Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Az Európai Unió öngyilkosságra készül

2015. november 22. - Herczeg Sándor

Jelenleg kötéllel a nyakában fészkelődik egy kisszéken és tanácstalanul nézelődik. Időnként feltekint a csomóra, amit saját maga rögzített a plafonon lógó kampóra, majd a sámlira pillant, amire ráállt. Önként, fittyet hányva azokra a jelekre, amelyek figyelembe vételével jórészt elkerülhette volna mostani helyzetét.

Az Európai Unió most nem más, mint egy gyűjtőtábor, ahol bárki sátrat verhet, tekintet nélkül arra, hogy honnan jött és milyen céllal, papírokkal vagy nélkülük. Egy olyan ház, aminek nincs bejárati ajtaja, a kijáratot pedig semmi nem mutatja, ami pedig belül van, az egy düledező romkocsma. Ugyan azt csinálhatunk, amit csak akarunk, mehetünk a falakon belül akárhová – de tévedés lenne azt hinni, hogy csak néhány emberre van robbanószer erősítve, ami lerombolja a kócerájt. A tölteteket nem a terroristák fogják élesíteni, megtette ezt már régen az EU vezérkara, az öngyilkos merénylők csupán a totális bénultságot megbosszuló és főleg kihasználó eszközök ehhez. Az Európai Bizottság és velük együtt számos uniós ország vezetője úgy sakkozott, hogy a realitások mellőzésével lassan, de biztosan mattolt közel nyolcszáz millió embert, mindazokat, akik ez EU területén élnek.

brusszel.jpg

Brüsszel

(a fotó forrása: Index/Huszti István)

Addig jutottunk, hogy az unió szívének tekinthető Brüsszel infarktust kapott. Élete megbénult, olyan üzletek is bezártak, melyek sosem szoktak. A terrorfenyegetettség hulláma pedig a tóba dobott kavics által előidézett koncentrikus körök egymást erősítő hatásával írható le. A párizsi gyilkosok gépfegyvereinek golyói nem csupán 129 embert öltek meg, hanem azt a hitet is, melyet egy közös – talán igazából csak utópisztikus – európai eszmébe vetettünk. Az EU-t vezető politikusok vaksága a migrációs válság olyan mértékű kezeletlenségét okozta, amely a szervezeten ütötte seb elüszkösödését jelentette. Várható volt, hogy a nyílt sérülés környékén feltűnnek majd a paraziták, élősködésük pedig jóvátehetetlen károkat hoz. A párizsi Bataclan-nál és a további helyszíneken, majd később a Maliban lemészárolt áldozatok dermedt félelembe taszították az uniót, amely egyetlen lépéssel tudott válaszolni. Pontosan azzal, amivel szemben egyébként létrejött: a szabadságjogok korlátozásával.

bataclan.jpg

Párizs, Bataclan

(a fotó forrása: mirror.co.uk)

Nem tehet mást, mert elkésett. Nem lépett időben, bagatellizálta azokat az ütéseket, amelyeket az ellenőrizetlen bevándorlás ejtett rajta, semmibe vette a schengeni határt is védő magyar jelzéseket, legyintett a terrorveszélyre – holott naponta több ezer érkező között kényelmesen megbújt bárki, aki ártó szándékkal jött. Ennek nyomán az Európai Unió önnön nemtörődömségének, a liberalizmus rosszul értelmezett felfogásának áldozata lesz, saját polgárai életét is kockáztatva.

Most pedig szinte minden sarkon rendőr áll és katonai terepjárók cirkálnak Brüsszelben. Mindenki gyanús, aki él és mozog. A Jean-Claude Juncker és Angela Merkel fémjelezte uniós politika áttételesen visszavetette Európát a „fortélyos félelem igazgat” – korszakába. Le kellene vonniuk a konzekvenciákat és odaengedni mást az iránytű nélkül vergődő uniós hajó kormányához, melynek fenekében a több százezres bevándorló tömegből néhányan folyamatosan lyukat fúrnak az aljzatba, hogy velük együtt süllyedjünk el. Ha pedig nem elég nagy a lék, szívesen csatlakoznak hozzájuk újabb és újabb fanatikusok...

mali.jpg

Mali

(a fotó forrása: sbs.com.au)

Nem erre tettünk esküt, nem ezért váltottunk rendszert és bontottunk határokat. Nem azért vívtuk ki alapjogainkat, hogy szükségállapotban, járőröző katonák között éljük mindennapjainkat. Vannak történelmi helyzetek, amikor nem lehetünk tétlenek, határozottak viszont igen – hacsak nem törődünk bele abba, hogy a terroristák az Iszlám Állam zászlaját lobogtatva szabadságunk jelképei felett járjanak örömtáncot. Ha most nem lépünk fel saját magunkért, később már nem lesz miért és kiért sem. A látható ellenség megsemmisítésével együtt a láthatatlanra is döntő csapást kell mérni.

Mert nem hiszem, hogy végig kívánjuk nézni, hogy az Unió végül kirúgja maga alól a sámlit.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr458098252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John Doe3 2015.11.23. 08:34:13

Ugye az megvolt, hogy a terroristák mind úniós állampolgárok voltak?

porthosz 2015.11.23. 08:41:33

@John Doe3:

"Ugye az megvolt, hogy a terroristák mind úniós állampolgárok voltak?" Igen, Ahmed Salamud és hasonló tősgyökeres belga állampolgárok...

A helyzet az hogy a 8 elkövetöből 2 már biztosan a bevándorlókkal érkezettt 1-2 hónapja, a többi pedig második generációs arab. Ebből tök jól kiszámolható hogy csak az idén bevándorló 1 millió arab 6-8 millió gyereke (ugye ott más a családmodell) fog majd robbantgatni 10-15 év múlva. Mert milyen jól sikerült a 15-20 éve bevándoroltakat is integrálni a mostani események fényében...

Megjegyzem jelenleg úgy néz ki a helyzet hogy 8 terrorista = 140 halott, 300 sebesült. Ha csak ezer arab terrorista van az eu-ban (legyen bevándorló vagy itt született), akkor ki lehet számolni mennyi halott lesz a közeljövőben.

paráznabillegető 2015.11.23. 08:43:24

volt ez a film, a szükségállapot még a múltszázadban brúszvilivel meg dencelvasingtonnal.
nyújork katonai kontroll alatt!
aztán a vége mégis hepiend lett.

itt se lesz másképp. egyszerűen a feszkó árt az üzletnek, és a pénz mozgat mindent.

paráznabillegető 2015.11.23. 08:44:23

@porthosz: MINDENKI MEG FOG HALNI!!!
TIZENHÁROMSZOR!!!
BAAASZKIII!!!!!!!!!

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 08:44:33

Remélhetőleg csak az "európai" liberálisok készülődnek öngyilkosságra. Persze lehet, hogy Európát sikerül magukkal vinniük.

Fél éve meg kellett volna fogadni Orbán tanácsait. Az ostobább libsin kívül mindenkinek azonnal leesik, hogy a szabadság szempontjából még mindig jobb egy kerítés, mint az anarchia.

Amúgy ide vezetett az, hogy a valamikori anarchista, kommunista és egyéb tehetségtelenek liberális zsoldba álltak. A végtermék Merkel, Juncker és hasonlók.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 08:45:24

@porthosz: Igen, most nagyon egyszerűen bejött egy csomó potenciális öngyilkos robbantó.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.23. 08:47:08

@♔bаtyu♔: nácikák, eltakarodhatnátok pl. Szíriába, hogy ne csak a pofátok legyen ekkora! Ott harcoljatok, ne itt ugassatok!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 08:47:56

Herczeg Sándor:

Nagyon jól leírtad a helyzetet.

"Az EU-t vezető politikusok vaksága a migrációs válság olyan mértékű kezeletlenségét okozta..."

Ezzel nem egészen értek egyet. Merkel és a többi EU-politikus nem vak, hanem idióta, akiket elhülyített a 68-as ideológiájuk és a rosszul értelmezett liberalizmusuk. Merkel pl. nem lehet vak, hiszen még a párizsi terror után is azt hajtogatja, hogy nincs felső határ és nem változtat a bevándorlási politikáján.

Ez Európa tudatos, szándékos lerombolása.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 08:48:06

@John Doe3: 3 fő a bevándorlási hullámmal érkezett. Mondhatni, Merkel hívta be és Soros, illetve a liberálisok támogatásával sikerült is célba érniük.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 08:48:58

@Hóhér az utolsó barátod: Mondtam már, hogy elmész a jó kurva anyádba, gyurcsánycsicska?

Akkor most mondom. Viheted a bevándorlóidat is pöcs.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 08:49:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Merkel csak simán egy cseléd. Amilyen Gyurcsány is volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 08:50:07

@John Doe3:

"Ugye az megvolt, hogy a terroristák mind úniós állampolgárok voltak?"

Ugye az megvan, hogy a terroristák mind arab/iszlám bevándorlók ill. azok leszármazottai?

A ma beengedett "menekültek" ill. utódaik, akik szintén uniós állampolgárok lesznek - nos, ők meg a ma és a holnap terroristái. Egy marék lepkének több esze van, ha te ezt nem fogod fel.

Libsi seggbe cigány lófaszt 2015.11.23. 08:51:46

@♔bаtyu♔: Kilógsz a társaságból a mocskod pofáddal geci. Neked ezt sikerült megtanulnod a liberálisoktól, buzikám?

Libsi seggbe cigány lófaszt 2015.11.23. 08:54:43

@Hóhér az utolsó barátod:

Ezt neked szántam:

Kilógsz a társaságból a mocskod pofáddal geci. Neked ezt sikerült megtanulnod a liberálisoktól, buzikám?

desw 2015.11.23. 08:56:09

@John Doe3:

"Ugye az megvolt, hogy a terroristák mind úniós állampolgárok voltak? "

Ugye az megvolt, hogy ezek 2. ill. 3. generációs bevándorlók, nem bennszülöttek?

Mire is bizonyíték ez? Arra, hogy kibaszottul nem működik az integráció, hiába szajkozza Merkel és a többi libsi idióta.

2015.11.23. 09:06:09

Angela Merkel körömszakadtáig ragaszkodni fog az igazához. Nem tudom ki és mikor fogja leváltani.

Kurt S. Earp 2015.11.23. 09:15:18

@Mokaka: “Angela Merkel körömszakadtáig ragaszkodni fog az igazához.”
Igen, ez pontosan így van. De ahogy elnézem, érik már a pillanat, amikor a németek úgy döntenek, hogy leszaggatják a körmét.

tobias2 2015.11.23. 09:28:09

คำทักทายจากประเทศไทยครับ

tobias2 2015.11.23. 09:28:56

คำทักทายจากประเทศไทยครับ :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 09:37:11

@Kurt S. Earp:

Az még hónapokba telhet, közben meg özönlenek a betolakodók Németországba. S sajnos nagyon az sem látszik, hogy tovább romlana Merkel támogatottsága. Nekem úgy tűnik, hogy az SPD-vel együtt még mindig megnyernének egy választást, Merkelnek meg nincs igazán kihívója.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.23. 09:46:22

@Libsi seggbe cigány lófaszt: mi van takonygerinc, célozni is csak ennyire tudsz? Takarodjatok szépen oda, ahonnan a terroristák jönnek, ott legyen nagy az a korcs pofátok! :D

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.23. 09:47:55

@♔bаtyu♔: mi van kis takony, ennyire gyáva vagy? Miédr nem húzod a náci beled oda, ahol akkora szükség lenne rátok? Golyófogónak még te is jó leszel.

Kivancsi 2015.11.23. 09:49:46

ez az egesz mubalhe! felfujt problemak!
en vasarnap disznosultet ebedeltem anyosnal Mollenbekben!
nincs itt semmi emberek lehet tovabb haladni!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.23. 09:50:34

@porthosz: már más fajtádbéli bérrettegőt is kérdeztem: RAF, IRA stb. rémlik még? Csupa arab bevándorlók voltak azok is.

vargánya 2015.11.23. 10:21:19

@♔bаtyu♔: "Merkel csak simán egy cseléd."

Így van. Ő is, Juncker is résztvettek a Bilderberg csoport ülésén, onnan kapták/kapják az iránymutatást. Cél a nemzetek nélküli Európa, nemzetek nélküli világ. A migrancsok ennek csak eszközei.

we dont want arabs here..So what 2015.11.23. 10:21:20

@Hóhér az utolsó barátod: kussoljál kisköcsög. Amíg mások vigyáznak a nyomorult életedre meg a két zacskónyi tulajdonodra ne ugass azokra akik megvédik az országot amiben élsz. Lehet takarodni Brüsszelbe.

we dont want arabs here..So what 2015.11.23. 10:26:29

A liberfaszok menjenek Brüsszelbe. Befogadnak benneteket a muszlimok, egész biztos.

asgdftzre 2015.11.23. 10:29:43

Én annyit még mindenképpen hozzá tennék, hogy a radikális, vagy ha tetszik a szélsőjobboldali eszmék éppen a miatt erősödnek, mert az emberek egy része oda sodródik ahol úgy látja, hogy meg fogják védeni az érdekeit, az életét, és Európa nagy részén ez most a szélsőjobb.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 10:37:52

@asgdftzre: Tudod mi ebben a gond? Egyrészt a radikális nem egyenlő a szélsőjobbal, hiszen én kerítést akarok --- radikális ---- a kerítés mellé a megfelelő elrettentő törvényeket is akarom, ráadásul mindez simán lehet egy baloldali vélemény is, továbbá mi az, hogy szélsőjobb? A bevándorlás ellenzése pld. szélsőjobb?

Valójában a kerítés semmit nem ér a megfelelő törvények nélkül, tehát a biztonság oldaláról a kerítés kidobott pénz e nélkül, ahogy a te kerítésed sem érne semmit, ha nem állnának mögötte a megfelelő törvények. (Nem véletlen nem köt ebbe a libsi, hiszen neki is van kerítése, itt már ő is radikális és jobboldali szélsőséges)

Na ezért nem kellene a liberális terminológiát átvenned, mert az úgy van kitalálva, hogy csak a libsi vélemények férjenek bele.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 10:39:02

@we dont want arabs here..So what: Ez a kötsög valamiért imádja, ha elzavarják a jó édes anyjába. Amúgy ez vagy a huszadik nickje, de mindegyik ilyen és mindegyikben imádta :DDDDDD

we dont want arabs here..So what 2015.11.23. 10:42:27

@♔bаtyu♔: ja ez az a ratyi gyerek lehet aki állandóan zavarta a vizet..Nem jut eszembe a nickje de olyan volt mint egy fasz csak kisebb..

Eszter8826 2015.11.23. 10:50:58

@paráznabillegető: Igen, ennek az egynek örülök. Európa vezetése leszarja az embereket, de a pénzünk (munkánk) az kéne, és ez a terror balhé igencsak árt az üzletnek. Úgyhogy talán lesz majd valami változás.

Ad Dio 2015.11.23. 11:02:08

Szarul hangzik, de a terrorizmus csak egy látszólag komoly probléma. Valójában inkább csak rémisztő és a tragikussága miatt megkerülhetetlen hozadéka a mostani migrációnak.
Sokkal nagyonbb baj az, hogy egész egszerűen nem tudunk ezekkel az emberekkel mit kezdeni és ez a tehetetlenség szétveri az európai integrációt és konfliktusokat szül európán belül.
Legalább két olyan pontja van jelenleg Európának, ahol konkrét fegyveres zavargás is lehetséges.

Le kell zárnunk a willkomenskulturt és Európát egy új alapparadigmára kell felépíteni. Ez pedig két pillért jelent: egy erős, gazdag, védett Európát és annak komoly - helyi - válságkezelő tevékenységét (első sorban nem katonailag, hanem az alapszükségletek és a gazdaság működőképességének biztosítása kapcsán).

Németország jelenleg évi minimum 15-20milliárd euros kiadásra számít, de a bevándorlással arányosan ez nőni fog. Ha ezt a pénzt a közel kelet víz és élelmiszer problémáira költenénk...

dîszkorzo 2015.11.23. 11:06:13

Nem az EU készül õngyilkosságra hanem a dzsihadista merénylők!
Ami itt megy az egy "batyunyi" ostobaság.

Tudományos libsizmus 2015.11.23. 11:06:30

A liberálisok készakarva igyekszenek Európát földig rombolni. Ők is pont olyan eszelős fanatikusok, mint az iszlám állam harcosai.

Ad Dio 2015.11.23. 11:16:30

@Tudományos libsizmus:

Itt nem liberálisok, konzervatívok és szocialisták állnak egymással szemben, hanem józan ész és... nem is tudom mi a másik...

dîszkorzo 2015.11.23. 11:33:12

Igen,ez a liberalizmus egyetemes célja. Az EU. Mi mast tehetnénk? Vicc. Pedig ha fülledt nacionalizmusba burkolozzunk akkor majd megoldòdik,ha vegre a kontrollt mindenkire ki lehetne terjeszteni es itélkezni nagyokat. Mert ti megmondtatok! Mi nem voltunk eleg figyelmesek,mert elkenyelmesedtünk a nagy liberalizmusban.Barátkent viszonyulunk,pedig tamad az ellenseg. Loszart,Europa alapvetö ellensege a nacionalizmus es a keresztenység,ehez jön most egy dzsihad. Ez a vallások háborúja,jatszatok le ti.Fejlődni keptelen radikális barmok,eljött a ti időtök.

Brix 2015.11.23. 11:34:25

Csak 507 millió az EU lakossága, nem 800..., ehhez jön még az idén bevándorolt kb. 1,5+1,5 millió, és akik már itt éltek illegálban...
Az EU-nak annyi, valóban így van. Jelenleg ex lex állapot , káosz és anarchia uralkodik , amelyet felelőtlen politikia vezetők, Merkel, Juncker és Hollande idéztek elő
A migránsválság új szintre jutott: előbb politikai válság jön , majd gazdasági, hogy végül polgárháborúban, népirtásban csapjanak össze az egymásnak feszülő erők.
Békésen ezt nem lehet megoldani, hiszen akkora ellentét feszül az európai emberek érdeke és a kontroll nélkül beáramló embermilliók érdekei között, amit nem lehet semmilyen eszközzel áthidalni.
Több illegális migráns, az azt jelelnti , hogy kevesebb pénz , kevesebb munka, kevesebb biztonság jut az európai embereknek. Több lesz a kulturális sokk, a bűnözés, a terrorizmus , a zsúfoltság , a szemét, a lakbér, stb...
Egyetlen érvet sem lehet felhozni, hogy miért is lesz nekünk attól jó, ha befogadjuk a jobb élet reményében , a fél világon keresztülutazó gazdasági migránsok millióit.
Ezek az emberek úgysem fogják megugarni soha, azt a kulturális szakadékot , amely elválaszt minket és az integráció alapfeltétele lenne...
Egyáltalán nem is beszélhetnének korlátlan befogadásról , amikor NIgéria, Pakisztán és Bangladesh önmagukban is majd 200 milliós lakossággal rendelkező országok.
Lehet imádkozni , hogy a sérült áldozatként vergődő Európára ne rontsanak rá a vérszagot kapott 100 milliós tömegek...Lagostól Daccáig mindenhol látják , hogy "most vagy soha helyzet" van, ez sarkalja őket az idejövetelre. Attó tartok, hogy ez olyan szintre jutott folyamat , amit békés eszközökkel nem lehet megoldani..

citrix 2015.11.23. 11:36:04

Jó reggelt, Bruxelles! Fel tetszettek ébredni vagy még várnak néhány millió muszlimra és utána esik le a tantusz?

Brix 2015.11.23. 11:43:32

@dîszkorzo: "Loszart,Europa alapvetö ellensege a nacionalizmus a kereszténység..."

Te hülye vagy? A kereszténységnek nincs is hatása (szinte) sem az államra, sem pedig a lakosságra, amely nagyobb része nem gyakorol semmilyen vallást
Nacionalizmus? Hol élsz te? Magyarországon bárki élhet szabadon úgy , hogy nem fogják soha a származása vagy a vallása miatt bántani, nem úgy mint a világ jelentős részén.... Magyarország a világ egyik legbiztonságosabb országa
Más kérdés, hogy szeretnénk megtartani a kultúránkat és a nemzeti identitásunkat , ebbe nem férnek bele a gyökeresen más kultúrából érkező tömegek

dîszkorzo 2015.11.23. 11:57:17

"Magyarorszagon bárki élhet szabadon úgy,hogy nem fogjak soha a szarmazása vagy a vallása miatt bántani"
Ezt te sem gondolod komolyan Ember.
Fentartom: Az Europai ember a legnagyobb kárt a sajat nemzeti identitásának túlmisztifikálásával es a kerszteny értekrend állandosításával teszi.
Üdv

Ad Dio 2015.11.23. 12:12:58

@dîszkorzo:

"Loszart,Europa alapvetö ellensege a nacionalizmus es a keresztenység,ehez jön most egy dzsihad. Ez a vallások háborúja,jatszatok le ti.Fejlődni keptelen radikális barmok,eljött a ti időtök."

Ez most liberális tolerancia? Én ideológiailag alulképzett vagyok, csak azért kérdezem. Ha evidens, akkor énkérekelnézést.

Ha esetleg lehet még egy kérdésem, akkor - megengedve hogy az előző egy liberálisan korrekt és toleráns kijelentés - akkor hasonló értelmű-e az, amit sokan emlegetnek:

"Lószart a világ alapvető ellensége az erőltetett gazdasági globalizmus és a zsidóság. Ezehez jön egy kis dzsihad. Ez az ideológiák háborúja..."

Csak azért kérdezem - én idétlen - mert ez utóbbi kijelentést eleddig súlyosan rasszistának és kirekesztőnek tartottam. De lehet tévedek. Taníts kérlek! Előre is köszönöm...

Buchhalter 2015.11.23. 12:13:13

diszkorzó,te alapból vagy saját magad ellensége,vagy anyád leejtett gyerekként?Te nem európai vagy?De ha már ennyire éljenzed,hogy lemészároltak Párizsban 130 embert és másik 220 oroszt felrobbantottak akkor menj közéjük taj paraszt!Keresztény?Ők meg az Iszlám szarságukat hangoztatják!Remélem hamarosan valaki jól felnyalatja veled az aszfaltot!

Brix 2015.11.23. 12:20:09

@dîszkorzo: Miért , milyen értékrendet kellene követni, ha nem a keresztény alapokon nyugvó európait?
Egy közösségnak joga van meghatározni , hogy kiket fogad be. Alapvető hogy olyanokat akikkel érdek-, és értékközösséget tud alkotni
Az afrikai , ázsiai bevándorlóktól olyan nagy kulturális szakadék választ el minket, amit nem lehet betemetni. Egyrészt ők sem tudnak/akarnak integrálódni , másrészt mi sem akarjuk őket nagy tömegben befogadni.

Piszkos Freud 2015.11.23. 12:57:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: merkel (nem érdemli meg a nagybetűt), szóval merkel nem vak, és nem idióta. Nem jutott volna oda, ha az lenne. Szerintem. Hanem inkább tudatos ...hm... nevezzük hazaárulónak. Szerintem vezetik vagy utasítják. Lefizették vagy zsarolják.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:02:33

@dîszkorzo: Persze, akkor majd figyelj csak ostoba, hogy hullanak el az EU liberálisai, vagy liberális cselédei szép sorban.

Gyurcsany F. 2015.11.23. 13:06:43

Ezek a "terroristak" a raszizmus miatt lettek terroristak.
Ha Orban Viktor nem volna ilyen xenofob, kirekeszto, rasszista, akkor ezek az emberek nem kenyszerulnenek harcolni.
Ki kell nyitni Europa hatarait, es fol kell hagyni a rasszizmussal.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:09:11

@dîszkorzo: Ha neked a fülledt nacionalizmus elfogadható ellentéte az, hogy bárki ellenőrzés nélkül bejöhet, akkor nyilvánvaló, hogy csak a fülledt nacionalizmus a helyes.

Azért jó látni, hogy érvek hiányában vergődsz mint hal a szatyorban. Inkább mellébeszélsz, pontosan tudod jól, hogy az illegális, ellenőrizetlen bevándorlás kiszorítása nem fülledt nacionalizmus, hiszen akkor az USA is az lenne, Izrael pláne.

dîszkorzo 2015.11.23. 13:09:24

A liberalizmus és a tolerancia nem feltétlenül jó barátok. Az az ideologia ami destruktív legyen az kereszteny vagy muszlim,számomra nem toleralható. Féreértés,en kurvára nem örülök 129 ember halálának.

Piszkos Freud 2015.11.23. 13:10:17

@Brix: Minden szavad igaz.
Határzár és lőparancs nélkül nem áll le a folyamat.
A lőparancs durván hangzik, de lehet látni, hogy enélkül nem fog menni. Eddig meg nem mer senki sem elmenni.

Következmény?

Amit írtál: polgárháború. Én talán már nem érem meg. A gyermekeim viszont ...

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:11:40

@dîszkorzo: Na akkor mit szólsz a zsidókhoz? Lököd a liberális rizsát, de valójában nem gondolod végig.

Itt te nem keresztény gyalázásért kapsz letöltendőt, hanem holokauszt tagadásért.

Piszkos Freud 2015.11.23. 13:14:08

@♔bаtyu♔: "Persze, akkor majd figyelj csak ostoba, hogy hullanak el az EU liberálisai, vagy liberális cselédei szép sorban. "

Ez sajnos még csak álom. De nagyon szép álom. :)

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:14:13

@Piszkos Freud: Merkelnek nyilván parancsba adták, hogy "nyeljen" le annyi muszlimot ahányat csak bír. Mondanám, hogy a német nagytőke, de ők azt nyilatkozták, hogy nem éri meg a bevándorlókat integrálni, mert legalább az csak 3 év, mire eljut a szalagig.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:16:39

@Piszkos Freud: Azért figyelted, hogy liberális barátunk hogy "félreértette"?

Én azt írtam, hogy Európa liberális vezetői lesznek öngyilkosok, ő "úgy értette", hogy Európa.

Bár fentiek úgy látom, mindent elkövetnek, hogy Európát is magukkal rántsák.

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:18:41

@dîszkorzo: "Az az ideologia ami destruktív legyen az kereszteny vagy muszlim,számomra nem toleralható."

És amelyik destruktív, de "liberális" vagy zsidó, az igen?

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:22:10

"Az Al-Kaida terrorszervezet szíriai szekciójaként ismert Al-Nuszra Front nyilvánosságra hozott egy videofelvételt, amiben köszönetet mond a Szabad Szíriai Hadseregnek a TOW páncéltörő rakéták átadásáért. A rakétákat az Egyesült Államok adta a “mérsékelt ellenzéknek”, ami továbbadta a terrorszervezeteknek."

Gondolom, ezek a hazai libsik szerint is "mérsékelt" ellenzék, ezekkel lehet tele Brüsszel és ezeket mosták egybe a "menekültekkel".

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:24:39

"November 18-án az Európai Bizottság elfogadott egy intézkedéscsomagot, ami nagy mértékben megnehezítené a legális fegyvertartást az Európai Unió összes tagállamában. A szigorítás az önvédelem utolsó lehetőségét is kiveszi az európaiak kezéből, miközben nyilvánvalóvá vált, hogy a hatóságok nem tudnak megakadályozni egy tömeggyilkosságot Európa közepén.

Alig néhány nap telt el a párizsi támadások után, a brüsszeli liberálisok máris támadásba lendültek Európa maradék immunrendszere ellen; napokon belül elkészült egy beadvány, és már januárra letárgyalásra kerülhet a fegyvertartási törvények szigorítása, ami a sport célú fegyverek betiltását jelentheti."

Ad Dio 2015.11.23. 13:28:09

@dîszkorzo:

"A liberalizmus és a tolerancia nem feltétlenül jó barátok. Az az ideologia ami destruktív legyen az kereszteny vagy muszlim,számomra nem toleralható."

Ki dönti vajon el, hogy mi destruktív és mi nem? Épp ezért alapérték a liberális világnézetben a tolerancia.

De kitértél a válasz elől...

Kérlek arra is reagálj, hogy van-e különbség a két kijelentés között és ha igen, mi az?

Piszkos Freud 2015.11.23. 13:30:27

@Gyurcsany F.: "Ezek a "terroristak" a raszizmus miatt lettek terroristak.
Ha Orban Viktor nem volna ilyen xenofob, kirekeszto, rasszista, akkor ezek az emberek nem kenyszerulnenek harcolni."
Mintha ezek a migránsok nem lennének rasszisták. Én nagyon örülnék, ha csak annyira lennének rasszisták, kirekesztők és xenofóbok, mint Orbán. Meg kell csak nézni Párizs, Brüsszel és más európai nagyvárosok muszlim negyedeit. Kis kalifátusok működnek már a toleranciájuk jegyében.

"Ki kell nyitni Europa hatarait, es fol kell hagyni a rasszizmussal. "
Naja, mintha utána el lehetne küldeni őket, mint a marketing menekülteket a gyurcsányi villából. A gyurcsányi hülyeség végtelen.

dîszkorzo 2015.11.23. 13:32:59

Nem az érvek hiánya,de valòban furcsa helyzet. Belső ideológai örlődésem végterméke a köztársáság pártiság. Es nagyon elegem van abból,hogy hülye szakállas figurakra hivatkozva gyilkolásznak az ideológiáktol túlfűtött barmok. De Az sincs rendben,h a keresztenység még ott tart,h a papa toleranciara szólìt fel az elvalt nökkel szenben(!).
Vagy nem adja ki az oalsz hatóságoknak drága pedofil baratait stb.
A vallás egy eszköz,hogy az emer közelebb kelüljon önmagához. Világunk viszont már annyira teljes es élhető,hogy a vallási jelenlét kontraproduktivvá válik, söt háborúhoz vezet.

Ad Dio 2015.11.23. 13:42:59

@dîszkorzo:

"A vallás egy eszköz,hogy az emer közelebb kelüljon önmagához. Világunk viszont már annyira teljes es élhető,hogy a vallási jelenlét kontraproduktivvá válik, söt háborúhoz vezet."

Ez a Te véleményed. Mint ilyet, elfogadom sőt tolerálom. Vajon lehet-e hogy nekem más véleményem legyen? Vajon mi/ki fog dönteni a kettőnk véleménye közt? Vajon az, hogy valami neked nem tetszik, elég-e ahhoz hogy mindjárt destruktívnak tartsuk és esetleg szankcionáljuk?

És még mindig nem válaszoltál az eredeti felvetésemre... így az egész csak lóg a levegőben... hasztalan foltozgatod a folyamatosan hasadó szövetet...

♔bаtyu♔ 2015.11.23. 13:45:21

@dîszkorzo: De gondolom, 2006.október 23-án a leesett azonosítójú rendőrtámadással semmiféle problémád nem volt, hiszen azok a csőcselék. Az volt a te köztársaságod, amit aztán 2010-ben meg is "köszöntünk" és bízunk benne, hogy újabb 20 évig a kukában talán ti is fejlődtök, mert 1990-2010-ig nem igazán sikerült.

Hagyjuk már ezt a moralizálást olyan messze állsz te a valódi liberalizmustól, mint Makó Jeruzsálemtől.

Kezdjük azzal, hogy egy valódi liberálisnak nem a kereszténység a "valódi" problémája.

dîszkorzo 2015.11.23. 13:52:36

Nem felteltlen jó barátok,de nem is zarjàk ki egymast.Azt,hogy ki dönti el,hogy mi destruktiv vagy mi nem? Szerintem keresd ki a szotarból. Az iszlam allamnal sanszos egy kis destruktivitas. Destruktiv az aki rombol,valodi ertékeken alapuló redszereket pusztìt el. Aki a közösséget károsìt meg. Akinek lételeme a diszharmonia,kompromisszum hiány. Aki nem tiszteli az induvidumot,fittyethàny az emberi méltoságra.Egyébkent az összes vallás így tesz,ezert gondolom,h a vallas destruktiv.

Piszkos Freud 2015.11.23. 14:12:16

@♔bаtyu♔: A német nagytőkének ez nem érdeke. Ez csak az amerikai nagytőkének az érdeke.

De ennél mondok egy sokkal radikálisabbat. Ez a zsidóknak sem érdeke. Sok zsidó (néhány hazai is) jelezte már, hogy meg kellene állítani ezeket a folyamatokat, és védték (finoman persze) a magyar kormányt a brüsszeli barmokkal szemben. Az izraeli kormány is többször jelezte már, hogy az EU-nak változtatni kellene a migráns-politikáján. Az európai zsidók ugyanis a kereszténységnél is nagyobbat szívhatnak ezzel az egésszel.

A helyzet az, hogy pl. a Soros nevével fémjelzett amerikai zsidó nagytőke nincs tekintettel az európai zsidóságra sem. Vagy egyszerűen csak feláldozhatónak tekintik őket a nyereség érdekében.

Irbisz 2015.11.23. 14:33:16

www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html

Erdemes elolvasni, azt mar eddig is lehetett olvasni, tudni, hogy sok muszlim ISKOLAS! nem hajlando felallni oran amikor muszlimok altal elkövetett terrorakciok aldozatairol van allami megemlekezes, azzal a felkialtassal, hogy azok a tettesek hösök, meg csak a hit neveben dicsö tettek követtek el a vallasgyalazok (pl. charlie hebdo ellen).

ez a cikk ezt a mostani, felre nem erthetö vers terrorakciok utan keszült, szamos muszlim nem hiszi el hogy ez valosag, ez ellenük es ahitük elleni összeesküves, amit a zsidok szitanak, de ha el is hiszik,, nem sajnalkoznak az aldozatokon (mert hitetlenek).
Europa tenyleg a tarsadalmi öngyilkossag fele menetel, csak a a volt kommunista parttitkarokhoz hasonloan hitükhöz ragaszkodo liberalis politikusoknak hala, semmi erdemi cselekedet nincs, csak rövidtavu tüzoltas, es konzumidiota hülyek megnyugtatasara jo latszat biztonsagi akciok.

Ha europa a polkorrektseget nem dobja a kukaba zaros hataridön belül, lehuzhatjuk magunkat aklotyon minden elert emberjogi, egyensogusagi vivmannyal együtt, mert a vaskalapos es rugalmatlan liberalisok ugyan nem hajlandok elismerni, de tömegek szarnak az europai ertekekre, es eszük agaban sincs integralodni (igy ablakon kidobott penz minden erre költött cent), de celjuk europa elmuszlimositasa, a`la koszovo, vagy par evszaddal korabban egyiptom.
A joletben elhülyült politikusok meg meg zsiros segelyeket adnak nekik, hadd szaporodjanak a tölünk beszedettt adokon.
agyrem, de ehhez sajnos szerintem nem kell soros, eleg hozza a polkorrektseg es max 10 evre gondolkodo politikusok hada.

Irbisz 2015.11.23. 14:38:34

"Vannak történelmi helyzetek, amikor nem lehetünk tétlenek, határozottak viszont igen – hacsak nem törődünk bele abba, hogy a terroristák az Iszlám Állam zászlaját lobogtatva szabadságunk jelképei felett járjanak örömtáncot. Ha most nem lépünk fel saját magunkért, később már nem lesz miért és kiért sem. A látható ellenség megsemmisítésével együtt a láthatatlanra is döntő csapást kell mérni."

Jogos, de sajnos pedig nem lesz hatasos fellepes, mert semmilyen politikus nem vallalja fel, nem meri felvallalni a mar hatarokon belül elö europaellenes muszlim milliok megrendszabalyozasat. Persze amig minden jöttment menekült segget nyaljak, nagyobb ellenseg 3 kopasz neonaci mint 120 ISIS-t megjart kikepzett terrorista, addig mit varjunk.

Irbisz 2015.11.23. 14:53:28

@Hóhér az utolsó barátod:
„már más fajtádbéli bérrettegőt is kérdeztem: RAF, IRA stb. rémlik még? Csupa arab bevándorlók voltak azok is.“

Ostoba szemellenzös seggfej vagy, az ilyenek miatt lett meltan szitokszo a liberalis, amely fogalom mara kiüresedett, nem több mint agressziv, minden tenyt s a valosagot tagado megmondoemberek bunkosbotja, amellyel elveiket mindenkire rakenyszeritik.
A RAF, IRA, VB ellen volt kemeny fellepes anno, ezt mar „elfelejtetted“ emliteni, no meg nagy különbseg azokhoz kepest, hogy nekik tömegbazisok nem volt, egy markonyi lazado, akiket csak a SZU es a komcsi blokk penze tartotta eletben. Ma meg többmillio europaellenes, ertekeit semmibe vevö, intolerans muszlim el az unioban (ha tucc Goethe nyelven olvasd el te agyhalott: www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html), akiknel esely sincs az integraciora, mert akarat sincs ra, es leneznek minket hitetleneket a kirekesztö, rasszista vallasuk miatt.
Ma pedig a merhetetlenül nagyobb muszlim veszely ellen csak latszatintezkedesek vannak, amelyek csak a hozzad hasonlo valosagsokon elhülyült konzumidiotak megnyugtatasara jok, nem hosszutavu, erdemi megoldasra.

Ezen tul, nekünk a ma kihivasaira kell valaszolni, az pedig egyertelmüen mutatja, a nemes eszmek csak addig jok, amig a masik oldal is elfogadja, hajlando a szabalyai szerint jatszani.
Ha felrugjak a szabalyokat, reagalni kell ra, mert megsütheted hogy igazad van, ha közben likvidalnak. Europa meg vagy reagal a szabalyait, ertekeit semmibe vevö muszlim veszelyre, vagy emberi jogaival, egyenjogusagaval es egyeb retekievel együtt elsüllyed.

Post az elert liberalis ertekek vedelmeben kellene kemenyen fellepni az ezek megsemmisitesere török ellen. De ugy latszik annyit nem ernek ezek az ertekek, hogy a konfliktust felvalljuk.

Ad Dio 2015.11.23. 15:22:27

@dîszkorzo:

"Nem felteltlen jó barátok,de nem is zarjàk ki egymast."

Valószínűleg más könyveket olvastunk a témában.

"Azt,hogy ki dönti el,hogy mi destruktiv vagy mi nem? Szerintem keresd ki a szotarból. Az iszlam allamnal sanszos egy kis destruktivitas."

Az Iszlám Állam egy terrorista szervezet. Nem egy vallás.

"Destruktiv az aki rombol,valodi ertékeken alapuló redszereket pusztìt el. Aki a közösséget károsìt meg."

Te meg tudod mondami mi az hogy "érték"? Mi alapján? Ki fog dönteni esetleg egymással ellentétes értékekről?

"Akinek lételeme a diszharmonia,kompromisszum hiány. Aki nem tiszteli az induvidumot,fittyethàny az emberi méltoságra.Egyébkent az összes vallás így tesz,ezert gondolom,h a vallas destruktiv."

Ez a Te véleményed. Tiszteletben tartom. Hozzáteszem, messzemenően nem értek veled egyet. Megkockáztatom: nem nagyon mélyek a vallásos ismereteid, tévedek-e?...

Még mindig nem válaszoltál az elsőnek feltett kérdésemre. Ha nem trollkodni akarsz, hanem valódi vitát folytatni, akkor kérlek adj nekem abban a kérdésben eligazítást.

Köszönöm.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 17:31:18

@Ad Dio:

"Németország jelenleg évi minimum 15-20milliárd euros kiadásra számít, de a bevándorlással arányosan ez nőni fog. Ha ezt a pénzt a közel kelet víz és élelmiszer problémáira költenénk..."

Még szebb lenne, ha ebbe hasonló összeggel a gazdag arab olajállamok is besegítenének.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 17:37:42

@Piszkos Freud:

Az is lehet, amit te írsz. Vagy csak simán annyira magáévá tette a proletár internacionalizmus eszméjét, hiszen végül is az NDK-ban szocializálódott.

Ad Dio 2015.11.23. 17:38:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ha okosan csinálnánk, ennek az összegnek a java nem menne ki Európából. Az innovációt és a speciális berendezések gyártását itt lehetne tartani az EU-ban. A cél amúgy is az volna, hogy ne pénzt adjunk, hanem konkrét dolgokat. Így elkerülhető lenne, hogy ne arra használják fel, amire szántuk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.23. 17:42:01

@♔bаtyu♔:

A terroristáknak és a velük szimpatizálóknak nem lesz probléma a fegyverek beszerzése, a Közel-Keleten van fegyver dögivel. Az európai polgár meg majd itt áll védtelenül, miközben a rendőrség - felső politikai utasításra - jó eséllyel épp ellene fordul, ha az őslakosok védekezni akarnak.

Ha ez nem hazaárulás, akkor mi az?

Tudományos libsizmus 2015.11.23. 23:49:14

@Ad Dio:
Így van. A józan ész itt és a liberálisok, kommunisták ott állnak egymással szemben.

Tudományos libsizmus 2015.11.23. 23:50:19

@Piszkos Freud:
Szerintem zsarolják. Plusz hajt a Nobel díjra.

tobias2 2015.11.24. 06:29:59

Az európai menekültválság enyhítésére Dr. Deutsch Róbert, Magyarország
főrabbija, átmeneti megoldást javasolt: a közel-keleti menekülteket
fogadja be Izrael. Izrael ugyanis az érintett országokhoz sokkal
közelebb van Európánál, Európához hasonló demokratikus berendezkedésű,
és a zsidók világszerte a multikultúra hívei. Egy ötéves átmeneti
időszak után Európa megvizsgálja az izraeli tapasztalatokat és azok
átvételével javíthat bevándorlási politikáján.

Reuven Rivlin kitörő lelkesedéssel üdvözölte a magyar főrabbi
kezdeményezését, és kijelentette, hogy példamutatásként kész házába
befogadni az Iszlám Állam hét vezető képviselőjét. Kalasnyikovokról is
gondoskodik, hogy vendégei még inkább otthon érezzék magukat.

A kezdeményezés híre futótűzként terjed a menekültek között. A
görög-macedón határon We ❤ Israel táblákkal integetnek a mosolygós
menekültek, és Salom, salom, allahu akbár kiáltásokkal tömegesen
fordulnak vissza a határról.

Az izraeli határon fokozott készültséget rendeltek el, hogy biztosítva
legyen a menekültek méltó fogadása, feldíszített tevéken lovagoló
pompomos katonalányokkal. A tejet és mézet alanyi jogon biztosítják
minden menekültnek.
süti beállítások módosítása