota:

"Hány olyat hallottál, láttál olvastál, hogy a menekültek fosztogattak, gyilkoltak, raboltak, erőszakoltak?"

Kb. minden napra jut pár történet itthon is, és más, a menekültek áradatától szenvedő európai országban is.

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:48:32

@Punxsutawney Mormota:

"Egyelőre azzal van tele a sajtó, a nagyon jobboldali sajtó is, hogy magyarok gyilkolnak, magyarok ölnek, magyarok fosztagatnak. "

Felállt a cerka, miután ezt így ideokádtad? :D

martineden 2015.07.15. 11:49:39

@Csatos Bambi:,, Nécd már meg, cica, hogy Jerikó falait mikor rombolták le"...huha ,az is az o bunuk,h a magyarok akkor meg nem is leteztek?

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:49:58

@Csatos Bambi: Kérdésre kérdéssel felelni tipikus zsidó mentalitás :)

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:51:34

@Punxsutawney Mormota:

Te hazudsz szimplán és ostobán.

Ráadásul még provokálsz és személyeskedsz is.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:53:16

@Csatos Bambi: Te hazudsz szimplán és ostobán. Ráadásul még provokálsz és személyeskedsz is.

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:53:40

@Punxsutawney Mormota:

" Ez megint egy érv a részredről?"

Nem, ez egy KÉRDÉS volt :)

Tudod, ha egy mondat végén kérdőjel áll, akkor az egy kérdés.

Örülök, hogy szélesíthettem az ismereteidet.

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:55:07

@Punxsutawney Mormota:

Te hazudsz szimplán és ostobán. Ráadásul még provokálsz és személyeskedsz is.

Meg a kommentjeim szövegét is lopod, és sajátodként tünteted fel.

Nem vagy te véletlenül tudodmi?

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:55:24

@Csatos Bambi: Azért mondtam, hogy tipikus zsidó mentalitás, rabbi mentalitás kérdésre kérdéssel felelni. Rossz zsidó családba születtél, így már nekik sem kellesz?

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 11:56:14

@Csatos Bambi:

Te hazudsz szimplán és ostobán. Ráadásul még provokálsz és személyeskedsz is.

Meg a kommentjeim szövegét is lopod, és sajátodként tünteted fel.

Nem vagy te véletlenül tudodmi?

Csatos Bambi 2015.07.15. 11:59:11

@Punxsutawney Mormota:

"Arra a marhaságra, amit írtál, hogy a falakon betörni tipikus zsidó mentalitás - szerinted Mátyás király és történelmünk más nagyjai hogy ostromoltak várat? "

Lám, lám, te magad ismered el, hogy a "menekültjeid" olyanok, mint a várat ostromló sereg. Nem a kapun át kérik a bebocsáttatást, hanem a falakon át mennek be.

Most már csak azt kellene felfognod, hogy a várat ostromló sereget soha, semelyik korban, semelyik nép nem kezelte vendégként.

Mindenhol harcoltak ellenük.

Európa miért ne tenné ugyanezt?

Csatos Bambi 2015.07.15. 12:01:15

@Punxsutawney Mormota:

Te hazudsz szimplán és ostobán. Ráadásul még provokálsz és személyeskedsz is. Meg a kommentjeim szövegét is lopod, és sajátodként tünteted fel. Nem vagy te véletlenül tudodmi?

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 12:02:24

@Csatos Bambi: Értelmezés, értelmezés, értelmezés! Lenin szkázál.

Hazudsz és hülye vagy.
Nem, nem ismertem el, csak külön megjegyeztem, hogy egy baromságot írtál oda is.

..Arra a marhaságra, amit írtál, hogy a falakon betörni tipikus zsidó mentalitás - szerinted Mátyás király és történelmünk más nagyjai hogy ostromoltak várat? Szelíden rábeszélték a bentieket, hogy lesznek szívesek kijönni, mert itt ostrom esete forog fenn?...

No, megyek dolgozni egy keveset, hogy az adóforintjaimból eltarthassalak.

Csatos Bambi 2015.07.15. 12:19:43

@Punxsutawney Mormota:

"No, megyek dolgozni egy keveset, hogy az adóforintjaimból eltarthassalak."

Csak óvatosan, a te fajtád sose bírta, ha munkára akarták fogni őket.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 12:30:00

@Csatos Bambi: Tudod, lelkész és teológus nagybácsik :) Csak már megint nem tudod felfogni, amit írtam :) :) :) De tudod, ha Te egy igazi magyarnak vallod magad, fröccsögő, gyűlölködő, nihillista lumpenproli mivoltodat 100%ig beletolva ebbe a nagyon félreértelemzet nemzettudatba, akkor Je suis Juif.

És akkor a gatyádba lőhetsz.
süti beállítások módosítása