Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Öt ok, amiért a Fideszt nem lehet legyőzni

2017. augusztus 11. - Herczeg Sándor

Igyekeztem teljesen közérthetően leírni, hogy az átlagszavazók – akik nem csüngenek folyamatosan a híreken és nem néznek meg minden egyes híradót – miért látják bebetonozva a kormánypártokat. A választások előtt szűk egy esztendővel nyomát sem látni egyetlen politikai erőnek sem, amelyik eséllyel indulna harcba Magyarország vezetéséért. S ez messze nem azért van, mert a kormány kifogástalanul teljesít.

A Fidesz egészpályás, kisgömböc kommunikációja még véletlenül sem azt a célt szolgálja, hogy táborát növelje. A pártnak bőven elég lesz, ha a 2014-ben rájuk voksolóknak 80 százalékát megtartja, sőt, talán kevesebbel is beérnék. A lemorzsolódók ugyanis egyetlen ellenzéki erő mellé nem fognak odaállni, inkább otthon ülve várják meg az urnazárást.

huszti_istvan_index.jpg

A kép forrása: index.hu

Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét. Mindezt elnagyolva és összességében értem. A médiapiac szinte totális megszerzése okán inkább a pozitív, semmint a negatív hírek jutnak el az emberekhez, s ez pont elég ahhoz, hogy legalábbis közönnyel – ha nem is támogatólag – figyeljék a kabinet teljesítményét. Aki pedig nem fejt ki érdeklődést, nem fog elmenni szavazni. S ez jó a Fidesznek.

Aki saját politikai oldalával nem tud megegyezni, az miként fogja képviselni az én érdekeimet? Ezt a faék egyszerűségű kérdést ugyanúgy fel fogja tenni a kisvárosi értelmiségi, a falusi kocsmáros és a földet művelő kisgazda – s nem kap rá autentikus választ. A részegen randalírozó LMP-s, a saját pártját meggyőzni nem képes Botka László , a kispárti szerepkörből az MSZP-t ekéző és Gyurcsány Ferencet erőltető DK szánalmas harcai, a Jobbik átláthatatlan metamorfózisa nem mutat kormányváltó erőt. Néha még szimpla erőt sem.

Az emberek jelen pillanatban nem képesek miniszterelnökként gondolni szinte senkire – Orbán Viktoron kívül. Neki közel nyolc év előnye van. A szavazóurna magányában ugyanis még a legesélyesebbnek tartott Vona Gáborról és a Jobbikról is el fog morfondírozni mindenki: vajon hogyan irányítaná az országot és egyáltalán kiket jelölne miniszternek egy olyan párt, amelyik nem rendelkezik jól kommunikálható, értelmiségi kirakatarcokkal. Aztán vállat von és behúzza Orbánt, inkább legyen a kisebbik rossz.

A kormányra leginkább veszélyes civilek megmozdulásai gyakorlatilag elhaltak. Az egyetlen értelmesnek tűnő, az olimpiaellenes kampánnyal szintet ugró Momentum degradálódott azóta, hogy vezetője diktátori tempóban, az asztalra könyökölve fenyegette az őt karikírozó sajtót. Ismét bebizonyosodott, hogy a mozgalom halála a párt. A vidéken egyébként is halott Momentumra egyre többen csak legyinteni fognak és gazdag ficsúrként fogják emlegetni a kérészéletű kezdeményezést, amely politikai értelemben csupán hónapokig jelentett alternatívát az optimistáknak.

S ez csak öt ok.

Egyre inkább valószínű, hogy hacsak Simicska nem robbant katartikus politikai bombát – nem olyat, amit Gyurcsány is beígért, majd elegánsan elhallgatott – akkor a Fideszre nézve a jelenlegi politikai kínálatból senki nem jelent veszélyt. Ez a kocka csupán akkor fordulhat, ha maga a Fidesz követ el olyasmit, amivel saját táborát fordítja maga ellen. Nos, ennek nagyjából annyi a valószínűsége, mint annak, hogy Gyurcsány Ferencből valaha Magyarország miniszterelnöke lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr2712740022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.11. 14:24:41

"Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét. Mindezt elnagyolva és összességében értem. A médiapiac szinte totális megszerzése okán inkább a pozitív, semmint a negatív hírek jutnak el az emberekhez, s ez pont elég ahhoz, hogy legalábbis közönnyel – ha nem is támogatólag – figyeljék a kabinet teljesítményét."

Az emberek a saját szemüknek hisznek.

Az átlagember a következő kérdéseket teszi fel:
- Romlott a helyzet Orbán alatt? Nem, sőt enyhe javulás van.
- Jobb lesz egy ballib kormány alatt? Nem.
- Rosszabb lesz, ha Orbán marad? Nem.

A reakció: menjünk szavazni Orbánra, s ha őt mégse akarjuk, maradjunk otthon.

Egyszerűen egyetlen ok sincs arra, hogy az emberek tömegeen aballibekre szavazzanak.

zokogjatok 2017.08.11. 16:00:44

"Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét. "

Bármilyen hihetetlen, akik nem kizárólag a 444-index-hvg vonalat olvassák, azok sem látják tragikusnak az ország helyzetét.

Igazából akik tragikusnak látják az ország helyzetét, azok fogalmam sincs, hol voltak a kb. 8 évvel ezelőtti de facto államcsődnél.

legyetek 2017.08.11. 16:06:40

"A választások előtt szűk egy esztendővel nyomát sem látni egyetlen politikai erőnek sem, amelyik eséllyel indulna harcba Magyarország vezetéséért."

Hát azért valaki csak fog győzni, nem?

élveteg 2017.08.11. 16:09:57

Míg valakik "le nem váltja a jelenlegi ellenzéket " addig nem lesz kormányváltás

Sexual Harassment Panda 2017.08.11. 16:12:03

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: szóval te hány % esèlyt adsz annak, hogy jövőre O.V alakít kormányt?

Visceroid 2017.08.11. 16:16:16

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"- Rosszabb lesz, ha Orbán marad? Nem."

De. Csak idő kérdése. Demokráciában nem egészséges, ha egy politikai párt túlzott ideig van hatalmon, éppen ez a demokrácia lényege, hogy az uralkodó párt leváltható. Szerintem az ország most éli fel a tartalékait, ráadásul ami érték ebben az országban maradt az mind átvándorol Orbán zsebébe az oligarcháin keresztül. A kérdés csak az, hogy mennyi időnk van hátra?

Peetee 2017.08.11. 16:25:11

1. Választási rendszer kimaxolva, minden körzet tizennyolcszor újragondolva és átalakítva , átszabva a saját száj ízére. 2. majdnem minden írott és beszélt média kézi-vezérelve, a saját szájíz szerint fűszerezve: minden szép és jó, a napsütés is a Fidesznek köszönhető, s bármilyen ellenzéki kezdeményezést csírájában fojtanak el. 3. ha bármelyik Fideszes fül mögül kiolvad a vaj, akkor: Soros-soros-soros. 4. Ha valami nem jó, akkor az elmúltnyócév, ellenzék tehet róla és Soros. 5. Soros!!!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.11. 16:27:52

@Visceroid:

Mi is a jövő évi választás fő kérdése? Egyetlen egy: követni kell-e a nyugati, liberális modellt vagy sem. Minden más mellékes kérdés.

Gyakorlatilag 2 fő tábor van e tekintetben, s mindkettő 2 részre oszlik.

1. csoport: nem kell követni a nyugati, liberális modellt, helyes a 2010-es óvatos irányváltás, folytatni kell azt.

2. csoport: nem kell követni a nyugati, liberális modellt, helyes a 2010-es óvatos irányváltás, de Orbánék rosszul csinálják és alkalmatlanok, így őket leváltva kell ezt folytatni.

3. csoport: követni kell-e a nyugati, liberális modellt, ahogy ezt tette az ország 1990-2010 között.

4. csoport: követni kell-e a nyugati, liberális modellt, de másképp, mint 1990-2010 között.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.11. 16:28:45

@Peetee:

Ez az átszabás egy mítosz: NEM igaz.

Ami pedig a médiákat illeti, egy csomó ballib és jobbikos média van az országban.

Pisti 90 2017.08.11. 16:31:27

Egyetlen esélye az ellenzéknek az lehet, ha Simicska tényleg bedob valami nagyot. De ez nagyon bizonytalan. A Gyurcsány is emlegetett mindenféle bizonyítékokat, de csak blöff volt az egész.

felső határ nincs 2017.08.11. 16:45:27

'Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét.'

felháboríttó

felső határ nincs 2017.08.11. 16:52:23

@Visceroid: 'Szerintem az ország most éli fel a tartalékait, ráadásul ami érték ebben az országban maradt az mind átvándorol Orbán zsebébe'

valami konkrétum?

z adósság visszafizetése neked a tartalékok felélése? és szavazati jogod van? és te sírsz? bazdmeg, te barom

felső határ nincs 2017.08.11. 16:58:29

@Peetee: ez mind hiszti, nézzük a számokat

90 óta MINDEN kormány vagy az államadósságot növelte, vagy a vagyont is eladta, vagy mind a kettő

kivéve Orbán 3 kormányát - ha egyáltalán semmi mást nem csinált volna Orbán csak ezt már akkor is rá szavaznék, nem azokra akiknek fogalmuk nincs a gazdálkodásról

SOHA nem nőtt a minimálbér és a nettó átlagos bér mo-n olyan tempóban mint 2010 óta, amikor államcsőddel vették át a kasszát matolcsyék

HaD 2017.08.11. 17:04:05

@Pisti 90: nem volt blöff. gyurcsány akkor és ott jelenik meg amikor azt látja a "rendszerváltó" banda hogy komoly probléla kerülhet felszínre. gyurcsány jelenlegi szerepe(2006-ban a provokatört játszotta el) hogy minden olyan jelenséget lejárasson amely a fideszes cimboráinak esetleg a végét jelenthetné. Egy valódi rendszerváltás ugyanis ezeket felköttetné....gyucsányostól/orbánostól. gyurcsány akkor jött elö a saját "titkos adatos" verziójával amikor meglebegtették hogy esetleg simicska nevü gazembernek vannak ilyen céljai...gyakorlatilag rátapad egy jelenségre gyurcsány és annak abban a pillanatban már löttek.

1ghost 2017.08.11. 17:07:23

No, csak néhány gyöngyszem!

1. "Aki saját politikai oldalával nem tud megegyezni, az miként fogja képviselni az én érdekeimet?"

Lófaszt mama! Az átlagpógár azt a kérdést teszi fel, hogy hogy a picsába lehetséges, hogy mészáros lőrinc, az orbán vejkó, a rogán, meg a környezetemben élő fideszslepp brutálisan meggazdagadott az elmúlt nyóc évben, én meg még mindig a sárga csekkeket számolom hó végén.

2. "Az emberek jelen pillanatban nem képesek miniszterelnökként gondolni szinte senkire – Orbán Viktoron kívül."

Na ja! Hát persze. Főleg az eü dolgozók, a pedagógusok, az értelmiség, a közmelósok, meg a fél százalékos emelést kapó nyugdíjasok biztos így vélik.

3. "Momentum degradálódott azóta, hogy vezetője diktátori tempóban"

Ó hogyne, mi az hogy! Ellenzéki párt meg a diktátori tempó! Oszt kinek diktál, pénz, paripa, meg fegyver nélkül. Látott már valaki hatalom nélkülid diktátort? Komolyan, a blog szerzője mit szív vazze? Orbánt?

Tényleg annyira hülyének kell gondolni az átlag magyart, hogy az nem képes felismerni, hogy a diktátori tempó az, amikor bedarálják a szabad sajtót, a köztévé a fidesz propaganda csövévé silányul, a NAV élére meg egy síkhülye alkoholista kerül, miközben a legfőbb ügyész a bűn üldözése helyett, bűnelkövetőket védi.

Nem folytatom mert erre a blogírásnak álcázott bötühalmazra így is messze több időt szántam, mint amennyit érdemel.

Tehetetlen Dodó 2017.08.11. 17:10:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ezek a belpesti okoskák valami párhuzamos univerzumban élnek.
Na de hadd elemezgessenek kedvükre.
A karaván halad.

HaD 2017.08.11. 17:14:18

@felső határ nincs: milyen olyan gazdasági strukturát hozott létre ez a barom orbán és cimborái amely egy Magyarországnak akkor is biztos megélhetést nyújtana amennyiben a német autóipar beseggel...inkluzive az ejus támogatások elmaradnak. Ez utóbbiak jelenleg sem szólnak másról mit arról hogy fenntartson az eju egy olyan magyar szerkezetet amely nem okoz gondot az osztrák francia olasz bandának. Egy olyan országban élünk ,ahol ahelyett hogy az adott ország valódi gazdasági lehetöségeit kiaknáznák egy qrvára egyoldalú beszállítói bérfeldolgozói ,összességében qrvára alacsony hozzádott értékü szerpet töltetnek be velünk ezek a mocskok. Ezért hagyják öket játszadozni egy adott határon belül...ugyanolyan bünözök mint a kedves szüleik akik az ötvenes évektöl baszták agyon a magyar gazdaságot csak azért hogy a másik oldalról(oroszok) néha a buksijukat megsimogassák..és persze biztosítsák a komcsi anyjukat/apjukat a hatalomban. Ennyike bmeg!

nemecsekerno_007 2017.08.11. 17:15:55

@1ghost: "Lófaszt mama! Az átlagpógár azt a kérdést teszi...."

- Maximum néhány irígy proli, jövőre elválik hány ilyen van.

"Na ja! Hát persze. Főleg az eü dolgozók, a pedagógusok, az értelmiség...."

- Ez mind közszféra, vagyis a "valódi" adófizetők befizetéseiből kapnak mindent. Akkor fognak többet keresni ha elmennek a versenyszférába v. ha az "ügyfeleik" fizetőképesebbek lesznek. (az eü-ben ellátást kapó nyugdíjas nem ilyen)

"Tényleg annyira hülyének kell gondolni az átlag magyart, hogy az nem képes..."

Dehogy van diktatúra, ez nettó hazugság.

HaD 2017.08.11. 17:17:03

@1ghost: annyit azért hozzátennék hogy itt hiányzik egy kis momentum:). Mégpedig az hogy akár meg is hekkelhetik a szovjet tesók a válsztást(konkrétan meghamisítják orbánék és kész)....

nemecsekerno_007 2017.08.11. 17:20:09

@HaD: "milyen olyan gazdasági strukturát hozott létre...."

Ott bukik a gondolatod, hogy nem a miniszterelnöknek kell munkahelyeket létrehozni.
Csináltak ilyet, közmunkának hívják egyébként.

Amiről beszélsz az nonszensz. Mit gondolsz 2-3 év alatt meg lehet az ilyet csinálni?
Államcsőd közeli helyzetből? 3 millió nyugdíjassal / felosztó-kiróvó rendszerben és gazdag nyugati országoknak kiképzett szakemberekkel?

StanLee · https://newsroll.net 2017.08.11. 17:21:45

Mindeki azon sajnálkozik, hogy mennyire rossz a helyzet Mo-n, és Orbán a patás. De a poszt teljesen jó, 5 rövid pontban bemutatja, hogy nincs Mo-n olyan ellenzéki erő, ami képes lenne megszorongatni Orbánt és a FIDESZ-t. Ez van.

felső határ nincs 2017.08.11. 17:24:49

@HaD: Ebben van igazság de a mindenkori magyar kormánynak nagyon szük a mozgástere, hisz a nyugat sem akar konkurenciát inkább piacot. Ezt a szük mozgásteret Orbánék igyekeznek kihasználni és a kisebb vállalkozásoknak is jobb lett az elmúlt években, példának a KATAt mondanám vagy a Heinekennel szembeni kiállást egy kisebb cég érdekében.
És a beszállító-státusz az egész régiót ugyanúgy érinti, az egyoldalú autóipari kitettségben Mo. nem is áll rosszul a csehek szlovákok még jobban függenek tőle.

Minden fejlődő gazdságban ugyanez játszódik le, a kínaiak is összeszerelő üzemként kezdték de ma már van egy csomó saját márkájuk -pl. telefonoknál- a világ élvonalában.

Szóval az tök jó hogy sírunk hogy összeszerelő üzem vagyunk csak jobbat senki nem tud, sőt a mai kritizálóknak még az összeszerelés sem ment rendesen hisz 3x ekkora munkanélküliség volt.

1ghost 2017.08.11. 17:27:25

@nemecsekerno_007: "Ez mind közszféra, vagyis a "valódi" adófizetők befizetéseiből "
Ezt a gondolatot a marxista-lenyinista egyetemen tanították, de ott se tudták megállni röhögés nélkül! És te mint kétbites orbáncsicska 2017-ben ezzel érvelsz? Te tényleg annál is nagyobb hatökör vagy, mint amilyennek kinézel?

incognito ergo sum 2017.08.11. 17:27:36

Vagyis: a fideszt (kormányzati teljesítménye és egyre kínosabb botrányai miatt) valójában könnyedén le lehetne győzni.

Csak nincsen potens kihívója az ellenzéki oldalon.

Péter Walter 2017.08.11. 17:27:59

A választás a 106 egyéni körzetben fog eldőlni. Ha a továbbszolgáló bolsevikok Bp-en nyernek 12-őt, vidéken 20-22-őt, a helyi polgik még 5-10-et, bukik a NER. Soros nevet a végén, mert 6-ost dobott.

bóvli ország jobban teljesít 2017.08.11. 17:42:33

Amelyik párt beleveri az emberek fejébe hogy ha megnyeri a választást akkor BÖRTÖNBE VÁGJA A FIDESZT, az fog nyerni.

Vidéken, a teljesen birka magyar valóságban erre felkapja a fejét a teljesen lerabszolgásított magyarja, minden egyéb másra csak legyint, meg nem is érti, hogy az miről szól.

felső határ nincs 2017.08.11. 17:44:38

@bóvli ország jobban teljesít: igen, ez biztos használni fog, még egy ellenzéki se mondta hogy börtönbe vágja orbánt, ez lehet a baj

muhaha

nemecsekerno_007 2017.08.11. 17:47:35

@1ghost: "Ezt a gondolatot a marxista-lenyinista egyetemen tanították...."

Mi nem igaz abból amit írtam? Amúgy a marxista-leninista diktatúrákban is feldúzzad a bürokrácia, így volt ez a Kádár-rendszerben is. Jó lenne már leépíteni, ill. a piaci viszonyok felé orientálni mert sose lesz itt normális kapitalizmus.

is 2017.08.11. 17:52:02

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"- Romlott a helyzet Orbán alatt? Nem, sőt enyhe javulás van." - Gondolod, hogy ilyen hulyek az emberek, hogy a sajat szemukbe hazudnak? A helyzet evrol-evre romlik. A kemenyeket nem ellenorzik, a szemet nemsokara halmokban all, a vizhalozat doglodik, jonnek a heti csotoresek ismet. Az iskolak lerohadnak, a korhazak ugyszinten. A berek hiaba emelkednek, az Orban-fele epitesi lobbi a lakasarakon keresztul visszalop mindent maganak. Az emeberek gyerekei mind huznak kulfoldre. Milliok latjak ezt a sajat szemukkel.

Te pedig ezt a hazugsagot terjeszted itt, hogy Magyarorszagot romlasba dontsd. Szegyelld magad.

is 2017.08.11. 17:55:44

@zokogjatok: A TV-ben neztek, ahogy 2006-tol Orban erovel nyomta az orszagot az anarchiaba es csodbe. Tudjuk, hogy csod volt, de tudjuk, hogy Orban kezdte a keteves koltsegvetessel, Medgyessy folytatta a 100 napossal (FIDESZ megszavazta), es Gyurcsany a valasztasok megnyerese utan rendbe akarta tenni, es tette is 2008-ig, csak akkor jott a vilaggazdasagi valsag. Ha Orban ekkor az orszag erdeket nezte volna, nem loki 2006-tol a csod fele az orszagot minden lepesevel. De o lokte.

spiller1 2017.08.11. 17:55:51

A FIDESZT LE KELL váltani. Aki ezt nem látja, az szervilis idióta, vagy a rendszer kegyeltje. Felül kell emelkedni a piti, kicsinyes marakodáson, és elsöpörni ezt a tolvaj söpredéket.

Behajtó70 2017.08.11. 17:58:22

MiIelőtt a nagy mondások közé bevonulna a budapestezés kontra vidékizés, jelzem, hogy itt Budapesten is nagyon elégedettek vagyunk a kormány munkájával! Budapest gyönyörű, büszkeseg itt élni. Egesz Európában nincs ehhez fogható, sem biztonsági, sem lakhatósági téren. Sőt, a világons sincs párja. Egy hónap is kevés, hogy minden kincsét lássa valaki. Demszky alatt egy lepukkant szürke szocreál city volt, stílus nélkül, élhetőség nélkül. Akkor tényleg tősgyökeresnek kellett lenni hozzá, hogy szeressük.

Külföldi ismerőseim alig várták a Szigetet, tömegével jönnek, sőt Spanyolban a minap a reptéren olyan kiszolgálásban volt részünk - csak mert Budapestről jöttünk - hogy az nem mindennapi. A kis hölgy izgatottan meséli, hogy már készül Budapestre, még sosem volt, most ő is a Szigetre jön haverokkal, nagyon várja.....és utána nem győzött segíteni nekünk amiben csak tudott...megható volt. Büszkeség volt.

Szóval drága ballibek, nem csak vidéken elégedettek az emberek!

nemecsekerno_007 2017.08.11. 18:01:48

@is: Ugye ezt te viccnek szántad?? Muhahahahaha....

Azért nem tudta rendbe tenni az országot Gyurcsány, mert a gonosz patás ebben megakadályozta :D Akkor mér' nem írtak ki új választásokat, ha valóban az ország érdekeit nézték volna?

nemecsekerno_007 2017.08.11. 18:04:05

@Behajtó70: Jaja, ezt kéne kiterjeszteni az ország egészére, mert azért vannak elmaradott régiók :(

Már egyébként csinálják, a Modern Városok program is ezt szolgálja, de nyílván ez nem megy egyik napról a másikra. Ehhez kell, hogy kapjon a fidesz még egy ciklust.
Nyugalom kell és folytonosság.

felső határ nincs 2017.08.11. 18:12:02

@is: igen nem lesz víz elmennek a bankok ledől a kémény

bankadó - azóta bevezették a 4 órás utalást ami nyugaton sem magától értetődő, és dolgoznak az azonnali utalás lehetőségén

telekom adó - kiépült európa leggyorsabb mobilnet hálózata ami szintén gyorsabb és nagyobb lefedettségü mint a német, angol vagy francia mobilnet

így válnak valóra a balliberó fantáziák

morpho 2017.08.11. 18:13:06

@nemecsekerno_007: "nem a miniszterelnöknek kell munkahelyeket létrehozni. Mit gondolsz 2-3 év alatt meg lehet az ilyet csinálni?"

Nem és nem. Talán nem kellett volna megígérni. Talán pont azért, mert nem az ő dolga és nem lehet megcsinálni. De Orbán megígérte. 10 év alatt se lehet megcsinálni!

Janossz 2017.08.11. 18:13:43

@nemecsekerno_007: "Amúgy a marxista-leninista diktatúrákban is feldúzzad a bürokrácia, így volt ez a Kádár-rendszerben is. Jó lenne már leépíteni, ill. a piaci viszonyok felé orientálni mert sose lesz itt normális kapitalizmus. "

Ha te a FIDESZtől várod a bürokrácia leépítését, nincs is kérdésem.
Épp mostanra szállták meg, portásig bezáróan mindenhová beültetve embereiket (rokonaikat, barátaikat, üzletfeleiket), nem azért, hogy holnap kitegyék őket onnan.
És még mindig van sok éhes száj...

morpho 2017.08.11. 18:15:14

@nemecsekerno_007: Nincsenek elmaradott régiók!! Magyarország maga a kánaán! Te inkább kussoljál és ne pofázz elmaradott régiókról! Orbán egy év alatt rendberakta őket, miután Pintér két hét alatt felszámolta a bűnözést!

morpho 2017.08.11. 18:16:19

@nemecsekerno_007: Kétszer annyian dolgoznak a minisztériumokbsn, mint a szocik alatt!

kunzoo 2017.08.11. 18:17:28

@1ghost:
Ha tetszik ha nem-az írónak igaza van. Ki lenne a baloldalon jelenleg aki úgy vezethetné a koalíciót hogy biztosan maga mögött tudhassa a többieket? Botka elszúrta. Gyurcsány túlságosan megosztó. A Momentumos arc azt se tudta mennyibe kerül egy liter tej. Az LMP nek nincs első számú vezetője akivel azonosítani lehetne a pártot. Bajnait kétszer nem lehet feltámasztani, túl korán szállt vissza a buliba.

legyetek 2017.08.11. 18:18:17

@1ghost: Nocsak, mégis került még egy kis idő, amit a blogra szánsz?

Netuddki. 2017.08.11. 18:29:32

Látom Sanyikám, te nagyon azt akarod, hogy az orbán maffia maradjon hatalmon. Különben miért fújnád azt a nótát ami a tolvajfidesznek kedvez? Nincs más csak a fidesz? Ne menjen el szavazni senki aki nem a fideszre szavaz? Muhaha! Persze Pityuka, aztat elbasztad!

Igenis el kell menni szavazni! Tök mindegy kire, csak ne a tolvaj fideszre! Ennyike.

Netuddki. 2017.08.11. 18:33:16

@kunzoo: Nem picsogni kéne, hanem alapítani egy pártot, ha egyik se felel meg! De ezzel már elkéstél. Azért ugye csak elmész szavazni, és ugye nem az orbán maffiára?

KissGecihuszár 2017.08.11. 18:35:17

azért a nagy fotelben történő hátradőlés előtt gondoljuk végig, miként fognak szavazni -mert az én innét a "történelmi" NSZK-ból üzenem, hogy ha beledöglünk is, megtaláljuk a módját, hogy szavazhassunk és tegyünk egy GECIfidesz mentes Magyarországért!!- a "disszidensek", azaz a "csekélyke" 6-700 ezer,a hazájában ellehetetlenített, tönkretett, majd elkergetett nyugaton melózó, de még életvitelszerűen nem ott élők?! Isten őrizz egy ballibsi "fordulattól", de igenis van a palettán más olyan párt is, melyben vannak tisztességes, értelmes, az asztalra -szemben a bérért&fizetésért még 1 percet sem megdolgozott fidesz patkányokat- korábbi,sőt még a jelenlegi életükben ezt-azt már letett intelligens Magyar emberek! DE ha hagyjuk, hogy ez az 1.5-1.8 millió agymosott, senkiházi fideszdroid további 4 évre ezeket a nettó bűnözőket akassza a nyakunkba, akkor csak maradjon minden bizonytalan szavazó otthon, a külföldre elűzöttek is keseregjenek 1 jófélét azon, hogy mondjuk az egész Németországban csak 2 helyen szavazhatnak, aztán majd stresszeljék szarrá magukat az elkövetkező 4 évben is, pláne ha majd 2020-tól már csak az 1/3-a fog érkezni a jelenlegi EU-s mannának, minek következtében úgy fog romba dőlni ez a mostani "gazdasági csoda",hogy a 2010-es valóban csődközeli állapot kiskutyus fasza lesz ahhoz képest!!

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.11. 18:39:40

"Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét."

Mivel az orszag fennallasa ota sosem volt olyan jo helyzetben mint most.

"A kormányra leginkább veszélyes civilek megmozdulásai gyakorlatilag elhaltak.""
Civilek, vagyis a Soros altal agymosott es fizetett elmebetegek.

meszena 2017.08.11. 18:39:41

@HaD: Tisztázni kell valamit. a rendszerváltás megtörtént. Úgy, ahogy volt, de megtörtént. Ez a mostani a parlamenti demokrácia. Nincs mire lecserélni.

felső határ nincs 2017.08.11. 18:41:31

@KissGecihuszár: azt is elmeséled hogyhogy a fidesz nyerte az összes követségi szavazást?

A fidesz csak a nyugati magyarok, a határon túli magyarok és a magyarországi magyarok között győzött fölényesen, mindenki más a ballerekre szavazott.

meszena 2017.08.11. 18:45:17

@KissGecihuszár:
Valójában a fideszre sokan a jól felfogott érdekeik miatt szavaznak:
- akinek van legalább átlagos fizetése az az egykulcsos szja miatt
- akinek gyereke is van, meg fizetése is, az a családtámogatás miatt
- akinek nem olyan jó a fizetése, de van gyereke az az ingyen tankönyv és iskolai/óvodai kedvezmények miatt
- akinek mégis többet hoz a közmunka, mint a segély, az amiatt
- aki nem akar muszlim tömeges bevándorlást, az meg amiatt

és itt van még az ideológiai ok is: aki megemlékszik a hagyományos értékekkel és nem rajong a liberális új világért (gender és társai), az meg amiatt.
Egyetlen gondolkodó ember sem hiszi, hogy a munkaerő elvándorlásának a fidesz az oka.

meszena 2017.08.11. 18:47:06

@Netuddki.: A te szóhasználatoddal élve teszem fel a kérdést:
Te melyik másik "tolvaj maffiát" látnád szívesebben?

meszena 2017.08.11. 18:52:25

@spiller1:
Leváltásról valójában csak egy előrehozott választás esetén beszélhetnénk.
A fidesz 4 évre kapott mandátumot. De, hagyjuk!
Melyik lenne a jobb program, a hitelesebb párt és a hitelesebb vezető?

illaim 2017.08.11. 19:05:01

Talán azt kellene leírnia Herczeg őszintén, hogy maga miben érdekelt a jelenlegi rendszer fenntartásában! A többi süket duma már felesleges! Az állitólagos " értelmiségi felelősségről" a maga esetében még említésre sem méltó!

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.11. 19:05:47

"hogy hacsak Simicska nem robbant katartikus politikai bombát "

Ez mar megint a szanalmas csodavaras. Hatha osszeomlik a gazdasag, hatha kitor a 3. vilaghaboru, hatha egy meteorit elpusztitja a fidesz szekhazat.
Az egesz ellenzek 8 ev alatt SEMMIT SEM ERT el, de teljes erobol remenykedik benne, hogy majd valami kulso ero megdonti az orbanrezsimet, es oket fogja hatalomba emelni. A bomlott elmeju Hitler varta igy a csodafegyvert, mint most a liberalisok.

MACISAJT 2017.08.11. 19:07:11

Az már régóta világos hogy az egyetlen kormányképes erő az Orbán vezette Fidesz.
(A többiek, az agyonvert ballibák, az operettnácik vagy pláné a gyurcsányisták vagy a majdnemzöldek parlamenti díszletnek jók.)

Nem is emiatt estem mostanában gondolkodóba. Viszont látván az ungárok,momentumosok, lmp-s kékbarisnyák etc. nyomulását( " Szörnyecskék- Az Új falka") azon gondolkodtam hogy mi lesz egyszer mikor az Orbán vezette Fidesznek vége lesz. Mert egyszer mindennek vége lesz, akár mert Orbán megunja, elmegy nyugdíjba vagy bármi.
Akkor utána mi/ki következik? " Ezek"?

Az Orbán kormányzásnak tagadhatatlan érdeme a stabilitás . Az hogy sikerült kikeverednie az IMF/libaszakértő által hátrahagyott taposóaknamezőről, hogy a devizahitelesek nagy részét is kimentették, hogy leszámítva néhány száz(néhány ezer) elkeseredett , külföldi anarchistákkal megtámogatott elmebeteget(lásd Liget), ezalatt az évek alatt relatíve rend és nyugalom volt az országban.És gyarapodás, ami mostanában lásd reálbérek vagy építkezések, vásárlások, igencsak látványosan felgyorsult.

Viszont a " Szörnyecskék- az Új Falka" mindezt garantáltan szétverné.Ráadásul egy épkézláb vezetőnek valót nem látok, nem véletlen hogy már az agg róna péterhez nyúlnának.
Az Orbán vezette Fideszen kívül nem látok vezetőnek valót, vagy egy épkézláb koncepciót sem, hogy mit kezdenének az oirszággal, ha Isten őrizz hatalomra kerülnének.
Az egyés "programjuk" hogy "vesszen Orbán". Ezzel kelnek és fekszenek.
Azt a néhány hagymázas baromságot miszerint fizessenek a gazdagok(c. by Rákosi Rosenfeld Mátyás) vagy "európai béruniót" (hogyne vazze, meg egyenlő termelékenységet) csak néhány hülye szopja be, de azoknak meg mindegy.

Szóval, szerintem emiatt nem leváltható a Fidesz.

felső határ nincs 2017.08.11. 19:15:45

@MACISAJT: remélem Orbán addig marad amíg valamelyik gyereke ül a trónra

Bushéknál klintonéknál lehet akkor ez belefér a demokráciába itt is.

egy Hin 2017.08.11. 19:23:02

A kispö..ű nagy atomrakétákkal hadonászó birkák után végre egy jó hírt is olvasok ma.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.11. 19:47:21

@is:

Nem romlik semmi, minden szinten van tartva, sőt enyhe javulás tapasztalható. Az emberek saját tapasztalataik és nem a ballib propaganda alapján ítélnek.

2017.08.11. 19:48:55

hajrá fradi.
ja nem.
mindegy, meglepődnék, ha nem a fidesz nyerne, meg azért csak kéne egy ellenzék is, mert így azért eléggé egypárti a rendszer.
(olyan meg vótmá').

morph on deer 2017.08.11. 20:15:19

@MACISAJT:
"Akkor utána mi/ki következik? " Ezek"?"

Van érdekesebb változat is.
Nevezetese, ha a mindenható időnap előtt találkozóra hívja "földi mását"!
(Nem, ez nem egy női név!)

Na akkor mihez kezdenek a gazdátlan hívők? Mert a jelenlegi "élvonal" nyilván egymás torkának fog esni, ahogy illik.

Mondjuk ez az egyik hátránya az autokráciának...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 20:19:36

@is:

"Az emeberek gyerekei mind huznak kulfoldre. Milliok latjak ezt a sajat szemukkel. "

Népességarányosan a volt keleti blokkból Magyarországról mennek ki Nyugatra dolgozni a legkevesebben.

morpho 2017.08.11. 20:22:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És? Ki a fasz kérte, hogy relativizálj? Mennek Magyarországról külföldre, vagy nem mennek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 20:24:48

p1.picsto.re/yBg2C.png

Csak Csehország áll jobban, Szlovákia hibahatáron belül.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 20:26:12

@morpho:

"Ki a fasz kérte, hogy relativizálj?"

Ki a fasz vagy te, hogy bármit is számon kérj tőlem?

morpho 2017.08.11. 20:33:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez egy komentsáv narancskullancs és te valamit hazudtál! Mindjárt bűnbocsánatba kezdek, mert nem tudsz válaszolni te különösen büdös narancssárga szardarab! Ha jön egy kérdés terelsz és menekülsz te seggnyalö ócskaság!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 20:40:04

@is:

"Ha Orban ekkor az orszag erdeket nezte volna, nem loki 2006-tol a csod fele az orszagot minden lepesevel. De o lokte."

Tehát szerinted Orbán kormányon is meg ellenzékből is a csőd felé vitte az országot.... Vicces egy alak vagy.

FDMNE, hogy igazad van: miféle alkalmatlan kormány az, amelyet bábként az ellenzék mozgat?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 20:41:14

@morpho:

"Ez egy komentsáv narancskullancs és te valamit hazudtál! Mindjárt bűnbocsánatba kezdek, mert nem tudsz válaszolni te különösen büdös narancssárga szardarab! Ha jön egy kérdés terelsz és menekülsz te seggnyalö ócskaság!"

Ez aztán az érvelés, bammeg!

rasztaszív 2017.08.11. 20:48:53

a fideszt le lehet győzni.persze,ha azok is benyalják az agymosó paneleiket,akik mást szeretnének,az nehezíti a dolgot.

a fidesz megtöréséhez az agymosásaik megtörésén át vezet az út.ez messze nem lehetetlen.egy fikarcnyival több tudatosság kellene hozzá,a posztolótól is.hacsak nem kaméleonkodik,és csak ezeknek az agymosásoknak a további táplálása a célja.

lobaszopiatej 2017.08.11. 20:54:24

A sok agyhalott, absztrakt gondolkodásra képtelen zombi csak Fidesz-Mszp komcsijobb-komcsibal táborokban tud gondolkodni. Azaz az állam mindenhatóságában, meg az olimpikonok (tobábbi milliárdok ellopásába kerülő) dicsőségében, miközben nő az elhízottak száma.

Sok hülye mélymagyar, ezek a szarok bizony ti vagytok!

Proud Mary 2017.08.11. 20:57:09

@is: az éhséglázadások kimaradtak (jövőre, mindig jövőre)

Proud Mary 2017.08.11. 21:05:10

@lobaszopiatej: megjött az értelmiségi lol

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 21:06:13

@Proud Mary:

Majd az ellenzék internacionalista segítséget kér az EU-tól az orbáni diktatúra megdöntéséhez.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 21:08:06

@lobaszopiatej:

"miközben nő az elhízottak száma."

És százezer lélegeztetőgép is hiányzik még az országból.

Janossz 2017.08.11. 21:21:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Agymosógépből viszont óriási a felesleg. Mint te is.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2017.08.11. 21:35:39

@zokogjatok: A zsírosbödön mellett. Most meg vannak sértődve, hogy nem jutnak hozzá.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2017.08.11. 21:40:19

@Proud Mary: Pedig Magyarországon egyre több a dagadt (állítólag). Meg olyan sok kocsi van, hogy szmogriadók vannak. Az Éhező Dagadt Sofőrök Lázadása.

morpho 2017.08.11. 21:41:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Faszom akar neked érvelni. Te itt érveltél? Egx lófaszt! Itt hazudozol meg terelsz a fizetésedért. Téged max megvetni lehet hazaáruló ócska szardarab.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.08.11. 22:05:29

:0
Dehát az igazmondo index minden nap címlapon írja, hogy Orbán megbukott, és holnap gyáván lemond.
Független újságírók, miért hazudnának?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:06:43

@wmiki:

Holnap már hétvége van, legközelebb csak hétfőn mond le.

Skil9004 2017.08.11. 22:08:05

Én úgy vélem, hogy ez a rezsim sajnos egészen Orbán Viktor haláláig fennmarad (mások is írták ezt fentebb). (Azért sajnos, mert 48 éves vagyok, és az én életem erre gyakorlatilag rámegy...)
Ha Orbánt eltemetik, jó eséllyel az Fidesz nem marad az, ami most. (Tudom, Kim Ir Szen után jött Kim Dzsong Un (hasonlóan keményvonalas), de pl. Sztálin halála után azért sok minden megváltozott a SzU-ban.)
A tragédia az, hogy addig Orbán még simán megnyer 5-6 választást......

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:11:00

@Skil9004:

Ezerszer inkább Orbán maradjon hatalmon, mint a gazdáid.

index.hu/belfold/2017/08/11/mor_idos_bacsi_agyonver_rablas/

Vajon melyik etnikumhoz tartozhatnak?

Billy Hill 2017.08.11. 22:12:03

@morpho: Persze, hogy kétszer annyian dolgoznak a minisztériumokban, amikor egy sor minisztériumi háttérintézményt megszüntettek, és onnan átpakolták a dolgozókat a minisztériumba magába. Nemzeti Fejlesztési Ügynökség mond valamit? Az EU-s forrásokat kezelték, kábé ezer ember. Most az NGM-ben, NFM-ben, ME-n csinálják ugyanazt... Átcsoportosítás innen oda. Minden kormányzati ciklus elején kötelező mutatvány. :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:12:13

@Skil9004:

"+A tragédia az, hogy addig Orbán még simán megnyer 5-6 választást......"

A gazdáidnak tragédia, az országnak szerencse.

2017.08.11. 22:14:41

@Skil9004: sztem marad utána is, biztos h gondoskodik utódról, monarchia.

(hajráfradi)

rasztaszív 2017.08.11. 22:18:18

@Skil9004: meciar is megdönthetetlennek tűnt.túl vannak rajta,fejlődnek.legyen már bennünk annyi önérzet,hogy meg tudjuk csinálni azt,amit a szlovákok...

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2017.08.11. 22:21:20

Ez a nép nem is érdemel jobbat Orbán bandájánál.

morpho 2017.08.11. 22:23:23

@Billy Hill: A kormányzati ciklus rlején kötelező. Főleg ha nyolc éves a ciklus és közben azt igérik, hogy kevesebb lesz a minisztériumokban a jónép. Valami nem kerek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:25:27

@morpho:

"Főleg ha nyolc éves a ciklus"

Ne légy már ilyen pesszimista, lesz az 16 év is, mire a töketlen gazdáid észbekapnak.

felső határ nincs 2017.08.11. 22:27:10

@rasztaszív: 'meciar is megdönthetetlennek tűnt.túl vannak rajta,fejlődnek.legyen már bennünk annyi önérzet,hogy meg tudjuk csinálni azt,amit a szlovákok...'

mit csináltak a szlovákok? győztek a választáson....munka kell hozzá bogaram

felső határ nincs 2017.08.11. 22:30:35

@morpho: az h sokan vagy kevesen dolgoznak a minisztériumban, meg hogy mészáros lop-e és mennyit, huszadrangú kérdés

a lényegi kérdés, hogy az állam és tisztelt polgárai addig nyújtózkodnak-e amíg a takarójuk ér, vagy folyamatosan élik fel a jövőjüket

és ezért szupersztár Orbán a ballibek meg nyomorékok

rasztaszív 2017.08.11. 22:34:13

@felső határ nincs: semmiféle munka nem kell hozzá,bogaram.ha hozzátok a formátokat,lesz elég protestszavazat mindenütt.és az emberek okosabbak lesznek,mint a pártok.nem tudjátok úgy szétaprítani az ellenzéket,hogy helyben ne tudják majd,kire kell szavazni.tudni fogják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:39:40

@rasztaszív:

Ne igyál előre a medve bőrére, husimusi. Avagy nyugtával dicsérd a napot, te népi cserépedény.

felső határ nincs 2017.08.11. 22:41:56

@rasztaszív: hát te se láttál sok közvéleménykutatást

rasztaszív 2017.08.11. 22:43:11

@felső határ nincs: meciar győzelmét is biztosra vették...

rasztaszív 2017.08.11. 22:43:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerinted ki iszik itt előre a medve bőrére...?:)

1ghost 2017.08.11. 22:45:20

@felső határ nincs:

Hát ez marha jó! Halálra röhögtem magam rajtad te ostoba fideszdroid! Ez mindent visz! Alsó határ nincs!

S mivel nálad nagyobb narancshatökröt keresve sem találni, és mivel hozzád képest rezsi szilárd egy géniusz, így mától fogva te vagy a fidelitasos hülyegyerekek elnöke.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 22:46:55

@rasztaszív:

Hát te, kiscicám:

"az emberek okosabbak lesznek,mint a pártok.nem tudjátok úgy szétaprítani az ellenzéket,hogy helyben ne tudják majd,kire kell szavazni.tudni fogják."

rasztaszív 2017.08.11. 22:49:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ti már itt a pezsgőt is kibontottátok...:)ha ez előre ivás a medve bőrére,akkor az mi volt?:)))

felső határ nincs 2017.08.11. 22:55:37

@rasztaszív: egy ngy lótojt meciar újrválasztása lehetetlennek tünt csakúgy mint a ballibeké

viszont a mostani tót me. már a 3. ciklusát csapattya, és merkel is 3x fog nyerni, szóval Orbánc nem egyedüli eset

naivugyfel 2017.08.11. 22:57:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
szia birca, egy komoly kérdés (csak azért, mert rengeteg kommentedet olvastam már, sokkal egyetértek):

Ugyan most nem látszik ilyen, de ha valami csoda folytán lenne a fidesznél és a ballibáknák és a jobbiknál is valami logikailag is sokkal jobb formáció hirtelen, ismert, korrektnek tartott politikusokkal, ütős vízióval és programmal, berobbanhatna az a közéletbe (pl. facebook-on kezdetben) és esetleg akár el is verhetné a fideszt, vagy ha lenne is ilyen, úgysem lenne esélyük? Elméleti a kérdés.

Plusz kérdés: támogatnád elvben, hogy legyen ilyen (azaz hogy legyen már végre egyfajta "csoda")?

rasztaszív 2017.08.11. 23:02:05

@felső határ nincs: ma már lehetetlennek tűnik,de volt,amikor pont úgy ment neki egy választásnak,mint most orbán,és vesztett.lehet, ez sem lesz egyedi eset.

felső határ nincs 2017.08.11. 23:02:22

@naivugyfel: ha lenne hirtelen egy jobb formáció először azt nézném meg kinek a pénzén futottak fel...ha hazai eredetü létező pártokhoz nem köthető vállalkozói forrásokból lenne a pénzük, akkor odafigyelnék arra amit mondanak

felső határ nincs 2017.08.11. 23:03:15

@rasztaszív: nem, nem volt olyan választás amin Meciar győzelmi eséllyel indult és vesztett, ez fantázia

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.11. 23:05:18

@naivugyfel:

Bár nem engem kérdeztél:

Orbánnál jobban kormányozni, Orbánt legyőzni nem csoda lenne, hanem kb. olyan, mint a kettes a hatoslottón: igen könnyű. A mai ellenzék tehetségtelenségét mutatja, hogy mégsem képes rá, és erősen úgy néz ki, hogy jövőre sem lesz az.

Mondjuk jobb is az országnak, mert csak ártanának neki. Nem kicsit, nagyon, hogy egy klasszikust idézzek.

rasztaszív 2017.08.11. 23:06:35

@felső határ nincs: jó,ok.ti úgyis megmagyarázzátok majd orbánról is ,hogy eleve esélytelenül indult.

rasztaszív 2017.08.11. 23:11:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a szar agymosó paneleidet te úgyis elsütöd,ha kérdeznek,ha nem...:)

naivugyfel 2017.08.11. 23:48:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: teljesen egyetértek, épp ezért én sem a létező ellenzékre gondoltam...
Pedig van egy olyan érzésem, hogy lenne olyan verzió, amivel ezt a mai fideszt (a 2010-est nem, de ezt igen) simán le lehetne verni, kérdés, látunk-e ilyent a gyakorlatban a következő hónapokban... :-)

morpho 2017.08.12. 00:31:42

@felső határ nincs: Merkel mindig nyert. Fico egyszer veszített de két év múlva a kormány megbukott, ezért indult újra. Orbán akkor is marad, ha egymás után kétszer veszít. Akkor is pártvezér marad, ha nyer meg akkor is ha veszít. 25 éve pártvezér. Ilyen demokrata nem létezik. Aki bukik lemond és senki nem vezet 25!!!évig egy pártot. Mondj már egy példát! Csak egyet. Nem kell kettő.

ember100 2017.08.12. 00:35:48

@StanLee:
Helló !

Lucifer , Az Ördög maga , a Sátán , egy hajléktalan , Migráncs , Cigány Vajda , egy AIDS es , egY homár ......
BÁRKI CSAK NE A VEZÍR A HAZAÁRULÓ !!!!!

felső határ nincs 2017.08.12. 00:42:37

@morpho: a pártok belső szervezete sehol sem demokratikus, és nem is lehet demokratikus

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.12. 01:15:20

@Skil9004: "hogy addig Orbán még simán megnyer 5-6 választást."

A profeta beszeljen beloled, mert az orszag erdeke egyertelmuen Orban Viktor, nem pedig a saria torvenyek, mint amit a libsik akarnak bevezetni.

rasztaszív 2017.08.12. 01:53:32

@A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok: a liberalizmusnak lényegi eleme a szekularizáció.ha az iszlámtól rettegsz,akkor attól tarts,aki a szekularizációt akarja kikezdeni.

Lator1 2017.08.12. 03:29:18

@ A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok

Kerülj csak be az orbán éra alatt szétb.szott EÜ intézménybe, valami náthánál komolyabb betegséggel! Garantáltan a következő szavazáskor sem leszel ott.

Továbbá valamelyik orbánfan elmagyarázhatná (de ész érvekkel!) hogy aki nem kedveli orbánt és tolvaj bandáját az náluk miért egyenlő a libsivel!?

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.12. 05:03:35

@Lator1: A libsi az valojaban a Soros altal agymosott, onnalo gondolkodasra abszolut keptelen, ONGYILKOS NIHILISTA elmebetegeket jeloli. Akiknek nem szamit az orszag a nemzet, es a sajat eletukkel, szemben is tokeletessen erdektelenek. Teljessen hidegen hagyja oket a valosag, nem szamit nekik, hogy vilag legjobb kormanya a 2010-es ALLAMCSODBOL Europa vezeto orszagva tette Magyarorszagot.
A BETEGES orbanfobiajuk fontosabb a meg sajat vagy csaladjuk eltenel is.
ILYEN A TIPIKUS LIBSI, es kb az egesz baloldalt ez jellemzi.

chrisred 2017.08.12. 06:38:06

Összesen 20 olyan egyéni választókörzet volt a 96-ból, amit a Fidesz 2014-ben megnyert, ahol a Fideszre leadott szavazatok száma meghaladta az 50%-ot. A többinél 20%-os csökkenés alaposan átalakítaná az erőviszonyokat.

midnightcoder2 2017.08.12. 06:47:52

@is: "Orban kezdte a keteves koltsegvetessel, Medgyessy folytatta a 100 napossal (FIDESZ megszavazta), es Gyurcsany a valasztasok megnyerese utan rendbe akarta tenni, es tette is 2008-ig"

Egy alternatív valóságban. A helyzet ezzel szemben az, hogy az első FIDESZ kormány alatt csökkent a GDP arányos államdósság. Orbánék a végére valóban fellazították egy kicsit a költségvetést hogy ellensúlyozzák az MSZP szociális demagógiáját (több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak). Sikertelenül - Megyóék nyertek az ebből a demagógiából lett jóléti rendszerváltás programjával. Amit aztán hülye módon el is kezdtek megvalósítani. Amikor pedig Fletó megpuccsolta Megyót 2004-ben, utána továbbra sem csinált _semmit_ pedig ez volt az a pont ahol még vissza lehetett volna fordítani a szekeret. Ehelyett csinált mindent tovább, és a 2006-os választásokon még bőszen hirdette, hogy ő nem fog megszorításokat csinálni mert az rossz az embereknek és rossz az országnak. Aztán jött ugye az Öszödi beszéd... Na, utána próbált a Fletó bármit is csinálni, csak rohadtul nem jött neki össze egyszer sem, mivel képtelen volt az MSZP nevű bolhacirkuszt irányítani - ehhez anno egy Horn kellett - illetve később Bajnai tudta ideiglenesen azzal, hogy a nyakukra tette a konyhakést hogy ha nem csinálják amit mond akkor jön az előrehozott választás. Fletó tevékenysége viszont kb. kimerült abban, hogy meghirdette az épp aktuális x lépést vagy az y napos programot aztán szépen lepattant az MSZP-s elvtársakról. És ez az MSZP akarna ismét kormányozni, megfejelve még egy rakás kis baloldali párttal. Ez a bukta legbiztosabb receptje.
Amúgy maga a baloldal szívná meg ezt a leginkább - tuti hogy így nem húznák ki a 4 évet, és a bukta végén a parlamentből is kikerülne még az MSZP is. Ezzel nem is lenne nagy baj, sőt, a gond az, hogy ebbe az ország is csúnyán belebukna. Orbánnak pedig 75%-os többsége lenne.

midnightcoder2 2017.08.12. 06:50:50

@rasztaszív: Ezért öngyilkosok az európai ballib pártok. Persze az európai liberális pártokra kb. annyira jellenző a valódi libaralizmus, mint amennyire a szent inkvizíció követte Jézus tanait. Az ugyanis kb. ott kezdődne, hogy szólásszabadság - ez az alapja a liberalizmusnak. Na, ilyen viszont egyik nyugat-európai országban sincs.

midnightcoder2 2017.08.12. 06:53:56

@rasztaszív: "nem tudjátok úgy szétaprítani az ellenzéket,hogy helyben ne tudják majd,kire kell szavazni.tudni fogják"

Helyben szinte mindenhol pártra szavaznak, kivéve esetleg ha egy-két helyen el lehet indítani valami celebet. De a vidéki szavazókörzetben a polgárnak kb. fingja nincs arról hogy ki Gipsz Jakab vagy Beton Jenő aki az xxxx párt vagy az yyyy párt színeiben indul, ők azt tudják hogy melyik párt képviselője.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.12. 08:16:23

@midnightcoder2:

Amit írsz, az városokban, kisvárosokban van. Falun inkább az jellemző, hogy az emberek nem tudják, melyik párt tagja az adott jelölt, mert személyekre szavaznak.

midnightcoder2 2017.08.12. 08:54:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Faluja és embere válogatja. Ma már elég kevesen élnek abban a faluban ahol születtek és felnőttek. Azt pedig, hogy a három faluval arrébb lakó Gipsz Jakabka kicsoda pláne nem tudja a kutya sem.

chrisred 2017.08.12. 09:10:12

@midnightcoder2: Az államadósság a privatizációs bevételek felhasználásával, valamint az egészségügy és az oktatás költségvetésének fokozatos leépítésével kellett csökkeni (lásd Bokros csomag). Az első Orbán kormány felismerte, hogy a folyamat humanitárius válsághoz és a mostanihoz hasonló tömeges kivándorláshoz vezet, ezért fellazította a megszorítások rendszerét. Ezt folytatta a Medgyessy-kormány is. Azonban a Gyurcsány-féle puccsot követően a hatalom visszatért az elitet favorizákó neoliberális gazdaságpolitikához, és ez folytatödott 2010 után is.

énisfélek 2017.08.12. 09:30:05

Vannak jobboldali tolvajpártok, baloldali tolvajpártok és liberálisok, akik a jövőbeli Nagy Rablást készítik elő folyamatosan. Ki az, aki 80-as IQ felett ezek közül bármelyik mellé látványosan odaáll úgy, hogy ebből nincs anyagi haszna?

Andalúziai kutya 2017.08.12. 09:30:34

Így egymásra hányva ez a sok fideszes bullshit csak még nagyobb rakás kaka... Ezek csak üres kommunikációs és propaganda panelok, amiket habár unos-untalan igyekeznek sulykolni a közpénzből eltartott "véleményformálók". Attól még bullshit marad. Nem véletlen plakátolják épp Erdélyt tele közpénzből. Már azzal is beérik, ha "csak" az ottani szavazatokat nyerik meg, nem számít, ha itthon elutasítják őket. Márpedig épeszű értelmiségi nem szavaz a Fideszre. Az hogy a kocsmai hőbörgés és az apátia megfelelő táptalaj számukra nem is kérdés. De még nekik is nehéz lesz megmagyarázni, hogy úgy kaptak kétharmadot megint, hogy még 2 millió magyarországi szavazatot sem sikerült összekaparniuk. Csak éppen feléjük lejtett a pálya...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.12. 09:39:06

@naivugyfel:

Én bárkit támogatok, aki a jót növeli.

Ezért támogatom jelenleg egyszerre Orbánt és Botkát, míg ellenzem Gyurcsányt, Vonát, Juhászt, Momentumot, a jelenlegi LMP-t.

A korábbi, schfferes LMP-t támogattam.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.12. 09:43:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ez csak az önkormányzati választásokra igaz. Ott tényleg teljesen mindegy a párt.

Laktam egy faluban Pest megyében 9 évig. Az MSZP bukása alatt simán nyert az MSZP-es polgármesterjelölt, mert sokan kedvelték. Aztán amikor 4 évet végigszerencsétlenkedett, simán nyert a helyi MIÉP volt elnöke, pedig a MIÉP éppen kiesett a parlamentből. Máig ő a polgármester.

Még MIÉP-es elnökként arról lett országosan ismert, hogy elérte az első Horthy-emlékmű felállítását.

S simán szavaznak rá az emberek, mert jó polgármsternek bizonyult, nem számít, hogy Horthy a kedvence.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.12. 09:45:15

@midnightcoder2:

A parlamenti választások pártokról szólnak, s az egyéni jelölt is pártjelölt minden esetben.

1990 óta alig volt nyertes független jelölt Mo-on,s azok zöme is álcázott pártjelölt volt.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.12. 09:47:31

@chrisred:

Csak abban az esetben igaz ez, ha a Jobbik és a ballibek közös jelöltet indítanak. Ha nem, akkoor egy 35-40 %-os támagottság bőven elég a fideszes jelöltnek.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.12. 09:48:58

@morpho:

A párttagság dönt. Így demokratikus. Vesztes választás után is gondolhatja azt a tagság, hogy a vezetó a legakalmasabb.

fillérbaszó vadász 2017.08.12. 09:53:34

"hogy hacsak Simicska nem robbant katartikus politikai bombát "

Ez a csodavárás engem emlékeztet a 2. világháborúban a németek és szövetségeseik 1944 végi hozzáállására. Hogy várják a csodafegyvert, amivel majd odabasznak. Aztán a csodafegyver nem jött!

almásderes 2017.08.12. 10:12:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ennek egyszerű oka van, itt beszélnek legkevesebben, a célországokban beszélt nyelveket. Mert hiába a gyönyörűen kozmetikázott statisztikák, a magyar nettó átlagfizetés inkább 120, mint 200 ezer forint. Hiába kapkodják a levegőt ezért sokan, ez tény. Reálértéken nagyjából semmit sem változott hét év alatt, vagy csak alig érezhetően. Még mindig bőven megéri külföldön dolgozni és ez még évtizedekig így lesz.

rasztaszív 2017.08.12. 11:20:23

@midnightcoder2: az itt az öngyilkos,aki a szekularizációt ki akarja kezdeni.márpedig a libsizés mögött pont az ilyen klerikális,reakciós férgek állnak,akiknek pont a szekularizáció áll leginkább az útjában.aki ebbe a fekete propagandába beleszáll,az a vallások politikai szerepvállalása előtt tisztogatja az utat,akár tudatosan teszi,akár tudatlanságból.

Duplaxiii 2017.08.12. 11:53:52

Teljesen korrekt összefoglalás, de árnyaljuk picit:
A fidesz a évek alatt elérte a társadalom többségénél az érdektelenséget, neki ez a jó, mert fix bázisa van, ha sokan mennek el, elfogy az előnye.
Ma már 60% feletti a érdektelen és passzív halmaz, számukra a fidesz nem jelent alternatívát. Ugyanakkor az ellenzék komplett impotenciája miatt ők sem választhatók.
Tehát egy 30-40% közötti halmazból kell kihozni azt, ami a legjobb, ebből úgy a fele a fideszes, a másik fele meg az összes többié.
Ma az ellenzékiek is csak arra utaznak, hogy az ő részükből többet szerezzenek, nem a passzívaktól akarnak elcsábítani, hanem egymástól.
Tudjuk, ma a komplett ellenzék tudja csak elérni a fidesz százalékát, de a jobbikkal egyik sem, a mszp a dk val és a jobbikkal nem. a dk a jobbikkal nem és a picik senkivel sem...
Ez pedig fix bebetonozást jelent! Matematikailag is.
Vegyük hozzá a további tényeket is:
- a fidesz halami erőfölény épített ki, azaz egy alap nyeréssel sem sok kezdhető az ellenzéknek.
- a fidesz profi ideologistáival szemben az ellenzéknek csak facebook-alapú gerndermarketingesei vannak, nehézfegyverzet és hatalmas hadsereg várja az ellenzék bocskoros lufieregetőit.
- az ellenzék képtelen a profi retorikára, a profi ellenzéki viselkedésre. Ha harcolok valami ellen, nem pofázok ki minden azonnal az interneten
- a társadalom többségét nem a melegek és más aktivista minimumok érdeklik, hanem a társadalom alapproblémáira a válasz. Ez egyiknek sincs!
- a többség nem balos és nem náci. Ma a fidesz, mszp és a picik mind valamilyen bolsevik alapon gondolkodnak, a jobbik cukisága alól meg kiszaglig a náci ideológia. Ne gondolja senki, hogy aki ma a cigányokat, zsidókat támadja, az holnap nem a szakállasokat vagy a szemüvegeseket fogja.
- és ma egyik ellenzéki mozgalom sem mutatta eddig be, mi a fszt akarnak csinálni, ha nyernének. Megin bónusz kell? Mia garancia, hogy nem lopnak majd ugyanúgy, mint az összes eddig?
Szóval a háború elveszett, a mai hatalom a nemzetvesztés programját futtatja. A többiek meg lufikat eregetnek.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.08.12. 11:57:29

@A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok: Ha már Hitlert emlegeted, ő volt az aki egy gazdasági válságból egy önkényuralmat épített. Kezdve a civilek vegzálásával, a politikai ellenfelek eltüntetésével, a propaganda állami pénzből történő erőltetésével. Hitlerre is sokan szavaztak, ős is a nép vezérérének tartotta magát. Elég a párhuzam? És mi lett a vége?
De ha mai példát akarsz, Venezuela...

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.08.12. 11:59:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Téged nem kaptak el?
Ha másért nem, hogy állandóan lopod a napot?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.08.12. 12:01:13

@fillérbaszó vadász: Ne zavarjon, hogy jelenleg Viktátorunk képviseli az illiberális államot, a németeket meg egy kapitalista, liberális, demokratikus államszövetség győzte le...

Andy73 2017.08.12. 12:03:40

"Bármilyen hihetetlen, de a fővároson túl, a vidéki Magyarországon nagyon sokan egyáltalán nem látják tragikusnak az ország helyzetét."
Kinek és miért lenne hihetetlen? A helyzet 2010 előtt volt tragikus, most már egyáltalán nem az, miután a Fidesz-kormány először kihúzta az országot a csődtömegből, majd fejlődési pályára állította.

Éppen ezért nem csak az átlagszavazó látja bebetonozva a kormánypártokat, hanem már a baloldali politikusok és bloggereik is, miközben szánalmasan igyekeznek magyarázni a bizonyítványukat.
Néhány nyilvánvaló ok felsorolásán kívül ez a poszt sem áll másból. Mintha csak a vidéki tájékozatlan emberek szavaznának a kormánypártokra, bezzeg a jól tájékozott pesti értelmiség, az aztán átlát a szitán, a kommunikáción! A valóság ezzel szemben az, hogy Pesten is csak Angyalföld és még egy-két hagyományosan baloldali kerület van, ahol esetleg megszoríthatják a Fideszt, és vidéken is.
2010-ig még szinte az egész média baloldali volt, mégis csúfosan megbukott a baloldali kormány. A siker nem a kommunikáción múlik, hanem a kormányzati eredményeken. Amiből most bőven van, 2010 előtt meg csak a kudarcok sorozata és a gazdasági-társadalmi zuhanás.

rasztaszív 2017.08.12. 12:13:29

@Andy73: az országot senki nem állította fejlődési pályára.a gazdaságunkat ma azok a befektetések tartják talpon,amiket a szörnyűséges emúttnyócév infrastrukturális beruházásai vonzottak be.nektek ez a nagy elkúrás.orbán meg a zseni,mert nagy látványosan utólag kötött velük "stratégiai megállapodást"...

laci_52 2017.08.12. 12:34:09

Nincs itt öt ok, csak egy: Gyurcsány! Ha ő eltűnne, lehetne egy rendes ellenzéki pártszövetséget létrehozni, amelyik jövőre elsöpörheti a Fideszt.

tatraplan 2017.08.12. 13:00:30

laci_52 2017.08.12. 12:34:09

Feljebb már elsorolták, kik érdekeltek a fidesz rendszer fennmaradásában:
-a nagy keresetűek
-a közepes keresetűek
- a kis keresetűek
-a gyerekesek
- a munkanélküliek
-a nyugdíjasok
- a gyereket, családot akaró fiatalok

A többiek, az 5%-os ballibsi klientúra szerinted mit fog seperni?

1ghost 2017.08.12. 13:21:44

@Duplaxiii: Hú vazze átfutottam, azt a bötűhalmazt amit iderittyentettél. Kurva jó! Ezeket a hazugsággal vegyített baromságokat magad találtál ki? Vagy a szádba adták?

Na mindegy is! A hülyeségolimpián dobogós vagy.

1ghost 2017.08.12. 13:23:00

@tatraplan:

Hát fiacskám, nagy pénzben lefogadom, hogy előbb látok a Hortobágyon dinoszauruszt, minthogy téged az eszedért ellopnának.

1ghost 2017.08.12. 13:24:43

@Andy73:

Lazíts, bérhazudozó fidesztroll! A korrupt, tolvaj orbángazdád seggét nyalva ezeket az ótvar hazugságaidat, már három másik nickeden is elsütötted ugyanitt.

1ghost 2017.08.12. 13:33:08

Na az 5 ok mellé, idelapátoltam egy hatodikat is! Emésszék!

Iszonyú méretű vagyonokat halmoznak fel Fideszes oligarchák, akik maguk is politikusok, vagy a kormánypárti főnökök emberei. De nem csak a 10 és 100 milliárdokat zsebrevágó Orbán-klánhoz tartozók és kiszolgálóik, strómanjaik, csicskáik, hanem a helyi és megyei nagyurak, Voldemortok is.

Ezer (!) magyar család egy egész életen át küzd, dolgozik, ha kell nélkülöz, hogy egy élet munkájával saját (tehermentes) otthona lehessen, miközben jachtozó, helikopterező Fideszes oligarchák és strómanjaik évente kaszálnak ennyit fejenként. Csak legálisan, csak bevallottan. Akkor mennyi lehet a tényleges és mennyi lehet, amiről nem is tud a nép? De ezek „csak” a nagyhalak. Ezek a csúcson vannak, messze a néptől, a talpas Fideszesektől, és messze az átlag választótól.

A helyi új burzsoázia Fideszes tolvajai a Nép vagyonát viszik haza, vagy Uruguayba, Azerbajdzsánba és Svájcba, miközben az ezt szemlélő helyi kisember a gyerekének nem tud külön órát fizetni az angol tanárnál, nincs pénze már bérletre sem, vagy a csekkekkel küzd hónapról hónapra.

MACISAJT 2017.08.12. 14:49:30

@1ghost:

Igaz. Nem vitás hogy mindkét oldal és holdudvara lop, csal, hazudik.
Csakhogy.
Míg a ballibák hazaáruló lopásaiba az ország rendre tönkrement, amit aztán a magasságos IMF hitel mentett meg az államcsődtől...
addig a jobboldal visszavásárol, fejleszt és még jut is.
Kormányozni meg muszáj valakinek, mert különben ott a példa , a kijevi anarchia ...

Konkrétan Andy Vajna példája. Olyan ez az alak mint ahogyan a legalapvetőbb antiszemita toposzokban le van írva.
Csakhogy amióta ő átvette a filmipart, az virágzik, jut munka mindenkinek, ömlenek ide a hálivúdi produkciók, Oscar -díjat nyert két film és többen más fontos fesztiválokat.A Grünwalskiak idejében meg csak ellopták a pénzt.
Melyik a jobb?

Elárasztja az országot az optimizmus -Privátbankár

Jaj és ajvé, (egyáltalán nem) kedvesch eftársak...:P

Hát mi lesz így, ha már vértes eftárs GKI-ja is ilyeneket mér?
"Elárasztja az országot az optimizmus "???? Uram, irgalmazz...

Vagy szintén nemrégi :

privatbankar.hu/makro/lesz-mibol-osztogatni-masfel-evtizede-nem-volt-ekkora-tobblet-a-koltsegvetesben-300540

És ezeket váltsuk le, mindenáron, mi?:P

Hogy kikre? Ja hogy a gyurcsányokra, kókákra, veressjánosokra, draskovicsokra,d209-re....
Vagy a simicsek támogatta operettnácikra, akiket a ballibák egészen megszerettek...
Na ne már.
A nagy "lecsúszás" legbiztosabb jele hogy még/már az agyonvert ballibák és médiumaik is azon óbégatnak hogy mekkora a munkaerő hiány..:P
Márpedig ha munka van mindenkinek(úgy értem, mindenkinek aki dolgozni akar) akkor szép lassan minden van(lesz).

A ballibáknak és az operettnáciknak efféle hagymázas álmok helyett sokkal inkább azzal kellene foglalkozni hogy mégis ki volna a naponta megbukott Orbán(muhaha) helyett a konkrét alternatíva...

Mert addig amíg odáig jutnak az agyonvert ballibák hogy "bárki" csak ő ne...legyen az a "bárki" akár egy operettnáci powered by simicsek ...
addig Orbán és asztaltársasága nyugodtan készülhet a következő ciklusra(ciklusokra).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.12. 21:51:40

@almásderes:

Gondolod, hogy a bolgárok vagy a lengyelek inkább beszélnek idegen nyelveket? Én nem tudom, rég voltam Lengyelországban, Bulgáriában meg soha.

A románok persze franciát, a csehek meg a többiek meg angolt, gondolom.

postumus mumus 2017.08.14. 07:33:43

Olvasva a hozzászólásokat megállapítható, hogy ennek az országnak annyi, és a balsors a jövőben is tépni fogja. Már eleve a blog írójának letargiája, agonizációja is ezt sugallja.

postumus mumus 2017.08.14. 07:44:22

Közben meg az arrogáns hazudozó tolvaj tetvek zsebrebaszott kézzel, szotyit okádva és csokispapírt a parlamentben majszolva vihognak a magyarok arcába.Öltöny, nyakkendős jogászhűbérurakként kuncognak és közben kilopják még a parlament utolsó csavarját is.

postumus mumus 2017.08.14. 08:23:29

@MACISAJT: "Igaz. Nem vitás hogy mindkét oldal és holdudvara lop, csal, hazudik. Csakhogy.
Míg a ballibák hazaáruló lopásaiba az ország rendre tönkrement, amit aztán a magasságos IMF hitel mentett meg az államcsődtől..."
No ennek az eget rengető eszmefuttatásnak annyi köze van a valósághoz, mint macisajtban a brummogás. Telve hazugságokkal félremagyarázásokkal amire a szót sem érdemes vesztegetni, de azért megteszem . Jelenleg ugyanolyan hitelt vesz fel a kúrmány külföldről, mint amilyet korábban vettek. Az ország nem ment soha tönkre, ez is egy fideszes hazugság. Válság volt az egész világban, most meg felemelkedés, amin ellavírozgat a geci eu támogatásból. Hamarosan jön a következő válság amibe az orbánoligarchák bele fognak gebedni, mivel a vagyon felelősséggel is jár. Akkor bizony filmeket sem nagyon forgatnak, ezért jött haza a szivarozó hörcsög, mert itt még lophatott. Menekültek vegzálásából nem lehet mindig megélni.

postumus mumus 2017.08.14. 08:32:40

Orr bán ugyanolyan sorsra jut mint minden diktátor és az országa ugyanúgy a pöcegödörbe jut, ahogy más banánköztársaság mint venezuela, kuba, argentina és hasonlók. A rák felemészti majd fel és az országa az anarchiába züllik mert nem lesz képes pótolni a csuti törpegecit, a haverok egymás torkát fogják szétmarcangolni führerük hiányában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.14. 09:08:54

@postumus mumus:

Galambom, legalább a vezérednek, gazdádnak hihetnél:

"Államcsőd szélére sodródott az ország - ismerte el a miniszterelnök egy vasárnapi lapinterjúban - ezért kellett a Nemzetközi Valutaalap segítségét kérni."

mno.hu/belfold/gyurcsany_elismerte_allamcsod_szelen_volt_az_orszag-354478

Persze Gyurcsótány tata kimagyarázza, hogy csak egyharmadrészt voltak belső okai, és azért az egyharmadért is az ellenzék volt a felelős. Sőt 6 évi kormányzás után képes volt azt is állítani, hogy a csődközeli helyzetért az 1998-2002 közötti Fidesz-kormány lakástámogatási politikája volt a felelős.

Ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, mit keres a miniszterelnöki székben egy olyan ember, aki kellemes parlamenti többség birtokában nem képes kormányozni, helyette az ellenzék kormányoz.

"húszmilliárd dollárról állapodtunk meg a valutaalappal, a világbankkal és Brüsszellel, ezután már nyugodtan mondhatta Demján Sándor, hogy Magyarország elkerülte az államcsődöt, ami tényleges veszély volt. Méghozzá nemcsak Demján, hanem Gyurcsány szerint is"

index.hu/gazdasag/magyar/amcso081110/

Húzd ki a fejed a gazdáid seggéből, akkor talán a bélzajok mellett azt is meghallod, ha nagy néha kényszerűségből igazat mondanak.

postumus mumus 2017.08.14. 16:05:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Gazdád csak neked van hülegyerek, akinek a seggéből jelenleg is épphogy kikandikálsz. Nekem véleményem van, a hozzád hasonlókról és a gazda- birkapásztoraitokró.l.

postumus mumus 2017.08.14. 16:08:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Közöm nincs se orr bánodhoz, se gyurcsótányokhoz, se vonaglókhoz. Mindig mindenről saját véleménnyel rendelkezem, nem kell senki hogy megmondja mit tegyek vagy gondoljak. Ne hasonlítsd már magadat hozzám!

postumus mumus 2017.08.14. 16:14:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekem nincs szükségem führerekre, hogy érvényesülni tudjak az életben, mint neked. Ami sikereket eddig hosszú életem során elértem, azt mind magamnak, rátermettségemnek, tájékozottságomnak, megfontoltságomnak, tudásomnak, jó emberismeretemnek köszönhetek, nem pedig a hosszú, führerek seggében ficánkoló nyelvemnek, mint a hozzád hasonlók.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.14. 17:10:33

@postumus mumus:

"Ami sikereket eddig hosszú életem során elértem, azt mind magamnak, rátermettségemnek, tájékozottságomnak, megfontoltságomnak, tudásomnak, jó emberismeretemnek köszönhetek"

Ki ne hagyd a szerénységedet. :D

"Nekem véleményem van"

Meg segglyukad, ami olyan, mint a véleményed. :D

postumus mumus 2017.08.14. 22:02:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem hagytam ki. Az nincs. De te azokat szereted nem? Vagy orr bán seggét miért nyalod, faszát miért szopod? Mert tetszik a makkja színe, segglukának szaga, vagy mi a faszért?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.04. 11:38:31

@morpho:

@morpho:

A történelmi példa egyébként jó, s aballibeket nem igazolja.

A ballibek most pont Horthy hibájának megismétlését követelik, kötelezzük el magunkat totálisan egyetlen oldal, a NATO mellett.

A helyes politika a maximális semlegesség, s jó kapcsolat fenntartás a fő ellenséggel, Oroszországgal. Ha pedig a NATO usziítói háborút robbantanak ki, azonnali kiugrást fogunk végrehajtani.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.04. 11:41:06

@morpho:

"Amikor a Németországban élő törökök nyáron haza mennek szabira kb egy napig egymillió muzulmán van Magyarországon. Minden évben kétszer. Egyszer oda, egyszer vissza. Ezeknek nem kéne kerítést épiteni?"

S ez kit zavar?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.09.04. 16:49:29

index.hu/belfold/2017/09/04/szijjarto_peter_nemetorszag_angela_merkel_kancellarjelolti_vita_menekultvalsag/

Elképesztő, ahogy Merkel már 2 évvel az események után ilyen arcátlanul elferdíti a valóságot - ezt még az sem menti, hogy választási kampányban mondta. Mi lesz ebből 10-20 év múlva? Kb. az, hogy Orbán lángpallossal irtotta a "menekülteket" a határon - akik persze addigra nem fiatal, életerős, katonaviselt férfiakból álló betolakodók lesznek, hanem jórészt anyák és az anyák keblén síró kisgyermekek. Statisztikák nem lévén majd a tendenciózusan elkészített fényképek fogják ezt "bizonyítani", függetlenül attól, meddig kellett a fotósnak várnia, amíg a férfiak tömegében talált egy nőt és egy gyereket.

Bármennyire gazember egyéb szempontból Szíjjártó, külügyminiszterként becsülöm. Itt is karakánul válaszolt:

"Szijjártó Péter hétfői sajtótájékoztatóján erre azt mondta: egy vonatjegy nem írhat felül egy európai jogszabályt. A külgazdasági és külügyminiszter szerint ebben az ügyben nem az a kérdés, hogy valakinek van-e vonatjegye, hanem hogy van-e a határ átlépésére jogosító okmánya."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.09.04. 17:04:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

index.hu/kulfold/2017/09/04/abcug_menekult_nemetorszag/

Olvasd el, érdemes. Kiváló példa arra, hogy az index hogyan forgatja ki a statisztikákat. Csak egy példa:

"2016-ban a német áldozatok mindössze 4,6 százaléka ellen követett el menedékkérő bűncselekményt. Ez a közel 81 millió németből mindössze 32 ezer embert jelentett. Ebből a 32 ezerből 87 német ellen követtek el valamilyen életellenes bűncselekményt (azaz gyilkosságot vagy gyilkossági kísérletet), és ezekbe 7 német halt bele."

Vagyis a német áldozatok 4.6%-a ellen betolakodó bűnözött. Mekkora is a betolakodók számaránya a német lakossághoz képest? Ugye jóval kisebb 4.6%-nál?

Külön szépség, hogy "csak" 7 németet öltek meg a betolakodók. Mert hát ez a hét pontosan héttel több annál, amennyi akkor lett volna, ha nem engedik be vagy legalább szigorú őrizet alatt tartják a nofingerprint Ahmedeket.
süti beállítások módosítása