Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

A liberálisok a kerítést és saját magukat vágják át

2015. augusztus 16. - Herczeg Sándor

A liberalizmus önmagában nem azt jelenti, hogy a lovak közé kell vágni a gyeplőt, s főleg nem akkor, amikor nem tudjuk, van-e előttünk szakadék. Ez az, amit a Magyar Liberális Párt képtelen felfogni.

A tavalyi főpolgármester-választáson Budapesten 2,1 %-ot elért, az EP-voksoláson pedig el sem indult MLP, amely a Parlamentben a függetlenek között bujkáló Fodor Gáborral véteti magát észre, ismét bekerült a hírekbe. Ezúttal úgy, hogy Bősz Anett ügyvivő az önmaga által felállított kerítést vagdossa át a fővárosi Szentlélek téren. Egész egyszerűen nem értem, hogy egy párt miként képes ennyire elrugaszkodni a valóság talajától, s miért megy szándékosan szembe egy nyilvánvaló társadalmi problémára adható normális véleménnyel. Tudom, hogy kevesen vannak,  – a Wikipedia 722 tagról ír – sőt, közszereplésre fogható tagjaik még annál is elenyészőbb számban, de a gondolkodás nem minden esetben vetíthető le tömegre.

Szombaton ezt a közleményt adták ki:

A Liberálisok biztosak abban, hogy együtt le tudjuk bontani a gyűlölet kerítését, melyet a Fidesz húzott nemcsak a határra, hanem ember és ember közé. Hogy erre képesek vagyunk, azt annak a sokezer civilnek a példája mutatja, akik az állam helyett gondoskodnak a menekültekről a kormányzati propaganda ellenére is. A kerítés a Fidesz kormány jelképe lett. Embertelen, értelmetlen, gyűlöletet szít, kirekeszt. Állandó a kormányzati hazugság az építésének indokairól, az építés jogi következményeiről és a munkálatokról is. Mert hazugság, hogy a kerítés bárkit is megállítana a határon, hiszen a kerítés nem a határon, hanem már Magyarországon belül van. Éppen ezért hazugság, hogy a kormánynak nincs teendője a kerítéshez érkező, hazánkban lévő menekültekkel, mint ahogy azt Gulyás Gergely és Lázár János állítja. És hazugságra épül az is, hogy minden rendben van az építési munkálatokkal, hiszen semmi sincs rendben egy olyan építkezéssel, amely tömeges kisajátítással, környezetrombolással, a jogszabályok áthágásával, milliárdos kiadással, kényszermunkával jár. A Fidesz politikája arra épül, hogy ellenségeket gyártson: teljesen mindegy, hogy az az Európai Unió, a szegények és munkanélküliek, a kommunisták, az Egyesült Államok, a liberálisok, vagy a bevándorlók. A Fidesz most még nem számol kampányának hosszútávú következményeivel, hiszen ha a menekültek továbbmentek, attól még a gyűlölet itt marad. Közös felelősségünk, hogy felismerjük és fellépjünk a gyűlöletkeltés ellen, hiszen bármelyikünk kerülhet az áldozatok csoportjába, bárkiből lehet egyik napról a másikra gyűlölt. A Liberálisok éppen ezért ma délelőtt egy gyűlöletet szimbolizáló kerítést állítottak fel a fővárosi Szentlélek téren, hogy bárki átvághassa azt, és ezzel tegyen egy lépést a gyűlöletkampány lebontásáért, az egymás iránti toleranciáért.  

Ez egyébként tipikus, a liberalizmus rossz felfogásából eredeztethető válasz. Naponta cirka 1500 migráns érkezik a déli határszakaszon, az ebből adódó feladatok minden eddiginél nagyobb problémákat és feszültségeket okoznak. Erre reagálva mit tesz egy tulajdonképpeni parlamenti párt? Budapesten felállít néhány méter kerítést, az ügyvivőjük pedig odaáll egy drótvágóval.

mlp_forras_origo.jpg

Bősz Anett, az MLP ügyvivője saját kerítésüknél Budapesten

(fotó forrása: MLP origo)

Gratulálok! Ez a megoldás. Megrongáljuk néhány helyen és liberális módszerrel megmentjük az emberiséget. Holott ennek az ideológiának volna helye a közéletben, pláne akkor, ha jelenlegi alkalmazói élnének a gondolkodás remek fegyverével és nem csupán pártirodájuk magányában gyártanának fantazmagórikus elméleteket – ezek ugyanis megbuknak az élet első igazi próbáján. Nem tudom, hogy az európai értékeket bőszen támogató MLP-nek feltűnt-e, hogy Brüsszel is a határvédelem fontosságára intette Magyarországot, melyhez – épp ideje volt – jelentősebb mértékű anyagi forrást is biztosít. A tények ismeretében nemigen lehet más kérdést felvetni, talán csak egyet:

A saját maga által felállított kerítés átvágásán túl milyen épkézláb ötlettel rendelkezik a Magyar Liberális Párt a bevándorlás ügyében, vagy a médiahack-en kívül semmi sem jutott az eszükbe?

Mert ha nincs más idea, akkor ez csak egy törpepárt kétségbeesett kísérlete arra, hogy ezt a valaha hazánk nagyjai által is vallott eszmét még mélyebbre süllyessze a politika mocsarába. Az eszméért kár lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr287710744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hintz ezredes 2015.08.16. 20:10:10

„Az eszméért kár lenne.”

Sem azért, sem a Fodor-féle gittegyletért nem kár.

Emzé Periksz 2015.08.16. 20:23:27

Nem jó a fénykép, nem látszik jól rajta Bősz Anett.

"az állam helyett gondoskodnak a menekültekről" írja a liberális - egy igazi liberális nem várná el az állami gondoskodást. Egy igazi liberális ilyen helyzetben, amikor áramlanak a megélhetési menekülők, kerítést építtetne az állammal, hogy megvédje az emberek magánszféráját.

Peter Kovács 2015.08.17. 09:44:03

Ezek nem liberálisok, szélsőséges pártocska álliberális köntösbe bújva. Nyilván a megbízóik érdekeit képviselik: arra kapják a pénzt, hogy minél inkább szétzilálják a honi politikai viszonyokat ezzel destabilizálva az orbán kormány működését.

Eszter8826 2015.08.17. 09:51:01

"az állam helyett gondoskodnak a menekültekről" ! Nem, nem az állam helyett! Az államnak nem feladata gondoskodni erről az afrikai döghordáról, és a többi "menekült"-ről sem.... Nem hiszem el, hogy ennek a sok hülye liberálisnak, bősz anettkával az élen, nincs gyereke???? Nincs családja akinek félti az életét? Most ők komolyan nem látják, hogy mekkora baj lesz ha most emberségesek vagyunk? tényleg ennyire hülyék? Az okos ember más kárán tanul a hülye a másén sem....
Márpedig meg lehet nézni mi van Svédországban, Svájcban, vagy épp, hogy mit művelt ez a sok élősködő Angliában.....

tzi 2015.08.17. 10:05:31

@Emzé Periksz: Ott a pont.
Másfelől nem is baj, hadd jöjjenek. Ezek az agyatlan "liberálisok" (már elnézést, de ennek valójában semmi köze a tényleges liberalizmushoz, ugyanolyan demagóg idióták mint a fasziszták, viktoristák vagy épp a dzsihádisták) lesznek úgyis az elsők, akit majd a békés, háborús borzalmak elől menekülő, diplomás és képzett, europid értékrendű, egysemterrorista-mindbevándorlók majd először húznak karóba, mikor majd épp nem alakítják át egész Európát, hisz az csak a magamfajta dilettáns nácik demagógiája..
Majd ők gyökerestűl kiírtják ezeket a nyomorékokat, csak sajnos mindenki mást is vele, de segond. A lényeg, hogy multikultik legyünk....

2015.08.17. 10:08:38

@Eszter8826: Ugyan, mesélj! Mit művel ez a sok élősködő Angliában? Csak mert itt élek, hadd tudjam már!
Imádom, amikor valaki a négy fal közül megmondja a frankót!

2015.08.17. 10:10:04

@Emzé Periksz: Kicsit légy jó magadhoz. Üsd be a keresőbe: liberalizmus. Meg fogsz lepődni. Nem az, amire te gondolsz. Ne csinálj hülyét magadból.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:11:37

" A Fidesz politikája arra épül, hogy ellenségeket gyártson: teljesen mindegy, hogy az az Európai Unió, a szegények és munkanélküliek, a kommunisták, az Egyesült Államok, a liberálisok, vagy a bevándorlók. "

A libsik politikája arra épül, hogy ellenségeket gyártson: ellenség az, aki éppen hatalmon van, és nem az ő muzsikájukra táncol. A tökéletes ellenség pedig orbánviktor

2015.08.17. 10:12:17

@tzi: Tudod, az a baj, hogy az egész nem a bevándorlókról szól. Mert mi is az üzenet? Kerítés az országon belül is. Máshogy fogalmazom, hátha felfogod: falak az emberek között. Mert ha nem vagy fideszes, akkor ellenség lehetsz csak. Libsibolsi. Ha azt mondod, nem vagy libsi, akkor hazudsz! Mert a fideszes jobban tudja.

2015.08.17. 10:12:58

@hétköznapi libsizmus: Aki nincs velünk, az ellenünk.

Brix 2015.08.17. 10:13:06

Szerencsétlen, loser liberálisok, akik a baloldal minimális esélyeit is tönkre tették 2018-ra...A menekültkérdésben olyan mélyre ásták magukat, ahonnan nem nagyon lehet többet visszajönni...Az európai ballib oldal nagy bajban van, hiszen csak idő kérdése, hogy mikor robban a migráns bomba. .. Előbb-utóbb , súlyos konfiktusok lesznek a hivatlanul érkező embermilliók és a helyi lakosság között, ami előrevetíti azoknak a politikusoknak az elszámoltatását is akik tétlenül nézték, vagy segítették az Európát elsöpörni készülő tömegek beözönlését
Felmerül a kérdés , hogy egy ilyen törpepárt ,mint az MLP, miért nem pártként viselkedik, hiszen nyilvánvalóan nem céljuk a politikai hatalom megszerzése, csak a zavarkeltés...Szerintem maguk is tudják legbelül, hogy a többszáz évvel elmaradott, feudál-törzsi viszonyok közül érkező, iszlám jogrendhez szokott, embermilliók értékrendszerében a liberális életforma a lehető leggyűlöltebb dolog, ezért mondom azt, hogy nem csak Magyarországot, hanem saját magatokat is eláruljátok!

tzi 2015.08.17. 10:17:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: na, kezdjük a személyeskedést, mert az ősi román szokás.. hátha felfogod... hátha csak más véleményen vagyok, tudod, liberális emberek állítólag el bírják ezt fogadni, ítélkezés nélkül.
Én személy szerint nem gondolom, hogy közém és Józsi néni közé bármilyen kerítést húzna ami délen épül. Roppant megható szöveg ez a "falak az emberek közé" dolog, csak baromság. A kerítés okozat, nem ok. Most az, hogy egy retardált nyomorék kormányunk van és törném le az összes karját, de tőből akik ezekre szavaztak, az más kérdés. Ahogy az is, hogy ez az egész "határzár" inkább szavazatgyűjtő vicc, mint értelmes megoldás. Ettől függetlenül: megoldásra igenis lenne szükség, és nem mindenki szerint az a jó, ha nézetlenül beeresztünk mindenkit, mert "jáj hádde továbbmeeegy". Tovább, aztán visszajön. Vagy csak ott robbantgat. Vagy épp nem is robbant, mert nem mind teszi, de én éltem olyan országokban, amit már megszálltak a "menekültek". Hát a nyócker közepe ahhoz képest civilizált közeg...
Midnenesetre maradjunk annyiban, hogy akkor beszélgess bárhol bárkivel -főleg, ha liberális színben akarod magad feltüntetni-, ha már képes vagy elfogadni mások véleményének a létjogosultságát anélkül, hogy elkezdenél magas paripáról beszélni. Csak mert lehet, egyszer valaki kirúgja alólad, és kurvára fog fájni a becsapódás.

Ad Dio 2015.08.17. 10:18:47

Az MLP-nek nem sok köze va a liberalizmushoz. Amint a mai liberális pártok zömének sem. A liberalizmus mára Európa egyik alapértéke lett, a politikai mozgalom pedig szélsőségbe vonult.

Brix 2015.08.17. 10:19:01

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szerintem Orbánnak igaza van a menekültkérdésben, nem kell odaképzelni semmit az intézkedések mögé, egyszerűen Magyarország érekeit nézi. Más kérdés, hogy le is aratja az ezzel járó politikai hasznot.... A kerítés kérdésében pl rizikót vállalt , hiszen ha nem fogja meg ez sem a bevándorlókat , az nagy pofáraesés lesz...

nu pagagyí 2015.08.17. 10:23:27

Ezen a kormányon elsősorban az emberséget és a kulturált viselkedést kell számon kérni. Addig, amíg sutba vágja ezeket az elveket, addig akár a kerítésrombolás is jogos lehet, persze nem egy kamu kerítésé, hanem az igazié.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:24:32

@Eszter8826:
Ez itt már régen nem emberség kérdése. Egyetlen rászorulón segíteni még az volna, feltéve ha tényleg gazdagabb mint akin segít. Sok "menekültnek" több pénze van, mint amit valaha látott egy szegényebb nyugdíjas, aki végigdolgozta az életét

A lényeg ahogy Hollywoodban mondják: a méret a lényeg. Százezreket, milliókat beengedni már nem humanitárius kérdés. Most már naponta tízszer annyi illegális bevándorló jön át a zöldhatáron, mint amennyi a születések száma az országban. Nehéz nem észrevenni, hogy ez mindent megváltoztat még a mi életünkben

Csak a libsi lehet annyira hülye, hogy úgy tesz mintha nem látná

tede 2015.08.17. 10:25:05

Nem kell a kerítés, de akkor a ballibek szépen fogadják be és lássák el a menekülteket. Mocsok nagy a pofájuk, de lássuk mit tudnak tenni a bevándorlókért a pofázáson kívül.

nu pagagyí 2015.08.17. 10:29:28

@Brix: Majd kimagyarázza, de addig is kinyomott egy kis közpénzt valamelyik hűbéresének. A kerítésre egyébként egész megfélemlítő intézményrendszert épít a kormány és ez utóbbi a célja. A károsult ismét a mi társadalmunk lesz, besúgókkal, embervadászokkal, "önkéntes" rendfenntartókkal szaporodunk és megjelenik a törvényesített erőszak.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:29:32

@tzi:
"az egész "határzár" inkább szavazatgyűjtő vicc, mint értelmes megoldás. Ettől függetlenül: megoldásra igenis lenne szükség,"

És szerinted mi lenne Magyarország számára a megoldás?

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:31:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Jól jellemezted a libsi szekta paranoiáját

Eszter8826 2015.08.17. 10:31:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: spiler.blog.hu/2015/07/14/a-londoni-pokol
Ha megnézed, többen írják a cikk alatt, hogy "igen, én is ezt tapasztaltam"
Gondolod, hogy ha mi beengedjük őket, itt nem ez lesz a vége x évtized múlva.....?

Te mit szólnál, ha Magyarországon, a te faludba építenének dögtelepet és az amúgy 20 M forintot érő házad értéke egycsapásra a 0-val lenne egyenlő...(amiért nem mellesleg megdolgoztál)?

nu pagagyí 2015.08.17. 10:32:06

@tede: Lemaradtál néhány brossurával. Most is sokan segítenek a menekülteken az állam helyett, utóbbi ugyanis bűnözőként kezeli őket.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:33:27

@Emzé Periksz:
"Egy igazi liberális ilyen helyzetben, amikor áramlanak a megélhetési menekülők, kerítést építtetne az állammal, hogy megvédje az emberek magánszféráját."

Meg is védi. Nézd meg a Dohány utcai zsinagóga védelmi rendszerét

tzi 2015.08.17. 10:34:51

@hétköznapi libsizmus: jó kérdés :( Könnyű lenne azt mondani, hogy persze, álljunk géppuskával a határon, de ez nyilván nem járható út. Ahogy az sem, hogy nézetlenül, kérdés nélkül eresztünk be mindenkit.
Igazából nem nálam van a grál, én sem tudom a választ, legfeljebb csak azt tudom, hogy -szerintem- mi nem az.
Nem a kerítés intézményével van bajom, sőt. Én is azt mondom, hogy igenis kinn kell tartani ezeket az embereket. Kézenfekvő megoldás lenne, hogy ott, ahonnan jönnek, legyen rend és ne érezzenek igényt rá, hogy itt legyenek. Nekem mindig fura, hogy ő most elmenekült, mert ő a 7. királyfi akiért a család mindenét eladta, hogy legalább őt kimenekítsék, amúgy Németországba tart, mert ott él a tesó, meg az akármelyik rokon, már 5-6 éve, de ő természetesen menekült... Szóval legjobb lenne, ha otthon maradnának. Vagy be se engednénk őket. Csak arra nem valószínű, hogy az a legjobb módszer, hoyg az ország határain belül húzunk egy kerítést... lévén Mo-n van, ugyanúgy a mi problémánk lesz.

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 10:35:52

"Ez az, amit a Magyar Liberális Párt képtelen felfogni."

Semmit nem kell, hogy felfogjanak. Parancsokat teljesítenek.

A megbízásuk szempontjából kifejezetten hátrány lenne, ha gondolkodnának.

Mi0 2015.08.17. 10:40:10

@Eszter8826: Bár a magyar határon át jönnek, de a "bevándorlók" nem szeretnének bevándorolni Magyarországra, annyit szeretnék látni a gyerekeidet és a családodat, és ezt az egész bóvli kategóriás mutyiországot mint a hátuk közepét. Ha rajtuk múlna, egy árva másodpercet nem töltenének el itt, és nem hogy gondoskodásra, de egy fél kiflire sem tartanának itt igényt.

Medgar 2015.08.17. 10:40:33

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem értem. Kikéred magadnak, ha valaki angliai példákat hoz fel, mert te élsz ott nem ő, tehát Ő nem tudhatja mi megy nálatok. Te viszont hetek óta hörögsz kintről, hogy nekünk mit kéne csinálnunk.

tzi 2015.08.17. 10:41:44

@nu pagagyí: az "állam helyett"? Figyicsak, úgy híjják, hogy magyar állam. Ebből következően elsődleges kötelessége a magyar állampolgárokon segíteni (tekintsünk el attól, ennek mennyire tud megfelelni), mint EU tag, másodlagos kötelezettsége eleget tenni az EU-s elvárásoknak, és ha mindezek felett marad kapacitás, pénz, energia, na akkor, és CSAKIS AKKOR jöhetnek a bevándorlók, menekültek, akárkik. A magyar állam NEM köteles senki jött-mentről gondoskodni, ertük a szír, nigér, afgán, akármelyik állam lenne köteles felelősséget vállalni, és ha a saját országuk nem teszi meg, akkor megszívták, ennyi. Választhatnák az ottmaradás-rendetrakást is, ők a lelépést választották, ami amúgy teljesen rendben van, valószínűleg azt csinálnám én is, csak befognám a pofám és nem tüntetgetnék a befogadó országokban, hogy szarok a körülmények, mert állítólag a halál elől menekülnek. Örüljenek, ha jut. Bármi. Mert minden és bármi amit kapnak szívesség, semmi több. Úgyhogy nem, az államnak kurvára semmi dolga velük, úgy igazából.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:42:37

Bőszanettka vékonydrótos kerítésének az a neve a gazdaboltban, hogy csirkeháló. De miért vagdos egy baromfi kerítést? Amelyik ennyire kiokosodott, annak már nem is ízletes a húsa

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 10:48:15

@hétköznapi libsizmus:

"De miért vagdos egy baromfi kerítést? "

A hülye tyúk biztos azt játssza, hogy az Isten állatkertjéből szabadul :D

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:48:21

@tzi:
Na igen, a konkrét válasz már nem is olyan egyszerű. Meg van kötve a nemzeti kormányok keze ezernyi szállal, és ezt a szinte letéphetetlen szövedéket a libsi pókok fonták több évtizeden keresztül

Mindez oda vezetett, hogy százezrek lerohannak egy hadműveletben, és gyakorlatilag nem tehetsz semmit anélkül, hogy még te legyél a falurossza a libsi mérce szerint. Elképesztő, de minden túlzás nélkül ez a helyzet

kvadrillio 2015.08.17. 10:49:05

Elfogattam magamat az ásotthalmi úton
Nyilas Gergely
Nyilas Gergely követés
2015.08.17. 07:41

KÖSZI GERGELY !!! JÓ VOLT OLVASNI TÉGED...:)

Netuddki. 2015.08.17. 10:49:33

Ezt úgy mondják, hogy úgy táncolnak ahogy az orbán fütyül...

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 10:51:38

"Bősz Anett ügyvivő az önmaga által felállított kerítést vagdossa át"

A saját sírját majd csak a következő performanszon fogja megásni ez a politikai hulla, vagy ez a kerítésvagdosás ez már az? :D

Netuddki. 2015.08.17. 10:54:15

@megettem az aranybornyút: Szánalmas. Mármint nem az Anett, hanem te ahogy itt vergődsz a nicked mögé bújva...

"megettem az aranybornyút 0 bejegyzést írt és 244 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2015.08.02. óta tag."

tzi 2015.08.17. 10:54:28

@hétköznapi libsizmus: hát, hogy miylen pókok fonták azt nem tudhatom :D Azt lássuk be, hogy a háború után kialakult kényszerPC meg kényszer-mindenkielfogadás alapvetően idegen az emberi természettől. Überliber családból származóként volt szerencsém milliószor megtapasztalni, hogy a minden és mindenki elfogadása általában addig tart, míg azonos a vélemény... ha nem, jöhet a nácizás, fasisztázás, vagy csak simán hülyézés.. szóval igazából a liberál is ugyanolyan, mint a többi ember. Az ember pedig nem elfogadó, és nem toleráns, hanem önző és kirekesztő mindennel, ami nem szolgálja az érdekeit. Nyilván, társadalomban élünk, ezt valamilyen szinten kontrollálni kell, de elszállt a paripa.
Pár év-évtized, kirakják Európára is a kalifátusi zászlót, és igazából -bármennyire fájó is-, ez így van rendjén. A gyengébb elbukik, volt már ilyen-olyan keresztény meg európai zászló aggatva ezekre az arab meg afrikai országokra... most ők jönnek. Egyetlen "birodalom", civilizáció, kultúra sem élhet örökké. A legtöbb nagyhatalmat nem egy még nagyobb, hanem rendre egy ilyen-olyan barbár(abb) civilizáció számolja fel, aztán új alapról indítva kezdődik az egész előről.
Evvan, a fasz rossz oldalán állunk, mert sose tanulunk semmiből.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:54:37

@tzi:
Segítségnyújtás csak meghatározott keretek között, és egy bizonyos mennyiségi határig várható el bárkitől is. Teljesen abszurd, hogy egy 10 milliós, a csőd széléről éppen csak visszafordult ország lenne köteles megoldani a világ összes problémáját

A világ egyre nagyobb válság felé tart, most épp egy ilyen periódusban élünk. Nagyon észnél kell lenni, mert hamar eltaposnak az új legelőket kereső megvadult csordák amik már útban is vannak errefelé

high up! 2015.08.17. 10:55:16

@Eszter8826: " Az államnak nem feladata gondoskodni erről az afrikai döghordáról, és a többi "menekült"-ről sem."

Hát jobb ha megbarátkozol a gondolattal, hogy a nemzetközi egyezményekből adódóan márpedig igen. Ha nem tetszik, ki lehet lépni belőlük, de akkor ugraik az EU-s tagság is, aztán a fajtád mehet vissza az Ural-Ázsiai sztyeppékre, ahonnan jött. Az EU-ban ugyanis nem kellenek a civilizálhatatlan barbár népek.

FOLYTASSUK!

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 10:57:04

@kvadrillio:
Terjesztjük a Nyilas propagandát?

alfacharlybravo 2015.08.17. 10:57:13

@Missberger: Ez a bóvli kategória eléggé libsi ármány olyan büntinek látszik a hatalom elvesztése miatt. Ha meg úgy nézzük az elmúlt 8 év szorgalmas ország kifosztás eredménye. Gondolom a migránsok tökéletesen tisztában vannak az itteni borzasztó állapotokkal, amit a ballib ármánykodód nap mint nap harsognak.

tiburi 2015.08.17. 10:57:47

Én liberális vagyok, annak tartom magamat, annak is érzem magamat és a világ több pontján különböző emberek is alátámasztják ugyanezt. A Fodor-féle és a korábbi szdsz-es magyar liberalizmus azonban pont annyira (volt) liberalizmus, mint a keresztény-konzervatív nemzeti együttműködés, együttműködő és keresztényi.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:02:59

@Missberger:
"Ha rajtuk múlna, egy árva másodpercet nem töltenének el itt"

Senki nem kényszíti ezeket arra, hogy Magyarországra jöjjenek. Bár szerintem téged se kényszerít senki hogy elviseld a szörnyűséges itteni körülményeket. Gondolom már tele van pakolva a bőrönd?

high up! 2015.08.17. 11:04:39

@hétköznapi libsizmus: "Teljesen abszurd, hogy egy 10 milliós, a csőd széléről éppen csak visszafordult ország lenne köteles megoldani a világ összes problémáját"

A világ fel se kérte erre Magyarországot, ez csak a hibbant Orbanszku és még hibbantabb híveinek a fantátiájában létezik, hogy ők lennének a világ közepe.

Magyaro-nak csak annyi a kötelessége, hogy az embercsempészeket lefülelje a határon, aki mingráns pedig eljutott a határig és menedékjogot kér, azt regisztrálja. Mivel 99%-uk továbbáll, így elszállásolni és etetni (az EU pénzéből!) az elbírálás végéig csak pár ezret kell. Amikor pedig az elbírálás végén a 98%-uk menedékjoga el van utasítva, akkor meg ezeket ki kell toloncolnia.

És mindezt emberhez méltóan kellene csinálni, de hát a magyarok megmutatták, hogy ők egy végtelenül irigy, betegesen mélyrasszista hulladék népség, akik nem tartoznak továbbra sem a civilizált Európához.
Ezek után meg ne kérdezze senki, hogy miért nem vitték a magyarok soha semmire a történelemben, önmaguk rendszeresen tökön szúrásán kívül.

FOLYTASSUK!

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:06:32

@high up!:
Bruhaha, hát nem mindegy neked, hogy az UK lép ki az EU-ból, vagy Magyarországot zárják ki? Mert így is-úgy is kidobnak onnan mint a szarós macskát

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:10:16

@high up!:
"ezeket ki kell toloncolnia. "

De hová lehet kitoloncolni? Szerbia nem veszi vissza különböző kifogásokkal, máshová meg elve nem lehet visszadobni. Addig pedig nekünk kell "emberséges körülményeket" biztosítani, ahogy írod. Ha a Four Seasons hotelre gondoltál vagy más 5 csillagosra, akkor fizesd ki nekik, te nagyokos

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 11:11:17

@tzi:

"Nekem mindig fura, hogy ő most elmenekült, mert ő a 7. királyfi akiért a család mindenét eladta"

Pár napja egy nagydarab, enyhén elhízott afgán férfi azzal haknizott több csatornán is, hogy otthon hagyott egy feleséget, meg HAT darab pulyát.

Ez ugye azt jelenti, hogy ha ez a nagydarab, enyhén elhízott afgán férfi meg tud kapaszkodni valahol Németországban, mert oda készült a drága, akkor a németeknél mindjárt nem egy darabbal lesz több a bevándorlók száma, hanem HÉT darabbal, vagy tízzel, vagy harminccal.

Mert nyilván ahogy lehet, hozza maga után a feleséget, a hat darab kölykét, meg az egész pereputtyot. Plusz még a németek nyakára is csinál pár kölyköt, mivel jó segélyt adnak.

leader of noobs · http://sjwriporter.blog.hu 2015.08.17. 11:13:12

Szegyen, hogy Magyarorszagon a liberalizmust (meg mindig) csak egy al-liberalis, elvakult szelsobaloldali Social Justice Warrior (SJW) ideologiabol taplalkozo part kepviseli. A liberalizmus az "elni es elni hagyni" elverol szol, nem pedig arrol, hogy a fel harmadik vilagot a keblunkre kell olelnunk.

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 11:17:08

@Missberger:

"Bár a magyar határon át jönnek, de a "bevándorlók" nem szeretnének bevándorolni Magyarországra"

Ha kilökik a buta fejét abból az országból, ahová készült, és visszatolonccolják Magyarországra, akkor mit fog akarni szerinted?

1. Visszamenni a semmire a hazájába, ahol MINDENÉT eladta, hogy Európába jusson

2. Itt akar maradni Európában, BÁRMELYIK országban, ahol szállást, ételt, eü-ellátást, meg költőpénzt tolnak a segge alá?

Szerinted melyiket akarja, miután kilökdösték őt abból az országból, amelyikbe tartott?

szvsz 2015.08.17. 11:18:49

Először azt hittem, átaludtam pár évet, aztán rájöttem, hogy de, mégiscsak van olyan, hogy liberális párt. 3 ember Fodor Gabriellával inclusive.
trolllll

Muad\\\'Dib 2015.08.17. 11:18:57

@high up!:
Beteg az az ember, aki az illegális határátlépőt ELŐNYBE helyezi azokkal a menedékkérőkkel szemben, akik olyan hülyék voltak, hogy a legális úton próbálkoztak bejutni az EU-ba. Ugyanis jelenleg épp ők szívnak legtöbbet a tömegével érkező illegális határátlépők miatt.

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:19:45

Hogy miért csinálja ezt a liberális párt?
Van három bika a farmon, mindháromnak van egy tehene. Az egyik nap hoznak egy hatalmas új bikát. A legnagyobb és a középső bika szó nélkül féreáll, átadja a tehenét, a legkisebb bika pedig elkezd feszíteni, meg fújtatni, meg topogni. Kérdezi a másik kettő, hogy komolyan gondolja-e, hogy meg akar küzdeni a tehenéért ezzel a hatalmas új bikával. Erre feleli a kicsi, hogy dehogy akar verekedni, csak nem akarja, hogy összekeverje a tehenével.

Ha bősz anett nem dühösödik, akkor még azt hinnénk, hogy nincs is liberópárt.

Eszter8826 2015.08.17. 11:19:50

@Missberger: Azt ugye tudod, ha kidobják őket Németo.ból, akkor ide passzolják vissza , márpedig ha választhat a mi szegényes ellátásunk illetve a biztos halál között, akkor itt fog maradni!....a nyakunkon...

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:22:00

@high up!: Az internetet neked találták ki. Adj hálát érte naponta.

szvsz 2015.08.17. 11:23:14

@high up!: "de hát a magyarok megmutatták, hogy ők egy végtelenül irigy, betegesen mélyrasszista hulladék népség"
Még jó, hogy te nem vagy az. Mármint magyar. Amúgy meg a kurva büdös anyád, az a végtelenül irigy mélyhulladék, aki képes volt téged világrafosni.

Eszter8826 2015.08.17. 11:24:15

@high up!: Ugye tudod, hogy a többség velem ért egyet? és ha ti, hülyén gondolkodó (pontosabban nem is gondolkodó) kb. Európa lakosságának 1%-át alkotjátok, akkor valószínűleg te vagy a hülye és nem én.

"Az EU-ban ugyanis nem kellenek a civilizálhatatlan barbár népek."
Akkor Ausztria is az? Ők menekülttábornak szánt épületeket gyújtanak fel (ahogy az Olaszok is) hogy ne oda telepítsék őket.
Ők is hülyék? ők is barbárok? ők is "civilizálhatatlan barbár népek"???
Svédország sokakat kiutasít (lsd IKEA balhé) és nekik is elegük van belőlük....Ők is barbárok?

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:25:03

@megettem az aranybornyút:
Amikor csatarendbe állították a szabad világ országait Afganisztán ellen, akkor mintha elfelejtettek volna szólni, hogy pár év múlva brutális menekülthullámra számíthatunk a felszabadított országból

Azt gondolta volna az ember hogy a "Tartós szabadság" hadműelet annyira sikeres lesz, hogy még mi akarunk oda menekülni az elnyomó Orbán rezsim elől

Akkor mit higgyen ezeknek az ember?

Eszter8826 2015.08.17. 11:25:10

@Eszter8826: Egy picit elegem van abból, hogy a fejlett nyugati államok nyafognak, hogy itt nem érvényesülnek az emberi jogok, és igenis fogadjunk be sokat, és ne építsünk kerítést sem, de azért oda ne menjenek, és védjük meg a határt....

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 11:26:17

@tzi:

"@nu pagagyí: az "állam helyett"? Figyicsak, úgy híjják, hogy magyar állam. Ebből következően elsődleges kötelessége a magyar állampolgárokon segíteni "

+1

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:30:08

@bértrollbosszantó_kovi1970: Te nyomoronc! Miért lilkelgeted be mindenkinek, hogy hány hozzászólása volt eddig? Ez mire bizonyíték? Vagy a te véleményed sokkal súlyosabb akármiről, mert te már 5 éve szarod tele a netet a baromságaiddal?

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:31:52

@Eszter8826:
Ausztrália ügyesn megoldotta a maga körülményei között (most ekintsünek el attól, mit mondana erre egy itt kommentelő vadlibsi). Rögtön kitoloncolják a migránsokat egy távoli szigeten létesített fogolytáborba, ahol finoman szólva sincsenek luxuskörülmények. Aztán megkapják a retúrjegyet

Valami hasonlót Európa is megléphetne. Egy lakatlan szigeten fel kell építeni a tábort, és minden behatolót oda kihelyezni. Persze nem Kos szigetre vagy más turistaparadicsomra gondoltam

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:31:56

@Eszter8826: Nem a fejlett nyugati államok nyafognak, hanem Magyarország legalja, a liberális balfaszok.

Mi0 2015.08.17. 11:34:24

@megettem az aranybornyút: @Eszter8826: Akkor sem fog itt maradni egy pillanatig sem, mint ahogy már most sem várja ki az eljárás végét itt. Gondoljatok bele: az ötvenes-hatvanas években, amikor volt halálbüntetés, a határon aknazár volt és akit elkaptak agyonlőtték, nem akadályozta meg a nyugatra disszidálókat, most egy határellenőrzés nélküli világban bárki egy pillanatig is egy kelet-mo.-i menekülttáborban fog maradni, ha nem akar?

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:35:18

@Eszter8826:
Orbánnak megmondták a kulisszák mögött, hogy építse meg minél gyorsabban a kerítést, és megkapja hozzá a szükséges segítséget. De ha nyílt vitára kerül sor, nem tudnak mellette kiállni. Ebből a mostani álságos szemforgató kettős beszéd

high up! 2015.08.17. 11:35:19

@hétköznapi libsizmus: "De hová lehet kitoloncolni?"

Kérdezd meg az osztrákokat, németekEt, franciákat, stb, hogy ők hogyan toloncolják ki a 70%-nyi nem elfogadott menedékjogkérőt. De akár a magyar hatóságokat is megkérdezheted, aztán ezen problémád megoldódik. A kitoloncolás ugyanis napi gyakorlat Magyaro-on.

FOLYTASSUK!

leader of noobs · http://sjwriporter.blog.hu 2015.08.17. 11:38:00

@Eszter8826: Csak a human ertelmiseg es a baloldali media tobbseget ado SJW-k nyafognak. A nyugati allamok kozvelenyenek elege van beloluk.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:38:59

@high up!:
Te tényleg nagyon fogalmatlan lehetsz, mivel csupa olyan országot hozol fel példának, ahová egy másik EU tagállam felől érkeznek a migránsok. Ergo automatikusan vissza tudják toloncolni őket, most például elsősorban Magyarország felé. És sajnos innen már aligha lehet hasonló könnyen kidobni őket

szvsz 2015.08.17. 11:40:10

@Missberger: "mint ahogy már most sem várja ki az eljárás végét itt."
Hát igen, idejekorán és egyszerű dolgokkal kell kezdeni a beilleszkedést.

Mondjuk érthető persze, még egy olyan állam sem bírja végtelen sokáig tömni beléjük a pénzt mint Németo., ha nem igyekszik, a végén még nem kap semmit.

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 11:40:14

@hétköznapi libsizmus:

"De hová lehet kitoloncolni? Szerbia nem veszi vissza különböző kifogásokkal, máshová meg elve nem lehet visszadobni."

Törvényt kell hozni arról, hogy ha nincs útlevele, amivel bizonyítani tudja, hogy honann jött, akkor írásba kell adnia, hogy milyen útvonalon keresztül érkezett.

Ha ez megvan, akkor abba az irányba fordítani a fejét, amerről ideette a fene, hátulról meg egy jó nagyot taszítani rajta.

Ha nem hajlandó megmondani, akkor meg elzárni, amíg meg nem gondolja magát.

high up! 2015.08.17. 11:44:09

@Muad\\\'Dib:

még a fogalmak se stimmelnek. Nem minősül illegális határátlépésnek az, amikor annak a célja a menedékjogkérés. Tessék tanulmányozni a nemzetközi egyezményeket.

Ahhoz meg még agysejt se kell, hogy az ember felfogja, hogy éppenséggel pont a legális útlevéllel, vízummal érkezőt lehet körbe röhögni azzal, hogy mijafaszommenekült vagy te, amikor repülőn érkezel, még arra is volt időd te jezebita, hogy Damaszkuszba utazz, beadd a vítum kérelmedet, megvárd, a szír hatóságoktól a határon kilépési engedélyt kaptál, a repülőn duty-free bevásásároltál, oszt 60 bőrönddel leszálltál Ferihegyen?

Én azt hittem eddig, hogy csak Kósalajcsi az egyetlen aki annyira hülye, hogy ilyennek képzel egy menekültet, de láthatóan van fan clubja rendesen.

FOLYTASSUK!

szvsz 2015.08.17. 11:45:14

@megettem az aranybornyút: "Ha ez megvan, akkor abba az irányba fordítani a fejét, amerről ideette a fene, hátulról meg egy jó nagyot taszítani rajta."
Nem tudod, mert a másik oldalon H A T Á R Ő R S É G van, akik hülyék lesznek visszaengedni őket.
Nekem van jobb 5letem: kinyomozni az itt kommentelő libbantak azonosságát és mindenkinek a lakásába elszállásolni belőlük vagy 5-6-ot. A liberó párt tagjaihoz minimum 15-öt.

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:51:31

@Missberger: Értjük. Hatalmas megalapozott dolog arra építeni egy politikát, meg az ország biztonságát, hogy egy rakat közelkeleti vadember mit akar csinálni...
"nem akar itt maradni" Aztán akkor mit csinálsz, ha csak minden tizedik mégis itt akar maradni?

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 11:53:00

@nu pagagyí:
"az emberséget és a kulturált viselkedést kell számon kérni. Addig, amíg sutba vágja ezeket az elveket, addig akár a kerítésrombolás is jogos lehet,"

A kulturált viselkedés legfőbb ismérve a csirkeháló tépkedés

high up! 2015.08.17. 11:53:44

@megettem az aranybornyút: "Törvényt kell hozni arról, hogy ha nincs útlevele, amivel bizonyítani tudja, hogy honann jött, akkor írásba kell adnia, hogy milyen útvonalon keresztül érkezett."

ezek és sok egyéb mások megvannak. Csak az hisztériázik, aki semmit nem tud az egészről. Mert csak az Eke TV-t bámulja meg a fidesz.hu-t, aztán eddig tart nála a tájékozódás a világról.

A magyarok 98%-a egy idegen nyelven se képes arra. hogy a témáról a külföldi kormányok céljait eredetiben és teljességében elolvassa, így maradnak neki a manipulált magyar Átlaghülyemagyarepző média termékek.
Amelyek vagy az egyik vagy a másik irányba hazudoznak extrém mértékben.

Az Átlaghülyemagyar meg most is azzal tölti az idejét mint az elmúlt 1100 évben: rinyál a drágája, hogy "Mi magyarok védjük meg magunkat!", közben meg itt öli egymást a sok marhája, csak azért, mert a másiknak meg a másik irányból vannak szélsőséges idiotizmusai.

FOLYTASSUK!

monddazigazatmar 2015.08.17. 11:54:14

@high up!: Nem minősül illegális határátlépésnek az, amikor annak a célja a menedékjogkérés. Tessék tanulmányozni a nemzetközi egyezményeket.

Te ostoba fasz! Szerbiában lövik őket? Nem. Akkor mivel nincs veszélyben, ha átlépi a határt, akkor illegális határátlépést követett el. Szerinted te hugyagyu balfasz, azzal bármilyen határon át lehet menni, mert te valahonnan valahova menekülsz éppen?
Anyád picsáját.

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 11:55:37

@szvsz:

"Nem tudod, mert a másik oldalon H A T Á R Ő R S É G van, akik hülyék lesznek visszaengedni őket."

Nem is a zöld határon át.

szvsz 2015.08.17. 11:57:51

@monddazigazatmar: "Tessék tanulmányozni a nemzetközi egyezményeket."
Áááá, hagyd. Nem tudja a csíra provokátor, egy idegen nyelven sem.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 12:00:44

@high up!:
Menedékjogot az első biztonságos országban kell kérni, ha továbbutazik elveszti a jogot

Kampfer 2015.08.17. 12:02:28

Szerintem mi csak dőljünk hátra és mondjunk magunkban köszönetet ennek a néhány agyamputált, fajtalan libbant idiótának! Emberek! Ezeket csak hagyni kell beszélni! Addig jó, míg ez a maroknyi agyfasz a fodorgabriellával az élen elmondhatja, amit akar! Így garantálják nekünk '18-ban az épphogy 5% balfasz és szoci*nista parlamenti mandátumot és a -10% libbant erőt, ami végre talán örökre eltűnik a magyar politikai és közéletből! Ámen!
Kamp.

Kampfer 2015.08.17. 12:03:33

@nu pagagyí:
"az emberséget és a kulturált viselkedést kell számon kérni. Addig, amíg sutba vágja ezeket az elveket, addig akár a kerítésrombolás is jogos lehet,"

Arra pedig a fegyverhasználat és a tűzparancs is jogos lehet!
Kamp.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 12:04:55

@monddazigazatmar:
Próbálja elmagyarázni ez a vadlibsi, hogy ilyen alapon egyenest az USA-ba utazhatna a menekült például Afagnisztából 10 országon keresztül. Kíváncsi vagyok, mit szól majd az US Immigration officer, ha meghallja ezt a dumát

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 12:07:06

@high up!:
"Az Átlaghülyemagyar meg most is azzal tölti az idejét mint az elmúlt 1100 évben: rinyál a drágája, hogy "Mi magyarok védjük meg magunkat!", közben meg itt öli egymást a sok marhája, csak azért, mert a másiknak meg a másik irányból vannak szélsőséges idiotizmusai.

FOLYTASSUK!"

.. egy mentálhigiénés osztályon

high up! 2015.08.17. 12:07:33

@hétköznapi libsizmus: "mivel csupa olyan országot hozol fel példának, ahová egy másik EU tagállam felől érkeznek a migránsok. Ergo automatikusan vissza tudják toloncolni őket, most például elsősorban Magyarország felé."

Ha ennyire lövésed sincs a komplexitáshoz, akkor mit erőlteted ennyire? Képzeld el, hogy tényleg vannak akik repülővel érkeznek Németo-ba, ezeket repülőbe ültetve toloincolják ki.

A nagy fideszhisztihez meg annyit, hogy Németo. 2014-ben csupán 10.500 (!!!!!) menedékjpgkérőt toloncolt vissza előző országokba. Auszrtria Magyaro-ra 1000 körülit. Tehát a hisztitek tárgya, a sok 100 ezres visszatoloncolás nem is létezik!

Valójában meg az van, hogy az elutasítottnak 2-3 héten belül el kell hagynia az országot (kiuatsítás), ha ezt nem teszi, vagy ellenállást jelent be, akkor toloncolnak. Tehát nagy részük magától visszaáramlik oda ahonnan jött, mert az EU területéről teljesen ki van tiltva.
Maradnak neki a török, libanoni, stb menedéktáborok.

FOLYTASSUK!

szvsz 2015.08.17. 12:09:46

@hétköznapi libsizmus: érdekes, hogy ezek a menekültek nem elsősorban a környező 'biztonságos' országokba menekülnek, leszámítva Törökországot, mert hát az tranzit.
Érdekes, hogy nem a sokkal közelebbi arab országokba mennek, de nem is a toleráns és befogadó közlekeletegyetlendemmokráciájába.
Inkább a fél világon -köztük az ilyen fasisztákon mint mi- át, NY-Eu-ba... Furcsa, nem?

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 12:09:55

@hétköznapi libsizmus:

"Menedékjogot az első biztonságos országban kell kérni, ha továbbutazik elveszti a jogot"

Ráadásul a menedéket kapottnak csak annyi jár, hogy MEGHÚZHATJA magát valami táborban, és eltengődhet kegyelemkenyéren addig, amíg vissza nem utazik a hazájába.

A menedékkérőknek NEM jár se a munkavállalás, se a letelepedés, se az állampolgárság, se az, hogy maga után hozathassa a népes pereputtyát.

♔bаtyu♔ 2015.08.17. 12:11:41

Nincs ennek jelentősége, az indexen kívül nem hiszem, hogy észrevette ezt valaki.

Sandokohn - a maláj jiddis 2015.08.17. 12:15:07

@high up!: látom megint előmászott egy kő alól az internet legalja hájáp nikkel a seggében...

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 12:15:15

@Missberger:

"most egy határellenőrzés nélküli világban bárki egy pillanatig is egy kelet-mo.-i menekülttáborban fog maradni, ha nem akar?"

A kitoloncolás egy bíróság által hozott határozat. Ha annak ellenére visszamegy, és megtalálják, akkor letöltendő börtönt kap.

high up! 2015.08.17. 12:16:17

@hétköznapi libsizmus: "Menedékjogot az első biztonságos országban kell kérni, ha továbbutazik elveszti a jogot"

Elvileg így van, de ezt a gazdagabb EU-s országok eddig is elnézték és ezután is el fogják. Nem alkalmazzák a Dublin 2-őt, mert az a valóságban alkalmazhatatlan.

Ha meg szó szerint alkalmaznák, akkor meg Török-o, Tunézia lenne a menekült utlosó állomása, mert ezek is biztonságos országok.

Csak hogy az EU nem hülye, elzárja magától az ingyen képzett munkaerők 100 ezreit. Ezt a marhaságot csak az önmagukra elhülyült árjanemzet imádó országok követik el. Nem is csoda, hogy a történelemben ezek a "zárt osztály" társadalmak sose vitték sokra. Meg semmire.

FOLYTASSUK!

Kampfer 2015.08.17. 12:18:54

@♔bаtyu♔: De ha mégis, az csak nekünk jó! Amíg a libbantak ezt kántálják, garantált, hogy önmaguk takarítják el saját magukat és az ocsmány világnézetüket is a közéletből! Talán eljön a nap, mikor úgy tekintünk a liberálisokra és a liberalizmusra, mint a mammutokra (ezúton is elnézést a mammutoktól)...! Itt voltak, kihaltak, eltűntek.
Kamp.

szvsz 2015.08.17. 12:20:22

@high up!: "hogy Németo. 2014-ben csupán 10.500 (!!!!!) menedékjpgkérőt toloncolt vissza előző országokba."

Szólok, mielött belelovalnád magad, Redzs: "2014-ben pedig 42.777-en jutottak be a hazánkba "menekültként" (alfahir.hu/sokkoloak_a_2014_es_bevandorlasi_adatok). Ennél szerintem idén egy hónap alatt több jön.
BTW, te hányat szállásoltál el közülük? Vagy annyira végtelenül irigy, mélyrasszista hulladék vagy, hogy egyet sem? Ez azért nem szép, azt ugye tudod...

megettem az aranybornyút 2015.08.17. 12:22:22

@Missberger:

""most egy határellenőrzés nélküli világban bárki egy pillanatig is egy kelet-mo.-i menekülttáborban fog maradni, ha nem akar?""

Nincs olyan, hogy "határellenőrzés nélküli világ".

Ha az uniós tagállamok vissza akarják állítani a saját határaik ellenőrzését, akkor vissza fogják állítani.

high up! 2015.08.17. 12:22:34

@high up!: "Nem alkalmazzák a Dublin 2-őt, mert az a valóságban alkalmazhatatlan. "

Illetve Olaszországgal szemben alkalmazzák (ha tudják), mert azok kaptak elegendő időt és anyagi támogatást az infrastruktúra kiépítéhez.
De azok is inkább ellopták a támogatások egy részét.

FOLYTASSUK!

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 12:23:17

@high up!:
Te aztán egy komplex nagyokos vagy, jobban tudod minenkinél hogy mi van olyan országokban, ahol nem is éltél. Németországból eddig keveset toloncoltak ki, aminek oka részben az igen körülményes eljárás, és hogy a migránsok fűbe-fába megkapaszkodnak hogy elkerüljék ezt a sorsot, hamis orvosi igazolástól kezdve a nyakatekert jogi praktikákig

De most felkapcsolják a tempót, kezd ott is már mindenkinek elege lenni a migránscunamiból, és részben be se engedik (szigorított határellenőrzés), részben gyorsított eljárásban visszatoloncolják a senkiházikat

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 12:24:19

@high up!:
Az a baj veletek libsikkel, hogy a múltat szeketíven eltorzítva szemlélitek, a jelent képtelenek vagytok tapasztalati egyszerűségben megragadni, a jövőről meg semmi reális képetek nincsen

A libsizmus végső soron egy elmezavarral határos állapot, melynek alanya egy alterált világképben él téren és időn kívül

szvsz 2015.08.17. 12:25:20

@high up!: "nem hülye, elzárja magától az ingyen képzett munkaerők 100 ezreit."
Vupppsz. A végén még a gyűlöletplakátnak lesz igaza, ezek mégiscsak elveszik a munkát... Nem hittem volna, ha nem mondod.
BTW. jelentős hányaduk teljesen analfabéta, az ingyen képzett munkaerő származási országában (a 'mérsékelt lázadóknak' hála immár Szíriában sem) a lányoknak/nőknek nemes egyszerűséggel tilos az oktatás.

high up! 2015.08.17. 12:25:52

@szvsz:

te ma A nap hülyéje címre hajtasz?

A meneklült kérdés ÁLLAMI kompetencia (ahogy azt a blog is mondja), nem pedig egyéni.
Mind az adóforintokból, mind az EU finanszírozásból az államnak kell megoldania.

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2015.08.17. 12:27:48

@Kampfer: Ez pontosan így van. Öröm látni, ahogy a Sorosék pénzén egyre mélyebbre ássák be magukat a szarba.

Megvehetik Soros sameszai akár az Origót is, ahogy annak idején milliárdokból a Népszabinál üldögélő cselédek nem voltak képesek a komancsokat népszerűsíteni, ezek sem lesznek erre képesek.

szvsz 2015.08.17. 12:33:55

@high up!: "az államnak kell megoldania."
Akkor miért nem a belügyminisztérium elött vered a nyálad és mélyhülyézed őket? A magyarok mélyrasszisták, köcsögök, te hálistennek nem, mert nem a te kompetenciád. Kösd fel magad te barom, szégyellem, hogy élsz.

Kampfer 2015.08.17. 12:35:22

@♔bаtyu♔: na jah, a sterngenyó gyurika... (aki életében nem volt magyar, semmi köze hozzánk, egy tetves kis féreg, nem több)! Ő megmondta, hogy Európa kivégzi magát, ha nem fogadja be ezt a sok szart, aki ide özönlik... Valamit lehet, hogy tud a vén geci! Egyszer fel kéne ültetni egy olyan gépre, aminek az útja érinti az orosz légteret!

@szvsz: A minap az a kakukgyörgy nevezetű dk-s retkes büdös mocskos tetű ugatott a Hír-tv-n. Állítólag ő végigjárta a menekültek útját... És a buszon egy szír tetű ékes angolsággal kifejtette neki, hogy ő ipari robotikát tanult és az IS ámokfutása előtt Iraki Kurdisztánban ipari automatizálás tervezésben dolgozott. És ő felajánlja a tudását Európának. Szerinte a magyar kormánynak fizetnie kéne neki, hogy megtanuljon magyarul és ő itt felpezsdítené a gazdaságunkat és a tudományos életünket... Édes faszom! És ez a dk-s retektetű ezt komolyan is gondolja! De mondom én: addig jó, amíg ezek beszélnek és elmondják, mit akarnak! Csinálják csak '18-ig! Abban lesz a vitamin, amikor ezek végre örökre eltűnnek, a maradékot pedig ezzel a feka-sáskahaddal ki lehet baszni a határon!
Kamp.

Sir Galahad 2015.08.17. 12:43:05

A kerítést daraboló hölgyeménynek egy dologban igaza van: "hazugság, hogy a kormánynak nincs teendője a kerítéshez érkező, hazánkban lévő menekültekkel, mint ahogy azt Gulyás Gergely és Lázár János állítja." Van teendő velük: szólni kell nekik, hogy ha a kerítésen belülre akarnak kerülni, lesznek szívesek elmenni a legközelebbi határátkelőig és a papírjaikkal szabályosan belépésre jelentkezni, mint mindenki más. Ha nem teszik, az persze ő dolguk - kerítés mellett üldögélni mindenkinek joga van.

N. Barbie 2015.08.17. 12:58:18

@Könnyen elkaptuk, uram!:
@Eszter8826: Ugyan, mesélj! Mit művel ez a sok élősködő Angliában? Csak mert itt élek, hadd tudjam már!
Imádom, amikor valaki a négy fal közül megmondja a frankót!

En meg azokat imadom, akik termeszetesen tudjak, hogy mi a palya, de gondoljak, hogy ha letagadjak, akkor mar nincs is.

Egyik este elmehetunk egy kis setara, mutatok neked itt Londonban par eloskodot, tudod, akiket te eddig "nem lattal". Aztan meglatjuk hany masodperc lesz mire osszefosod magad egy-egy "hiresebb" kornyeken.

tralalala 2015.08.17. 12:58:40

Origós mai hír:
www.origo.hu/nagyvilag/20150817-kevesebben-vannak-most-calais-nal.html

Kevesebben vannak most Calais-nál
Nagyságrenddel, mintegy 150 főre csökkent azok száma, akik a veszélyekkel dacolva éjjelente megpróbálnak átkelni a Nagy-Britanniát és Franciaországot összekötő Csatorna-alagúton
(...)
A helyzet javulása Calais-nál a fokozott biztonsági intézkedéseknek, köztük az újonnan emelt kerítéseknek köszönhető, de ezek hosszú távon nem jelentenek megoldást
(...)

Tök jó, ahogy finomodik az álláspont, eddig ugye az volt, hogy a kerítés nem megoldás, most jön az, hogy OK, a kerítés mégiscsak megállítja a migránsokat, de mégsem eléggé.

31/48 2015.08.17. 12:58:54

XIX sz. - anarchisták
XX sz. - kommunisták
XXI sz. - liberálisok

valakinek mindig kellenek az ostoba, önpusztító és romboló forradalmárok, hogy jól megkeverjék a bizonyost. Aki irányítani tudja a káoszt (vagy legalábbis azt hiszi), annak nem drága, hogy az ilyen léhűtőket évtizedekig pénzelje.

Reszelő Aladár 2015.08.17. 13:00:07

Ez alapján az ember azért épít kerítést a háza és az utca közé, illetve szomszédai közé, mert szívből gyűlöl mindenkit.
Lehet, hogy nekem nem tiszta a fogalom, hogy mi is a gyűlölet. Én egyetlen migránst sem utálok, mégsem szeretném, hogy idejöjjenek.
Nekik sem lenne, jó, nekünk sem.
Csak pusztán az eszme nevében végrehajtani butaságokat, az a legsötebb náci/komcsi időket idézi.

Reszelő Aladár 2015.08.17. 13:05:45

Amúgy olyan kerítés még nem épült még Csernobilban sem, amin ne lett volna legalább 1 kapu. Azon kell átmenni.
Ahogy az autóba is az ajtón át szállunk, és enni is a szánkon át szoktunk.

szvsz 2015.08.17. 13:06:13

@Reszelő Aladár: "Ez alapján az ember azért épít kerítést a háza és az utca közé, illetve szomszédai közé, mert szívből gyűlöl mindenkit."
Akkor én roppant filantrop lehetek, mert épp elbontottam a kerítést amit az előző tulaj emelt a ház köré.
Igaz, az én szomszédom nem akar beköltözni a nappaliba. Az is igaz, hogy én nem is fizetnék neki ezért, no meg háborút sem robbantottam ki a házukban.

Kampfer 2015.08.17. 13:11:36

@szvsz: a jóbarátom telkétől három teleknyire egy 'kiccsaládot' sikerült bezsuppolnia a libbant önkormányzatnak (ezzel egyébként el is intézték az adott településen az utolsó balfasz és libbant önkormányzatot). Na, a jóbarát sem volt rest. A kerítését megmagasította, szögesdrót és mozgásérzékelős lámpák kerültek fel, valamint egy második, belső kerítés is, azok mögé települtek be a tuják. A két kerítés között pedig a jó öreg dobermanok teljesítenek szolgálatot. A többi technikai eszköz pedig a belső kerítésen belül és a ház különböző pontjain van elhelyezve. A szomszédja, a közeli település kapitányságán egy hadnagy most építi a maga kerítését, adja is a technikai és egyéb tippeket a cimborámnak. Ők valahogy kevésbé bíznak a libbant önkormányzat cigányokkal kapcsolatos agyalgásaiban!
Kamp.

Muad\\\'Dib 2015.08.17. 13:12:59

@high up!:
www.socialeurope.eu/2014/09/illegal-migration/
Sir Paul Collier a kósafan.
Majd akkor magyarázz qrva nagy mellénnyel, ha van fogalmad az európai trendekről és véleményekről, és képes vagy elvonatkoztatni az aktuálpolitikai baromságaidtól (lásd még: orulunkvincent.blog.hu/2015/08/05/a_menekultproblema_remenytelensegerol).

31/48 2015.08.17. 13:16:58

@high up!: Magyarország nem szomszédos olyan országgal ahol humanitárius katasztrófa lenne, így Magyarországon nincs menekültkérdés.

Magyarországon bevándorlási és illegális határátlépési kérdések vannak. Az állam kompetenciája, hogy azt aki illegálisan átlépi a határt, elfogja és a lehető legrövidebb időn belül kiutasítsa.

Az emberségesség pedig lehet az, hogy egyes embereket befogad az ország, és a letelepedési lehetőségüket, integrációjukat biztosítja. Ez viszont túlzottan nagy terhet rakna egy amúgy is szegény országra. Magyarországon nincs munkaerőhiány, a munkaerő elvándorol mivel az ország nem eléggé fejlett, infrastrukturálisan elmaradott, nincs elég munkahely/vállalat és nincs elégséges tőkevonzó-képessége, hogy a szükséges fejlesztések végbemehessenek.

Az ország azonban egy lassú növekedési spirálon van, a régió többi országától elmaradva. Ez azt jelenti, hogy a helyzeti javul, de társadalmi és strukturális változások kellenek, hogy a folyamat hatékonyabb legyen.

Ehhez sincs szükség bevándorlókra, épp ellenkezőleg, csökkenteni kellene ahol csak ésszerű az állami beavatkozást és túlterjeszkedést, és amennyire lehet, a szociális kiadásokat; persze ez lehetőség szerint ne menjen a későbbi növekedés rovására, ne a gyerekek, gyereket vállalók, fiatalok, munkát keresők kerüljenek nehéz helyzetbe, hanem egységes és progresszív terhelés alá essen a társadalom.

De ti és a többi ostoba és hazug kutyák nem erről beszéltek, nem ez a program, hanem ócska módon hazudoztok és uszítotok a magyarok, a nemzeti összefogás ellen; lakáj módjára kiszolgálva azokat a nyugati országokat, akik Szíriát, Líbiát, Malit, Afganisztánt ebbe a helyzetbe hozták és most Ukrajnát és Oroszországot is igyekeznek a mélybe taszítani; a plakátokat, amik a törvények betartására szólítanak fel, gyűlöletkeltőnek nevezitek; a saját földhöz, saját országhoz való jogot, a bevándorlás korlátozását erkölcstelennek nevezitek, és álszent módon manipuláltok; a nemzeti szuverenitást igyekeztek minden eszközzel és módon rombolni, a szabad európai népek autonóm érdekérvényesítő képességét megsemmisíteni.

Ezért takarodjatok a jó fenébe és többé tényleg ne legyen közötök hozzánk, ha már annyira gyűlölitek ezt az országot és a népét.

Kampfer 2015.08.17. 13:36:18

@31/48: korrekt írás!

A libbantak mindent megennének azért, hogy NE MAGYAROK szülessenek, hanem cigányok, zsidók és minden, aki rombol és pusztít ebben az országban! Ehhez tökéletes 'alapanyag' lenne még céljaik elérése érdekében ez a migráns sáskahad. Ők is tudják, hogy soha nem lehetne ezeket itt integrálni, arra azonban alkalmasak lennének, hogy újabb társadalmi-politikai feszültségeket szítsanak. Nem baj, ha ez rossz a kormánynak, a magyarságnak, a társadalomnak! A liberálisok szerint minél rosszabb, annál jobb! A létezésük lényege a nemzet elleni háború. Sajnos nem lehet ellenük úgy fellépni, ahogy az indokolt és szükséges lenne... De amíg beszélnek és mondják az áruló süketeléseiket, addig talán saját maguk intézik el, hogy végre örökre eltűnjenek!
Kamp.

high up! 2015.08.17. 13:43:34

@hétköznapi libsizmus: "A libsizmus végső soron egy elmezavarral határos állapot"

Ezt majd mondd el Orbaneszku seggvezérének, őróla amúgy is elterjedt, hogy már jó ideje elmezavaros. Ma Orbaneszku elvárs felcsúti járási pártikár lenne, nem több, ha anno nem verte volna a nyálát azért, hogy a diktatúra helyett legyen liberalizmus, hogy gyülekezhessen meg hogy tiltakozhasson meg hogy ne csak az legyen, amit egy tanulatlan párttitkár a sötéthülye fejével kitalál, hanem ő is megmondhassa, hogy mit kellene csinálni.

Nos Orbaneszkunak akkor, 25 éve mint a falat kenyér, úgy kellett a liberaizmus, meg Soros, aki finanszírozta az ő harcát a liberális Magyaroszágért.

Amint azonban Orbanszku saját maga is egy hótsetét diktátor lett a sötéthülye fejével, hirtelen kurvára be van fosva már maguktól a liberális alapelvektől is. Már a gyökerükben próbálja elfojtani őket. A sok millió Átlaghülyemagyar meg még küzd is azért, hogy Orbaneszku egyeduralma a cselédmagyarok felett évtizedekre megszilarduljon.

Orbaneszku az egyeduralora törő rendszerével és a mindennapi csúcsra járatott fosásával a liberalista alapértékek ellen, de facto maga állítja ki a bizonyítványt saját maga mélygané alakká süllyedéséről. De semmi sem tart örökké, Orbaneszku führer helye nemsokár a börtönben lesz, utána pedig emigálhat a Leni mauzoleumba a ruszki diktátor családja társaságához.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.17. 13:46:24

@N. Barbie:

Elég neked, ha a faludban teszel egy pár perces sétát, valszeg nem fogsz kevesebb lumpen, élősködő echte magyart látni, mint London 100 ezres kerületeiben.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.17. 13:50:14

@31/48: "Az állam kompetenciája, hogy azt aki illegálisan átlépi a határt, elfogja és a lehető legrövidebb időn belül kiutasítsa."

Végezd el a Nyócc oszalyt te Nömzöti Habzószáj, előzőleg bőven ki lett tárgyalva, hogy aki menedékjog kérelem céljából végez illealis határátlépést, azt nem lehet kiutasítani, hanem az elbírálsást biztosíani kell a számára.

A 2. oszályt is csak 5-szöri nekifutásra tudtad átvinni? Szép hosszú iskola éveid lehettek!

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.17. 13:57:33

@tralalala:

mondjuk te se múlod felül a fideszzombik felfogó képeségét. Majd gondolod, hogy aki 5-10 országon már átmenekült, az egy szögesdrót miatt majd megtorpan és elkezd sírva haza fele indulni?

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.17. 14:02:42

A röhej az, hogy majd megépül a kerítés délen, erre az összes menekült elfordul Románia fele és majd akkor keletről fognak Magyro-ra jönni.
Aztán jöhet a keités oda is. Meg utána északra is, oszt az Átlaghülyemagyarja majd kiköveteli magának a nyugatit is (a vérszívó nyugati multik ellen), oszt egy éven belül kész is lesz az árjanemzet állam behatolhatatlan rezervátuma.

Azok lesznek majd csak az igazi sikerévek Mária országára!

FOLYTASSUK!

raqua 2015.08.17. 14:06:49

Ezek annyira hülyék, csoda, hogy egyáltalán van támogatottságuk, még ha csak mikroszkóppal látható is.

Kampfer 2015.08.17. 14:08:58

@high up!: "hogy aki menedékjog kérelem céljából végez illealis határátlépést, azt nem lehet kiutasítani, hanem az elbírálsást biztosíani kell a számára".
Ezeket a törvényeket kell módosítani, az ezt tárgyaló egyezményeket pedig azonnal felmondani. Ez állami hatáskör, meg kell és lehet teremteni a jogi feltételeit! Akár az eu-val szemben is! Épp tegnap nyilatkozta a merkel, hogy a migrációt taglaló egyezmények és eu-s szabályok tarthatatlanná váltak, nem nyújtanak megoldást!

"Majd gondolod, hogy aki 5-10 országon már átmenekült, az egy szögesdrót miatt majd megtorpan és elkezd sírva haza fele indulni?"
Fellépés kérdése! El lehet érni, hogy a határzáron visszapattanjon és sírjon. És azt is el lehet érni, hogy eszébe se jusson nekimenni a határzárnak. Ez fellépés és eszközök, elhatározás és politikai szándék kérdése. A magyar kormánynak a magyar polgárok érdekeit KELL néznie és nem a migránsokét! Az sokadrangú kell legyen!
Kamp.

Eszter8826 2015.08.17. 14:10:03

@N. Barbie: Na ugye! :) Maximálisan egyet értek veled. Kint éltem, én is ezt tapasztaltam. Döbbenet. Kicsapják a sört kezemből, mondván "ne igyál alkoholt itt, mert muszlim területen vagy". Hát nem b...meg! Angol területen vagyok!!!!
Mocskos dögök.....

Muad\\\'Dib 2015.08.17. 14:10:43

@high up!:
A röhej még az, hogy miközben azt állítod egyik oldalról, hogy ezek a szegény emberek csak a háború elől menekülnek minden hátsó szándék nélkül, a másik oldalról rögtön kontrázol, hogy majd Románia felől fognak bezúdulni. Talán Románia is háborús hely? Talán az sem biztonságos ország? Akkor miért is nem regisztráltatják magukat ott is, majd kérik hivatalosan a munkavállalást a schengeni övezetben? Miért, miért is, miért is...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 14:12:01

@tzi:

@Könnyen elkaptuk, uram!: tökéletes példája a nyomorék gondolkodású, a sajátjától eltérő véleményt elfogadni nem képes, intoleráns, másokat megbélyegző idióta libsibolsinak - aki ráadásul magát valódi liberálisnak és toleránsnak képzeli. Pedig csak egy idióta f@szkalap.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 14:14:02

@hétköznapi libsizmus:

"Százezreket, milliókat beengedni már nem humanitárius kérdés."

Hanem öngyolkosság. Vagy hazaárulás, ha nem butaságból, hanem ideológiai meggyőződésből tesazi.

Kampfer 2015.08.17. 14:15:22

@Muad\\\'Dib: Üdv! Az szerintem alap, hogy határzárat kell majd építeni a román határra is minimum az első hivatalos átkelőig! Akkor nem úszhatják meg a román regisztrációt! De ha szükséges, akkor építsék tovább. A horvát határra is lehet húzni, de ott a Dráva jótékonyan segíthet. Ott elég lenne néhány folyamőrhajó, orrban-tatban géppuskákkal! És nem azt tenni, amit azok az agyamputált olaszok, hanem visszaterelni őket a túloldalra. El kell terelni innen ezt a sáskahordát, aki pedig itt van, deportálni kellene már most! Nem értem, miért nem kezdték még meg a visszatoloncolásokat a szerbekhez, görögökhöz?
Kamp.

Exploiter 2015.08.17. 14:15:51

@high up!:

Neked is ugyanazt tudom javasolni, mint nemrég egy másik kollégának. A helyzetről vitatkozni lehet és kell, de a magyar nép, mint olyan, ebben a kérdésben sokkal toleránsabb jelen pillanatban, mint a nyugati, ún. "civilizált" országok, úgyhogy attól függetlenül, neked mi a személyes problémád velük, ezt figyelmen kívül hagyni egyrészt felesleges indulatokat szül, másrészt ostobaság és/vagy hazugság is.

Nálunk nem gyújtogatnak civilek, nem veri őket a rendőr, nincsenek erőszakos tüntetések ellenük. Ezek a tények.

31/48 2015.08.17. 14:16:46

@high up!: Pontosan. El kell bírálni, el kell utasítani, ki kell utasítani. Biztonságos országból érkezett, nem veszélyeztetett helyzetből, nem jogosult.

Ha valakinek nem tetszik, annyit kell mondani, hogy ez szellemiségében teljesen megfelelne az uniós rendszernek, ami kötelezi a tagországokat a migránsok regisztrálására, majd kizárólagos feladatukká teszi az ellátásukat a belső és északi tagállamok "védelmében". Ugyanezt az elvet érvényesítheti Magyaország is Szerbiával szemben, mivel a menekültek humánus ellátásának kérdése ENSz kötelezettség és nem csak az európai uniós országok sajátja.

Vagy pedig a migránsokat, nem menekülteket, hanem bárkit aki a jobb élet reményében akár egy menekülttáborból, akár egy szegény országból elindul Európába, kezeljék azok az országok, akik az ő végleges befogadásukra képesek, erre vállalkoznak. Ha a svédek vagy németek szívesen látják Európában őket, akkor csak mondaniuk kell és mi mindent megteszünk, hogy a kérésük teljesüljön, és a migránsok eljussanak hozzájuk.

Románia pedig EU-tagország, így ha ők engedik be EU területre a migránsokat, akkor ahhoz nekünk abszolút semmi közünk. Így működik az Európai Unió csodálatos rendszere amit a fejlett nyugati civilizáció hozott létre és sokkal jobb és hatékonyabb a nemzetállamok szabad együttműködésénél. A velünk élő imperialista szocializmus.

31/48 2015.08.17. 14:19:15

@Muad\\\'Dib: a háború elől menekülés kissé furcsa oldala, hogy Európa nem csak a keresztény szíreket és kurdokat fogadja be.

Sőt semmilyen módszer nincs igazából annak a szűrésére, hogy pontosan az adott "menekült" a háború ártatlan áldozata volt, vagy csak elege lett a vérontásból és kivett 10-15 év szülési és karrierépítési szabadságot a dzsihádból.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 14:20:32

@tzi:

"Csak arra nem valószínű, hogy az a legjobb módszer, hoyg az ország határain belül húzunk egy kerítést... lévén Mo-n van, ugyanúgy a mi problémánk lesz."

Mondj jobb módszert, amelyet Magyarország az EU impotenciája ellenében is végre tud hajtani - sajnos nincs ilyen.

Ma olvastam a hírt, hogy Magyarország a szerb határ problémájával van elfoglalva, nem ér rá foglalkozni az EU két hangzatos nevű projektjével, a Tritonnal és a Poszeidónnal:

index.hu/kulfold/2015/08/17/a_triton-muvelet_es_poszeidon-muvelet_helyett_a_szerb_hatarra_figyelunk/

Aprócska bökkenő, hogy a cikkben nem olvasni semmit erről a két projektről. Ami feltehetőleg eleve csak egy nesze semmi, fogd meg jól dolog, figyelembe véve a költségvetésüket: 18 ill. 38 millió euró. Nagyjából arra elég, hogy pár napon át egy luxushajón hajókázzon pár EU-fejes a Földközi-tengeren.

szvsz 2015.08.17. 14:23:20

@high up!: "megépül a kerítés [...]" Ne izgulj, neked mindig nyitva lesz rajta a kapu, gyurcsótány után diszlépésben abba az irányba masírozhatsz kifele amerre csak akarsz.

"egy szögesdrót miatt majd megtorpan és elkezd sírva haza fele indulni"
Amiatt nem, de ha majd találkoznak veled... Inkább az IÁ.

"aki menedékjog kérelem céljából végez illealis határátlépést, [...] az elbírálsást biztosíani kell a számára."
Az elbírálást igen. Elbírálják a kérelmét és elutasítják => kiutasítják. Ennyike.

"Elég neked, ha a faludban teszel egy pár perces sétát, valszeg nem fogsz kevesebb lumpen, élősködő echte magyart látni"
Mintha már említette volna, hogy Londonban él... Szövegértés nem játszik be, túl hosszúra sikerült a 2 elemi a jesivában? Vagy k. mindegy, csak beszólhass mindenkinek...

"hirtelen kurvára be van fosva már maguktól a liberális alapelvektől is"
Igen-igen. Pont úgy néz ki, tőled retteg a legjobban.

"Átlaghülyemagyar"
Már megint fáj neked a lét. Az rendben van, hogy te az átlag fölé emelkedtél mint a messiás (ja, bocs, nálatok nincs olyan), de te cigány vagy román vagy? Csak kérdem, tudod... Ha nem magyar, akkor újfent minek itt vered a nyálad? Milyen alapon ugatsz bele az átlaghülyemagyar dolgába? Miért nem a 6 méteres gázai betonfal miatt rinyálsz?

high up! 2015.08.17. 14:26:33

@szvsz: " A végén még a gyűlöletplakátnak lesz igaza, ezek mégiscsak elveszik a munkát... Nem hittem volna, ha nem mondod.
BTW. jelentős hányaduk teljesen analfabéta, az ingyen képzett munkaerő származási országában "

Hát ostobácska, enniyre hülye még az Eke TV-ből se lehet akárki, de neked sikerült!
Egy bevándorló nem munkát vesz el, hanem plusz keresletet gerjeszt, mert neki élelem, lakás, autó, BKV jegy, szolgáltatás stb kell. Ezt hívná a maTrollcsizmus a kereslet multiplikátor hatásának.
Az igaz, hogy az elején az illető eltartása (EU-s) közpénzbe kerül, de ez már egy 3-5 éves távon is nyereségbe fordul.

A mélysötét fidióta szintedhez meg annyit, hogy egyik menekült se olyan országból jön, ahol a GDP színtiszta kecskepáztorkodásból állna. Jól jellemzi a mélységes IQ hiányát a fideszbirka táborodnak, hogy még annyit se vagytok képesek agyilag összehozni, hogy ha ezek a "milliók" mind kecskepásztorok lennének akkor ez annyi kecskét jelentene, amennyi a világon összesen nincs.

Nem idióta, ezek az országok nem kecskepásztorkodásból élnek, hanem pl. Szíria pont úgy él(t), ahogy a magyarok a 70-es, 80-as években, Meg a 90-es ben. Csak nem gyári proliként, hanem a piacgazdaságból, főként családi vállakozásokból, állami csöcs nélkül, tehát több eszük van nekik az élet és családfenntartás terén, mint nektek manapság.
S képzeld el, hogy így megy ez mindegyik más országban: ott is termelnek ezt -azt, javítják az autókat, dolgoznak az üzleti ügyvitelben stb. Csak nem multicég mosóporjátt termelnek hanem a hazait, és így tovább.

És van még egy ordító különbség a javukra: ellentétben a magyarokkal, 98%-uk úgy beszél minimum egy idegen nyelvet, hogy arra a Rigó utcában papirost adnának ki.
Miközben ez a Habzószájú magyarok meg egyetlen idegennyelvet sem beszél. De azért kurvára tudni vélik, hogy hogy néz ki az egész világ! Miközben egy idegen nyelvü forrást se tudnak elolvasni!

Na, ezektől a mélyképzetlen magyaroktól nem is kunszt elvenni a munkájukat. Nem is csoda, ha a fajtátok már az afgán kecskepásztor elleni megmérettéstől is teljesen összefossa a gatyáját.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.17. 14:28:31

@szvsz: "Az elbírálást igen. Elbírálják a kérelmét és elutasítják => kiutasítják. Ennyike."

jaj te szerencsétlen, pont ezt írtam délelőtt!

Emmán haladás, délutánra végre kezd megjönni a józan eszed?

FOLYTASSUK!

nu pagagyí 2015.08.17. 14:29:43

Jöhet a következő dolog, amit gyűlölni lehet! A migránsozás már kezd nagyon unalmas lenni. Az univerzális, mindenre ráhúzható gyűlöletkeltő patronok is fogyóban vannak. Ráadásul úgy tűnik, ezek nem akarják elvenni a munkánkat és nem is akarnak itt maradni, hogy retteghessünk egy jót.

eßemfaßom meg áll 2015.08.17. 14:35:28

high up!, nu pagagyí, bértrollbosszantó_kovi1970, Könnyen elkaptuk, uram!

nem ért egyet a kerítéssel.

Ennél jobb érv nem kell a kerítés mellett

Exploiter 2015.08.17. 14:36:44

@high up!:

Hmm.
2007 (háború előtti állapot, ugye)
Szíria GDP/fő: 2,065.54 USD
Magyarország: 13,781.14 USD

Csak megjegyzem.

szvsz 2015.08.17. 14:37:30

@high up!: "pl. Szíria pont úgy él(t), ahogy a magyarok a 70-es, 80-as években, Meg a 90-es ben. Csak nem gyári proliként, hanem a piacgazdaságból"
Újjjjjj-ssssszzzz, piacgazdaság dráágaszág, bánts még. Mondjuk igazad van, tényleg olyan volt. Amíg ti meg libsi cimboráid rájuk nem szabadítottátok az IÁ-t és fel nem fegyvereztétek őket.

"98%-uk úgy beszél minimum egy idegen nyelvet"
Bizonyára. Sőt majdnem ütik azt a szintet amit te.
Túl azon, hogy neked ez a vesszőparipád (valszeg súlyos kisebbrendűségi érzésből eredően) én naponta beszélek afgánokkal, arabokkal mindenféle országból... Legtöbbször még egymást sem értik a saját nyelvükön.

"Miközben ez a Habzószájú magyarok meg egyetlen idegennyelvet sem beszél"
Szerintem a magyarral itt csak neked támadtak problémáid. A héber megy? Nem kötekedésképp, csak kérdem...

szvsz 2015.08.17. 14:41:36

@eßemfaßom meg áll: szerintem csak 2 problémája van vele:
- nem a romkocsma mellett van és csibehálóból készült. Nem tudja oldalbahugyozni nyugdíj után.

5perc 2015.08.17. 14:43:18

Az a félelmetes, hogy a szeretve tisztelt kormányzó épít egy kerítést és azt hazudja, hogy ezzel, meg néhány btk módosítással a probléma kész, meg van oldva. De ez még tüneti kezelésnek is nagyon ócska.

szvsz 2015.08.17. 14:43:42

@high up!: "jaj te szerencsétlen, pont ezt írtam délelőtt! "

Neba, az te voltál? Nem valami egysejtű egy petricsészében?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 14:50:04

@high up!:

"ellentétben a magyarokkal, 98%-uk úgy beszél minimum egy idegen nyelvet, hogy arra a Rigó utcában papirost adnának ki."

Így igaz, kiadnának egy "Elégtelen" feliratú papirost.

Én több tucatnyi embert készítettem már fel a Rigó utcai nyelvvizsgákra angolból és németből. Ismerem a követelményeket - az most lényegtelen, mennyire életszagúak ezek.

A te kiskedvenceid max. alapfokon versenyezhetnének, de legtöbbük ott is megbukna a pocsék nyelvtan és az íráskészség gyatra volta miatt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 14:54:48

@high up!:

"ellentétben a magyarokkal, 98%-uk úgy beszél minimum egy idegen nyelvet, hogy arra a Rigó utcában papirost adnának ki."

Hoppá, értelek már. Te idegen nyelven az anyanyelvüket érted, ami ugye nálunk idegen nyelvnek számít. Így már világos, igazad van. :D

Kampfer 2015.08.17. 14:58:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: :D Komoly volt!!!
Egyébként francot beszélnek ezek idegen nyelvet...! Pastut meg farszit, ezek egymás közt idegen nyelvek... :-) Az a tetves kakukgyörgy is erről regélt valamelyik este...! A buszon mellette ücsörgő szír egy ipari automatizálásban dolgozó fejlesztő volt Iraki Kurdisztánban! Pfff... Omg...! Az ám a fejlett ipari-kutatási övezet! És ezt ezek tényleg komolyan is gondolják...! De addig jó ez nekünk! ;-)
Kamp.

dingó29 2015.08.17. 15:11:29

@high up!: A kutyát nem érdekli hogy x-y év múlva nagyobb keresletet generál. Ez itt Magyarország semmi szükség nincs afrikai feka meg közelkeleti cigányhordákra, felőlem lehet mind képzett magfizikus is. Épp elég baj van azokkal is akiket már itt esz a fene. Azt akarom , hogy az unokám olyan országban éljen ahol még a magyarok az államalkotó etnikum, azt pedig nem szeretném hogy rácsodálkozzon egy 1966-os angol válogatott fényképre,hogy "Jé fehér emberek is voltak az angol válogatottban?" Ennyi európai empátia még bennem is van

Határzár , géppuskafészek, őrkutyák. És engedély nélkül senki nem jön be

dingó29 2015.08.17. 15:12:48

@dingó29: Ja és ne keresgél faszfej
dingó29 0 bejegyzést írt és 135 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014.02.18. óta tag.

szvsz 2015.08.17. 15:19:04

@5perc: nem szeretem és nem is tisztelem, az is igaz, hogy nem szoktam nézni/hallgatni mert széjjelbasz tőlük az ideg, de még sehol sem láttam/hallottam, hogy azt mondta volna, hogy a kerítéssel meg van oldva minden, ezt csak te fantáziáltad hozzá.
Nem a migrációt akarják vele kezelni, hanem azt, hogy naponta többezren mindenféle ellenőrzés nélkül jöjjenek be az országba, ott ahol csak akarnak, egy kontroll nélküli tömeg terelgetésének első lépése.
Nem értem, ha természetes neked, hogy a lakásodon nem sétálnak kersztül vadidegenek, akkor miért nem az, hogy az országodon sem sétálhatnak csak úgy át?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 15:21:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Na, utánanéztem Triton és Poszeidon műveleteknek. A Poseidon már lezárult, a Tritonról elég ennyit tudni:

frontex.europa.eu/search-results/?q=Triton

Vagyis lényege a hajótörött migránsok kimentése és Olaszországba szállítása. :D

Határvédelem par excellence!

szvsz 2015.08.17. 15:26:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Vagyis lényege a hajótörött migránsok kimentése és Olaszországba szállítása. :D "

Micsoda szégyen, hogy kishazánk a teljes dunai flottillával (2 hajó talán?) nem vesz részt benne. Na de ezt is a libsiknek köszönhetjük, ha nem játszák el az országot, akkor még mindig lenne Triesztben kikötőnk, mehetnénk afrikait pecázni.

monddazigazatmar 2015.08.17. 15:28:57

@5perc: "Az a félelmetes, hogy a szeretve tisztelt kormányzó épít egy kerítést és azt hazudja, hogy ezzel, meg néhány btk módosítással a probléma kész, meg van oldva."

Te ökör! Idézd már be, hogy mikor nyilatkozta bárki bármikor, hogy a probléma meg is lesz odva ezzel.
Az viszont hétszentség, hogy pont egy kerítéssel és néhány btk módosítással többre telt tőlük, mint a fajtádtól, akik szerint
1. Nincsenek is menekültek.
2. Akik vannak azok továbbmennek
3. Akik vannak azok mérnökök, meg professzorok
4. Akik nem mérnökök azok életmentő afgán kisgyerekek.

monddazigazatmar 2015.08.17. 15:32:17

@high up!: Nem zuzu petans a neved civilben?

"Egy bevándorló nem munkát vesz el, hanem plusz keresletet gerjeszt, mert neki élelem, lakás, autó, BKV jegy, szolgáltatás stb kell. Ezt hívná a maTrollcsizmus a kereslet multiplikátor hatásának. "
Höhö te marha! Aztán miből is lesz fizetése amiből megveszi a szolgáltatásokat?
Segély vagy munka nem?
A másik része a dolognak, hogy megbaszhatod a szír üzletembereidet meg ügyvédeidet, mert ez itt nem Szíria, mások a törvények, szabályok adózás. Sőt, a villanyszerelés szabványai is mások.

N. Barbie 2015.08.17. 15:41:05

@high up!: "Elég neked, ha a faludban teszel egy pár perces sétát, valszeg nem fogsz kevesebb lumpen, élősködő echte magyart látni, mint London 100 ezres kerületeiben."

Ez igaz, ott a ciganyok, itt meg a niggerek (es egyeb szinesek).
Jaa, hogy te nem a ciganyokra gondoltak, mint echte magyar? :D Te hazug magyargyulolo libsi szardarab :)

Eszter8826 2015.08.17. 15:46:33

@monddazigazatmar: Egyetértek! a másik dolog a "menekült" nők kérdése. írni olvasni nem tudnak, életükben nem dolgoztak, csak szülés és napi 5x ima, ennyi volt a dolguk....Egy európai társadalom számára teljesen hasztalanok.....

Kampfer 2015.08.17. 15:47:36

@N. Barbie: Ugyan Barbie! Ez életében nem járt még Londonban...! A Hős utcából is csak délután mer kimozdulni, mikor a gettólakók épp a sziesztát töltik, a rebisznél meg váltás van...! :-) Aztán akkor lemehet a három üveg sárkány sörért meg a zsömléért... Azt gondolja, hogy az egész magyarság jövője olyan szánalmas, mint az övé... Nézd el neki! ;-) Vagy inkább mégsem! :-D
Kamp.

5perc 2015.08.17. 15:51:41

@monddazigazatmar:
A fajtám? A felsorolt 4 pontod egyike sem illeszkedik a hozzászólásomhoz. a te fajtád ennyire hazudós?

Brix 2015.08.17. 15:52:01

@high up!: " Csak hogy az EU nem hülye, elzárja magától az ingyen képzett munkaerők 100 ezreit .." Ekkora orbitális hülyeséget hogy lehet leírni? Az Eu-ban nincs munkaerőhiány, mivel az újonnan csatlakozó országokból ki tudnak minden igényt elégítni. A válság óta amúgy is jóval kevesebb a munkahely...
DE, hogyan is lehetne az afgán , eritreai, nigériai, iraki munkaerőt beintegrálni, amikor ezekben az országokban a lakosság nagyon jelentős része analfabéta? (Afganisztánban pl. a lakosság 72%-a analfabéta)

Kampfer 2015.08.17. 15:52:13

@Eszter8826: Üdv! Korrekt! Nem is beszélve arról a szír családról, akiről az atv sajnálkozott! Apa, anya megy a lágerbe Törökországba. Majd a lágerben anya szül egy gyereket. Ott élnek több, mint két évig. És most nekiindultak Németországnak. És elmondja az agyhalott riporternek, hogy sietniük kell, mert a tehénke már németországban szeretné megszülnia második gyerekét...! Ez ám a kultúra! Lágerbe szülök, majd szülök egy újabbat, de azt már a fritzeknél szeretném, mert én úgy találtam ki és mindenkinek a qrvaanyját, aki ebben nekem nem akar segíteni! És az atv meg bőszen rászistázhatja a magyarokat, mert gecik vagyunk és nem segítünk, hanem kerítést húzunk szegény szír mintacsalád elé! Hát az eszem-faszom valóban megáll ezektől...! Jól látod, egy kultúrtársadalomban ezeknek semmi keresnivalójuk! Ez a típus már képviselve vagyon a cigányok által! Épp elég, hogy azok itt vannak!
Kamp.

Tudományos libsizmus 2015.08.17. 15:58:59

A liberálisok mindig is hadilábon álltak a valósággal, de mostanra már egészen elvesztették minden kapcsolatukat az őket körülvevő világgal. Igazi bolsevikok.

szvsz 2015.08.17. 16:02:27

@Brix: "DE, hogyan is lehetne az afgán , eritreai, nigériai, iraki"
Németországban (csak ottani tapasztalatom van) rengeteg olyan munkát végeznek, amit egy csomó német nem csinál meg. Hogy azért mert szinvonalon alulinak tartják vagy azért mert azért nem kapnának annyit amennyi a munkanélküli segély, azt nem tudom. De lehet, hogy a bevándorlók megcsinálják félpénzért. Mindenesetre a szállodákban/utcákon a takarítást és az összes piszkos melót bevándorlók csinálták. A hajléktalan, aki Hamburgban lejmolt, ékes angolsággal kioktatott, hogy van amire pénzért sem hajlandó. A kéregetés nyilván nem volt megalázó...
De akik ilyen munkkákat végeznek, a legritkább esetben gépipari automatizálási mérnökök, de tény, nekem is van mérnök ismerősöm aki elment kulimelózni, mert agyatlan munkával és 0 felelőséggel ez én fizetésem tripláját kapja.

Tudományos libsizmus 2015.08.17. 16:03:18

@high up!:
Nos, ahogy látom, te pedig még magyarul sem tudsz.
Az "Átlaghülyemagyarepző média" például mit jelent?

Kampfer 2015.08.17. 16:06:28

Egy kis adalék, el lehet gondolkodni:

kuruc.info/r/34/147121/
(CBN Video)

szvsz 2015.08.17. 16:09:29

@Tudományos libsizmus: "Az "Átlaghülyemagyarepző média" például mit jelent?"
Sezrintem az olyan kicsi, szürkés lény, sok lába van és nagyon gonosz, olyan mint a langolier, csak az idő helyett a liberalizmust eszik meg.

KUHULIN 2015.08.17. 16:39:40

@Tudományos libsizmus: high up! az a már-már karikatúra szerűen unszimpatikus, magyargyűlölő figura, akire/amire 100% -ig illik a "libsi" kifejezés.

Tudományos Iibsizmus 2015.08.17. 16:55:53

Amikor a 80-as években a cégnek Iránban dolgoztam, az afgán olajmunkások ott is gazdasági menekültek voltak. Akkor le is írtuk a pártnak a jelentésekben, hogy veszelyes lesz ha afgánok jönnek politikai menekültekként. Ez még a kinti KISZ aktíva gyűléseken is téma volt, de a vállalati párttitkár aztán elsüllyeszetette ezeket.

Tudományos Iibsizmus 2015.08.17. 16:56:45

@KUHULIN: Az hogy magyargyűlölő, az honnan látszik?

Brix 2015.08.17. 16:59:57

@szvsz: Bevándorló és bevándoló között azért nagyon nagy különbség van.
A kelet-közép európai , még a volt jugó is , be tud illeszkedni a társadalomba, de az ázsiai/afrikai a saját nem európai kultúráját fogja tovább élni...A németek sem akarnak új bevándorlókat erről a területről, még az olcsó munkaerő árán sem..Főleg nem akar a keletnémet , aki nem sokkal keres többet , mint a magyar..Neki nem kell a konkurencia..

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 17:38:05

@high up!:
"A meneklült kérdés ÁLLAMI kompetencia ... mind az adóforintokból, mind az EU finanszírozásból az államnak kell megoldania."

Még csak nem is Magyarországon élsz, de azért megmondanád mire költse az állam az itteniek adóforintjait! Iskolázatlan, erőszakos arabokra, négerekre akik még annyit se tudnak mondani hogy köszönöm

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 17:40:06

@Kampfer:

Itt is kibújik a szög a zsákból: a videó szerint (és CBN News e téren biztos nem hazudik) a bevándorlók 90%-a a legutóbbi választáson Francois Hollande-ra szavazott, ezért támogatja őket.

Az meg már nem érdekli Hollande-ot, hogy néhány választás múlva már nem rá, hanem egy iszlamista jelöltre fognak szavazni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 17:43:11

@hétköznapi libsizmus:

Abban igaza van, hogy az államnak kellene megoldania - csak épp nem úgy, ahogy ez a magyargyűlölő libsi ráerőltetné az országra.

Még azt sem mondanám, hogy a farok akarja csóválni a kutyát, mert ezek a magyarországi (nem magyar!) libsik annyit sem tesznek ki az ország népességéből, mint a farok egy kutya tömegéből.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 17:49:43

@szvsz:
Azért nagyon kemény lerablások vannak ám Németországban is a munkaerőpiacon. Dolgoztam együtt munkavállalókkal a válságövezetből, ugyanazt a munkát végeztük, én sokkal többet kaptam, és amikor durvult a helyzet átmentem máshová. Nekik csak egy választásuk volt: vagy ottmaradnak annyiért, vagy vissza a szmötyibe, ami télleg nem egy életbiztosítás

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 17:54:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A libsi elsődleges feladatának tekinti az állam gyengítését, szétzilálását, és ha nem tud személyesen oda beférkőzni, akkor a teljes megszüntetését

Közben persze ő kiabál leghangosabban a fokozott állami szerepvállalásért, amikor a saját agylövéseit akarja keresztülvinni. Egyszóval: a libsi egy teljes agykatasztrófa

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 17:59:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Belgiumba, Norvégiába, és még egy sor más országba is a szocik vitték be az egzotikus migránsokat. Nem vagyok híve az erőszaknak, pláne nem egy terrorcselekmény formájában, de mindinkább meg tudom érteni Breivik érzelmi indítékait a szocialista párttanoncokkal szemben. Mert tényleg a havária felé navigálják Európa hajóját

Kampfer 2015.08.17. 18:05:02

@hétköznapi libsizmus: Anno engem azért náciztak, mert akkor azt voltam bátor mondani, hogy el kellene gondolkodni a Breivik akciójának a motivációin! Miért ilyen határozottan az ottani baloldalt vette célba (ismerve a norvég fejleményeket ez valahol érthető is volt)? Miért gyűlölte őket ennyire? Ettől még persze sajnos agybeteg volt, ez tény.
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pontosan! Jól láttad a lényeget! A baloldal és a libsik undorító és megbocsáthatatlan bűne az, amit Európával tettek! Ezt kőbe kell vésni és legalább itthon emlékezni rá az idők végezetéig, hogy SOHA TÖBBÉ balfasz szoci*nistákat és libbantakat a parlamentbe!
Kamp.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 18:06:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ezt a szánalmas szerepet tudja csak leosztani Brüsszel a fegyveres erőknek. Lényegében úgy működnek mint egy vízitaxi. Elindul a feketelábú migráns Afrikából, aztán amikor elfogy a dízelolaj leadja a hívást hogy akkor őt most onnan ahol van Olaszországba kell vinni

Velencében egy kis fuvarért elkérnek legalább 30-50 eurót, ezeknek meg ingyért van az egész. Pedig az önköltsége egy hadihajóval legalább tízszer annyi, mintha küldenének értük egy igazi vízitaxit

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 18:09:06

@Kampfer:
Nem vagyok Breivik híve, meg a védője sem, de a kiindulópontja világos és logikus volt. Hunyadi János nyomdokaiba akart szegődni, de aztán mintha eltévedt volna egy kicsit

Kampfer 2015.08.17. 18:10:19

@hétköznapi libsizmus: Az ausztrál példa átvétele lett volna a korrekt már évek óta! Jön a hajó, megállít. Üzemanyag, víz és kaja átad, majd visszahúzni őket Líbiához. Ezt művelni konzekvensen és tekintet nélkül bárkire-bármire! Ezzel lehetett volna megállítani ezt az áradatot! De az olaszok hülyesége és ostobasága legyen az ő gondjuk! Még mi vegyük át azt a sok szutykot, akiket ők kihalásztak???
Kamp.

5perc 2015.08.17. 18:16:37

@Kampfer:
"A baloldal és a libsik undorító és megbocsáthatatlan bűne az, amit Európával tettek! "
Ez bizony így van. A szocik és a libsik bűne, hogy élhető Európát hoztak létre, ahova vágynak a menekültek, akik a középkori, vagy a szigorúan jobboldali arisztokrácia által sanyargatott Európába még nem tódultak ennyire. Erre bizony életünk végéig így fogunk emlékezni.

Kampfer 2015.08.17. 18:17:38

@5perc: szerintem józanodj ki...

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 18:19:11

@5perc:
Ha van valami jobb tipped mint a kerítésépítés, akkor nem késő előjönni vele

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 18:26:55

@5perc:
Európa gazdagságát a kőkeményen dolgozó, és másokat is dolgoztató jobber kapitalista alapozta meg. Aztán jöttek a baller szocik, akik nekiálltak szétosztani a felhalmozott vagyont. Ahol nem vitték ezt túlzásba, ott fennmaradt egy gazdaságilag hatékony, ugyanakkor sokak számára élhető ország. Sajnos nálunk nem ez volt a helyzet, mert túlzásba vitték

Egyébként ugyanez ismétlődik Magyarországon is már 25 éve. A jobber kormány felhalmoz, a baller eltékozol és ezt megfejeli az eladósítással

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 18:38:45

@Kampfer:
Ausztrália kibérelte Nauru szigetének egy részét, hogy oda rakja le a nemkívánatosakat

Nauru egy névleg független miniállam, nagyjából 3-4 Margitsziget nagyságú, amelyik eddig nagyon jól megélt az ott található ásványkincsből. Ez mostanra elfogyott, és ottmaradt helyette a holdbéli táj a külszíni fejtés után. Ez pont jó a migránsnak, hogy az ottmaradástól elvegye a kedvét az ottmaradástól

Nauru ezzel egy biztos bevételhez jut, mivel nincs még egy ilyen visszataszító hely Ausztrális közelében

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 19:07:36

@hétköznapi libsizmus:

Európa ezt házon belül megoldhatná, mondjuk a Spitzbergák egyik kisebb szigetén. Kellemes klíma, főleg a mostani embertelen hőhullámok után. :D

Kampfer 2015.08.17. 19:09:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És ha már Dánia... Esetleg Grönland??? ;-)
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.17. 19:19:23

@Kampfer:

OK, felőlem lehet Grönland is, de szigorúan csak a legészakibb területek. Nem tehetjük ki a migránsokat olyan embert próbáló hőségnek, mint amilyenben mostanság vnekünk részünk volt. Azért a kegyetlenségnek is határt kell szabni.

hétköznapi libsizmus 2015.08.17. 19:20:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Legalább akkor megoldódik az éhező jegesmedvék problémája is

5perc 2015.08.18. 14:56:26

@hétköznapi libsizmus:
"Európa gazdagságát a kőkeményen dolgozó, és másokat is dolgoztató jobber kapitalista alapozta meg."
Ez is így igaz. 12 éves korukra rokkantak lettek vagy meghaltak a gyerekmunkások. Így kezdődött az élhető Európa. Vagyis kellettek még hozzá asszem szakszervezetek is, stb

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.18. 16:12:35

@5perc:

"12 éves korukra rokkantak lettek vagy meghaltak a gyerekmunkások."

Na igen, kérdés persze, akkor honnan lettek a felnőtt munkások. :D

5perc 2015.08.18. 16:16:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ez bizony komoly bökkenő volt. Nehezebb lett felnőtt munkaerőt találni és a fogyasztás is csökkent.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.18. 16:30:05

@5perc:

Sőt hamar kihalt a munkásosztály.

Emzé Periksz 2015.08.18. 22:25:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem hinném, hogy nálam több liberális munkát olvastál volna eredetiben. Ismered Tocqville, Burke, lord Acton, Mises, Hayek, Rothbard, Hermann-Hoppe munkáit? Nem? Itt van Mises, kezd el:
mises.org/library/liberalism-classical-tradition
Igaz, nem a legfontosabb munkája.
Sajnos, nagyon sok náci van hazánkban (mintegy 99,99%-a a lakosságnak náci!), maroknyi a náciellenes csapat, a vincent blogon például Elek Gábor, vagyis jotunder, az egyetlen nem náci matematikusként próbál küzdeni epeömléseivel.

hétköznapi libsizmus 2015.08.18. 22:50:35

@5perc: @Kovacs Nocraft Jozsefne:
Azért nem minden olyan sematikus, mint egy foxi-maxi pártbrosúra. Csepelen a népnyúzó Weiss Manfréd építette a kórházat. és a népimádattól csöpögő szoclib kormány zárta be pár éve. Azóta megoldatlan az ellátás helyben

hétköznapi libsizmus 2015.08.18. 22:55:35

@Emzé Periksz:
Azt hittem, hogy jótündi egy csaj, egyrészt mert olyan buta és hisztérikus, másrészt tündér csak nő vagy traveszti lehet

De hogy kemyényen küzd a nácik ellen azt látom, mert mindenkit kimoderál aki nem szidja eléggé a blogja névadóját
süti beállítások módosítása