Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Egy értelmetlen rendőrhalál margójára

2016. október 26. - Herczeg Sándor

A bőnyi rendőrgyilkosság számtalan kérdést vet fel. Mindenekelőtt azt, hogy miért lehetett szabadlábon és miként élhetett teljesen ellenőrizetlenül egy olyan ember, aki már a rendszerváltás előtt közismert volt neonáci nézeteiről. Itt ugyanis nem egy váratlannak tűnő robbantásról volt szó. Győrkös István soha nem titkolta politikai és eszmei beállítottságát. Ezúttal azonban nem csak beszélt. Lőtt is.

Vajon miért kellett megvárni, hogy meghaljon egy 46 éves, élete teljében lévő rendőr őrnagy? A Magyar Nemzeti Arcvonal – amely egyébként teljesen kaotikus ideológiájú, de mindenképpen szélsőséges alakulat – atyjaként ismert, a saját bevallása szerint a börtönben hungaristává váló Győrkös 1990 óta rendszeres szereplője a híradásoknak. Nem beszélve arról, hogy a 90-es években közösség elleni izgatás, valamint lőfegyverrel és lőszerrel való visszaélés miatt egy évre el is ítélték.

gyorkos_444.jpeg

Győrkös István terepszínű ruhában (balra)

(a fotó forrása: 444.hu)

Éppen ezért nem lehetett váratlan az, hogy nem fegyvertelen, hiszen hosszú évek óta szerveznek katonai jellegű táborokat. Az igazság inkább az lehet, hogy sem a titkosszolgálat, sem más hivatalos állami szerv egy ideje tudomást sem vett létezéséről, sőt, talán komolyabban meg sem figyelték. Annak ellenére sem, amit a Wikipedia Győrkösről ír:

A rendszerváltás hajnalán, 1989-ben Győrben megalapította a Magyar Nemzetiszocialista Akciócsoportokat. A nemzetiszocializmus eszmeiségének terjesztése miatt tagtársaival együtt azonnal perbe fogták és felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték. A per lezárulta után szervezete nevét 1992. november 29-ével Magyar Nemzeti Arcvonalra változtatta.

Győrkös és csoportja használta először (de nem elsőként) a rendszerváltás után nagy nyilvánosság előtt az árpádsávos zászlót, mikor 1992. október 23-án kifütyülték Göncz Árpádot, aki a mikrofonhoz lépése után el sem tudta kezdeni ünnepi beszédét és pár perces várakozást követően végül meg sem tartotta azt.[2]

A hungarista mozgalom vezetését Henney Árpád 1980-as halálával a szintén alapító tag Tatár Imre vette át. Tatár még életében egyfajta társelnöki rendszert alakított ki az 1990-es években a mozgalom élén. A három társelnök Győrkös István (Magyar Nemzeti Arcvonal), Szabó Albert (Világnemzeti Népuralmista Párt) és Ekrem-Kemál György (Kommunizmus Üldözötteinek Szövetsége) voltak. Ekkor megpróbálták legalizálni a szervezetet és 1994-ben Magyar Hungarista Mozgalomnéven pártot alapítottak, ám öt hónapon belül fel is oszlatták magukat, és még abban az évben Magyar Népjóléti Szövetség néven formálódtak újra. Ez a párt 1998-ra gyakorlatilag teljesen szétesett, hivatalosan pedig 2000-ben szűnt meg. Tatár 1995-ös halála után Győrkös egyeduralomra tört, és a társelnöki rendszert semmisnek nyilvánítva kinevezte magát a hungarizmus és a hungarista mozgalom egyedüli vezetőjének.[3] 1997 februárjában csoportjával megszervezte az első Becsület napja felvonulást. Ugyan a hungaristák sosem voltak számottevő politikai tényező, a már korábban is meglévő, és ezen lépéssel született újabb törések miatt az 1990-es évek közepén még valamelyest aktív mozgalom az évezred végére teljesen szétesett, de saját szervezetét, a Magyar Nemzeti Arcvonalat még ma is vezeti.

Mert mi a tény?

Egy évtizedek óta aktív szélsőjobboldali, zavaros hungarista nézeteket valló, a saját elvbarátait is megosztó, hároméves unokáját terepszínű ruhában járató figura teljesen zavartalanul lehet szellemi irányítója egy olyan ideológiának, aminek normálisan működő demokráciában semmilyen létjogosultsága nincs. Mindemellett katonai táborosdit – a most rendőrt gyilkoló Győrkös magánterületén - játszhatnak, jórészt titkosan – de amelyekről mégis mindenki tud. Kivéve azokat, akik ezt megakadályozhatnák. Kár volna úgy tennünk, mintha semmit nem tudnánk Győrkös Istvánról.

Pontosan annyit tudtunk, amennyivel már régen kivonhattuk volna a forgalomból. Legalább olyan gyorsan, mint anno a Rogán Antalra joghurttal támadó, "rendkívül veszélyes" alakot....

Nem tettük. Meg is halt egy rendőr. S ahogyan az Magyarországon lenni szokott, az ügynek nem lesz egyetlen politikai felelőse sem. Már megjelent, hogy a nemzetbiztonsági bizottság megvizsgálja a támadás hátterét és megvitatja: miként lehetne megakadályozni ilyen személyek és szervezetek fegyverhez jutását.

Megvizsgálja. Majd.

Akkor kellett volna, amikor látni lehetett a gyülekező felhőket. Már szarrá áztatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr711841281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.26. 19:44:22

Ha tudták, hogy fegyveres náci(=terrorista? Vagy az csak migráncs lehet?), akkor hol volt a TEK, golyóálló mellény stb.???

DR. Smit Pal 2016.10.27. 10:37:52

Demagog faszsag. A rendorok munkajanak van nemi kockazata ennyi.
Akar egy a liberalisok altal tamogatott drogos is lelohetett volna egy rendort drogmamoraban. De ha erre valaszul az Orban kormany elkezdene megfigyelni, jo elore bortonbe zarni a drogosokat, akkor a balliberaltak diktaturaznanak a leghangosabban, meg a szabad drogozasert tuntetnenek.

CyberPunK 2016.10.27. 10:38:19

"Egy évtizedek óta aktív szélsőjobboldali, zavaros hungarista nézeteket valló, a saját elvbarátait is megosztó, hároméves unokáját terepszínű ruhában járató figura teljesen zavartalanul lehet szellemi irányítója egy olyan ideológiának, aminek normálisan működő demokráciában semmilyen létjogosultsága nincs."

Aha, ezzel egy gondom van csak, a demokrácia őshazájában (USA) simán masírozhatsz neonáci ruhában, sőt a KKK-t se tiltották be, csak nevetségessé tették. Ezt hívják demokráciának, és nem azt, hogy betiltunk mindent, mert nem tetszik. Azt meg szakmaiságnak, hogy egy ilyen fazonra küldik rá a BTR-es TEK-et és nem a mezei gyalogjárőrt. Biztos tévedés történt, és nem megrendezett balhé, csak az öreg jobban lőtt, mint ahogy számítottak rá....

William Kidd 2016.10.27. 10:45:05

Ugy kellett ez eset a Fidesz hatalomnak, mint egy falat kenyer. Az oreg jol elvolt maganak, bezarkozott. Vajon minek kellett baszogtatn ies miert pont most? A Fidesz eleg hamar belehuzott a 2018-as kampanyba. Most aztan lehet huzni a vizes lepedot mindenkire, akik nekik "szelsoseges". Ezt diverzans akciot, meg Szerov is megirigyelne.

Mérnork 2016.10.27. 10:47:13

@CyberPunK:
Vagy csak nem gondolták, hogy a vén fasz annyira hülye, hogy a pár év felfüggesztett helyett, amit az engedély nélküli fegyverkért kaphat, bevállalja az életfogytot a rendőrgyilkosságért...

Faszerkezet 2016.10.27. 10:50:20

"aminek normálisan működő demokráciában semmilyen létjogosultsága nincs."

Egy normálisan működő demokráciában majd a polgárok eldöntik, hogy minek van létjogosultsága és minek nincs.

Mellesleg, ha ismernéd, ismerted volna az MNA-t és annak történetét.... És ennyire úgy vagy vele, hogy ezt mindenképpen el kellett volna lehetetlenítteni, akkor nyugodtan csókold szájon Orbán Viktort.

Ugyanis, hogy az MNA egy 15-20 fős mókusörs napjainkban, nem egy többszáz /netán több ezer/ fős ténylegesen kiképzett, felkészült alakulat, azt bizony a 1998-2002 közötti Fidesz éra hathatós munkájának köszönheted.

Úgyhogy keep calm.... Ha valaki Mo-on az MNA ellen tett, az egyedül a fidesz volt. ;)

bgp 2016.10.27. 10:54:01

@DR. Smit Pal: okostojás, van különbség egy mariskával cigiző ember és egy gépfegyverrel menetelő náci között.

von Putri 2016.10.27. 10:58:28

Magyarország weimarizációja egyre kézzelfoghatóbb, és kár volna takargatni ennek az éremnek a másik oldalát. A szélsőbalos felforgató csürhe akciói mindennaposak, lásd Kossuth téri fütyürészés, vagy Szabótimi mai akcióját a Magyaridők szerkesztősége ellen

A másik oldalon a szélsőjobbosok a maguk katonásdijával látszólag persze veszélyesebbek, és a parlamentben is erősebb csoportjuk van aki most (mint eddig is kb. hetente) lemondatná a törvényesen megválasztott miniszterelnököt. Ugyanakkor behatárolt a támogatói körük, és nincs akkora forradalmi bázisuk, mint a szélsőbalnak a Belvárosban

A lényeg hogy egyik szélsőség se veti alá magát a törvényes államhatalomnak, csak más a módja az ellenszegülésnek, és ahogy polarizálódik a helyzet egyre veszélyesebbek. Miközben persze folyton azt ugatják, hogy a kormény veszélyezteti a demokráciát

blah 2016.10.27. 11:11:58

@DR. Smit Pal: hazudsz. az ésszerű kezelése a dolgoknak, mint pl a drogkérdés, és a támogatása nem ugyanaz. ezt a két dolgot csak igazi kretének mossák össze.

2016.10.27. 11:12:11

@DR. Smit Pal:

" A rendorok munkajanak van nemi kockazata ennyi."

Jusson ez eszedbe majd, te faékagyú hülye, amikor ne adj isten a feleséged és a gyereked belehalna a szülésbe és megkérded az orvost, hogy mi történt?
Majd erre a válasz: "a szülésnek van némi kockázata, ennyi".

2016.10.27. 11:15:57

@DR. Smit Pal:

És amit utána írsz, az aztán a logika csúcsa.
Azonos kategóriába venni a szándékos tettet egy tudat módosult állapottal. Gratula!

Mikrobi 2016.10.27. 11:23:02

@DR. Smit Pal: jobboldali érzelmű vagyok, de nincs igazad. Amíg piti drogdílerekért is a TEK megy, addig a Teréz körúti robbantással összefüggésben tervezett házkutatáshoz, amelyben FEGYVEREKET KERESTEK, minimum olyan készültséggel kellett volna kimenni, mint Karmacsra. Az ügyészség súlyos hibát követett el, hogy maga akarta intézni a dolgot. Még azt sem írták a hírek, hogy lett volna rajtuk golyóálló mellény!

erol 2016.10.27. 11:24:47

@DR. Smit Pal: "A rendorok munkajanak van nemi kockazata ennyi.
Akar egy a liberalisok altal tamogatott drogos is lelohetett volna egy rendort "
Gondolom ha egy drogos lőtt volna le egy rendőrt, akkor csak annyit mondanál, hogy egy vén náci is lelőhette volna. Ja, persze, biztos nem hörögnél habzó szájjal, hogy akasszuk fel.

Muad\\\'Dib 2016.10.27. 11:26:23

Annak több praktikus oka van, hogy a szélsőséges szervezeteket csak igen kirívó esetben lehetetlenítik el teljesen. Egyrészt demokratikus okok, de ezt kár lenne most itt firtatni, másrészt pedig kissé egyszerűbb egy egyben tartott csoportot megfigyelni, mint szétkergetett, széttagolódott sejteket.

Mikrobi 2016.10.27. 11:27:31

@CyberPunK: az USÁ-ban elég sok baj történt már amiatt, hogy mindent megengednek, l. oklahomai robbantás és sok más kisebb terrorcselekmény. Ugyanakkor félelmetes rendőrállam van, a rendőr egy közúti ellenőrzést is a fegyverén tartott kézzel végez és ha egyet visszaszólsz, megbilincsel. A szabadságosdi csak látszat. Ezen kívül ott alkotmányos jog a fegyverviselés, ami szintén sok bajnak a forrása. Európában van határa a szabadságnak és igyekeznek fegyvertelenül tartani a lakosságot. Én ezt jobbnak tartom.

mojoking77 2016.10.27. 11:42:42

@DR. Smit Pal: Ennyit tudtal osszehozni? Gyenge ez egy fizetett bertrolltol, van meg hova fejlodni. Vagy csak a leutott karakterek utan fizetnek? Akkor meg gyorsan rittyents meg ide valami katyvaszt, ahogy a haverjaiddal szoktatok...

nu pagagyí 2016.10.27. 11:43:51

@von Putri: Nincs itt semmiféle weimarizáció, hiszen diktatúra van. Amire gondolsz, a rezsim elleni tiltakozás, egyelőre nem nagyon zavarja a diktátor elvtárs/urat. Polgárháború viszont lehet, ha az emberek döntő többsége úgy dönt, hogy visszakéri a szabadságjogait, amelyet a rezsim elvett tőlük.

CyberPunK 2016.10.27. 11:45:35

@Mikrobi: Egész addig tartod jobbnak, amíg nem szaladsz bele egy késes cigánygaleribe. Vagy amíg nem sodorsz el egy kis faluban egy elédugró kisgyereket.

A saját értékrendem szerint az igazi szabadság az, mikor nem csak jogod van megvédeni magad, de lehetőséged is.

Amúgy a bűnesetek többségét illegális fegyverekkel követik el, illetve ott van Kanada is, ahol több fegyver van a lakoságnál egy főre vetítve, mint az USA-ban, de sokkal kevesebb erőszakos bűncselekmény. De nézhetnénk európai példákat is (Svédek, Svájc, otthoni védelemként Szlovákia, etc).

mojoking77 2016.10.27. 11:47:26

@Mérnork: "bevállalja az életfogytot a rendőrgyilkosságért"
Most 76 eves. Mire rendbejon annyira, hogy kiengedjek a rabkorhazbol lesz 77-78.
Kb 2-3 evet ul, viszont egesz eletenek a munkajat "megkoronazta". Sok sok evig mindenki osszeszarja magat, ha egy aktiv neonacit lat. Evtizedek ota megy szerte a vilagban a lesajnalo kampany ellenuk -megjegyzem jogosan. Legalabb komolyan veszik oket innentol...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:49:31

@von Putri: "Magyarország weimarizációja egyre kézzelfoghatóbb," Hú! Ez egy remek mondás. Ezt mostantól én találtam ki.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.27. 11:50:00

@mojoking77: szerintem habonyék alapon is a fideszhez kötődő embereket vesznek fel bérkommenternek, és mivel az alapon (pénz, és csókosság nélkül) fideszhez kötődő ember segghülye (hiszen értelmes ember jól tudja milyen káros dolgokat művel ez az mszmp udódpárt) , ez megmagyarázza a bértrollok gyenge teljesítményét is. Egyszerűen azt hiszik ez jó.

Muad\\\'Dib 2016.10.27. 11:50:19

@mojoking77:
Mondjuk nem sok köze volt a neonácikhoz mostanság, ahogy az index is megírta.

2016.10.27. 11:51:36

Civil szervezetekhez iratgyűjtésre majd' 100-an, felfegyerverezve szálltak ki.
Egy fegyveres nácihoz meg .... a rendőri vezetők idióták a felelős miniszterrel együtt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:53:22

@Mikrobi: "Ugyanakkor félelmetes rendőrállam van, a rendőr egy közúti ellenőrzést is a fegyverén tartott kézzel végez és ha egyet visszaszólsz, megbilincsel. A szabadságosdi csak látszat."

Ez baromság. A rendőr azért a pisztoly táskán tartott kézzel igazoltat, mert ott mindenkinek van fegyvere. A rendőrrel pedig nem lehet vitázni, ezt mondja a törvény. A rendőrrel csak egyetérthetsz és együtt működhetsz. ha gondod van tegyél panaszt. Pont azért tilos a vita, hogy abból ne legyen konfliktus, ami fegyveressé eszkalálódik arrafelé nagyon gyorsan.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:54:21

@Ylim: Ha meg kimegy a TEK, akkor most arról értekeznétek hogy a TEK megjelenése váltotta ki a lövöldözést.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:55:51

@CyberPunK: Egy főnyomozót küldtek rá. Aki nem tudhatta hogy géppityu van a vén rohadéknál.

Muad\\\'Dib 2016.10.27. 11:56:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Pedig az USA a törvényei miatt nagyon szépen halad a börtönország státusz irányába...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:57:06

@Hóhér az utolsó barátod: Fejbe lőtték. sokra ment volna a golyóállóval. Mellesleg AK ellen közelről a golyóálló sem véd, csak kerámia betéttel.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 11:58:15

@Muad\\\'Dib: Ebben van igazság. A terrorizmus elleni hatékony fellépés váltja ezt ki sajnos. Az hogy a rendőrrel nem vitázhatsz, nagyon régi arrafelé.

CyberPunK 2016.10.27. 11:59:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Bullshit. Katonai táborokat szervezett évtizedek óta, ismert szélsőjobbos évtizedek óta, és nem számítottak rá, hogy van fegyvere? Ezt nem kajálom be. Vagy valaki rohadtnagyot hibázott.

2016.10.27. 12:00:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Ha meg kimegy a TEK, akkor most arról értekeznétek hogy a TEK megjelenése váltotta ki a lövöldözést. "

????

röf 2016.10.27. 12:05:45

Erőltetitek ezt a „kenjünk mindent Orbánra” tempót, de annyira röhejes.
Minden csak akkor probléma, ha Fidesz az úr.
A kórházak, az oktatás, a szélsőjobb elleni föllépés, a metró állapota, a kutyaszaros liget, a Parlament előtti kordon, a lejárt mandátumú színigazgatók cseréje, a médiavásárlások, stb.
Suchman eladott mindent, ami sűrűbb a levegőnél. Lelkesen tapsoltatok.
A Maszop eladta Népszabit. Megvehette volna Ri.Ax.Sp. is.
Azt mondta Megyó Européer, hogy a jobboldal vegyen magának tévét.
A jobboldal megcsinálta a HírTV-t, aztán tiétek lett.
A jobboldal megcsinálta a Lánchíd rádiót, aztán a tiétek lett.
Most meg siratjátok ezt a szennylap Népszabadságot.
Most van képetek a bőnyi eset kapcsán megint nagyon okosnak lenni.
Műaggódás.
A nagykörúti robbantás után négy héttel már vicceskedtetek itt az Indexen a rendőrségen, meg az ügyészségen, hogy nem találják a robbantót.
Az is milyen pofátlan cikk volt.
Aztán elmélkedtek ugyancsak itt az Indexen, hogy Orbán érdeke volt a robbantás, biztosan benne van a keze.
Ha már nem nyeretek 2018-ban (sem), legalább fröccsenjen a szar.

konrada 2016.10.27. 12:07:46

@MikeBoy:
Kedves Mikeboy, őszinte részvétem kedves ismerősöd (vagy közeli hozzátartozód? Nem rám tarozik, csak nem szeretnék tévesen írni) ... rendőrőrnagy halála miatt.
Szörnyű tragédia, bánatodban osztozik az ország.

...többieknek: a rendőri szakmában ez sajnos benne van ez a kockázat, mint ahogyan a szülésben is. De ezt tényleg nem illik az elhunyt hozzátartozójának így a képébe mondani a valóságot - ebben egyetértünk - ezt nem kellett volna neked írni, mély gyászod pont elég nagy baj neked.

2016.10.27. 12:09:09

@MikeBoy: igen, a szülésnek is van kockázata, ahogy a rendőri munkának is. Ebben az esetben persze lehetett volna mérsékelni a kockázatot, ha kimegy a TEK, nem pedig csak a nyomozók. Akkor se lett volna nulla a kozkázat.

A lényeg az, hogy Orbánék most majd megpróbálják az ügyet rákenni legalább részben a Jobbikra, aminek semmi köze ehhez.
Orbánék jól tolják, egyszerre számolják fel a balos és jobbos ellenzéket is.
A titkosrendőröknek még több jogkört adnak, szorul a hatalom marka a társadalom nyaka körül.
Aki fennakad azon, hogy egy rendőr meghalt, az nem lát tovább az orránál.

konrada 2016.10.27. 12:17:54

Ez egy elég sajnálatos eset, amelyben a felettes parancsnoktól joggal számon kérhető utólag az, hogy nem készültek fel minden lehetőségre.

...de ez az eset annyiban különleges, hogy pont a felettes parancsnok lett az áldozat, nem egy mezei járőr.
Hibázott, de én speciel nem szeretném ha nem maradna meg az ilyen hibák lehetősége, mert az már tényleg olyan rendőrállam lenne, ahol minden letartoztatáshoz, házkutatáshoz páncélkocsik, kommandósok vonulnának hanggránátokkal faltörőkkel, viszkető ujjal a ravaszon....
Nem volna jó olyan államban élni, ahol minden rendőrparancsnoknak evidens, hogy azok nélkül nem indulnak neki...

2016.10.27. 12:18:46

@konrada:

Te most ugyanaz a hülye vagy akinek válaszoltam vagy egy másik?
De tök mindegy, mert akkor mindkettőtöknek:

A kockázat a világ raklapnyi rendszerében benne van. Ezért hoztam fel példának a szülést is. Aki egy bekövetkezett tragédiára annyit tud írni, hogy hát ez benne van dologban, az ne írjon inkább semmit, mert ennek nulla információ plusz tartalma van, így senkit nem érdekel, mivel (jééé, milyen meglepő) ezt általában mindenki tudja.
Viszont itt az u.n. kockázat kezelése a lényeg és legfőképp az, hogy ez megfelelően megtörtént-e ebben az esetben. Vagy odáig már nem jutottak el, hogy ilyen dolgokkal találkozzatok vagy foglalkozzatok? Mert úgy tűnik nem, habár ez furcsa, mert eléggé az életünk része. De akkor meg azt javallom, hogy előbb ennek nézzetek utána és aztán kezdjetek el bármit is írni ebben a témában. Mert addig csak a nevetségesség tárgyai lesztek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 12:22:32

@MikeBoy: Mit nem értesz rajta? Az aki rendőrökre rálő, szerinted mit csinálna ha megjelenne a TEK. Nem tudhatták hogy van annyira bolond hogy lő. Ha a TEK megy, akkor meg lehet kiprovokálnak egy lövöldözést. Lehet hogy az őrnagy pont ezt akarta elkerülni.
Sajnos egy nyomozónak ebben döntenie kell. Nem volt az összes infó birtokában.
Nem ő tehet róla hogy az ő, vagy a parancsnokai döntése téves volt. Nem vonulhat fel a TEK minden fegyverbuzi hülyéhez.

2016.10.27. 12:23:44

"egy olyan ideológiának, aminek normálisan működő demokráciában semmilyen létjogosultsága nincs"

Ez egy roppant érdekes savas, hányásízű felböfögés a posztoló részéről. Tiltsumk be mindent!
Pont erre hivatkozva be lehetne/kellene tiltani az összes ideológiát, aminek nevében valaha mocsokságot elkövettek. A zsidó vallást is, mert az vérségi alapon kirekesztő és az ószövetségi zsidók népirtásokat követtek el, meg be lehetne tiltani a mohamedánizmust is, mert az meg egyenesen mindenki más lemészárlását tekinti alapelvének.
Persze az ateizmust is be lehetne tiltani, mert a komcsik ateisták voltak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 12:24:32

@röf: haggyál már a hülyeséggel! Láthatod hogy még az Orbán ellenesek többsége sem akarja Orbánra kenni!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 12:36:37

És ha kimegy a TEK és találnak nála egy flóbert pisztolyt, akkor most vajon hányan hörögnének hogy rendőrállam?

konrada 2016.10.27. 12:41:15

@MikeBoy:
Azért először tisztázzuk, ki a hülye:
Az, aki a rendöri szakmát, a szülést kockázatososnak látja, ismeri.
Vagy az, aki szerint egyikben sincs kockázat?

...Vagy ő is annak látja, csak jó liberálisként vallja, vannak tiltott szavak, ezért leírni egy olyan párbeszédes topikban is tilos, melyben elvileg személy szerint nem érintett kivülállók beszélgetnek. Ezért érvel olyan példával, ahol valóban nem illik kimondani, mégha az orvos, de az emberek túlnyomó többsége tisztában is van azzal, hogy van benne kockázat.

...egyébként meg: lásd következő beírásom, ott a válaszom.
Ha az alapján akarsz felszólítani, ám legyen, csak ne a saját szalmabábos köldöknézegetéseddel kelljen már polemizálnom...

Yoss 2016.10.27. 12:44:36

@röf: Az eléggé általánosan - a fideszesek által sem tagadott - elfogadott tény, hogy ebben az országban egyszemélyi hatalom van, ergo viktátor jóváhagyása nélkül itt semmi lényeges nem történhet. Ez viszont azzal is jár ám, hogy bármi szar történik, akkor politikailag ő (is) felelős érte. Egyébként meg a mai fidesz ámokfutáshoz képest a baloldali kormányok félénk szűzleányok voltak. Nem feltétlen azért mert annyira becsületesek lettek volna, inkább az eszük - meg talán a pofátlanságuk - nem volt elég hozzá. Részemről az a véleményem, hogy aki a rendszerváltás óta hatalmi pozícióból politizált, azt egy előzetes és nagyon átfogó vagyonosodási vizsgálat és a büntetés letöltése után örökre eltiltanám a közélettől. A rokonaikat is. Pártállástól függetlenül.

2016.10.27. 12:49:37

@konrada: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Ha a TEK megy, akkor meg lehet kiprovokálnak egy lövöldözést. "

OMG! :D

2016.10.27. 12:55:18

@konrada:

Nem tudok mit kezdeni ezzel a színvonallal, már megbocsáss.
Utoljára:
Nem az a kérdés ITT ÉS MOST EBBEN AZ ESETBEN IS, hogy kockázatos-e a rendőri szakma, mert az-az és ezt tudja mindenki.
Hanem az a kérdés, hogy ennek a kockázatnak a kezelésére megtettük/megtették-e azt, amit kell.
És sajnos úgy tűnik, hogy NEM!

Az egy bullshit/semmi, aki ebben a szituban annyit mond, hogy a rendőri foglalkozás kockázatos, egy rendőr meghalt és ennyi.
Ezt másképp már nem tudom neked megfogalmazni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 12:59:18

@MikeBoy: Nem úgy gondoltam, hogy ők provokálják ki, hanem a hülyéje ezt még nagyobb fenyegetésnek éli meg. Aki fejbe lő egy rendőrt géppityuval, az nem fog megrettenni még nagyobb erőtől, hanem még vadabb lövöldözésbe kezd.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 13:00:27

@MikeBoy: "Az egy bullshit/semmi, aki ebben a szituban annyit mond, hogy a rendőri foglalkozás kockázatos, egy rendőr meghalt és ennyi."

Egyetértek.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.10.27. 13:06:03

A múltkor a tek.et cikiztek a hasonlo szennyblogok h minek kellett páncélozott jármű.most meg az a baj h nem volt ott.
Alljatok mar le basszus mert nagyon ciki

2016.10.27. 13:07:50

Ha ennyire veszélyes volt ez a gyökér, miért nem hajnali 3kor állított be hozzá a TEK füstbombával kifüstölve, gumival meglőve, és azonnal megbilincselve?!
Miért kellett finoman bekopogni hozzá??
Az USA ban ezekért a dolgokért amikért ez a fazon képben volt, már terrorizmussal vádolták volna és a SWAT töri rá az ajtót, vagy az FBI.
Miért kellett ennek a rendőrnek meghalnia? Miért nem viselte a mellényt???

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.27. 13:19:13

A Hungaristákat a ballib titkosszolgálatok pénzelték.
Bácsfi Diát, Szabó Albertet meg a többieket.
Ők tartották életben őket, hogy lehessen mitől rettegni.

A nyomorék szélsőségeseket már a Jobbik is kitaszította, így egyedül maradtak.
A ballibek egykori támogatása, ma gyilkost csináltak a Hungarista elmebetegekből.

CyberPunK 2016.10.27. 13:22:42

@FILTOL: Nem, a TEK-et azért cikizték mert 3!!! BTR-el ment ki egy házhoz. Az a másik véglet.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.27. 13:24:12

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Ők tartották életben őket, hogy lehessen mitől rettegni."
Hú elgondolkodtam kicsit. Lehet, hogy a gyurcsányékat is a fidesz tartja életben, hogy lehessen mitől rettegni?
Ja várj, ezen nem kellett gondolkodni, egyértelmű hogy így van, hiszen mind2 pártot mszmp-kisz tagok alkotják :D

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.27. 13:30:56

@fidesz maszop dk egykutya:

mno.hu/migr_1834/hetkoznapi-hungarizmus-avagy-kik-mozgatjak-a-babukat-628827
A MIÉP ifjúsági tagozatának XVI. kerületi szervezetét Bácsfi Diána színre lépése miatt kellett feloszlatni, mivel megjelenése után a tagság egyes tagjairól a Nemzetbiztonsági Hivatalhoz jelentések futottak be. A 26 éves, köztársasági ösztöndíjas filozófushallgató kapcsolatot ápolt a kommunista Baloldali Fronttal, de közeledni próbált a Vér és Becsület Kulturális Egyesülethez is, ám a szervezet bizalmát nem sikerült elnyernie. Mint megírtuk, édesapja nemzetbiztonsági főtiszt volt, jelenlegi státusa ismeretlen.
...

konrada 2016.10.27. 13:41:05

@MikeBoy:
Én se neked másként, mint a következő beírásomban, amit csak azért se vagy hajlandó elolvasni, csak nyomod a magadét.
(Mondjuk elég dicsérő - és részedről elég önbecsmérlő - de azért jól esik az, hogy nem tudsz ezen a szinvonalon mit kezdeni, de túlzó szerintem. Kicsi gondolkodással, megértési szándékkal fog neked is menni, csak próbáld meg egyszer elolvasni, és azt végig olvasva válaszolni!;)

A többiektől elnézést, csak neked bemásolom:
"Ez egy elég sajnálatos eset, amelyben a felettes parancsnoktól joggal számon kérhető utólag az, hogy nem készültek fel minden lehetőségre.

...de ez az eset annyiban különleges, hogy pont a felettes parancsnok lett az áldozat, nem egy mezei járőr.
Hibázott, de én speciel nem szeretném ha nem maradna meg az ilyen hibák lehetősége, mert az már tényleg olyan rendőrállam lenne, ahol minden letartoztatáshoz, házkutatáshoz páncélkocsik, kommandósok vonulnának hanggránátokkal faltörőkkel, viszkető ujjal a ravaszon....
Nem volna jó olyan államban élni, ahol minden rendőrparancsnoknak evidens, hogy azok nélkül nem indulnak neki... "

2016.10.27. 13:57:59

@konrada:

OK, de én erről beszélek:
" A rendorok munkajanak van nemi kockazata ennyi."
Én erre reagáltam azt, amit.

2016.10.27. 14:00:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hát jó.
De azért addig ne jussunk el, hogy valaki fegyveres, őrült és bármire képes, szóval akkor küldjünk ki egy apácát, mert attól talán nem lesz ideges. :)
A TEK elvileg pont arra való, hogy ha nagy eséllyel fegyveres erőszak van, akkor lehetőleg ők legyenek ott.

Lucifer Morningstar 2016.10.27. 14:06:51

@MikeBoy:

Nem érdemes küzdeni vele. Ha jól rémlik ez a szerencsétlen azt az elvet vallja, hogy jobban megéri hónapokra részlegesen lezárni egy hidat és ezzel naponta tíz, vagy százezreknek kellemetlenséget okozni, mint egy hétvége alatt teljes lezárással letudni a felújítást és ezzel kellemetlenséget okozni a gyér forgalomban arra tévedő néhány száz embernek. Igazi orbáncsicska, mások kellemetlenségére élvez.

Mr. Heisenberg 2016.10.27. 14:18:21

A TEK nem pazarolja az erőforrásait fegyveresekre.

Akkor ki foglalkozna a norvégokkal, civilekkel?

Szelid sunmalac 2016.10.27. 14:49:43

@Ballib cenzúrázók réme 18: Ertjuk. Tehat a jobboldal szerint a szelsojobbot a baloldal es a libsik penzeltek. Teljesen logikus es hiheto. Legalabb aannyira mint barmely masik nyilatkozatod batyukam.

röf 2016.10.27. 14:55:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nézd meg az Indexen az összes írást, blogot, hogy Orbánozik meg kormányozik mind....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.27. 15:01:12

@MikeBoy: Ezt nem is mondtam. Nem akartak nagy felhajtás és reálisan becsülték fel a várható ellenállást. Egy 70 valahány éves manustól nem várom azt hogy AK-val fogad és lő. TévedTEK.

konrada 2016.10.27. 15:11:54

@Lucifer Morningstar:
...mondjuk nem túl elegáns egy a forgalomszervezésben, útfelújátásban, dilatáció csere technológiai előírásaiban teljesen járatlan dilettánstól hónapok múlva úgy belerúgni a másikba, hogy aki hozzá hasonlóan nem teljesen hülye ezekben, annak a véleménye nem érdekes...

2016.10.27. 15:13:15

@Lady Scarlett: milyen mellényt viselt volna? Öltönyhöz való háromgombosat?

Fejbe lőtték a rendőrt, te süket.
Az ellen nem véd a mellény.

A lövedékálló mellényelet is osztályokba, kategóriákba sorolják, egy 7.62x39-es Kalasnyikov lőszert meg csak egy nagyon izmos mellény állítana meg. Valószínűleg ilyennel lőtt Győrkös.

konrada 2016.10.27. 15:13:56

@MikeBoy:
Én meg erre azt, hogy ez nem kislányok babazsúrja. Nincs helye annak, hogy szemérmességből ne ne lehessen leírni azt, hogy a rendőrök munkája kockázatos...

2016.10.27. 15:16:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Egy 70 valahány éves manustól nem várom azt hogy AK-val fogad és lő"

Hát azért a Kalasnyikov kezelése nem életkorfüggő. Gyerekek, nők, aggastyánok is harcolnak ilyen gépkarabéllyal szerte a világban. A titkosszolgálatok évek óta figyelték Győrköst, el is ítélték korábban, tudták, hogy hova mennek, ez a rendőr nem a helyi körzeti megbízott volt, hanem egy NNI-s őrnagy.

2016.10.27. 15:17:22

@konrada:

Semmi ilyesmiről nem volt szó.

2016.10.27. 15:21:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Colonel H. Stinkmeaner:

"Egy 70 valahány éves manustól nem várom azt hogy AK-val fogad és lő"

Ez alapvető hiba volt, ha tényleg így történt.
Persze van összefüggés az életkor és a között, hogy valaki mennyire veszélyes.
De aki egy 70 év körüli embert nem kezel komolyan, ha fegyveres csak azért, mert elmúlt 70, az ostoba.

2016.10.27. 15:26:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: tudták, hogy korábban voltak elítélve Győrkösék fegyverrel és lőszerrel visszaélés miatt. Hogy fegyverekkel gyakorlatoznak. Az titkosszolgálatok fedett ügynökei keresztbe-kasul be vannak épülve ezekbe a széljobber csoportokba. Lásd a romagyilkosságok egyik elkövetője, aki a katonai elhárítás embere volt. Mindent tudnak róluk.

@Ballib cenzúrázók réme 18: ez is igaz, a radikális széljobbon a legdurvább arcokat Magyarországon mindig a ballib kormányok titkosszolgálatai futtatták a rendszerváltás óta.

konrada 2016.10.27. 15:28:02

@MikeBoy:
Na látod, ez már inkább kegyeletsértő....

(De egyébként nagyjából egyetértünk, csak mégis, túlzó szegényre az, hogy ostoba...)

Boka1 2016.10.27. 15:36:25

Ki kardot ránt, kard által vész el ( Ridikül különkiadás) ....

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.27. 15:38:08

@Colonel H. Stinkmeaner:

Romagyilkosságok:

mandiner.hu/cikk/20100822_a_romagyilkossagok_es_a_titkosszolgalatok_hazugsagok_halozata
„Számomra ez az egész történet bűzlik. Először is: némi huzavona után a katonai elhárítás elismerte ugyan, hogy Cs. István egy időben az ő emberük volt, de siettek hozzátenni, hogy a romagyilkosságok idején már nem dolgozott nekik. Akkor miért is találkozott Cs. Istvánnal a biztonsági hivatal tartótisztje a tiszalöki gyilkosság után? Az eddig megjelent - és a hatóságok által nem cáfolt - nyilatkozatokból az derül ki, hogy Cs. valamikor 2004-2005 táján parancsot kapott, hogy épüljön be azokba a körökbe, amelyekben mások mellett a K. testvérek is megfordultak. Azt Cs. nyilvánosságra hozott vallomásából tudjuk, hogy 2006 őszén jelentett a KBH-nak K. Istvánról. Később Koszovóba ment külszolgálatra, majd hazatérése után egy évvel egészségi okok miatt leszerelt. Legalábbis ő ezt mondja, és ezt a verziót erősíti a KBH, illetve a Honvédelmi Minisztérium is azzal, hogy múlt időben beszélnek a Cs.-vel fenntartott kapcsolatukról. Csakhogy, a titkosszolgálatoktól nem lehet csak úgy leszerelni. Ha a KBH elégedett volt Cs. munkájával, akkor leszerelése után a tartótisztje egyszerűen átadhatta őt a Nemzetbiztonsági Hivatalnak (NBH). Megszervezhetett egy hármas találkozót, ahol bemutatta neki az NBH-s tartótisztjét, és jó napot.

martineden 2016.10.27. 16:00:53

@Muad\\\'Dib: ,,Mondjuk nem sok köze volt a neonácikhoz mostanság, ahogy az index is megírta"...Jaa, 25 éve nyíltan náci volt a vén szaros, aztán mióta a ruszkik pénzelték, visszavett egy kicsit, ugyanúgy mint a jobbik meg a fidesz.

martineden 2016.10.27. 16:04:50

@Mikrobi:,, Ugyanakkor félelmetes rendőrállam van, a rendőr egy közúti ellenőrzést is a fegyverén tartott kézzel végez és ha egyet visszaszólsz, megbilincsel."......akárcsak itt, ott viszont meg sem állíthat, ha nem követtél el valamit, nem csak hasra ütésre állnak neki intézkedni.

Faszerkezet 2016.10.27. 16:13:49

@martineden:

Jól mondod. 25 évvel ezelött nyíltan náci volt az öreg. Úgy 99-től kb nulla köze volt a neonácikhoz....

Mellesleg. Azt nem írja az index, meg a sok okostóni, hogy egyébként mi a tökömet is pénzelt az öregnél az orosz kormány/titkosszolgálat?

Vett neki egy 3 dolláros domainnevet, egy 170$-os wordpress templetet, meg egy tárhelyet havi 5 dollárért???

martineden 2016.10.27. 16:47:45

@Faszerkezet: Hát ezek a szaros nácik ennyiért is eladják magukat, ha más nem ígér többet.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.27. 16:50:55

Emlékszünk ?

Itt még a ballib indexes hírhaimsítók címlapon gúnyolódnak a fegyver másiások lekapcsolásáról:
Hogy minek a TEK ?

index.hu/belfold/2015/11/25/tortenelemmanias_felvideki_magyarokat_nezett_nemzetkozi_terroristanak_a_tek/

A másik ballib seggnyaló a 24.hu:
24.hu/kozelet/2015/11/26/a-bbc-is-a-tek-felvideki-binladenjein-rohog/

És a teljesen elfogult ballib okádék a 444:
444.hu/2015/11/26/rettegj-ha-tamad-az-iszlam-allam-hajdu-janosnak-es-a-tek-nek-kellene-megvedenie

Most meg ugyanezek sírnak, hogy miért nem a TEK ment..
Lóf@aszt a ballib szarkeverő média seggibe.

kalapos25 2016.10.27. 17:41:10

Sok minden elhangzott eddig, legfőképp gyűlölettől eltelve.
Én viszont azt kérdezem, ha azok a szervezetek (rendőrség, tek, titkosszolgák stb) ennyire pancser munkát végeznek, és láthatóan egymással is torzsalkodnak akkor ki fogja az állampolgárokat megvédeni, ha védelemre szorulnak? Mert ezek aligha. (A kedves üvöltöző hozzászólók meg aztán végképp nem!) Jó de akkor így mi lesz velünk, az országgal, meg úgy általában... Nehogy megint Adynak legyen igaza: Rohanunk a forradalomba... Olvassátok el újra és fontoljátok meg kedves hőbörgők!

2016.10.27. 18:07:30

@Colonel H. Stinkmeaner: Nem kell lehurrogni, amikor beirtam, meg nem jott ki az info hogy fejloves volt. Ezt csak azota tettek kozze.
Amugy meg oltony alatt is lehet melleny.

De akkor sem ertem miert nem a TEK maszott ra a csokara, hajnalban, kifustolve, amilyen hirek voltak rola, az alapjan tenyleg nem ket nyomozonak kellett volna kopognia reggel nyolckor.

2016.10.27. 18:33:34

@Lady Scarlett: eleve rá se kellett volna törni az ajtót. Meg kellett volna várni, hogy elmegy a kisboltba tejért, kenyérért. A náci is eszik. Aztán amikor hazafelé battyog a 1.5%-os zacskós tejjel, akkor lecsapni rá. Kalasnyikovval nyilván meg nem flangál az utcán, ha pisztoly van nála, akkor is könnyebb az utcán kilőni, mint egy elbarikádozott házban. Teljesen értelmetlen dolog odamenni egy korábban lőszerrel, lőfegyverrel visszaélésért elítélt arc házához egy szál semmivel. Ha meg tényleg be kell menni, akkor ott a TEK vagy a megyei kapitányságok beavatkozói.

2016.10.27. 18:42:00

@Lady Scarlett: Amerikában simán hirdethetsz akármilyen ideológiát, lehetsz sima hazaszerető alkotmányvédő milicistától kezdve fehér felsőbbrendűségtől a fekete felsőbbrendűségig vagy kommunizmusig bárminek a szószólója. Nyilván megfigyelnek (mindenkit megfigyelnek), de amíg nem vagy erőszakos vagy nem tervezel erőszakot, addig nincs baj. Fegyvert is sok helyen tarthatsz szabadon. Sőt a nyílt fegyverviselés egyenesen alapjog (csak nem szabad vele senkit fenyegetni), nem kell hozzá engedély (rejtett viseléshez kell engedély). Ez olyan fokú szabadság, amit egy magyar ember sose fog felfogni. Mert moslékzabálóként van pórázon tartva.

Amerikában több legális fegyver van mint a lakosság száma. Ahhoz képest főleg illegális fegyverekkel követik el az emberöléseket.

von Putri 2016.10.27. 19:18:21

@nu pagagyí:
"Nincs itt semmiféle weimarizáció, hiszen diktatúra van. Amire gondolsz, a rezsim elleni tiltakozás, egyelőre nem nagyon zavarja a diktátor elvtárs/urat. Polgárháború viszont lehet,"

Györkös is a rezsim ellen tiltakozott, ha már úgy vesszük. Polgárháború pedig nem lesz, mert a mostani erőviszonyok alapján a baloldalnak semmi esélye egy ilyet kirobbantani, pedig igényük az volna rá

2016.10.27. 19:36:30

Alapveto rendorsegi technika, hogy veszelyes bunozohoz, foleg ha gyanitjak, hogy fegyvere van, akkor egyertelmu es nagy tulerovel vonulnak fel. Nem azert, hogy kiprovokaljak az osszetuzest, hanem eppen ellenkezoleg, azert, hogy nagyon egyertelmuve tegyek, hogy az illetonek nincs eselye es felesleges az ellenallas. Itt a rndorseg marha nagyot hibazott, nem lett volna szabad fegyveres tulero nelkul odamenni, mert igy az urge azt gondolta, hogy majd o megmutatja. Sajnos ennek egy ember elete lett az ara. Nyugodjek bekeben, es remelhetoleg a rendori vezetes leszuri a kovetkeztetest, hogy tobb rendor csaladjanak mar ne kelljen gyaszolni.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2016.10.27. 20:01:39

Oké, hogy követett el a rendőrség egy szakmai hibát az elfogáskor, de egy politológusnak illene tudnia, hogy egy demokráciában nem lehet valakit letartóztatni csak azért, mert szélsőséges. Valami konkrét bűncselekményt is el kell követni hozzá.

Gyenesi 2016.10.27. 20:21:04

@Colonel H. Stinkmeaner: Neked teljesen igazad van.Az intézkedést az ilyen esetekben szépen nyugodtan meg kellett volna tervezni.Ha ezt az elveteműlt személyt valamilyen ürüggyel beidézték volna a rendőrségre az is jobb lett volna.
Véletlenűl géppisztollyal több lövést leadva nehéz bárkit is fejbe lőni.Gyenge védekezés!
Őszintén sajnálom a munkája miatt az életét is elveszítő rendőrt.
Részvétem a családjának!
A z ilyen tragikus eseményekből a rendőrségnek feltétlenűl le kell vonni a tanulságokat és hatékonyabban fel kell készíteni a rendőröket a váratlan támadások kezelésére, elhárítására.

midnight coder 2016.10.27. 20:30:47

"Mindenekelőtt azt, hogy miért lehetett szabadlábon és miként élhetett teljesen ellenőrizetlenül egy olyan ember, aki már a rendszerváltás előtt közismert volt neonáci nézeteiről."

Esetleg, mert egy szabad országban mindenki olyan nézeteket vall, amilyet akar ? Persze, van olyan ország ahol ez nem így van, Pl. a szerzőnek javasolnám az Észak-Koreába költözést, ott egész biztos, hogy nem mászkálnak szabadlábon a neonácik. Más kérdés, hogy a liberálisok is munkatáborban vannak - azért minden helynek megvannak a maga előnyei...

Sandor Akarki 2016.10.27. 23:25:33

Mindenkinek alanyi jogon fegyvertartást!
Aki igazán akar az így is szerez, csak az nem tudja megvédeni magát aki törvénytisztelő!

2016.10.28. 00:40:47

@Lord_Valdez: a gondolatbűn az már smafu? Itt a kommentszekcióban is propagálják sokan, hogy pusztán azért, mert szélsőséges nézeteket vall, legyen bebörtönözhető valaki.

H?P? 2016.10.28. 01:32:29

Addig hergeltek a libsik a kormany elleni gyuloletre az embereket, amig vegul egy orult lovoldozni kezdett.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.28. 02:36:43

@H?P?: Addig hergelte a kormány - népszavazás örve alatt - gyűlöletre az embereket, amíg végül egy őrült lövöldözni kezdett.

gigabursch 2016.10.28. 12:49:21

@CyberPunK:
Kb. én is így gondolom.

@Sandor Akarki:
Így van. Támogatom.

@midnight coder:
Helyes érvelés

@kalapos25:
Teljesen egyetértek.

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Ráadásul - mikor még volt jövönk.info - pont az MNA állt ki a StarWars jelmezes majmok TEK-es elfogása miatt a TEK mellett.

gigabursch 2016.10.28. 13:20:45

Azért ez több, mint érdekes.

Ugyanis ha igaz, akkor a rendőr haláláért a Rendőrség a felelős, közvetve meg az Államvezetés

althir.org/az-mna-kozlemenye-szerint-a-hivatalos-szervek-nagyon-nem-bontottak-ki-az-igazsag-minden-reszletet-6759675.html
süti beállítások módosítása