Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Nyakó István a Jobbiknak kampányol

2017. január 07. - Herczeg Sándor

Egy normálisan működő országban meg kellene vetni azt, aki egy parlamenti párt sajtófőnökeként olyat mond, amit Nyakó István csütörtökön az ATV műsorában. De Magyarország nem ilyen. Itt még mindig dübörög a politikai kreténizmus.

Azt követően, hogy a sehol sem jegyzett és feltűnési viszketegségben szenvedő Terry Black gyakorlatilag lehomokosozta a Jobbik elnökét, s ennek a szervilis sajtóorgánumok fröcsögve és nyálcsorgató módon helyt is adtak, megkaptuk az újabb adagot. Ezúttal a saját tehetetlenségében és dilettantizmusában évek óta vergődő MSZP állt elő egy félreérthetetlen mondattal ahelyett, hogy végre egy értelmes embert mutatott volna fel.

nyako_afp_888.png

Nyakó István

(a fotó forrása: 888.hu/AFP)

Szép dolog, hogy a nyári választmányon a saját pártja által elzavart Botka László bejelentkezett a miniszterelnöki tisztségre. Az még szebb, hogy a szocialista politikusok egymásnak tökéletesen ellentmondó és ostoba nyilatkozatokat tesznek azóta is, mi több, egymás fejére öntögetik a baloldali bili tartalmát, a Fidesz harsány hahotái közepette. Igaza volt az éppen Botkát legyőző Hiller Istvánnak abban, hogy amit most művelnek, az a polgárok egy egészen sajátos szórakoztatása. Valóban az. De inkább mondanám teljességgel amatőrnek és szánalmasnak.

Erre Nyakó Istvánnak most sikerült rátenni egy lapáttal. A kérdésre, miszerint a Jobbik elvehet-e baloldali voksokat, ezt válaszolta:

Azt tudom mondani, hogy ez egy szép álom, de hát Vona Gábor úrnak, öhm, hogy mondjam, meleg popsija hideg falhoz ér; fel fog ébredni és rá fog jönni, hogy itt már nincs keresnivalója.

Ha nem tudnám, hogy Nyakó önmagától is képes ilyen undorító kijelentésre, akkor azt hinném, hogy ezt a Habony-művek, netán a Vajna-holding valamelyik alkalmazottja írta és adta oda neki az adás előtt.

Kapjatok már a fejetekhez!

Nincs programotok, nincs egy valamirevaló, támogatott miniszterelnök-jelöltetek, nincs elég választótok, nincs kormányképes támogatottságotok, nincs együttműködési készségetek, alternatívátok, ötletetek – gyakorlatilag semmitek sincs. Összevissza szavaztok, majd elnézést kértek. Van olyan önkormányzati képviselőtök, aki egy éve leugrott egy doboz cigiért és eltűnt, ezért a helyére új választást kell kiírni.

Erre nekiálltok buzizni?

Egy normálisan működő demokráciában a szexuális orientáció nem politikai, s pláne nem politikai alkalmasságot befolyásoló kérdés. Kár, hogy ezt Nyakó István és elvtársai nem tudják, így éppen a nem felszálló ágban lévő Jobbik malmára hajtják a vizet.

Horn Gyula hozzátok képest Kossuth Lajos volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr9012106543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Parajpuding 2017.01.07. 17:05:13

Jujjjujjujjujjj!
Tessék ideköhögni a zelmúlt 6 év kormány és pártmaffiájától is mondatokat. Pl. rögtön azt, amikor eleve ilyesmivel hírbe hozták Vonát, de lehet bármivel folytatni, nem lesz elég a következő fél év, ha csak minden napra egyet választassz a blognak titulált betűhányás témájául. Ja, hogy ezt most éppen egy politikus mondta, nem a fideszmaffia szócsövéül használt és fenntartott lakájmédia? Lényegtelen. Attól, mert a narancsrablók személy szerint fosztogatnak, azt bizony nem a főni jóváhagyása nélkül tehetik...

Parajpuding 2017.01.07. 17:07:12

"Egy normálisan működő demokráciában a szexuális orientáció nem politikai, s pláne nem politikai alkalmasságot befolyásoló kérdés. Kár, hogy ezt Nyakó István és elvtársai nem tudják" Mert Orbán és elvtársai ezt biztos tudják :DDDDDDDD

elemes 2017.01.07. 17:09:11

Szerintem vicceset mondott a Nyakó.

Parajpuding 2017.01.07. 17:09:29

Még egy, csakhogy elbüszkélkedhess, hogy a blogodhoz 3 hozzászólás is érkezett:
Prolipraktika cím sokkal jobban összhangban lenne az iromány színvonalával.

monddazigazatmar 2017.01.07. 17:13:39

Már bocs, de abban, hogy a "meleg segged a hideg falhoz" ér semmi buzi utalás nincs. Ez egy sima szólás, mint a "szomorú fűz alatt vidáman tökönrúgni" vagy a "nagy pofonnak leszel kis gazdája".

dunántúli gyerek 2017.01.07. 17:19:30

Hát, ez nem semmi. Azt hiszem ez a kampány sem lesz unalmas...:)

Jakab.gipsz 2017.01.07. 17:32:52

"Egy normálisan működő demokráciában, (...)", mutass egy ilyent, egy "bezzeg demokráciát".
Mert még csak húszon valahány éve hülyítitek magyar országot a bezzeg demokráciák sikerességével, hol ott a nyugati fejlett demokráciák vannak válságba.

A baloldalt pedig tessenek békén hagyni mint ahogyan a jobb oldalt is, e kettő frigye magyar országba nem jöhet létre, hogy aztán a liberális értelmiség legyen a mérleg nyelve, de szép is lenne mint a régi szép időkbe osztani az ész a demokráciáról, na ezt leshetitek.
Libsik a irány a történelem szemét dombja, ott van a helyetek, nyugodjatok bele.

czjanos 2017.01.07. 17:45:50

@monddazigazatmar: Nem egészen, mert a fenék az hideg zóna. Emlékezetes, amikor egy kisgyerek a buszon ezt kérdezte az anyjától: Anyu, miért mondta az apu azt, hogy de hideg a feneked?

2017.01.07. 17:46:15

@Jakab.gipsz: miért, milyen demokrácia van még? Putyini? Az is válságban. Kínai? Erősen függ a nyugatitól.
Dél-amerikai? Ja, ott tényleg nyugalom van...
Orbáni? Szintén a nyugat csöcsén lóg. Az eus piac nélkül éheznél.

2017.01.07. 17:48:36

@Jakab.gipsz: magyar országot"
Jézus, te tényleg ennyire sötét vagy, vagy nem beszéled a nyelvet? Használj guglit, ha magyarul akarsz írni.

2017.01.07. 17:49:53

@czjanos: nomeg a fej. Szokták is együtt emlegetni...

czjanos 2017.01.07. 17:50:21

Nyakón (minden igyekezete ellenére) túl kellene lépnie az MSZP-nek. A FIDESZ hatalomban elbír egy Kósát, egy Németh Szilárdot, de aki hatalomra (szerintem inkább szolgálatra) akar kerülni, annak nagyobb kalibert kellene találnia, aki eredményes szószólója lehet!

2017.01.07. 17:51:37

@czjanos: vagy szószátyárja.

czjanos 2017.01.07. 17:53:42

@Könnyen elkaptuk, uram!: Erre egy régi történettel reagálok. A tervgazdaság idején megállapították az egy főre eső WC-papír használatot. Ennek megfelelően gyártották a WC-papírt, ami hamar elfogyott, mert kiderült, hogy Magyarországon több a segg, mint a fej.

röf 2017.01.07. 17:55:31

@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Az eus piac nélkül éheznél"
Ez jó, ez tetszik :)
Bevettek minket az EU-ba, mert eladtuk nekik az összes hadrafogható gazdasági társaságunkat, szolgáltatónkat, továbbá ezzel a lendülettel kiszolgáltattuk nekik az összes munkavállalónkat és szabaddá tettük a piacunkat a szemetük előtt.
Majd valaki megjegyzi, hogy az EU-s piac micsoda könyöradomány nekünk....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.07. 17:58:59

@Jakab.gipsz: Tanulj már meg helyesen írni, te tuskó! Még mindig a liberális szóra élvezel?

Taxman 2017.01.07. 18:02:20

Ekkora ökör nem lehetsz! Ez egy nem túl közismert, de azért hébe-hóba használatos szólás, minden előítéletesség nélkül.

dunántúli gyerek 2017.01.07. 18:04:09

@röf: Te ezt nem vágod. Hálásnak kell lennünk az EUnak, hogy nem éhezünk...:))

Kegyetlen 2017.01.07. 18:09:16

Álpolitikaikorrektseg. Magyarul kepmutatas.

Netuddki. 2017.01.07. 18:09:53

Nem kell eltűrni a buzizást se a fidesztől, se a maszoptól. A közpénzzel számolnának el a buzizás helyett!
Ja, nem buzizás? Akkor mi?

Tom Bradley 2017.01.07. 18:10:16

hornyuszit azért ne sztároljuk már...

2017.01.07. 18:10:38

@röf: "Bevettek minket az EU-ba, mert eladtuk nekik az összes hadrafogható gazdasági társaságunkat, szolgáltatónkat, továbbá ezzel a lendülettel kiszolgáltattuk nekik az összes munkavállalónkat és szabaddá tettük a piacunkat a szemetük előtt."

Hazudsz. Amiről te itt hadoválsz unalmadban vagy pénzért, az egy közismert csődtömeg volt: piaci versenyképesség nulla (még a KGST-piacon is), a gyárakat meg szétlopta a magyar dolgozó ( te apádnak is ebből futotta hétvégi telekre).
A piacot meg nem kellett szabaddá tenni előttük: a magyar proli Trabanttal szaladt Bécsbe Gorenje hűtőért, mert a Lehel már büdös volt neki. A zsiguli is szagos lett, mert dízel golfért szaladgáltak Németországba (persze már akkor is ügyesen összelopott pénzekből, valutakeretből). Aztán következtek a kamu kocsitörések, biztosítási csalások, majd a nagyok elkezdték az olajszőkítést.
Szóval, ne hazudj itt össze-vissza, te szerencsétlen, frusztrált Orbán-csicska, mert a történelmet nem lehet meghamisítani. Húzz a búsba gyónni, különben a pokolra kerülsz, ahol majd feleségévé tesz valamelyik régi kommer. De szeretném látni!

É2I 2017.01.07. 18:12:15

Fidesz visszaül, hátradől, röhög.
Nem kell ide habonyvajnamédia, megcsinálja magát az ellenzék cukkolás nélkül is.

2017.01.07. 18:13:10

@Tom Bradley: Miért, te volnál a sztár? Horn Gyulának még a lába nyomába sem érnél. Mit tudnál te felmutatni a szaros életedből?

metal · http://electric.blog.hu 2017.01.07. 18:14:21

Egy szólást fel nem ismerni, hát hogy is mondjam? GÁZ!

2017.01.07. 18:17:55

@dunántúli gyerek: Mindenhol okádsz? Mennyit fizetnek a kommentekért, mert engem is érdekel. Telne a lopott pénzből, de van az az összeg, amiért dícsérném a hazaáruló orbánista tolvajokat.

morpho 2017.01.07. 18:19:15

@röf:
Be lehetett volna önellátásra is rendezkedni. Igazad van. Észak Koreának is kifejezetten jól megy. Az eredmény kézzel fogható. Aztán itt van még a sok hülye ország a csehektől a lengyelekig, a lettektől az osztrákokig, akik mind ezt csinálták. Mind csupa hülye, idióta...

Nyakót meg nem kell behívni a műsorba, mert elmeroggyant...

2017.01.07. 18:21:30

@röf: Elhallgattál, Orbán-köcsög?

morpho 2017.01.07. 18:24:10

@metal:
Egy szólást így alkalmazni az a gáz! Ha valakit ékszerrablással gyanúsítanak, akkor bíró ne poénkodjon azzal, hogy aki korán kel aranyat lel. Te nagyon hülye!

2017.01.07. 18:24:56

@röf: Most akkor mi van? Nincs másik nick-ed, te idióta? Késik a váltás?
Nem kellene elkezdeni, hajjá ki a cipődbű...

Herczeg Sándor 2017.01.07. 18:33:45

@Parajpuding: Az Ön színvonala pedig olyan szinten van, hogy még a blogomról történő kitiltással sem éri meg büntetni.

röf 2017.01.07. 18:37:58

@kutyás majmok népe:
"az egy közismert csődtömeg volt: piaci versenyképesség nulla (még a KGST-piacon is)"
Látom kifogástalanul benyaltad a Kuncze-féle eszdéeszes csattanó maszlagot.
Csak tanfolyam jelleggel:
Egy kivétellel vitték az összes cukorgyárat, azóta be is zárták az összeset, és hozzák a többi gyárukban előállított cukrot. Ezzel buktatták a cukorrépatermelésből élőket szintúgy.
Kettő kivételével vitték az összes erőművünket, áramátvételi garanciával és garantált eszközarányos nyereséggel. (A Paksit nem adtuk, a Vértesi meg olyan környezetszennyező volt a kétszázalékos kéntartalmú márkushegyi szénnel, hogy nem volt kedvük kéntelenítőre beruházni.
Vitték az összes áramszolgáltatót és gázszolgáltatót, majd az egekbe emelték az árakat. Mikor csökkent a külpiacon a gázár, nálunk akkor is emelték a díjat.
A nyereséges, vagy olcsón azzá tehető társaságokat mind vitték, a szart persze itthagyták, hogy zárd be te, és fizesd ki a végkielégítést a dolgozónak.
Ezzel párhuzamosan harsogott az "állam rossz gazda" kezdetű ökörség.

58múltam 2017.01.07. 18:39:52

@monddazigazatmar:
Tökéletesen igaz. Talán Herczeg Sándor még sosem hallotta ezt a kifejezést, ez némiképp menti a félresikerült indulatát. Én egyébként azt a változatát is ismerem, hogy a meleg keze a hideg bilibe lóg. Ha Nyakó ezt mondta volna, akkor még további főbenjárásokkal is megvádolhatta volna a szerző, pl.: hamisan terjeszti, hogy Vona lakásában nincs wc, meg fűtés. Ja, és hogy a keze mégiscsak meleg, tehát megáll az explicit buzizás.
Van az a régi vicc a páciensről, aki a pszichológus által elé tett Rorschach-teszt minden képében puncit lát. Amikor a pszichológus megkérdezi, miért van nála ez az eszement szexuális túlfűtöttség, azt válaszolja: de hát maga mutogat nekem ilyen puncis képeket!

KunnHalmiAgnes 2017.01.07. 18:41:28

" de hát Vona Gábor úrnak, öhm, hogy mondjam, meleg popsija hideg falhoz ér; "

Ne csinaljunk ugy, mintha nem a fasisztanaci rasszista orbanrezsim hibaja lenne, hogy a liberalis demokratak kenytelenek ilyeneket mondani.

kvadrillio 2017.01.07. 18:42:03

namost....kijafeszez a NAGY GÁSPÁR, AKIT ORBÁN DICSÉR ????? ez költő ? író ???
Nagy Gáspár - Öröknyár: elmúltam 9 éves

a sír NIncs sehol
a sír a gyilkosok
a test se I T T NIncs sehol
a test se O T T
a csont a gyilkosok NIncs sehol
a csont
(p. s.)
egyszer majd el kell temetNI
és nekünk nem szabad feledNI
a gyilkosokat néven nevezNI!

és ez mijafasz ??? EZ 1 VERS ????????? ÉS EZÉRT KAPOTT ANNYI KITÜNTETÉST EZ A fószer ????????? szegény orbán......már annyira kezd behülyülni..., hogy fájdalmat okoz vele mindenkinek......... eszem-fasopm megáll...

kvadrillio 2017.01.07. 18:45:37

Orbán Viktor: Európa sorsa egy szalmaszálon függ
nepszava.hu/MTI|2017. jan 7. 16:45
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

MTI Fotó: Kovács Tamás
Belföld
0
inShare

Nagy Gáspár verseivel fordítani tudott a magyar nemzet sorsán - hangoztatta Orbán Viktor miniszterelnök szombaton Budakeszin, a tíz éve elhunyt Kossuth- és József Attila-díjas költő szobrának avatásán. A kormányfőnek nem kellett sok, hogy beszédében a költő méltatása után rátérjen az ősellenségnek aposztrofált Brüsszel hibáira, amiért a "boldogtalan, farizeusi Európa sorsa egy szalmaszálon függ".

"Politikai, szellemi testamentuma velünk él, iránytűnk és vezércsillagunk, kormányzati munkánk vezérfonala" - mondta a kormányfő Nagy Gáspárról, hozzátéve: úgy emlékszünk a költőre, mint aki személyes küldetésének tekintette az 1956-os mártírokra való emlékezés örökérvényű keresztény parancsát. "Ezzel a '80-as évek derekán elevenébe talált az akkor 30 éves júdásfa árnyékában hűsölő elvtársaknak" - fogalmazott.

Nagy Gáspár le merte írni, amiről mások legfeljebb csak beszéltek, s beszélni mert arról, amiről a legtöbben csak hallgattak, "szelíd hajthatatlanságával széttörte az októberi tavasz hőseiről gyártott kommunista hazugságokat" - méltatta a tíz éve elhunyt költőt a miniszterelnök, aki szerint "a végelgyengülés felé araszolgató gulyáskommunizmus okkal tartott az ő tetemre hívó szavaitól".

Azt is mondta, hogy Nagy Gáspár azok közé tartozott, akik "a ma oly divatos, egynémely országban kötelező politikai korrektséget a hamis próféták legfőbb ismérvének tekintették" - emlékezett a költőre Orbán, a mostanában egyre többször hangoztatott gondolatát ismételve, miszerint a politikai korrektség ideje lejárt. Több se kellett, hogy beszédében egy jóízű kommunistázás után rátérjen Brüsszel hibáira. "Minden nap egyre sürgetőbben kérdezzük, hogy vajon mi lesz hazánkkal, ezzel a boldogtalan, farizeusi Európával, amely cinkos lelkiismeretét modern mesékkel csitítja, miközben sorsa csak egy szalmaszálon függ". A kormányfő szerint Nagy Gáspártól jön a felelet: "a remény sohasem meghaló, ha minden utolsó szalmaszál abból a jászolból való" - zárta beszédét.
MTI Fotó: Kovács Tamás

MTI Fotó: Kovács Tamás

Oláh Katalin szobrászművész alkotását a Jobb Kor Polgári Egyesület állíttatta az 1956-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulójára létrehozott emlékbizottság támogatásával. A Budakeszin, a Fő téri parkban elhelyezett mellszobrot az ünnepség végén Spányi Antal püspök áldotta meg, majd a résztvevők - köztük Nagy Gáspár családja - elhelyezték a szobornál az emlékezés virágait.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

és magyar emberek ezrei fagynak meg saját lakásukban ! bazd meg orbán a n énikédet !+ TELJESEN MEG VAN MÁR HÜLYÜLVE ORB ÁN ÉS MILLIÁRDOKAT SZÓR A SEMMIBE A HALÓDÓ EMBEREK HELYETT EZ A faszfej !

kvadrillio 2017.01.07. 18:48:13

nagy gáspár díjai
Díjai és elismerései
Nagy Gáspár posztumusz könyvének címoldala

Móricz Zsigmond-ösztöndíj (1977)
Radnóti-díj (1977)
Alföld-díj (1978)
Clevelandi József Attila-díj (1985)
József Attila-díj (1990)
Magyar Művészetért díj (1990)
Greve-díj (1992)
Artisjus irodalmi díj (1992)
Tiszatáj-díj (1993)
Nagy Imre-emlékplakett (1993)
Kölcsey-díj (1994)
Ratkó József-díj (1994)
Getz-díj (1995)
Balassi Bálint-emlékkard (1999)
Kossuth-díj (2000)
Hűség-díj (2001)
Szent Márton-díj (2003)
Arany János-díj (2005)
Szépirodalmi Figyelő-díj (2005)
Március 15.-díj (2006)
Magyar Örökség díj (2006)
Prima díj (2006)
Mikszáth Kálmán-díj (2007)
Kölcsey-emlékplakett (2007)

minggyáááá beszarok !

szegény Petőfi, József Atilla......

kvadrillio 2017.01.07. 18:50:57

Nagy Gáspár - Öröknyár: elmúltam 9 éves

a sír NIncs sehol
a sír a gyilkosok
a test se I T T NIncs sehol
a test se O T T
a csont a gyilkosok NIncs sehol
a csont
(p. s.)
egyszer majd el kell temetNI
és nekünk nem szabad feledNI
a gyilkosokat néven nevezNI!

HÁÁÁÁÁÁÁÁBAZMEG ! AKI ILLLLLYET TUD ÍRNI, AZT TÉLLEG TELE KELL TÖMNI MINDENFÉLE CSODADÍJAKKAL ! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

hidroponi 2017.01.07. 19:06:55

@kvadrillio: döm-dödöm, döm-dödöm, döm-dö döm-dö,döm-dödöm.

Jakab.gipsz 2017.01.07. 19:12:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Helyes cselekedet ha hibát észleltek javítsátok ki, más hasznotok különben nincs.

Személyeskedésen kívül nem tudtok mondani semmit, sajnos csak ennyit ér a véleményetek.

nick papagiorgo 2017.01.07. 19:17:46

@kvadrillio:
nagyon színvonalas.
Főleg a végén a "magyar emberek ezrei fagynak meg saját lakásukban ! bazd meg orbán a n énikédet !" és a többi káromkodás.

Mondjuk a témához semmi köze, de nem baj, valahol mindig ki kell ereszteni a gőzt, ugyebár :) Még az irodalomkritikusoknak is :)

aprika 2017.01.07. 19:24:08

@kvadrillio: A magadfajtának nem kell tudni, hogy ki volt Nagy Gáspár. Ennyi.

ember100 2017.01.07. 19:29:49

@röf:
Helló !

Te most Te tényleg ilyen együgyű vagy ? vagy fizetnek érte ?
1. A csapból is ez a cukorgyár sztori jön csak az a probléma hogy a cukorgyárakat privatizálták ! Magyarok megvették pl. 100 millióért és 3 hónap múlva eladták valami külföldinek 150 millióért :( ( ja mielőtt bármit is mondanál erről szólt a privatizáció magánembereknek eladni a javakat!)
2. Erőművek , Te is vehettél volna 1 euróért is ha van fedezeted hogy a következő 5 évben 1-50 milliárd forintból felújítod :)

Elég populista demagóg a szöveged !

Ser Vazul 2017.01.07. 19:36:02

Kicsit ugyan elörjöngtetek a téma mellet,de visszatérve nyakó "úrhoz", szimplán csak kiderült újra h a szocik csak pofáznak az európai értékekről ugyanúgy utálják a buzikat,cigókat stb (főleg a szavazóik persze lehet ez már kampány

dunántúli gyerek 2017.01.07. 19:41:45

@Ser Vazul: A rab madarak nélkül a szocik nem mindig tudják, kit kell utáni.

Olyanok ők, mint az arctámadó alien a nemzet (na jó a szocik) testén.

kvadrillio 2017.01.07. 19:42:20

aprika: jóóóólvannna ! Mára már kikukáztad magad, pihenj egy keveset !!! :O)

Kultúra
Alföldi: a fene akar szabadságharcos lenni
Népszava|2017. jan 7. 05:00
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

,,Mindenki próbál igazodni és ez nem csak a színházra jellemző” FOTÓ: Szalmás Péter/Népszava
Kultúra
0
inShare

Ma este mutatják be a Radnóti Színházban Alföldi Róbert rendezésében a Kanadában élő, libanoni születésű Wajdi Mouawad Futótűz című drámáját, amelyben egy menekült történetét ismerhetjük meg. Alföldi úgy véli, a civilizált, keresztény Európa felnőttsége abból derül ki a menekültügyben, hogy mennyire engedi magát érzelmileg befolyásolni. Ami a hazai közállapotokat illeti, Alföldi szerint mindenki, beleértve az értelmiséget is, a saját pecsenyéjét sütögeti. A hatalom pedig szépen felfalta a színházat.

- A Futótűz című darabban, kulcsszerepet kap a családi titok, illetve annak lelepleződése. De a titkok a korábbi rendezéseiben is izgatták.

ennek a zalföldinek sokat javult a látásmódja mostanárrrahhh...:O)))

röf 2017.01.07. 19:44:07

@ember100:
Kigugliztál valamit, csak rosszul.....
A cukorgyárak többször is gazdát cseréltek, de senki nem akarta hosszú távon életben tartani (nézd meg mondjuk a szolnoki gyár történetét.)
Aztán amit ezen kívül írtam a szlovák cukorról, meg a tönkrement gazdákról, ahhoz nincs szavad, tehát te is így tudod...
Az erőművek témájában meglehetősen tájékozatlan vagy, de megbocsájtom neked.
Nyugaton is tudnak számolni, tehát úgy vették meg, hogy vastagodjanak rendesen.
Szabad verseny kizárva, áramátvétel garantálva.
Aztán mikor az amerikai AES-nek versenyezni kellett volna a Tiszai erőművével a magyar piacon, azt már nem vállalta, bezárta.
Szeretem, mikor tények helyett anyázásba fogtok :)

Merlot 2017.01.07. 20:00:28

@Tom Bradley: "hornyuszit azért ne sztároljuk már..."

Nem kell sztárolni, anélkül is lemossa a történelem lapjairól ezt a rablóvezér Orbánt.
Igaz, komcsi volt, igaz. Orbán meg KISZ titkár.
Igaz, szerette a konyakot. El is terjedt a szólás: Igyál még egyet , és fogd rá a Gyuszira!
Orbán vedeli a pálinkát, vazze, az nem baj?
A "Pufajkást" kitüntette Németország, és kalapot emelt a határnyitása előtt Európa. Orbán mi a faszt is kapott? Mi is a véleménye róla a mértékadó nyugati demokráciák vezetőinek?
Az, hogy egy állandóan harcban álló, a markát az euro milliárdokért tartó, hálából a kenyéradó gazdáinak képébe köpködő geci, ahogyan azt igen helyesen kimondta egy ország előtt egykori haverja, a Simicska.
Ha így húzzuk meg a vonalat:
A Gyula egy államférfi volt, ez a mininapóleon meg egy országvesztő tolvaj.

dunántúli gyerek 2017.01.07. 20:07:00

@Merlot: A "Pufajkást" kitüntette Németország, és kalapot emelt a határnyitása előtt Európa. Orbán mi a faszt is kapott? Mi is a véleménye róla a mértékadó nyugati demokráciák vezetőinek?

- mi jobboldaliak magunkat szeretjük kormányozni, nem szeretjük a külső kézivezérlést, ami nálatok alapfeltétel, mind1 hogy orosz, német vagy amerikai segget kell nyalni

FinderTab 2017.01.07. 20:07:36

elvtarsaim! pufajkasok elore!

FinderTab 2017.01.07. 20:10:34

azert hornnak a faszat szopikazni eleg identitas zavaros bipolaris allapot, attol fuggetlenul h valoban ezerszer tobb volt a kormanyzas alatt anno, mint ezek a mai genetikai hulladekok a baloldalt

FinderTab 2017.01.07. 20:16:00

irom ezt ugy h alapvetoen konzervativ liberalis vagyok...

Boka1 2017.01.07. 20:17:59

A szájszagú többség választja a szájszagú elitet. Ahogy Hofi mondta: egy csőcselékünk van, azt kell beosztani.

dunántúli gyerek 2017.01.07. 20:20:53

@Boka1: 'A szájszagú többség választja a szájszagú elitet.'

- ezzel kampányoltok majd 2018ban? Nem mintha nem lenne tökmid1.

nick papagiorgo 2017.01.07. 20:24:01

@Merlot:
"Orbán mi a faszt is kapott? Mi is a véleménye róla a mértékadó nyugati demokráciák vezetőinek?"

Asszem maga Orbán mondta az olasz kormányfőnek, amikor az hőbörgött, hogy "majd meglátjuk, ki hol lesz 2020-ban".
A mértékadó nyugati demokrácia vezetője azóta már meg is bukott :) Ilyenek kerültek hatalomra, mint pl. Trump - sokak szerint az USA azóta már nem is mértékadó demokrácia :)

Nem akarom Orbánt, és Hornt se se védeni se támadni. Egy tény, hogy "kortárs" politikusokat elég nehéz objektíven megítélni, ehhez kellene pár évtized.
Hornról kb annyit, hogy a halála óta a baloldalnak nincs egy normális európai szintű politikusa. Ez nem tudom, mennyiben az ő érdeme amúgy :)

J.R. Ewing 2017.01.07. 20:46:13

Rohadt egy tetű ez a nyakó, pont mint az itt kommentelgető balibsi csótányok.

csorsza 2017.01.07. 20:48:53

Nahát, a demokratikus és be- és elfogadó baloldal egyik hiteles politikusa buzizik a közéletben? Nahát, nahát... Mi újat tudtunk meg róla/róluk?

Boka1 2017.01.07. 20:53:01

@dunántúli gyerek: fogkefével fogok kampányolni, irodalmi magyarral. Hátha lesz 5 szavazóm.

pamut 2017.01.07. 21:18:26

hehe, régóta mondom hogy don orbán kilóra felvásárolta a szocikat, ingyen nem lehetnek ennyire bénák, s lám, már a kommunikációjukat is kezdi átvenni az orbáni szennymédia-központ :)

ember100 2017.01.07. 21:20:28

@röf:
Helló !

Ne izgulj nem gugliztam hanem megéltem ezeket az eseményeket.
De hát mi is amit +rosszul tudtam , írtam "

Nem tényfeltáró riportot írtam hanem azt az igazat amit Te is beismertél leírtál , AKKOR mi is a gond ?????
Miért is nem vettél cukorgyárat , erőművet ?
Most meg itt picsogsz hogy nem magyar meg nem nemzetit , tetszett volna megvenni és megtartani !

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.01.07. 21:27:28

"@ Herczeg Sándor ":
S'akkor mit írtá' volna ha:
- ..hideg popsija meleg fejhez ér"...mondá Nyakó, ki szürke pártjában is fakó!

FinderTab 2017.01.07. 21:27:30

tudjatok az a szomoru, h mi itt egymast basztatjuk, gyozkodjuk, sertegetjuk, mintha attol barmi is valtozna, es mindezt ugy, h lehet ezt leszamitva kibaszott jot dumalgatnank egy (2-3-4-5 :)) sor mellett

röf 2017.01.07. 21:27:54

@ember100:
Vagy tetszettünk volna nem eladni üveggyöngyökért.

Boka1 2017.01.07. 21:28:55

@csorsza: ez is magyaros temperamentum része. A liberális kirekeszti a konzervatív buzit.

Boka1 2017.01.07. 21:36:03

@röf: a cukorgyárakat és a papirgyárakat azért zárták be, mert pl. az egyik magyar papirgyárat azért zárta be az osztrák tulaj, mert a napi lopások meghaladták a 3 millió forintot. A külföldi főnökök tehetetlenek voltak. A cukorgyáraknál detto. Már külföldi beszerzőkkel dolgoznak a multik.

Larry Silverstein 2017.01.07. 21:41:05

@Boka1: 'A külföldi főnökök tehetetlenek voltak. A cukorgyáraknál detto. Már külföldi beszerzőkkel dolgoznak a multik.'

Ettől nőtt rekordra a foglalkoztatottság?

Boka1 2017.01.07. 21:51:07

@Larry Silverstein: hol? A Hiradóban? A foglalkoztatás egyáltalán nem nőtt. A selejt továbbra is az államnak dolgozik meg munkanélküli ( az is sokmilliós népréteg), a többi meg külföldön. Akinek meg van állása az egyik megszűnő helyről meg a másik működőbe. A munkaerő hiány szakember hiányt jelent, mert magyar/történelem meg torna tanárból nagyon sok van, szakemberből van igen kevés.

Ma Baker 2017.01.07. 21:55:39

Jja merthogy fideszes többgyerekes polgármestert (Kocsis Máté) szabadon lehet buzizni, sőt még jókat röhögni is rajta, sőt bíróságon elkaszálni a keresetét ezügyben mert közszereplő. Fordított esetben meg itt kell fröcsögni a blogkertecben. Plusz pikantéria, hogy az eddig következetesen "szélsőjobbnak" titulált pártot védve. Betegre röhögöm magam a ballibsiken lassan.

dunántúli gyerek 2017.01.07. 21:57:47

@Boka1: Nem éppen. Munkaerőt keresnek az összes boltban, étteremben is. Oda aztán qrva nagy szakértelem kell.

magyartakarek.blog.hu/2017/01/05/tortenelmi_csucson_a_foglalkoztatottak_szama

Larry Silverstein 2017.01.07. 21:58:37

@Boka1: Elkéstem. Jó lesz nekem amit fent már leírtak.

Ma Baker 2017.01.07. 21:59:12

@Boka1: "egyik magyar papirgyárat azért zárta be az osztrák tulaj, mert a napi lopások meghaladták a 3 millió forintot. A külföldi főnökök tehetetlenek voltak. A cukorgyáraknál detto."

Mese habbal. Történetesen ismerem a hatvani és aztán a szolnoki cukorgyár műszaki igazgatóját. Ő is kerek perec megmondja, hogy német piacszerzés miatt kellett bezárni a hazai cukorgyárakat, főleg Szolnok esetében, ahol pont pár évvel azelőtt történt modernizáció több milliárdos értékben.

Boka1 2017.01.07. 22:06:01

@dunántúli gyerek: keresünk, de nincs. Már csak a felső fogsor 70 százalékos megléte és legalább 2 matematikai művelet ismerete az elvárás, de nem jönnek. Legutóbb azért lépett ki egy erdélyi kolleganő, mert kamerát tettünk a kasszához. Minden konkurensünk ezzel küzd.

dunántúli gyerek 2017.01.07. 22:10:26

@Boka1: Ezek szerint szar hely vagytok, s ez ilyenkor gond igazán, amikor könnyü munkát találni.

Boka1 2017.01.07. 22:14:19

@Ma Baker: pedig sajna ez van. Akár hányszor cserélték le a biztonsági szolgálatot, ment a mutyi: a főnökök a kamu román szállításokat intézték, a raktárosok meg a túlrakodást. A felszámolók meg a vagyon mentést. Csak mindig egyszerűbb a befektetőre fogni. Ez afféle fájdalomcsillapító. Amikor a konkurenciától elcsábítasz egy könyvelőt, az tud érdekes dolgokat mesélni. Még azt is, amit a menedzsment nem mond el józanon.

Boka1 2017.01.07. 22:15:18

@dunántúli gyerek: szar hely, mert dolgozni kell.

pamut 2017.01.07. 22:25:45

@dunántúli gyerek:

szia gyerek, "elfelejtettél" válaszolni a kérdésemre, hát ennyire gyáva vagy?

Szőr Artúr 2017.01.07. 22:44:40

Prolipraktika lenne a blog helyes neve.
Szánalmay fröcsögőgép.
Gondolom, fideSSes megbízatással.

gesol 2017.01.07. 22:45:26

@röf: te komolyan hiszed, hogy a rendszerváltozástól eddig eltelt időt ezzel az egyszerű mondatoddal magyarázatként le lehet írni? Sok energiát nem fektettél bele :(

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.07. 23:12:23

@Merlot: Gyula batyank moszkvai parancs nélkül, saját szakállára legfeljebb a kis labujjkörmét vaghatta le, és nem a vasfüggönyt. Ennyit a nagy tetteiről.

morph on deer 2017.01.07. 23:28:18

@nick papagiorgo:
"Asszem maga Orbán mondta az olasz kormányfőnek, amikor az hőbörgött, hogy "majd meglátjuk, ki hol lesz 2020-ban".
A mértékadó nyugati demokrácia vezetője azóta már meg is bukott :)"

Csak szólok, hogy imént lett 2017!

Azaz még nincs 2020, tehát a történet még elég messze van a végétől.

Vagyis "majd meglátjuk, ki hol lesz 2020-ban", nem gondolod?

ember100 2017.01.08. 01:08:22

@röf:
Helló !

Vagy tetszettek volna megmaradni a szocializmusban :(
Ezt hívtuk privatizációnak , aki közelebb a tűzhöz jobban melegedett ( dakota közmondás :) )
Magyarok vették meg CSAK a pillanatnyi haszonért eladták akár az ördögnek ( külföldi multinak ) egy kis haszonért .
Miért is a tőkés , külföldi vásárló a hibás ?????

apro_marosan_petergabor 2017.01.08. 07:13:48

Egy konzervtívnak álcázott pártvezér ne legyen homoszexuális. Hogy Nyakó mit mond, lényegtelene, a kérdés az, a gumigerincü Vona búza, vagy nem búza? Ha nem búza, a kérdést le lehet venni a napirendről. Marad a gumigerinc, de ezzel már "csak" a pártjával és választóival kell csak elszámljon...

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 07:49:54

@monddazigazatmar: "Ez egy sima szólás, mint a "szomorú fűz alatt vidáman tökönrúgni" vagy a "nagy pofonnak leszel kis gazdája"."

Igazad van, az a kocsmában.
De Nyakó nem a kocsmában, és nem a haveroknak, hanem a tv-ben és a választóknak fitogtatta nagy eszét. Én a szocik helyében ki is tenném a pártból a meleg seggét a hideg jégre. Mert a mondás erről szól, nem hideg falról.;D

Aki a saját pártja érdekeit ennyire nem tudja a beszédében képviselni, az miért szószólója egy pártnak? Mert ugyé mintha arrról lenne szó, hogy a fidesz által kiásott lövészárkokat be kéne már temetni, hiszen ennek az országnak a polgára az is aki szoci-libsibolsikomcsi, meg az is aki jobbik, meg az összes többi is.
Én a Botka helyében leszarnám ezt a bandát, mert nem tudják magukat már 25 éve hová tenni. Az ilyen nyakó-féle okosságok meg nem a tábort növelik, hanem csökkentik. Én biztosan nem fogok rájuk szavazni, mert melldöngető elvtársakból meg nertársakból láttam már eleget, és Nyakó a társaival együtt nem egy kívánni való példányok.

andrásúr 2017.01.08. 07:52:40

" Testnedvem csermelye hevesen csergedez eremben e terjedelmes, eszement elemzest ertelmezve " !

röf 2017.01.08. 07:52:48

@gesol:
Igen, a tömör lényeg ez.
(összetett mondat volt)

röf 2017.01.08. 07:57:03

@ember100:
Nem privatizációnak hívták, hanem rabló-privatizációnak.
Nem értem mit rugózol azon, hogy egyből külföldi vette meg, vagy előbb magyar vette meg, utána külföldi.
Nem ez a lényeg, hanem hogy megvette és garantált profittal működteti, vagy megvette, bezárta, és máshonnan hozza ide ugyanazt a terméket.
Látom fogod a lényeget....

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 08:08:29

Arról pedig, miért adták el a cukorgyárakat a tulajdonosok, talán meg kéne kérdezni egyet-kettőt. Volt anno valami cukor kvóta.
Aki nem tudná ez arról szólt, hogy mekkora területen termelhet egy uniós ország cukorrépát. Nos a magyar kormány eladta a kvóta jelentős részét, és ezért a gyáraknak nem volt elég alapanyag. A nyugati tőkésnek volt csak arra pénze, hogy a lepukkant gyárakat megvegye és becsukja. Mert egy korszerű gyárban fel tudta dolgozni az össze magyar termést.

A múlt megismeréséhez nem ártana néha a korabeli újságokat elolvasni. Főlg annak, aki időközben annyira megöregedett, hogy már arra sem emlékszik, hogy meleg popsit, vagy a meleg segget kell a jégre tenni, meg azoknak is, akik akkoriban még leheletnyi gondolatként sem léteztek.

Mizantrop 2017.01.08. 08:15:52

Nyakó Istvánnak egy ilyen mondat után takarodnia kell a magyar közéletből. Ha az MSZP normális párt lenne (nem az), páros lábbal kellene kihajítania. Aki nem képes felfogni azt, hogy az aktuális helyzetben egy ilyen mondatot jó ízlésű ember akkor sem mond ki nyilvánosan, ha amúgy az a mondat része frazeológiánknak, nos arra nem lehet bízni a jelenlegi maffiakormány leváltását sem elvben, sem gyakorlatban. Mert éppolyan undorítóan cinikus, mint a jelenlegi bűnszövetkezet. Aki pedig ezt ellenzéki oldalról relativizálja, narancsosokra mutogatással kompenzálja, annak meg nincsenek elvei.

sőőtnagyonis 2017.01.08. 08:40:02

Jó ez a beszólás. semmi bajom vele. Ha már nem tudnak jobbat, legalább az ellenfelet kurvázzák le rendesen. Azok is emberek, mint az osztrák nácipárt vezeteője, aki totális ellentéte volt annak amit óbégázott. Vona efftárssal is csak ennyi a baj? Miért nézné ezt tétlenül a Maszop. Nem lepődök, meg, ha kiderül, hogy az illiberális média is hasonló képen melegíti a hátsóját, miközben fagyizik.

SZrTÁJK 2017.01.08. 09:00:21

Itt a lényeg az, hogyan alacsonyodhat le Vona annyira, hogy egyáltalán hírbehozható legyen az internacionalistákkal való esetleges összefogásban. Azokkal, akik az utóbbi 70 évből 60-ban hatalmon voltak, és tönkretették az országot. Mindegy, hogy Rákosi, Kádár, Horn vagy Gyurcsány. Vagy előfutáraik, mint Kun Béla, meg Szamuely. Ezek mind csak aktualizált változatai ugyanannak. Aki ezekkel összefog, az korpa közé keveredik...

sisifux 2017.01.08. 09:14:34

@dunántúli gyerek: "- mi jobboldaliak magunkat szeretjük kormányozni, nem szeretjük a külső kézivezérlést, ami nálatok alapfeltétel, mind1 hogy orosz, német vagy amerikai segget kell nyalni"

már amennyire kormányzásnak nevezhető a lopás, a közpénzek lenyúlása.
amúgy putyin pincsijeként elég nevetséges nem orosz seggnyalásról, vagy trampli győzelme után nem amerikai seggnyalásról beszélni.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.01.08. 09:14:55

@monddazigazatmar:

Persze hogy semmi utalás nincs e melegekre a "meleg segg" szóhasználatnak.

De nem azért mert nincs, hanem azért mert Nyakó mondta, aki MSZP-s, azaz politikailag korreket, így ő de facto nem buzizhat, akkor se ha a buzi kurv@ anyjába küldi éppen a Vonát ezzel a szóösszetétellel.

Megjegyzem az egész Vona buzizást az a Terry Black kezdte, aki kifejtette, hogy nála csak Gyurcsány és Horn Gyuszi jöhet szóba, és ezidőtájt MSZP-s képviselő jelölt is lett belőle, amikor Vonát buzizta. (2010-2014)

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 09:59:55

@Legeslegalja:

"de hát Vona Gábor úrnak, öhm, hogy mondjam, meleg popsija hideg falhoz ér;"

A meleg popsi, meg a meleg segg nem ugyan azt fejezi ki. Vagy neked mindegy, csak hátul legyen és kerekedjen?

Ugye milyen szép is a magyar nyelv? Azért néha illenék tudni, mármint magyarul, mert a korrekt politizálás szétkúrása néha furcsa helyzeteket teremthet. Magyarul.

camilló 2017.01.08. 10:04:54

@kutyás majmok népe: Igazán színvonalas hozzászólás! "Szitkozódással azok szoktak érvelni, akiknek nincsenek érveik."
Azt állítani, hogy a "létezett szocializmus" gazdasága egy csődtömeg volt, finoman fogalmazva is erős csúsztatás. rengeteg elemzés született ebben a témában, de az egyik legjobb amit olvastam, az Krausz Tamás tollából származik. Azért ajánlom a figyelmedbe Botos Katalin megszólalását is ez ügyben (gyengébbek és a Te kedvedért az Antall kormány államtitkára volt és az ATV egyik műsorában beszélt nem is olyan régen.) Tény viszont, hogy a magyar gazdaság jól működtethető elmeit, vagy a konkurenciának számító termelő vállalatokat egyszerűen megvásárolták a nyugati cégek. Példa az elsőre: Székesfehérvári Könnyűfémmű. Példa az utóbbira. Üveggyárak. A két példa csak egy-egy a sok közül! Valójában piacot vásároltak és csak hiú ábránd az, hogy fejlett technológiát hoztak. ha hoztak is, azt alkalomadtán viszik is, és maradnak az üres csarnokok! Tudod a tőkének érdeki vannak, és nem elvei! Ez tökéletesen igaz a neoliberális politikusokra is, de miért is lenne ez másként! Ha válaszolni akarsz akkor megkérlek rá, hogy szitkok nélkül próbáld megtenni, a tényekre hivatkozva. Tényeknek azokat nevezem, amit esetleg tanulmányokkal is alá tudsz támasztani, és nem a Blikk színvonalát képviselik!

2017.01.08. 10:07:42

@röf: Figyelj ide, te szarházi Orbán-csicska! Ha nekem akarsz bármikor is bármire reagálni, akkor olvasd el előtte, hogy mit írtam, majd értelmezd. Ne kenegesd a szart és dumálj félre, fideszféreg, mert elküldelek rögvest a sarkon ácsorgó felmenődbe.
Nehogy már félremagyarázd azt, amit én személyesen tapasztaltam ezen a lepratelepen. Hány éves is vagy, takony?

2017.01.08. 10:14:47

@camilló: Ha a szocializmus nem volt egy csödtömeg, hogy lehet, hogy még mindig nem abban a rendszerben élünk? Hogy lehet, hogy nem daráltuk be a szocilaista minőséggel az imperialista, kizsákmányoló nyugati kapitalizmust? Hogy lehet, hogy nem Magyarország vásárolta fel a nyugati hanyatló ipart? Kommunistának (fideszesnek) teccik lenni?

masada 2017.01.08. 10:22:41

Szaros Vonát nem kell védeni

2017.01.08. 10:24:45

@camilló: @röf: "Azt állítani, hogy a "létezett szocializmus" gazdasága egy csődtömeg volt, finoman fogalmazva is erős csúsztatás."

Mindkét szocialista szakértő balfácánnak: ti miért nem zsigulival (Ladával) mászkáltok? Miért nem Moszkvába jártok bevásárolni, illetve Észak-Koreába? Miért nem Junoszti lapos tévén nézitek a világbajnok magyar focit? Kis fideszkommunista nyikhajok...

camilló 2017.01.08. 10:39:07

@kutyás majmok népe: A kérdéseidre a válaszokat az általam ajánlott két ember megadhatja Neked! Botos Katalinnal Rónai Egon készített riportot. Azért ajánlottam Őt is, mert nem vádolható elfogultsággal a szocializmus ügye iránt. Krausz Tamást már inkább támadhatják ebből a szempontból, de véleményem szerint korrekt elemzést ad a Szovjetunió történelme című munkájában ezekre a kérdésekre. Hogy ne kelljen sokat keresgélned az utolsó (ha jól emlékszem) két fejezetben foglalkozik ezzel. Azért a Szovjetunió történelmét ajánlom, mert az könnyen belátható, hogy a "létezett szocializmus" történetének a meghatározó állama, és egy olyan gazdaságilag nyitott országnak, mint a mi hazánk, a sorsa mindig összeforr a vele szövetségben lévő államok sorsával. Szeretném megkérdezni Tőled, hogy miért jó az nekünk, hogy "összeszerelő" ország lettünk? Miért jó az nekünk, hogy a GDP döntő hányadát, nem magyar tulajdonú cégek állítják elő? Lenne még jó pár ilyen irányú kérdésem, de lehet fölösleges. Mivel ahogy látom, Te nem vagy tájékozott a nyugati munkások, szakszervezetek mai harcaiban, azért leírom Neked, hogy a "szocializmus" bukása után, bizony rengeteg szerzett jogot veszítettek el! Kommunistának teccem' lenni, ha már így rákérdeztél. Szeretném azt is megjegyezni, hogy aki párhuzamot vél felfedezni a Kádár rendszer és a mai viktorizmus között annak súlyos történelmi hiányosságai vannak! Legalább akkora tévedés, mint azt állítani, hogy a fasizmus (nácizmus) rokonságban áll a szocialista eszmékkel!

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 10:39:16

@kutyás majmok népe:

No csak mag ne miértezzen annyira, mert azonnal oda jár majd maga is, velem együtt.

01234567 2017.01.08. 10:40:55

Megy a királycsinálás ezerrel. Most Vonát kell futtatni, belőle kell "embert" csinálni, teszi is a média a dolgát ahogy tette is mindig Antall, Horn, Orbán, Gyurcsány esetében a Magyar Nemzettől az Indexig. Mert most ő kell, nehogy valami olyan jöjjön aki a semmiből, az ismeretlenből, alulról szerveződve emelkedik ki, akit majd nem tudunk kontrollálni, esetleg irányítani is. Mert a magyar média a legrohadtabb a magyar politika csak az ürüléke, a társadalom meg a hányadéka és ti buták, primitív önálló gondolkodásra képtelenek ezeket eszitek. Mikor melyiket.

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 10:43:18

@camilló:

Van azért párhuzam, mind a kettő etette a népet, a nép meg bevette/megette.
A kritikát egyik sem tűrte, aki kritizálni mert, az rögtön a partvonalon találta magát. Az is párhuzam, hogy a felső vezetés elszakadt a valóságtól, csak amíg a kádári hosszú idő alatt, addig ezek két hónap alatt.

monddazigazatmar 2017.01.08. 10:51:21

@látjátok feleim szümtükkel: "Én a szocik helyében ki is tenném a pártból a meleg seggét a hideg jégre. Mert a mondás erről szól, nem hideg falról.;D"
Egész biztos, hogy nem jég van a mondásban. Mert valamitől felébred, leginkább attól, hogy bilibe lóg a keze, vagy mert a segge hozzáér a falhoz. :)

Azzal sem értek egyet, hogy "kocsmában, haverok között". Semmi csúnyát, semmi rosszat nem mondott. Max mosolyog egyet ezen az ember. Kivéve a bloggazda, az ír egy fél oldalt.

BiG74 Bodri 2017.01.08. 10:55:44

Minek kell itt most demokráciát emlegetni ? Pont elég annyi, hogy korrekt politikus ilyet nem mond, mert nem szarrágó jani a kocsmából aki még űrrepülőt is tud vezetni, hanem a köz állapotát befolyásoló ember. Az ilyen kiszólások pedig emberek tömegeit sértik. Bár tudnám hol a francban vannak ezek az emberek a választásokon? Identitászavaros melegek, zsidók, cigányok, nők törleszkednek ahhoz a hatalomhoz, amely szerint ők alacsonyabb rendű emberek, a besorolás minden negatívumával.
A vona pedig akár meleg, akár nem elmehet a francba, mert nyalták-falták ők már egymást a fityisszel. Sőt a jobbik is egyfajta fityisz kreálmány. Akár kirakat per az egész, akár valós, a jelenlegi hatalommal összejátszók legalább tudhatják, saját véleményük, törekvésük, mely különbözik a fityiszétől, nem lehet.

Jakab.gipsz 2017.01.08. 10:59:48

Orbán, Vona, Nyakó, és a többi is a "mi kutyánk kölkei" majd mi magyarok rendbe tesszük őket, ha szükséges.
Még nem szükséges. Végezzék a dolgukat, amiért mi fizetjük őket.

Ámde a magyarság anyázását Kertész Ákos kezdte el ez az urbánus filosz, kevélykedett, mi végre költő ?
Mert amint azt láthattuk ez a Zolát plagizáló csupasz majom össze-vissza hazudozott. Ki látott már épeszű kommunistát, (igen rossz, komcsik voltunk, de a többieknél százszor jobbak) és jobbak leszünk demokratáknál is bízzátok ránk ezt a dolgot is.
Nyugi megoldjuk ezt a válságot is, ti pedig libsik ne kuruttyoljatok bele, magas ez nektek, mint tyúknak az abc.

camilló 2017.01.08. 10:59:50

@kutyás majmok népe: Moszkvában szocializmus van? Észak-Koreában szocializmus van!! Súlyos filozófiai és történelmi hiányosságok!! Moszkvában 1991-óta kapitalizmus van! Észak-Koreában államkapitalizmus! miért kellene oda menni bevásárolni?? Nem lehetne kulturált stílusban válaszolni?? Már idéztem, hogy ki azok akik szitkozódással érvelnek. Az meg közhelyszámba megy, hogy stílus maga az ember! Ezt a stílust egy faluvégi kocsmában sem tolerálják!

aprika 2017.01.08. 11:05:55

@camilló: Krausz Tamás, mint hivatkozási pont. Csak gratulálni tudok. Nálam egy marxista "történésznek" nem lenne egyetemi katedrája az biztos, a lovagkeresztről nem is beszélve...

camilló 2017.01.08. 11:51:26

@aprika: Gondolom, Te kb. annyira elismert történész vagy nemzetközileg, mint Ő. Kihangsúlyoztam, hogy az említett munkájában részrehajlás nélkül elemzi a történéseket. Olvasd talán el, először, mielőtt bármit is írsz! Nincs lovagkeresztje. Tudod, Ő is visszaadta!

2017.01.08. 12:06:32

@camilló: "A kérdéseidre a válaszokat az általam ajánlott két ember megadhatja Neked!"

Oszt' mé'? Nem tőlük kérdeztem, hanem tőled. Ha nem tudsz válaszolni, ne szólj bele a nagyok dolgába. Olvasd el újra, hogy mit kérdeztem tőled (kihangsúlyoznám, hogy tőled és nem mástól), próbáld értelmezni és akkor dumálhatunk még. A tököm se kíváncsi, hogy miket nézel azon a szaros kereskedelmi tévén, amely egyébként hitgyülis tulajdon. Szóval, fuss neki újra: zsigulival jársz?

2017.01.08. 12:11:20

@Larry Silverstein: "Ettől nőtt rekordra a foglalkoztatottság? "

Ahogy mondod, a közmunkások nem tudnak ellopni semmit, nagyjából. Megint terelsz, te fideszkomcsi: az állítás az volt, hogy a cukorgyárakat szétlopták a magyar melósok. Ezt ki tudod dumálni, meleg seggű fidesztolvaj?

dr. mesterséges színezék 2017.01.08. 12:13:39

Kedves posztoló, akármilyen magára valamit adó demokráciában Nyakót (és nem csak őt) már akkor elküldték volna a picsába, amikor 2002-2006-os koala bizonyítványát magyarázta.
Most csak beérett a szakmaisága.

2017.01.08. 12:15:50

@camilló: "Nem lehetne kulturált stílusban válaszolni?? "

Talán te elkezdhetnéd végre-valahára, ha értenéd, hogy miről írnak mások. Csak hogy akkor nem lennél fideszes vagy a bűnözők pártfogója.

camilló 2017.01.08. 12:26:55

@kutyás majmok népe: Nem fogok Helyetted olvasni, ráadásul annyira komplex a kérdésre a válasz, hogy terjedelmi korlátokba ütközöm. Ezért ajánlottam a forrást, és még abban is segítettem, hogy elég, ha a végét elolvasod a könyvnek! Semmi érdemlegeset nem tudsz írni, mert hiányzik a megfelelő információ. Az ATV tulajdonosi körének pont nincs köze ahhoz, hogy milyen riport hangzik el rajta. Ha Zsigulival járnék az mit bizonyítana? Nem, nem azzal járok! Ugye tudod, hogy a Fiat licence alapján gyártották? A maga korában jó autó volt. nyilván eljárt felette az idő. Ez még mindig nem bizonyíték semmire. Írjál már légy szíves forrást amiben a Te nézeteid alátámasztásra kerülnek. Történelmi tényekkel megtámogatva! Az egy vitában kevés, hogy szitkozódsz és alpári hangnemben írsz! Olyan jó lenne ha így beszélnél velem, szemtől szembe!:) Tudod ezt a stílust még a faluvégi kocsmában sem tolerálják. De így a virtuális térben, sokan ketrecharcosnak érzik magukat, Nulla információ, nulla tudás, csak köpködés. Ez jellemző a liberálisokra, akik amúgy a másik véleményének a tolerálását hirdetik. Bár esetünkben nem vélemények ütköznek! Milyen bűnözőkről beszélsz? Milyen fideszes vagyok?? Nem ismersz, de ez egy liberális hecclegénynek semmit nem jelent!:))

röf 2017.01.08. 12:31:59

Hogy kerül ide ez a primitív kutyás majom?
Akkora marhaságokat állít totál komolyan, szerintem ő maga sem hiszi el...

camilló 2017.01.08. 12:32:27

@kutyás majmok népe: A cukorgyárakat azért zárták be, mert az EU-ban túltermelési válság volt, így aki vállalta, hogy bezárja a gyárát, annak komoly pénzt fizetnek. Úgy kellett bezárni a gyárakat, hogy ne lehessen újra nyitni! A Bélapátfalvai Cementgyár azért került bezárásara, mert az 5 cementgyár közül kettőt, kettőt más tulajdonos vett meg, ebben a gyárban pedig közös volt a tulajdon. Lehetne sorolni. A cukorgyárak bezárásának az okát simán kiguglizhatod. Hülye duma, hogy annyit loptak a melósok!

camilló 2017.01.08. 12:33:46

@röf: A South Park jut eszembe a kutyásról:))"Gyere elő troll, gyere elő, és pusztulj!"

2017.01.08. 12:48:36

@röf: "Hogy kerül ide ez a primitív kutyás majom?"

A válaszra legyen gondod, ne erre, takony. Olvass fentebb, arra várom a válaszod. Amennyiben nem tudsz válaszolni, inkább kussolj. Szóval zsigulival jársz, csicska? (a gyengébbek kedvéért ismételtem meg a kérdést)

@camilló: "Ha Zsigulival járnék az mit bizonyítana? Nem, nem azzal járok! "

Akkor jó lenne felhagynod a szocialista nosztalgiával, mielőtt szénné égeted magad. Ha meg annyira szerelmese vagy a világhírű magyar iparnak, akkor kérd meg a vezéredet, hogy nyittassa újra cukorgyárakat, mert mi nem vagyunk EU-gyarmat!
Simán lehetne újra Ikarus buszokat gyártani, amelyek messze verik minőségben a Volvo-t meg a Mercedes-t (régen is így volt, ugye, csak mi nem akartunk a Nyugatra betörni velük, mint bármilyen más magyar termékkel, amikor a testvéri szovjet államokban nagyobb ígény volt rá).

2017.01.08. 12:52:34

@röf: @camilló: @Jakab.gipsz: Szépen eldumálsz itt magaddal, bohóc.
:)

camilló 2017.01.08. 12:54:08

@kutyás majmok népe: Az Ikarus-ok is a "létezett szocializmus" termékei voltak, csak közlöm! A 250-es sorozat több díjat is nyert! Azért nem árt ha tudod, hogy nyugatra IS exportáltuk. Tudomásom szerint a rendszerváltás után zárta be a MAGYAR tulajdonosa az Ikarus gyárat!
Ugye érted, hogy a Zsiguli, Fiat (olasz) licenc. Miért nem Pobedát ajánlgatsz??:)) Jah, hogy ahhoz ismerni kellene a szovjet autógyárak termékeit is?:))

röf 2017.01.08. 12:56:45

@kutyás majmok népe:
Te félkegyelmű, bár semmi közöd hozzá, elmesélem, hogy nem Ladával járok, ami neked zsiguli, csak kultúrkörben a tulajdonneveket nagybetűvel kezdik.
Jártam olyannal is, kb amikor kiutalásra megkaptad életed első Velorexét....
És hogy valami hasznod is legyen az idehányásból, tudd, hogy ma is gyártanak Magyarországon buszt, nem is egy helyen, és nem is rosszat. Elég sok járkál a nagyvárosainkban... persze a tanyáról ez nem látszik.

aprika 2017.01.08. 12:59:45

@camilló: Ez a nemzetközi ismertség kb. Oroszországra terjed ki. Nekem elsősorban a szemléletével van problémám /pl.: SZU szerepe a II. Vh-ban, 1956, stb./. Mielőtt rákérdeznél a Tőkéczki féle vonalra: ő kb. ugyanaz, mint Krausz Tamás, csak a jobboldalon. A mérce: Romsics Ignác, ajánlom szíves figyelmedbe!

camilló 2017.01.08. 13:07:30

@aprika: Ugye tudod, hogy amerikai díjat kapott a Lenin című társadalomkritikai könyvéért?? Ugye tudod, hogy több nyugati konferenciára hívják meg előadónak, ahol nem feltétlen csak baloldali történészek vannak. Ismerem Romsics munkáit is. Az a bajom vele, hogy a koncepciójának az alátámasztására előszeretettel hallgat el tényeket! Ugyanígy olvasom Ormos Mária munkáit is, valamint a Rubicon című lapban megjelenő többi történész írásait is! Igyekszem nem egyoldalúan tájékozódni. Krausz az általam említett művében bizony keményen kidomborítja a tények és az elvek közötti különbséget is! Azért érdekes, mert teljesen más megvilágításba helyezi Sztálin szerepét is. Mi a bajod a Szu. 2. Vh-us szerepével?

Nagyorrú Barbi 2017.01.08. 13:35:32

Itt az eredménye, hogy a félhülye antall jóska nem zavarta el a qrva anyjukba a tetves büdös bolsikat.

ember100 2017.01.08. 13:37:35

@Mizantrop:
Helló !

Aha értem a parlamentben zsúrpubizni , meg ilyet AZT lehet mert a Te fajtád mondta .
Inkább nem mondok semmit .
TROLL

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 13:56:39

@camilló:

Demagógiával, azzal, hogy a hatalom a népé a denokratikus centralizmusban, most meg az alaptörvénybe írták ezt a marhaságot. Mert a népnek csak annyi a joga, hogy elmenjen választani, utána a következő választásig kuss.
Ja, és állandóan fizessen, lehetőleg minél többet hogy legyen mit le/elnyúlni.

camilló 2017.01.08. 14:15:26

@látjátok feleim szümtükkel: Az, hogy akkor nem éltek a lehetőséggel az emberek hülyeségének tekinthető. Tudok példát amire azt mondanád, hogy ez nem történhetett meg retorzió nélkül, pedig megtörtént! Szervilizmus akkor is volt, és a Rákosi éra súlyos teherként nehezedett a társadalomra. Ezt a rendszert csak azok akarják összemosni, akinek halvány fogalmuk sincs az alapokról sem! Csak egy példa. Ekkora jövedelem különbségek elképzelhetetlenek voltak. Tisztes megélhetése mindenkinek volt és lehetősége is a tanulásra, nem csak joga. Nem is sorolom, és a filozófiai különbségeket már nem is említem. Még talán annyit, hogy egy kapitalista rendszert párhuzamba állítani egy államszocialista rendszerrel, nagyfokú tájékozatlanságra utal. (Mondjuk TGM államkapitalizmusnak nevezi és anarchista szemmel nézve igaza is van.)

Willkommenskultur 2017.01.08. 14:29:34

@camilló: Ma sincsenek nagy vagyoni különbségek mo-n, európai összehasonlításban sem (a GINI index méri ezt), világperspektívában meg pláne nem.
A kommunizmusban, szocializmusban ennyi sem volt, csak nem bizonyult fenntarthatónak, életképesnek.

camilló 2017.01.08. 14:38:48

@Willkommenskultur: Statisztikailag!!! A valóság más!! A MNB szerint minden magyarnak van 10 millió megtakarítása bankban, a párna cihában további 800 ezer, meg van még az éjjeli szekrényen pár ezer eurónak megfelelő külföldi fizetőeszköz! Az általam ismert emberek közül, talán kettő ennek meg is felel, tekintve, hogy nagy cégnek a tulajdonosai. no, de mi van a többivel?? Lőrincünk jövedelme hogy aránylik az enyémhez, vagy akár a Tiédhez?? A többiekről nem is beszélünk. No és akkor nézzük meg a leggazdagabb és a legszegényebb jövedelmét! Hányszoros a különbség? Ugye nem mondod komolyan hogy ilyen különbségek csak megközelítőleg is fent álltak a "létezett szocializmus" évei alatt. A gazdasági kudarc, nem feltétlenül tulajdonítható annak, hogy a liberális közgazdászok szerint (meg a konzervatív) nem fenntartható a tervgazdaság. Ebben szerepet játszik, az indulás pillanatában elért szint. Nem az USA-hoz kell pl. a Szu. fejlettségi szintjét nézni, hanem ahhoz, hogy honnan indult és hová érkezett. Mindjárt más képet kapunk. Ez érvényes a többi államra is!

evribáditésön 2017.01.08. 14:46:08

@látjátok feleim szümtükkel: Bizony, bizony! Erre csak kevesen emlékeznek! Egyszerűbb a hőbörgés, ha a tények fölött szemet hunyunk. Amúgy pedig az alap: nem kell bántani a Nyakó Urat és az MSzP-t. Ennél mélyebben akkor sem lehetnének, ha mind a tíz millió magyar őket támadná. Szánalmas és szerencsétlen bagázs, a hatalomért remegő bágyadt majmokkal az élen. NEM vagyok FIDESZ szimpatizáns, de a mostani baloldalt fényévekkel előzik. Baloldalt?? Egyáltalán van ilyen???

Willkommenskultur 2017.01.08. 14:51:45

@camilló: Hitvitát nem folytatok, ha érdekel a társadalmi különbség tanulmányozd a GINI indexet: en.wikipedia.org/wiki/Hungary

Mo-n a 170 mért országból a 16. legkisebbek a jövedelmi különbségek.

felhasználós 2017.01.08. 14:56:59

Egy szemét homofób ez a Nyakó. Mi köze hozzá, hogy egy politikustársa meleg?

aprika 2017.01.08. 14:59:43

@camilló: Romsics mindig középen áll, harag és részrehajlás nélkül értékel. Nem hallgat el tényeket. Nem marxista, inkább pozitivista. Ormos egy fokkal jobb, mint Krausz. A SZU II. vh-s szerepét Németországéval összehasonlítva, nem látok lényeges különbséget, ahogy Hitler és Sztálin között sem. A díjakról meg talán jobb nem beszélni...

camilló 2017.01.08. 15:00:10

@Willkommenskultur: Az általam említettek nem hit kérdése. A MNB nyilvánosságra hozta ezeket az adatokat. A saját vagyoni helyzetemmel tisztában vagyok, gondolom Te is a sajátoddal. No akkor nézd meg légy szíves így, és ne a statisztikán keresztül. Egyik kezem jégben, a másik tűzben, akkor átlagban jó érzem magam! Hozzák az építőiparban az átlagjövedelmeket is. Ezzel az a baj, hogy nem választja külön, hogy pl a 200 ezer bruttó felettiek hányan vannak és alatta. Mindjárt más lesz az eredmény! Kevesen keresnek nagyon sokat, így torzít a statisztika!! A wiki számomra nem forrás!!

Willkommenskultur 2017.01.08. 15:02:44

@camilló: Nem a wiki a forrás, hanem a Világbank. További jó mulatást.

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.08. 15:02:45

@camilló: "Ekkora jövedelem különbségek elképzelhetetlenek voltak."

Te rettenetesen naív vagy a multaat illetően.

Nilyvánvalóan nem voltak ekkora jövedelem-vagyon különbségek, mert az állam nem volt ilyen szűk kör számára fejőstehén, de akkor is voltak arányaiban nagy különbségek. Már az ötvenes években is.

Nagyon naív aki azt gondolja, hogy az emberek a háború alatt teljesen elszegényedtek, mert a sok rejtegethető vagyon nem tűnt el, csak nem látszott. Akinek volt, az nem mutogatta, mint most teszik az újgazdagok.

camilló 2017.01.08. 15:03:41

@aprika: Pontosan most olvastam egy könyvet amiben Romsics, Trianon felfogását boncolgatják. Nem érzem, hogy középen állna! A Szu. és Hitler között nem különbséget tenni, sajnálatos történelmi vakság! A közismerten antikommunista Churchill tudott, és ez azért elárul némi különbséget!:)

camilló 2017.01.08. 15:06:56

@látjátok feleim szümtükkel: 3 millió koldus országáról beszélsz!! Az édesapám, vagy az édesanyám családja is a napi megélhetésért küzdött! Nem értem miről beszélsz?!

aprika 2017.01.08. 15:21:40

@camilló: A legfőbb elemekben a hitleri Németország és a sztálini SZU között nincs lényeges különbség, ahogy a fasizmus és a kommunizmus között sincs. A közismerten antikommunista Churchillnek pedig nagyon szépen köszönjük azt a 40 évet, amit SZU gyarmataként tölthettünk el. Ennyit az én történelmi vakságomról. Elnézést kérek Tőled magyar szempontból próbáltam értékelni a XX. századot.

aprika 2017.01.08. 15:22:27

@aprika: Helyesen: Elnézést kérek Tőled, HOGY magyar szempontból próbáltam értékelni a XX. századot.

Mordechaj 2017.01.08. 15:33:45

Amennyiben normális az a demokrácia, ahol az LMBT értékrendet kényszerítik rá a normális többségre, még igaza is lenne a cikkírónak. De tele a hócipőm azzal a mocsok kifordult világgal és polkorrekt demokráciával, ahol a fehér hetero férfi szitokszónak és az intolerancia szinonímájának számít (amint ezt tapasztalhatjuk Trump győzelme óta az ultraliberális "demokraták" részéről. Igen is közöm van hozzá, ha LMBTQ... személy akar politikai hatalomhoz jutni, mert vélhető, hogy saját kifordult értékrendjét akarná a többségre rákényszeríteni pl az oktatási rendszeren keresztül. Ettől függetlenül undorító a magyar politikai közélet teljes spektruma, ellenzékiektől a kormánypártokig mindenkit elzavarnék a francba - ha lehetne :-(

camilló 2017.01.08. 15:42:24

@aprika: Magyar szemmel? Én meg úgy nézem mint ember! ettől függetlenül, nem vagyok kevésbé magyar, mint más hazánk fia! Alapvető különbségek vannak a fasizmus (nácizmus) és a kommunizmus között. Csak a legkézenfekvőbb: a kommunizmus tagadja az államot, amíg a fasizmus (nácizmus) erős államot akar! Tovább nem is kell menni! Te sajnálatos módon abból indulsz ki, amiről ma beszélnek, kommunikálnak, és nem azzal ami a tény!

szepipiktor 2017.01.08. 15:45:51

@dunántúli gyerek: Éljen Koppány!
És takarodjon István!
Igaz, kis nácikám?

pamut 2017.01.08. 15:48:56

@dunántúli gyerek: te nem jobboldali vagy hanem maffia-kollaboráns, és évek óta Putyin seggét nyaljátok, nagy, bőnyálas nyelvcsapásokkal.

@szepipiktor: Nem tudod tudod-e, mennyire rátapintottál a lényegre. Komolyan.

aprika 2017.01.08. 15:53:27

@camilló: Magyar szemmel? Miért nem Mo. szenvedte végig azt a bizonyos 40 évet? Nézd meg Ausztriát, hova jutott a kommunizmus nélkül?
" .... a legkézenfekvőbb: a kommunizmus tagadja az államot." Lényeges különbségeket említettem. Az emberi oldalt hoztad szóba, nos épp abban nincs számottevő különbség. A vitát részemről lezártam.

Willkommenskultur 2017.01.08. 15:53:47

@camilló: 'Alapvető különbségek vannak a fasizmus (nácizmus) és a kommunizmus között. Csak a legkézenfekvőbb: a kommunizmus tagadja az államot, amíg a fasizmus (nácizmus) erős államot akar! Tovább nem is kell menni!'

Hát azt a nem létező gyenge kommunista államot itt mindenki tapasztalhatta. Idióta.

VaradiJanos 2017.01.08. 15:56:50

Ajjaj, ennél önveszélyesebbet csak zsidózással követhetett volna el, na arra ugrana csak a dávidok indexe, bár ez a ratyizás is elég merész, sok hipszterfejű "újságírócskát" megsérthet vele.

VaradiJanos 2017.01.08. 15:57:56

@pamut: nagyon rá vagy kattanva Putyin seggére, ez vmi fétis nálad?

midnight coder 2017.01.08. 16:29:15

@camilló: "Csak a legkézenfekvőbb: a kommunizmus tagadja az államot, amíg a fasizmus (nácizmus) erős államot akar!"

Te kevered a kommunizmust az anarchiával. Az utóbbi az ami nem akar erős államot (sem). Illetve a mostani balliberalizmussal aminek szintén a mániája a gyenge állam.

Willkommenskultur 2017.01.08. 16:37:15

@midnight coder: A marxi ideológia azt tanította hogy a munkásosztály végső harca végül meghaladja az államot. Csak nem így történt.

bbwd 2017.01.08. 16:43:36

nyakó az alkalmatlanok között is az egyik legalkalmatlanabb, az egyik képviselői ciklusában ő vette fel a legtöbb költségtérítést pl.

pamut 2017.01.08. 16:45:42

@VaradiJanos:

Valamit nagyon félreértesz: én magyar vagyok, nem fideszes.

pamut 2017.01.08. 16:46:22

@bbwd:

"nyakó az alkalmatlanok között is az egyik legalkalmatlanabb"
ebben igazad van, nem csoda hogy már fideszes szintre süllyedt.

midnight coder 2017.01.08. 16:46:39

@camilló: "Ugye nem mondod komolyan hogy ilyen különbségek csak megközelítőleg is fent álltak a "létezett szocializmus" évei alatt."

A létezett szocializmus nem így működött, amíg működött. A különbségek persze megvoltak, csak másképp: a segédmunkás villamossal utazott be a munkásszállóról a gyárba, ahol dolgozott látástól mikulásig, míg a vezérigazgató elvtársat a hivatali Volgával hozta a hivatali sofőr a munkahelyére a Rózsadombról. A hétvégén az igazgató elvtárs vadászni járt, a proli pedig max. Fradi-Dózsa meccsre.

midnight coder 2017.01.08. 16:48:26

@Willkommenskultur: Egy biztos: a létező szocializmus kőkemény és rohadtul erős államot hozott mindenhol, pont olyat mint amilyen a náciknak is volt - csak jóval kevésbé hatékonyat.

Prognozuoti Blasio 2017.01.08. 17:05:14

Terry Black összehozta a Fidesz-Mszp koalíciót!
Végtére is olajoztak, meg maffiózóskodtak együtt a 90-es években... Megférnek egymás mellett!

Mizantrop 2017.01.08. 17:06:49

@ember100: Szóljál, ha meghaladta a képességeidet ennek a néhány mondatnak a feldolgozása, láthatóan bajban vagy. Miből jutottál arra a következtetésre, hogy ha ez tűrhetetlen, amaz nem az?

camilló 2017.01.08. 17:33:09

@Willkommenskultur: @midnight coder: Sajnálatos, hogy ennyire nem ismeritek a politikai irányzatokat! " A kommunizmus abban különbözik az anarchizmustól, hogy elismeri az állam létét, az átmenet ideje alatt..." Ugye elég világos, nem szorul további magyarázatra? A kommunizmus pont úgy az államnélküliséget hirdeti, mint az anarchizmus. "Az állam egyik osztály elnyomó szerve, vagy gépezete, egy másik osztállyal szemben." A kommunizmus egy elnyomás nélküli társadalmat akar. Csak, hogy teljesen világos legyen!!:))
A létezett kommunizmusban sem minden igazgató járt be a munkahelyére Volgával! No és ha azzal járt be? Egy szakmunkás bérének max két-háromszorosát kereste, sőt egyes helyeken kevesebbet keresett, mint a dolgozó. Pl. bányákban, vagy akár a kohászatban is így volt. Szóval nagyon nagyot csúsztatsz. ma meg az nem gond, hogy több 10 milliós autóval járnak nem csak munkába, hanem akár magán útra is. ezzel semmi gond nincs:)) nem beszélve a bérekről, ahol egy csúcsvezető milliós díjazást kap, addig egy átlag munkás a statisztikai átlagot sem keresi meg.

ogli dzsí 2017.01.08. 17:49:05

@camilló: Ne szenvedj. Mo-n Rákosi idején volt kommunizmus. totális állam, totális tervgazdaság, totális terror volt. Pontosan ugyanaz volt mint a német NSDAP, állam szempontjából. Illetve az NSDAP piacgazdasági szempontból liberálisabb volt mint a sztálinista modell.

gestapo=ÁVH

midnight coder 2017.01.08. 18:08:04

@camilló: Jó, akkor menj el szépen a kies Észak-Koreába valamelyik helyes kis koncentrációs táborba rabnak, és gondold azt hogy miközben építed a Rendszert, milyen kicsi is a különbség a te életszínvonalad és egy átlagos koreai pártfunkci életszínvonala között. Ajánlott olvasmány még az Állatfarm. Tudod: minden állat egyenlő, de vannak egyenlőbbek.

monddazigazatmar 2017.01.08. 18:17:18

Egyébként ez az írás is rámutat a PC beszéd hibáira.
A buzikat nem kéne a kedveskedő "meleg" jelzővel ellátni, és nem lenne ilyen félreértés. Buzi az legyen buzi. Nem meleg, mint a nyári nap, nem homokos mint a tengerpart.
Régebben egyértelmű volt, hogy a szőke kislány mellett a barna kislány állt, meg a fekete legény. Mert fekete volt a haja. Ha pedig az egész ember volt fekete akkor azt négernek hívták.
Amerikában a kibaszott törpéket nem hívják törpének, hanem kicsiknek kell. Ami pont arra jó, hogy hirtelen ne tudjad, hogy egy törpéről, gyerekről, vagy egy beszélő által kedvelt emberről van szó.

anyadmajma 2017.01.08. 19:19:10

@monddazigazatmar: ja, erről kérdezd meg apádat is. már hogy muszájból lettél, mert apád is szégyellte, hogy a szomszéd Józsi bácsira rejszolt, de nem merte mondani, anyád meg a kecskéért volt oda, de ő sem merte mondani, szóval bűntudatból összedobtak téged. De ugye a korabeli mesterséges megtermékenyítéssel, apád a csizmára verte, aztán anyád alá rúgott.
Ostoba vagy, de zet már párszor bebizonyítottam neked, csak kén a 2 számjegyű IQ, ami neked nincs, hogy ne legyél ekkora gyökér.

ember100 2017.01.09. 00:40:01

@Mizantrop:
Helló !

Csak azért jutottam erre a következtetésre mert eléggé kikeltél Nyakó ellen " tűnni kell stb."
Meg nem láttam hogy ilyesmit írtál amikor a fityeszesek mondogattak ehhez hasonlókat !

Attilajukkaja 2017.01.09. 10:12:19

Nem vagyok egy Jobbik parti, de amit Nyako mondott, az tenyleg elegge undorito!

bbwd 2017.01.09. 12:06:04

@pamut: még annál is jóval alább, de már régen is ez alatt a szint alatt volt...

látjátok feleim szümtükkel 2017.01.09. 14:57:05

@midnight coder:"... a mostani balliberalizmussal aminek szintén a mániája a gyenge állam."

Azt viszont egyik balliberális sem mondta eddig, hogy az államnak kifelé, másik állam irányába kell gyengének lenni, csak azt mondja, hogy az állam egy bizonyos szinten túl hagyja békén a polgárait. Pl. ne a stadijonyokra, haverok "mű" intézményeire ( vakvilágításra, hogy érthetőbb legyen ) költse a sok pénzt, hanem az összes polgár számára fontos állami intézmények élvezzenek elsőbbségi státuszt ( oktatás, egészségügy, nyugdíj, szolidaritási faktorok ), oszt ha marad, akkor lehet fűteni a stadionyt.

Gondolod attól, hogy százezer jogszabállyal agyonnyomja az állam a polgárait, demokratikusabb ( élehtőbb ) egy ország? Hiszen az emberek a törvények, rendeletek ezrelékéről sem tudnak, csak akkor amikor már az "erős" állam agyba-főbe bünteti őket.

A mi erős államunk valamelyik potentátja ha reggel bal lábbal ébred, este már be is nyújtja az éjszaka meg is szavazandó törvénytervezetét, hogy másnap mások ébredjenek bal lábbal. Ez lenne az erős állam?
süti beállítások módosítása