Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Pista bácsi népszavazása

2016. szeptember 29. - Herczeg Sándor

A balliberális ellenzék szárnyaszegett madárként vergődik a Fidesz által kiötlött kommunikációs csapdában. A kormány mindemellett a faék egyszerűségével üzen a választóknak. A kérdés, hogy ez tükröződik-e majd a részvételben és mit tesz majd Pista bácsi?

A csodálkozó biciklis postás szobra masszívan magabiztosnak tűnik a baloldalhoz képest, melynek soraiból a következőket nyilatkozgatták eddig - ha nem is ebben a sorrendben:

- Felesleges a szavazás, mert nem lesz kvóta.
- Hiába lesz elég szavazat, úgyis kötelezettség a kvóta.
- Ha elmégy, akkor Orbánt erősíted.
- Ha nem mégy el és/vagy nem igennel szavazol, Orbánt erősíted.
- Ha elmégy és nemmel szavazol, az unióból kilépésre szavazol, s persze Orbánt erősíted.
- Menj el és szavazz érvénytelenül, mert azzal a demokráciát erősíted!
- Menj el és szavazz igennel, mert azzal a demokráciát erősíted!
- Ne menj el, hiszen akkor a demokráciát erősíted!

Tévednek, akik azt hiszik, hogy a népszavazást teljesen feleslegesen rendezik meg vasárnap. Gondoljuk végig. Egy 50 ezres település átlagpolgára - nevezzük Pista bácsinak - besétál a polgármesterhez, hogy játszóteret szeretne a főtér mellé. Mit tesz a városvezető? Meghallgatja, okosan néz, erősen bólogat, megveregeti Pista bácsi vállát és a javaslatot beteszi a fiókjába. A jog pont annyira nem kötelezi a cselekvésre, mint Brüsszelt a magyar kvótanépszavazás eredménye.

tutda-1024x536.jpg

(a kép forrása: 24.hu)

De! Mindjárt más a helyzet, ha Pista bácsi az ötlet mellé lecsap az asztalra egy 26 ezer támogató aláírást tartalmazó paksamétát. A polgármestert most sem fogja kötelezni a jog, de rögtön be fog neki villanni a következő választás, s a javaslat nem az asztalfiókban végzi, hanem a közgyűlés elé kerül, ahol jó eséllyel át is megy. Ezt pedig úgy hívják, hogy politikai nyomásgyakorlás, melynek a referendum az egyik leghatékonyabb eszköze, akár a kormány, akár az ellenzék él vele. A másik, perdöntő jelentőségű momentum a migránsok száma, akiket a kötelező kvóta elfogadásakor kellene elhelyeznünk. Lehet azzal érvelni, hogy ez csak 1294 fő, de azért van itt egy bökkenő. Amennyiben Pista bácsi mézet árul a piacon 2 ezer forintos kilónkénti áron, s rendszeresen ennyiért is adja el, akkor egyik pillanatról a másikra hiába emeli meg az árat 5 ezer forintra, hiszen abban az esetben a nyakán marad. Ez elvi és egyben piaci kérdés. 

Magyarul: ha egyszer beleegyezünk abba, hogy kötelezően kell befogadnunk bárkit, akkor nem a szám a lényeg, hanem az, hogy tőlünk függetlenül jöhetnek, a brüsszeli elképzelések szerint. Ez ugyanis már nem csupán elvi, hanem jogi kérdés is, ahonnan nincs visszaút. Ha egyszer aláírtuk az elvet, akkor már mindegy lesz.

Ezért fog Pista bácsi minden bizonnyal nemmel szavazni vasárnap, hiszen ő sem hiszi el a baloldalnak, hogy egy ilyen ügyben valaha is képviselni tudja az érdekeit, amikor a sajátját sem. Ha elmegy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr5311752493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvadrillio 2016.09.30. 22:56:43

hidfo.ru 2016.09.27. 17:56 Térségi hírek
A liberálisok néhány évtized alatt lecserélik Európa lakosságát

Az északi országokban a liberális vezetők a lakosság elöregedésére hivatkozva támogatták a migránsok betelepítését. Néhány évtized után ma már annyi színesbőrű migráns él Skandináviában, hogy fennáll a veszélye annak, hogy az északi lakosság kisebbségbe szorul.

Az európai társadalom hanyatlik. A második világháborút követően, 1955-ben Európa lakossága még a világ összlakosságának 23%-át jelentette. A várakozások szerint 2050-re azonban ez az arány alig hét százalékra csökkenhet. A második világháború után a gyermekvállalási hajlandóság magas volt, mert a gyermekvállalás az akkori társadalmi-politikai környezetben még elismert és ösztönzött volt. Ma az európai társadalmak korfája egy fordított piramis képét mutatja, ahol a lakosság többsége idős vagy idősödő középkorú, miközben a liberalizmus mint uralkodó ideológia a gyermekvállalás ellen hangolja az embereket, mondván, hogy a családalapítás az egyén önmegvalósításának útjában áll.

A hanyatlás különösen az északi országokban látványos, ahol a magas életminőség és a fejlett szociális ellátórendszer lehetővé tette nagy létszámú migráns közösségek letelepítését. Az északi országok liberális vezetői azzal próbálták megoldani a lakosság elöregedéséből adódó gazdasági problémákat, hogy támogatták a fiatal migránsok letelepedését. Ennek köszönhetően ma Dánia lakosságának több mint 9%-a bevándorlók leszármazottja, Svédországban és Norvégiában pedig ennél is sokkolóbb a helyzet.

Az 1990-es évek kezdetén Norvégia lakosságának mintegy 4,3%-a volt migráns. Alig több mint két évtizeddel később ez az arány már 16,3 százalék. Svédországban az 1960-as években a lakosság 4%-a volt bevándorlók leszármazottja, 2015-ben pedig már 17 százalék. Finnországban szintén ilyen gyorsan nő a migránsok száma, bár ott később kezdődött a betelepítés. A finn társadalomban a 25 és 44 év közöttieknek országosan mintegy tíz százaléka bevándorlók leszármazottja – ez az arány a fővárosban a legmagasabb, ahol a korcsoportban minden ötödik finn állampolgár rendelkezik nem-európai felmenőkkel. Mára az 5,4 milliós lakosságnak 6,2%-a migráns, 85%-ban első generációs bevándorló.

Ezek a számok önmagukért beszélnek: azokban az országokban, ahol a kormány nem akadályozza meg a migránsok letelepedését, a nem-európai bevándorlók száma egy generáció alatt sokszorosára nő, hiszen afrikai és közel-keleti társadalmakra nem az a gyermekvállalási hajlandóság jellemző, ami a liberális-individualista Európára, hanem családonként a 6-8 gyermek sem ritka. Ahol az ilyen szapora népcsoportokból beengednek néhány tízezret, ott tíz éven belül több százezres kisebbségről beszélhetünk, két-három évtized elteltével pedig milliós tömegről. Fél évszázad alatt a színesbőrű lakosság több milliós tömeggé duzzad, a fehér európai lakosság pedig kisebbségbe szorul a saját hazájában. Nyugat-Európában már több mint 40 millió arab és afrikai bevándorló él. Ezt akarják a liberálisok, és az északi országok tapasztalata azt mutatja, hogy a lakosság kellő elöregedése esetén nem elégednek meg a fehér lakosság lassú genocídiumával, hanem leplezetlenül felajánlják földjeinket az afrikai és közel-keleti migránsoknak.

MEGOLDÁS: A ROTHADÓ KAPITALIZMUS HELYETT ÚJRA SZOCIALIZMUS KELL ÉS ÚJRA SZÜLETNEK GYEREKEK ! :))))))))))))

morph on deer 2016.09.30. 22:58:38

"Lehet azzal érvelni, hogy ez csak 1294 fő, de azért van itt egy bökkenő. Amennyiben Pista bácsi mézet árul a piacon 2 ezer forintos kilónkénti áron, s rendszeresen ennyiért is adja el, akkor egyik pillanatról a másikra hiába emeli meg az árat 5 ezer forintra, hiszen abban az esetben a nyakán marad. Ez elvi és egyben piaci kérdés.

Magyarul: ha egyszer beleegyezünk abba, hogy kötelezően kell befogadnunk bárkit, akkor nem a szám a lényeg, hanem az, hogy tőlünk függetlenül jöhetnek, a brüsszeli elképzelések szerint. Ez ugyanis már nem csupán elvi, hanem jogi kérdés is, ahonnan nincs visszaút. Ha egyszer aláírtuk az elvet, akkor már mindegy lesz."

Hát azért ezen nem ártott volna még egy kicsit csiszolgatni, ugyanis - véleményem szerint - úgy marhaság, ahogy van.

Ez a hasonlat akkor működne mint hasonlat, ha Pista bácsinak is szerződése lenne arról, hogy tőle ha esik, ha fúj megveszik a mézet, és - a szokásos kétezres ár ellenére - tetszés szerint emelhetné az árat, a mézet akkor i meg kéne venni tőle, mert ugye a vevő aláírta a szerződést...

Természetesen ez a változat csapnivalóan rossz, mint hasonlat, de legalább arról szól, mint az, amit hasonlítunk hozzá.

Sajnos a polgármesteres történet sem stimmel, ugyanis Pista bácsi nem négyszemközt, tanuk nélkül nyújtja be a javaslatot, hanem a képviselők tudtával és jelenlétében!
Innentől kezdve érdemi elbírálásra tarhat jogot, és számíthat is, nem utolsó sorban azért is, mert a képviselők kőzül jónéhányan támogatják az álláspontját...

Szóval, ha ez a meggyőzést szolgálta volna, akkor nem jött be, sajnálom.

kvadrillio 2016.09.30. 23:05:45

hidfo.ru 2016.08.31. 11:56 Térségi hírek
A liberálisok legalizálták a tömeggyilkosságot Európában
abortusz hidfo.ru

Soros György szerint még azelőtt kell meggyilkolni az európaiakat, hogy megszületnének. Tíz év alatt húszmillió európait öltek meg államilag támogatott formában, de a liberálisok szerint ez nem tömeggyilkosság.

“Miközben Európa demográfiai válságával indokolják a migránsok befogadásának szükségességét, Soros Györgyhöz köthető szervezetek arra készülnek, hogy támadásaikkal az abortusz liberalizálását mozdítsák elő Írországban és a kontinens többi keresztény, konzervatív államában.” – írja a Magyar Idők. A lap egy civil szervezet, az Alfa Szövetség vezetőjét idézve arra hívta fel a figyelmet, hogy Magyarország is célkeresztbe kerülhet, és a liberálisok azt akarják elérni, hogy lehetőleg minél több európai nő éljen az abortusz lehetőségével. “Ha az abortusz liberalizálását követelő csoportok elérik céljukat, azzal az amúgy is a lassú kihalás felé menetelő kontinens népesedéspusztulása felgyorsul, miközben épp hogy nem kevesebb, hanem több születendő gyermekre lenne szükség.” – írták.

2016 október közepén egy amerikai hackercsoport több mint 2500 fájlt hozott nyilvánosságra a DC Leaks weboldalán, melyek Soros György nevéhez köthető civil szervezetek levelezéseit tartalmazzák. Ezekből többek között kiderült, hogy az amerikai milliárdos globális szinten működtet egy “politikai hálózatot”, és többek között Magyarországon is vannak “megbízható szövetségesei”, emellett anyagi támogatást biztosít olyan sajtóorgánumoknak, melyek a bevándorlást támogatják. Ezek az újságírók abból élnek, hogy Soros György fizeti őket, és főállásban dolgoznak az európai társadalmak felbomlasztásán.

A Magyar Idők azonban azt írja; a kiszivárogtatott dokumentumokból kiderült, hogy Soros György ügynökhálózata az abortusz népszerűsítésén is aktívan dolgozik, emellett megpróbálják liberalizálni a magzatgyilkosságot olyan országokban, ahol még viszonylag konzervatív törvények vannak érvényben.

Az Európai Unió tagállamaiban a születések száma 2015-ben összesen mintegy 5,1 millió volt, miközben az Eurostat adatai szerint az európai országokban átlagosan minden harmadik várandósságot szakítanak meg. Ez azt jelenti, hogy tavaly 1,7 millió európai gyermeket gyilkoltak meg saját szülei, mielőtt még megszületett volna. Egy évtized alatt ez megközelítőleg 20 millió magzatgyilkosság, ami az Európai Unió lakosságának mintegy 4 százaléka. A liberálisok legalizálták a tömeggyilkosságot Európában, és Soros György dollármilliárdokat költ arra, hogy az európaiak ezt ne népirtásnak tartsák, hanem szabadságjognak.

A liberálisok szerint nem népirtás, ha tíz év alatt legalizált formában megölik az összlakosság 4%-át.

A Magyar Idők szerint Magyarország viszonylatában “érzékenyítéssel és pozitív üzenetekkel, valamint a családok gazdasági alapjainak megerősítésével a negyvenezer fölöttiről harmincegyezer körülire sikerült csökkenteni az abortuszok számát.” A tiltás azonban elsöprő ellenállásba ütközik; a kiszivárogtatott Soros-aktákból kiderült, hogy egy globális ügynökhálózat dolgozik az európai lakosság fogyásának előidézésén, és eközben ugyanez az ügynökhálózat segíti több millió színesbőrű migráns Európában letelepítését.

HA FENTIEKNEK CSAK A TIZEDE IS IGAZ SOROST IS LE KELL LŐNI !!! SAJNÁLOM....NEM TUDOK MÁST MONDANI.....ILYEN VALAKIK ÁLTAL KITERVELT NÉPIRTÁSOK OLVastán.....avagy OLVASÁSA UTÁN.....

dare 2016.09.30. 23:14:18

Véleményem szerint is sok ember (Pista bácsi) fog szavazni pártszimpátia nélkül, de biztos lesznek jó páran azok is, akiket sikerült úgy összezavarni a nyilatkozatokkal, hogy már azt se tudják mi lenne a helyes döntés részükről.
Annyiféle-fajta nyilatkozat volt az elmúlt napokban, hogy már nagyon más dimenzióba kerültünk a kérdés megvitatása közben.
Sok helyen szóba kerül a "csak" 1294 menekült befogadása, de olyan nagy tolongás nem volt észlelhető a befogadásukkal kapcsolatban (legalábbis én nem tapasztaltam ilyet), és még ez mindig egy erős érv a kvóta mellett.
Én is örülnék ha "csak" 1294 menekültet befogadnánk, nem képmutatásból, hanem mert részesei vagyunk az uniónak, és nyújthatnánk némi segítséget egy elhibázott politikai lépés korrigálására, viszont nem tudom hol találnánk nekik helyet.
Ha felajánlkozna néhány település az önkéntes befogadás mellett, én kint garantálnák, hogy ennyit és ne tovább, akkor nyugodt szívvel bekarcolnék egy igent vasárnap.
De mivel ez nem történt meg, ezért kitartok egy olyan álláspont mellett, ami szerintem a jelen esetben ( még ha nem is 100%ban) a legjobb számomra, és más számára is.
Viszont ha vannak települések akik önkéntes alapon befogadnák a menekülteket, azok jelezzék minél hamarabb, mert úgy nyugodtabban tudna dönteni bárki, egy ilyen fajsúlyú kérdésben.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.30. 23:50:25

A posztnak, ha nem is minden példázata találó, igaza van. Az 1294 embert folyton emlegetők egyszerűen nem tudják felfogni, hogy ennek a letárgyalása után még sok-sok migráns befogadása fog ismét napirendre kerülni. Nem képesek felfogni, hogy a holnap után lesz nap, és az EU sem szűnik meg, az erőszakosságuk sem szűnik meg. Még akkor sem, amikor Orbán megbukik, lemond, nyugdíjba megy.

@dare: "Ha felajánlkozna néhány település az önkéntes befogadás mellett, én kint garantálnák, hogy ennyit és ne tovább, akkor nyugodt szívvel bekarcolnék egy igent vasárnap."

Ez a liberálisok és az "emberségességért" tüntetgetők ötlete is: ha valaki mások befogadják ezeket, akkor azt ő emberségesen támogatja. Úgy könnyű is.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.10.01. 00:09:26

@Herczeg Sándor:

Pista bácsi elment.
Az asszony meg örült.

dare 2016.10.01. 00:09:30

@Androsz:
Ami a legszebb az egészben, hogy ők (mármint a befogadáspártiak) se nagyon tudják hova is kéne.
Senki se akar felgyújtott menekültszállásokat nézegetni, de még jobban nem akarnak találkozni a "menekültekkel".
Majd valahol elférnek, nincsenek sokan elv érvényesül.
Viszont ha megpedzentik azt a szálat, hogy akkor jöhetnek ugye, 100-150 db, egyből megy a hiszti meg a hápogás hogy nehogy má ide.
Pedig ha tisztán láthatnánk a kérdésben, mennyien is vagyunk befogadáspártiak, sokkal könnyebb lenne megoldást találni erre.
Ehelyett megy a bojkott, nehogy már tisztán lássunk, nem olyan fontos kérdés ez.

BéLóg 2016.10.01. 00:10:22

@morph on deer: Sajnálhatod is, mert ugye valószínűleg híján vagy az észnek.
Nem tudom te beszopod-e azt, hogy a népszavazás nem jelent semmit. Mivel igenis rohadt sokat jelent.
Az EU-rokratái ugyanis még soha nem mertek belekötni abba, amit egy ország népszavazással rögzített, legyen az a melegházasság vagy éppen annak tilalma, abortusz vagy akár hogy büntethető legyen a Télapó tagadása.
A népszavazás a demokrácia egyik legkomolyabb eszköze és persze vasárnapi nyitvatartásért vagy éppen a kettős állampolgárságért meg még ezer másért simán "lehetett" (vagy lehetett volna) indítani.
Erre egy olyan, az életünket "ezer évre" meghatározó jogellenes intézkedésre ilyen baloldali meg vicc-ellenkampányt folytatni, akár tetszik akár nem hazaárulás.

Biztos vagyok benne, hogy amikor kiderül az összes csalás, hazugság illetve más országoknál látjuk majd a kényszerbetelepítés hatásait, ki fogják az embere a sírjukból forgatni a gyurcsányokat, bokrosokat, kétfarkútyásokat!, dékásokat, együtteseket!

A legnagyobb hazugság, hogy egy semmire nem jó, gyakorlatilag gittegylet képes volt arra, hogy az EU EGYETLEN kötelező határozatokat meghozni hivatott testületét, az Európa Tanácsot megkerülve többségi szavazással olyan határozatot hozzon, ami a történelemben nagyjából Adolf Hitler hatalomra kerülésével állítható párhuzamba.

morph on deer 2016.10.01. 00:47:12

@BéLóg:
"Sajnálhatod is, mert ugye valószínűleg híján vagy az észnek.
Nem tudom te beszopod-e azt, hogy a népszavazás nem jelent semmit. Mivel igenis rohadt sokat jelent."

Fuss neki még egyszer!
Legalább!

Te hol olvastad tőlem azt, hogy mi van, vagy mi lesz a népszavazással?

Arról írtam, hogy csapnivaló hasonlatokkal ptóbálkozik a szerző, amik egyetlen gondolkodni képes embert sem képesek meggyőzni, mert rosszak!

Ahogy látom, teljesen igazam van!
Ugyanis neked teljesen mindegy, hogy ki mit ír, a jelek szerint te úgysem olvasol, halvány fogalmad sincs, mire válaszoltál, de azért mondod..!
Neked már az "hazaárulás", ha egy népszavazásra buzdító cikkről az a véleményem, hogy rosszul van megírva!

Tudod mit? Meggyőztél!

Ha valaha is a hozzád hasonló írástudatlan tahók és bármelyik szír/kurd/afgán/stb bevándorló között kéne választanom, hétszentség, hogy inkább ők, mint te!

Tudod miért?

Tőlük nem várom el, hogy értsenek magyarul, hogy felfogják, amit olvasnak, de tőled az lenne a minimum, hogy ÉRTESZ MAGYARUL!

Kár, hogy ezt a szintet nem sikerül még megközelítened sem, fajvédő testvér...

Karácsonyra kérj egy "Ablak-Zsiráf" könyvet. Ki tudja, hátha..!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.01. 00:51:42

@kvadrillio:

Tudta?

A liberálisok meg fogják figyelni és összeírni azokat akik szavazni mennek (különösen a falvakban lesz nagyon könnyü dolguk) és Soros pénzéből ezeket ki fogják telepíteni a migránsok erdeti hazájába. Soros 9 millió magyart akar kitelepíteni Magyarországról.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.01. 00:54:05

@BéLóg:

A népszavazás a magyar parasztjának a végét jelenti Európában. 2018 után kifele áll majd a szekeretek az EU-ból. A többi tagország legnagyobb örömére.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 01:16:35

@morph on deer:

"Ahogy látom, teljesen igazam van!"

Kurvára meglepne, ha másképp látnád.

Szerencsére többen nem értenek egyet veled.

morph on deer 2016.10.01. 01:43:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Szerencsére többen nem értenek egyet veled"

Arra gondolsz, hogy a rosszul megírt érvek is jó érvek?

Esetleg arra, amire én, hogy az, aki érti, hogy mit olvas, annak ez nem jön be, aki meg nem fogja fel, vagy nem is igazán olvas, mielőtt válaszolna, az egyből hazaárulózni kezd?

Még egyszer: én az írás minőségét kritizáltam, és kijelentettrm, hogy aki követni tudja a szerző gondolatmenetét, annál ez nem műkődik, mert rosszak a hasonlatok.
Akinek meg ez túl magas feladat, az hőbörög.

És ebben igazam lett.
Sajnos - és ezt őszintén mondom. Elég szomorú, hogy ez a jellemző. Szerintem.

Pop40 2016.10.01. 02:18:52

Teljesen igazad van posztoló.

".ha egyszer beleegyezünk abba, hogy kötelezően kell befogadnunk bárkit, akkor nem a szám a lényeg, hanem az, hogy tőlünk függetlenül jöhetnek, a brüsszeli elképzelések szerint. Ez ugyanis már nem csupán elvi, hanem jogi kérdés is, ahonnan nincs visszaút."

Erről van szó. Pontosan ezért szavazok én is nemmel. A hülye Merkel hülye kvótája ugyanis csak arra jó, hogy utána az újabb és újabb etapoknál vissza lehessen hivatkozni, hogy "de hisz a múltkori alkalommal sem problémáztatok, most akkor miért"?

Megy a szavazat a nemre vasárnap, Merkel meg bukjon meg mielőbb.

Ha meg a hülye ellenzék még ezt az egyértelmű szituációt is elbaszta, az legyen az ő baja. Az tuti, hogy én ettől még nem fogok az arab hordákra szavazni, csak mert a hülye baloldal nem volt képes beállni az egyetlen épeszű válasz, a "nem" mögé.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 02:34:25

@morph on deer:

Az utolsó szavadban a lényeg: Szerinted.

eöeöe 2016.10.01. 03:18:32

Kedves nemmel szavazó barátaim, lehetne hogy szóltok Viktorkáéknak, hogy letelepedési kötvénnyel sem kéne jönni?! Elég felháborítónak tartom, hogy a megkérdezésem nélkül jönnek, fizetnek érte párszázezer eurót, ami megy mindenféle magáncégekbe (természetesen offshore), majd 10 év múlva kis adóforintokból meg vissza?! Hát hogy is van ez most akkor?!

Jakab.gipsz 2016.10.01. 03:28:29

Gondoljuk tovább a cikkben és a hozzászólásokba felsorolt főbb mondani valókat.

1, A skandináv államok egy apróságról elfeledkeznek, és pedig arról, hogy a betelepített muszlinok minden jel szerint képtelenek lesznek működtetni az elbirtokolt államot. Mint ahogyan a jelenben sem tartják be, annak működéséhez szükséges együttműködési kulturális szabályokat.
2, Soros a zsidó filozófus, pontosan tudja mit művel a tudomány nevében, koránt sem véletlenül van kitiltva számos országból, a vagyonát mások tönkre tétele árán alapozta meg. Sorost a csak a saját fegyverével, a filozófia megreformálásával lehet legyőzni, (fegyveres erőszak és egyéb erőszakos fellépést ki kell zárni, szóba sem jöhet). A fertőzés amit már elterjesztett túlságosan agresszív, és emberiség ellenes, hazug és aljas, aljasságot pedig nem lehet leküzdeni, a nélkül, hogy ne aljasodjunk le az ő szintjére.
Más taktikát kell alkalmazni, de szigorúan és egyértelműen csak is tudományos módszer jöhet szóba, azaz egy új tudomány filozófiát kell felmutatni, amely hatására az európai értelmiség észhez tér.

Pop40 2016.10.01. 04:14:04

@eöeöe:
Egyáltalán nem értek egyet a letelepedési kötvényes biznisszel, pláne hogy az ebből befolyó pénzt a fidesz egy az egyben ellopja.

Ugyanakkor aki vagyonokat csenget ki euróban az állampolgárságért, elég kis eséllyel áll neki utána Kölnben tömegesen nőket erőszakolni, Calaisban kamionosokat verni, vagy sariát követelni, radikalizálódni, és terrortámadásokat elkövetni.
Ennélfogva a kötvényesek sokkal kisebb veszélyt jelentenek, mint az Európán ellenőrizetlenül és azonosítatlanul átcsörtető arab hordák.

andrásúr 2016.10.01. 05:48:11

@BéLóg: Tökéletesen egyetértek !
Ha netán mégis lesz betelepítés, akkor a mostani választás eredményének figyelembevételével kell kijelölni a migránsok helyét ! Ahol kevés lesz a NEM oda menjenek !

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.01. 06:22:33

Így igaz, a népszavazás rendkívül fontos eszköz lesz a Brüsszel elleni harcban.

$pi$ 2016.10.01. 07:01:11

@eöeöe: "ami megy mindenféle magáncégekbe (természetesen offshore), majd 10 év múlva kis adóforintokból meg vissza?! Hát hogy is van ez most akkor?! "

Úgy van, hogy nem tudod mi az a kincstárjegy és hogyan működik, ezért butaságokat beszélsz.

$pi$ 2016.10.01. 07:05:25

@eöeöe: "Elég felháborítónak tartom, hogy a megkérdezésem nélkül jönnek,"

Téged nem tervezünk megkérdezni, te nem fogsz dönteni egyetlen migráns ügyében sem. A cél az, hogy a magyar parlament dönthessen, hogy hány embert és hogyan fogad be az ország, hogy a magyar szakemberek bírálhassák el a bevándorlási kérelmeket. Nem te, de amúgy magyarok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 07:42:41

@$pi$: "A cél az, hogy a magyar parlament dönthessen, hogy hány embert és hogyan fogad be az ország, hogy a magyar szakemberek bírálhassák el a bevándorlási kérelmeket."

Ez nem lehet cél, mert ez régóta így van.

ednet2023 2016.10.01. 08:05:01

A kizárólagosan Magyarország érdekeinek az ismételgetése könnyen szemellenzős hozzáállássá válik. Vannak kérdések, amelyekre - elvileg - lehetne politikai hovatartozás nélkül is válaszolni:
- Az EU nem Magyarországgal akar kitolni, és nem kizárólag csak ide küldene menekülteket elbírálásra. Amiről nálunk félnek (hogy tele leszünk migránsokkal), egyben azt is jelentené, hogy más országok is hasonló helyzetbe kerülnének. Vagyis a népszavazás arról szólhatott volna, hogy az EU egyik országába se lehessen stb...
- A kvóta definíciója: amelyik EU tagállamban a bevándorlási probléma eléri a kritikus szintet, ott a többi tagállam "besegít" az elbírálásban. Egy 2015 szeptemberi helyzet ismételt bekövetkezte esetén a kvóta azt is jelentené, hogy elvisznek tőlünk (és nem azt, hogy hoznak).
- A népszavazás eredménye jogilag csak akkor értelmezhető, ha az a célunk, hogy szembeforduljunk az EU-val. Bircaman szerint: fontos eszköz a Brüsszel elleni harcban :). Brüsszel (ami az EU vezetését jelenti, de az EU kifejezést mégsem akarja a kormányunk szitokszóvá alakítani) nem harcol a magyarok ellen, mi miért tesszük?

$pi$ 2016.10.01. 08:12:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok: "Ez nem lehet cél, mert ez régóta így van. "

És az a célunk, hogy jövőre is így legyen. Meg utána is. Meg utána is. Az a célunk, hogy az elkövetkező években is így legyen. Azt szeretnénk elérni, hogy ezentúl is így legyen.

Világos?

William Kidd 2016.10.01. 08:20:11

Ennyi eszetlen buta embert.
- Nyugat-Europa epp a szemunk elott semmisul az idegen, iszlam invazio altal
- Orbanek belpolitikai celra hasznaljak fel ezt a eletbevagoan fontos kerdest, hazardiroznak pedig nagyon nem kene
- mindentol elvonatkoztatva, ha csak a kerdest nezzuk es latjuk mi zajlik Europa masik felen, a hazank es a gyerekeink jovojet figyelembe veve csak a NEM szavazat johet szoba.
- mivel jogkovetkezmeny nincs, de a reszveteli aranynak es valamelyik valasz aranyanak megiscsak van sulya, szembemenni nem szokas a nepakarattal.
- szerintem sem a kvota szam a lenyeg, hanem az hogy ellanallunk-e neki vagy mi is elindulunk a lejton a szakadekba. Ha megkezdodik a muszlim megszallok betelepitese Magyarorszagnak (is) vege hosszutavon.

$pi$ 2016.10.01. 08:21:53

@ednet2023: "Vagyis a népszavazás arról szólhatott volna, hogy az EU egyik országába se lehessen stb..."

Szóval tartsunk népszavazást magyarországon arról, hogy mit lehet lengyelországba meg szlovákiában? Az a demokrácia csúcsa lenne, gondolom nem buknának ki a lengyelek meg a szlovákok egy cseppet sem. :D

"a kvóta azt is jelentené, hogy elvisznek tőlünk"

Ilyen tervet az EU egyáltalán meg sem említett. Ellenben az ellenkezőjét még most is tervezik. Valahogy sikerült kijelentened, hogy elvinnének innen bevándorlókat, miközben épp arról van szó, hogy idehoznának.

"A népszavazás eredménye jogilag csak akkor értelmezhető, ha az a célunk, hogy szembeforduljunk az EU-val."

Na, hát ennek semmi értelme nincs! Mi a fene az, hogy "jogilag csak akkor értelmezhető"? Ha valaki képes jogilag értelmezni, akkor miért szűnik már meg ez a képessége, ha nem az a célja, hogy szembeforduljon az eu-val?

Amúgy szerinted az egész eu akarja a kvótát csak mi nem? Nem így van, ugye? Akkor miért mondod, hogy szembefordulunk az eu-val, a fél eu egyáltalán nem akar kvótát.

"Bircaman szerint: fontos eszköz a Brüsszel elleni harcban :)."

Brüsszel nem az EU.

"Brüsszel (ami az EU vezetését jelenti, de az EU kifejezést mégsem akarja a kormányunk szitokszóvá alakítani) nem harcol a magyarok ellen, mi miért tesszük? "

Dehogynem harcol! Idgeneket akar magyarországra telepíteni a magyarok akarata ellenére. Mi ez, ha nem harc, ez b+ a harc definíciója! Annyi csak a különbség, hogy ezúttal nem ágyúkkal meg bombázókkal vívják a harcot.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.01. 08:23:47

@$pi$: és kik is a magyarok? Akik a náci söpredék szerint azok? Egyébként meg sokszor, sok helyen említettem: az EU tagság nem egyenlő az ellopható/rabolható pénzekkel, kötelezettségekkel is jár.

$pi$ 2016.10.01. 08:34:18

@Hóhér az utolsó barátod: "és kik is a magyarok? Akik a náci söpredék szerint azok? "

Magyarok alatt itt nyilvánvalóan a magyar állampolárokat értem. Hogy hogyan jön ide a "náci söpredék", azt nem tudom, de te nyilvánvalóan beteg vagy.

"Egyébként meg sokszor, sok helyen említettem"

Ki a fenét érdekel, hogy te hányszor említesz bármit is? A náci söpredéket is említetted, semmit nem jelentenek a szavaid.

"az EU tagság nem egyenlő az ellopható/rabolható pénzekkel, kötelezettségekkel is jár."

Az EU tagság olyan kötelezettségekkel nem jár, hogy majd jól azt telepítenek ide, akit akarnak. Hazug módon úgy próbálod beállítani, mintha mindent megtehetnének velünk csak azért, mert szövetségbe vagyunk. Ez amúgy baromság, az eu tagság nem ezt jelenti.

midnight coder 2016.10.01. 08:48:36

@kvadrillio: Elfelejted, hogy a népesség a szocializmusban is csökkent. Egy időszak volt amikor egy időre megemelkedett, a Ratkó-korszak. De utána bizony ismét csak csökkent a népesség a béketáborban is.

ednet2023 2016.10.01. 08:51:32

@$pi$: Kedves Barátom! :) Óriási tévedésben vagy. Magyarország EU tagállam. A tagállamokra egyformán érvényesek az EU döntései. A rendszer nem működik úgy, hogy Magyarországra más szabályok vonatkoznak mint a többiekre. Tehát ha változtatni szeretnél a szabályokon, akkor EU szinten kell változtatnod.
Egyébként, de igen. A kvóta azt jelenti, hogy ha nálunk "durvul" el a helyzet (erre ugye volt már példa), akkor a többi tagállam besegít. Ha egyáltalán érdekelnek a tények, akkor belinkelem a kvótajavaslat pontos szövegezését.
Szómagyarázat: A népszavazás eredménye jogilag kizárólag az EU határozatának megtámadására használható. Ha nem erre használod, akkor nincs semmilyen értelme.
Egyébként, de igen (2x). A kormánypropaganda "Brüsszel" kifejezéssel azonosítja az EU döntéshozó szervezeteit, irányítóit. Én emlékszem azokra a szituációkra, hogy ha nemzetközi szinten valaki Orbánt (vagy mostanában Szíjjártót) sérti meg, az a magyarokat sértegeti. Ilyen alapon aki Brüsszelt támadja, az az EU-t támadja... :)
Nem kívánok veled vitába szállni. Ha az az elképzelésed, hogy "Brüsszel" - jelentsen ez akármit, vagy akárkiket - el szeretné pusztítani Magyarországot, de inkább az egész EU-t, akkor én inkább meghagylak ebben a hitedben. Nem hiszem, hogy van közös nevezőnk.

midnight coder 2016.10.01. 08:55:06

@ednet2023: Valójában a migráció leállítása egész Európa létérdeke. Nekünk az sem jó, ha a németek belefulladnak a migrikbe - márpedig, ha a határok nyitva vannak, akkor elég nehéz lenne őket hosszú távon itt tartani. Ugyanakkor az európai baloldal (és a legtöbb országban az úgynevezett konzervatívokat is bátran ide sorolhatod) még ma is a gyarmati idők "majd a nagy fehér ember megváltja a világot" ideológiájánál tart, és kötelességének érzi a migrik befogadását, még azon az áron is, ha ezzel elpusztítja Európa lakosságát, és pár évtizeden belül ugyanolyan pokollá teszi a kontinenst mint Szíria vagy Irak. Ezt kell(ene) megállítani Orbánnak és mindenkinek akinek még van némi józan esze az EU-ban. Persze őszintén szólva, szerintem ez teljesen utópia, pár évtizeden belül Brüsszelben Mad Max lesz, ha szavazunk, ha nem, de az ember tartozik annyival magának, hogy legalább megpróbálja.

ednet2023 2016.10.01. 09:13:05

@midnight coder: Végigolvastam amit írtál és az a kép alakult ki bennem, hogy szerinted Európában mindenki hülye, csak Orbán nem. Szerinted a németek ölbe tett kézzel nézik majd, hogy a migránsok Mad Max-et csinálnak az országból.
Annyiban adok Neked igazat, hogy matematikailag azért nem 0 az esélye annak, hogy ez így bekövetkezzen, de ahhoz tényleg Európa összes vezető országában hülye vezetőkre és az őket támogató hülye lakosságra van szükség. Azért ne ezt tekintsük a legvalószínűbb forgatókönyvnek.
Ennél azért valószínűbb, hogy egy szintig befogadják a menekülteket az országok, aztán kiteszik a megtelt táblát. A valószínűség mellett ezt tartom a legeurópaibb megoldásnak is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 09:14:22

@eöeöe:

Csak egyet lehet érteni @Pop40: válaszával. A letelepedési kötvény szerintem aljas, pofátlan közpénzlopás, hiszen a letelepedő a magyar államkincstártól is ugyanúgy megvenné a kötvényt NULLA hozammal. A haveri offshore-cégek bevonása megint csak arcpirító szemtelenség.

Ha valaki népszavazást vagy egyéb kezdeményezést tesz annak érdekében, hogy 1) jól megbüntessék Rogánt és bűntársait az eddigi lopásokért, és 2) a kötvényekből a NULLA diszkont révén származó nyereség az államhoz kerüljön, mondjuk az oktatás vagy az egészségügy támogatására - nos, akkor aláírom és mellette szavazok függetlenül attól, melyik párt a kezdeményező. Még akkor is aláírok, ha az általam olyannyira utált maszop, déká vagy hasonlók állnak mögötte. Mert nem a pártérdekeket nézem, hanem az ország érdekét.

Kár, hogy tőletek ballibáktól - nagy tisztelet a kivételeknek, mint pl. Pop40-nek - hasonló nem várható el.

Netuddki. 2016.10.01. 09:21:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod, hogy lopnak, mégis a szeklerüket tolod. Ennek ellenére teliszájjal ballibázol másokat. Ami gyakorlatilag egy szitokszó fideszes újbeszélül.
Hát kisfácán, a te jó balliba édes anyukád retkes ballibáját, azt!

morph on deer 2016.10.01. 09:23:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Az utolsó szavadban a lényeg: Szerinted."

Hát, valahol kell lennie..;)

Nem állom, amikor valaki már csak megszokásból is nyomja a szokásos hazaárulós kedvességeket, közben meg fogalma sincs, mire válaszol. Valójában tök mindegy is, hogy csak lusta, vagy csak nem tud mást...
Engem nyugodtan le lehet cseszni olyasmiért, ami igaz, ha igaz, az ilyen eset viszont csak arra jó, hogy biztosítékot kell cserélnem :)

morph on deer 2016.10.01. 09:37:43

@$pi$:
"...hogy a magyar szakemberek bírálhassák el a bevándorlási kérelmeket."

Miért, most ki a bánat dönt?
Gondolom, tudsz valamit, amit senki más, ha már egyszer hivatkozol rá..!

Kiváncsian várom, te hogy tudod, most ki dönt Magyarorszáhon a bevándorlási kérelmekről?

$pi$ 2016.10.01. 10:20:15

@ednet2023: "A tagállamokra egyformán érvényesek az EU döntései. A rendszer nem működik úgy, hogy Magyarországra más szabályok vonatkoznak mint a többiekre."

Nem mondtam, hogy ránk más szabályok lennének érvényesek. Egyszerűen jeleztem, hogy az eu nem telepíthet ide senkit, nincs rá joga. Dönteni dönthet, én is dönthetek róla, hogy te fizeted a sört, de ez semmit nem jelent.

"A kvóta azt jelenti, hogy ha nálunk "durvul" el a"

Hónapokon keresztül azt hirdette az ellenzék, hogy "dehát csak 1294 migránsról van szó". Akkor most azt állítod, hogy nem? Azt állítod, hogy a kvóta azt jelenti, bárhol "eldurvul" a helyzet akkor újabb betelepítések lesznek?

Az nagy gáz öreg, mert akkor a görögök meg az olaszok soha nem fognak semmit csinálni mi meg nem tudunk náluk védekezni ugye. Mi ez, valami migránskommunizmus? Mindenki egyenlő, mindenki szopjon azok helyett, akik lusták kerítést építeni?

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2016.10.01. 10:33:08

Miért nem keresel másik szakmát? A politológia nem akar menni.

Az EU különbözik egy helyi polgármestertől. A helyi polgármestert minden helyi szavazó érdekli. Az EU-t is érdekli minden EU-s szavazó. Igen ám, de Magyarország az EU lakosságának mindössze 1,9%-a. Ami még 100%-s támogatás mellett is lényegében a statisztikai hiba kategóriájába tartozik. Ha Pista bácsi a 26 ezer támogató aláírást nem egy 50 ezres településen teszi le, hanem egy 5 millióson, akkor a polgármester elmosolyodik, megkínálja egy kávéval és széles mosollyal szép lassan kitessékeli, hogy ne rabolja az idejét.

Másrészről, a kvóta nem azt jelenti, hogy el kell helyezni, hanem hogy el kell bírálni. A bírálat idejére kell elhelyezni (,már ha itt maradnak addig). Aztán pozitív bírálat esetén kell elhelyezni (,már ha itt maradnak utána). A negatívan elbíráltakat meg ki kell toloncolni.

Harmadrészről, abban a tévedésben vagy, hogy itt valamiféle beleegyezésről van szó. Valamiről, amit ha nem írunk alá, akkor nincs.
Rossz hírem van, mint azt meg kellett volna tanulnod, a képviseleti demokráciák nem így működnek. Úgy működnek, hogy szavazhatsz arra, hogy ki képviseljen. Aztán a képviselők szavaznak a döntésekről. Te meg tudomásul veszed őket, vagy tiltakozol ellenük és tudomásul veszed őket. A második esetben, ha szerencséd van, akkor megváltoztatják a döntésüket és akkor már nem kell tudomásul venned. Olyan viszont nincs, hogy ha a parlament hoz egy neked nem tetsző törvényt, akkor azt mondod, hogy én ezt nem fogadom el. Illetve van, de ilyenkor jönnek a hatóságok.

Reszelő Aladár 2016.10.01. 10:41:26

Engem ez a 1294 ember izgat igazán. Ezt ugye abból a 160ezerből kapnánk, amely mennyiségnek azóta több mint tízszerese jött be és kb a feléről lövése sincs a hatóságoknak, hogy hol is lehetnek.
A valahány bevándorló 0.8%-a mennyi is? 1 milliónál ez már 8000 ember 2 milliónál már 16000. Kb itt tarthatunk most.
Van ötlete valakinek, hogy ennyi embert hogyan is tervezzük letelepíteni? Megtanítjuk őket magyarul? Mégis ki? És kinek a pénzéből? Miből élnek majd?

anyadmajma 2016.10.01. 10:42:35

@morph on deer: ez a hazaáruló bolsevik geci @Kovacs Nocraft Jozsefne: nem megszokásból nyomja, hanem ez a munkája, ezért fizetik a pártközpontból őt is.
Vagy ő az egyik legnagyobb libsi a bircával az élen, mert ha nem az lenne, akkor a kurucinfón vagy a takony-média platformján lógna:) Bár legjobb lenne az emberiségnek, ha a villanyoszlopon lógnának.
Az ostoba és fanatikus embereknél nincs veszélyesebb a világra.

ednet2023 2016.10.01. 10:43:14

@$pi$: Hm. Azt hittem tudod, bocs. Leírom:
1. 2015. szeptember 22-én az EU elfogadott egy határozatot 120 + 40 ezer menekült szétosztásáról. (Görögországtól és Olaszországtól vállalták át.) Ebből Magyarországnak 306 + 988 főt kell elbírálásra átvenni. Nem én találtam ki, tény: eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=CELEX%3A32015D1601
Ezt a határozatot a V4-ek nem fogadták el és az EU Bíróságára vitték. Decemberben várható döntés.
2. 2016 májusában JAVASLAT készült további menekültek szétosztására. Ez jelenleg is csak JAVASLAT, amit több ország bírál és véleményez. Határozat nincs. És képzeld el, hogy van magyar javaslat is a szétosztási vitához: valasz.hu/vilag/itt-a-javaslat-munkaerohianyos-orszagokba-kuldenek-a-migransokat-120462

Összefoglalom. HATÁROZAT született 1294 menekülti státusz magyarországi elbírálásáról. Megy az egyeztetés a további elbírálásokról készülő JAVASLATRÓL.
A HATÁROZATOT - az EU Bírósági döntéstől függően és a népszavazástól eredményétől függetlenül -. végre kell hajtani.
A JAVASLAT az még csak javaslat. De ha akarsz, akkor harcolj ellene. Annyi azért látszik, hogy valószínűleg nem lesz konszenzus, mint az 2015.09.22-i megállapodásnál volt, és ha lesz is kvóta, akkor is nagyon enyhített kötelezettséggel.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.10.01. 10:46:44

Kedves Országos Választási Bizottság! Kérem a választási névjegyzékből való végleges törlésemet, vagy ha úgy jobban értik, akkor a leiratkozásomat. Indokom erre az, hogy álláspontom szerint, minden választás lényegét tekintve választási csalás, ahol nincs lehetőség az érvényes tartózkodom, vagy listás szavazásnál az egyiket sem akarom, szavazat megtételére. Választási csalásban való bármilyen részvételemet, vagy ahhoz való bármi kapcsolódásomat, tiltják a saját erkölcsi szabályaim. A választói névjegyzékről való törlésről kérem hivatalosan is értesítsenek. Üdvözlettel: Iván Gábor IGe az Egyik Pártra Sem Mozgalom elindítója. forrás

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 10:48:45

@Tibi !:

"Tudod, hogy lopnak, mégis a szeklerüket tolod. "

Mondd, el is olvastad, amit írtam! Bazmeg, kezdeményezz népszavazást a Fidesz lopásai ellen, és én leszek az első, aki aláírja, családostul. Sőt még aláírásokat gyűjteni is elmegyek.

Ez a ti nagy bajotok: nincs saját véleményetek, nincs saját megoldásotok semmire, mindig csak annak az ellenkezőjét szajkózzátok, amit Orbán vag ya Fidesz mond. Ha Orbán nagy hirtelen a migránsok betelepítése mellett kezdene kampányolni, rögtön amigráció és a betelepítés ellen ágálnátok. Leszarjátok Magyarország érdekeit, csak habzó szájjal Orbán ellen uszítatok akkor is, amikor Orbán éppen Magyarország érdekeit képviseli.

"Hát kisfácán, a te jó balliba édes anyukád retkes ballibáját, azt!"

Neked.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 10:54:08

@morph on deer:

"Engem nyugodtan le lehet cseszni olyasmiért, ami igaz, ha igaz"

Amit persze te döntesz el. :) Linkelj már be egy olyan kommentedet, amelyben elfogadtad a veled ellentétes véleményen álló érveit.

"az ilyen eset viszont csak arra jó, hogy biztosítékot kell cserélnem :)"

Ne a biztosítékot cseréld, hanem az agyadban futó firmware-t. Ha ez sem segít, akkor komplett hardvercsere.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 10:58:44

@Iván Gábor IGe:

"Kedves Országos Választási Bizottság! Kérem a választási névjegyzékből való végleges törlésemet, vagy ha úgy jobban értik, akkor a leiratkozásomat."

Jajjaj, de cuki vagy. Megfordult a pici szőke fejecskédben, hogy a választási névjegyzék nem mailing list, ahonnan leiratkozhatsz? A választójog állampolgári jog, amelyről nem lehet lemondani. Ellenben jogod van nem szavazni.

Amikor a maszop győzőtt, akkor is le akartál már iratkozni?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 11:01:23

@anyadmajma:

"Bár legjobb lenne az emberiségnek, ha a villanyoszlopon lógnának."

Csak a toleráns liberális ideológia nagyobb dicsőségére, mi?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 11:06:52

@Lord_Valdez:

"A negatívan elbíráltakat meg ki kell toloncolni."

Hogyan, hova? Ez a németeknek sem megy, nekünk hogyan menne? Abdullah Nopassport-Nofingerprint Allahuakhbar papírok nélkül érkezett, ki fogja visszafogadni? Görögország? Szerbia? Montenegro? Líbia? Afganisztán? Netán visszaküldenéd oda, ahonnan jött? - na de nem tudod, honnan jött.

Ez nem úgy megy, de ezt te is tudod. Attól, hogy nem adsz neki menedékjogot, még lehet oltalmazott személy, akit nem utasíthatsz ki. Olvass utána.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:21:17

@$pi$: :)) Szavazzunk arról, hogy a nap holnap is felkeljen. Nagyon okos!

Aldou Raine 2016.10.01. 11:21:41

!!!
Ez a népszavazás egy értelmetlen aktus amire tízmilliárdokat vertek el. Pár év múlva mindezért felelősségre kell majd vonni az értelmi szerzőket!

Ami a lényeg: Orbán a brüsszeli politikájához és tervezett EU karrierjéhez használja majd fel az egészet. Arra kellünk neki hogy magabiztosabban pöffeszkedhessen Brüsszelben és támogatottságot szerezzen magának! Ennyi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:24:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "népszavazást a Fidesz lopásai ellen"

:)) Fura elképzeléseid vannak. Köztörvényes bűnök ellen először is egy feddhetetelen főügyész kell. Vagy legalábbis egy nem velejéig korrupt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:29:42

@ednet2023: "a népszavazástól eredményétől függetlenül -. végre kell hajtani."

Nem. Ha a népszavazás érvényes - és nyilván a nemek győznek -, akkot az országgyűlésnek határozatot kell hoznia M.o. EU-ból való kiválására. Csak így tudja a népszavazás döntését érvényrejuttatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:33:36

@Reszelő Aladár: "Miből élnek majd?"

A te pénzedből. Mit gondolsz, 800000 cigány miből kap segélyt? És te ezer éhes száj miatt aggódsz? Nem oszt, nem szoroz.

Egyébként meg nem kell sápadni, az EU ad rá pénzt bőven.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:38:41

@midnight coder: "ha a németek belefulladnak a migrikbe"

55 milliós Németo.-nak meg se kottyan pármillió menekült. (Sőt, szükségük van rájuk, elöregedik a társadalmuk.) Merkel mama fizikus, nem hülye.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.01. 11:42:41

@$pi$: ""a kvóta azt is jelentené, hogy elvisznek tőlünk"
Ilyen tervet az EU egyáltalán meg sem említett."

Persze, mert nincs is itt menekült, akit elvihetnének. A kvóta pont az szolidaritást jelenti. Ha ide csörtetne párszázezer menekült, akkor az EU elosztaná azok között, akik nem kaptak belőlük. Ne légy már olyan fafej!

ednet2023 2016.10.01. 11:46:19

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok: Azért vannak még megoldások:
- Magyarország a menekültek fogadás helyett fizetni fog
- Az országgyűlés úgy határoz, hogy 1294 menekült jöhet. (A népszavazási kérdésben úgy lett megfogalmazva, hogy az országgyűlés hozzájárulásával)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 11:46:51

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

Igazad van, csakhogy ezek papíron NEM köztörvényes bűnök. A letelepedési kötvény pl. abszolút törvényes, csak éppen erkölcstelen. A legtöbb lopásnál, főleg a nagy összegűeknél szerintem betartják a törvényeket, helyette a törvényeket fogalmazzák meg úgy, hogy a haverok előnyt kapjanak.

Mivel tehát a hatályos törvényeket többnyire betartják, egy tisztességes főállamügyész is tehetetlen lenne. A törvényeket kell megváltoztatni, erre pedig ott van a népszavazás. Persze nem lesz egyszerű, lásd a vasárnapi zárva tartás elleni kezdeményezéseket, de ha tenni akarsz valamit, akkor nemigen van más lehetőséged. Orbán megbujtatásával sem mégy semmire, mertr akkor a másik oldal fog lopni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 11:56:32

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

"55 milliós Németo.-nak meg se kottyan pármillió menekült."

A saját korosztályukon belül már sokkal nagyobb az arányuk az egész népességen belüli arányuknál.

"(Sőt, szükségük van rájuk, elöregedik a társadalmuk.)"

Nincs ezzel semmi baj, a termelékenység is nő, nincs szükség annyi emberre. Láthatóan a szakemberhiányt sem a muzulmán bevándorlók szüntetik meg, hanem a keleti EU-tagok szakemberei.

"Merkel mama fizikus, nem hülye."

A kettő nem zárja ki egymást: Merkelschlampe "Wir schaffen das" Bundesmutti egy hülye fizikus.

Na meg akkor miért beszélt nemrég arról, hogy szeretné visszaforgatni az idő kerekét - ami tudvalevően ellentétes a mai fizikai ismeretinkkel.

Pop40 2016.10.01. 14:53:16

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

" Sőt, szükségük van rájuk, elöregedik a társadalmuk."

Aha. És ha valahol elöregszik a társadalom, akkor tökmindegy, ki migrál oda, csak migráljon. Mert a németeknek nyilván tökmindegy, hogy pl magyar mérnök, vagy analfabéta, sariahívő afgán kecskepásztor megy hozzájuk.

index.hu/kulfold/2016/09/22/550_ezer_elutasitott_meneddekkero_ragadt_nemetorszagban/

Itt látszik fényesen, hogy a jelenlegi, munkára és integrációra alkalmatlan migráns hordáknak nagyságrendekkel nagyobb a káruk, mint a hasznuk.
Valahogy kötve hiszem, hogy egy társadalom, pusztán azért, mert elöregedő, a nyakába akarná venni néhány millió integrálhatatlan középkori arab fenntartásának költségeit.

Teds 2016.10.01. 14:55:41

A szavazásról már nem is tartom érdemesnek egy szót is írni. Az viszont egyben mulatságos és ijesztő, hogy azok, akik a velük ellentétesen gondolkodókat egélhetési rettegőknek" vagy "bérrettegőknek" tartják - mennyire rettegnek egy gazdag öregúrtól.
Ennyi erővel persze retteghetnének Hugh Heffnertől is, nem csak Soros Györgytől. Persze Mr. Heffner még annyi résszat sem tett az emberiség ellen, hogy Orbán és Korporéjsön taníttatását finanszírozte volna; helyette rengeteg puncit terített az emberiség elé.
Tényleg szimpatikusabb karakter.

Pop40 2016.10.01. 15:01:42

@Aldou Raine:

Ez valóban kellemetlen, de

1, köszönd meg a hülye baloldalnak. Senki nem kényszerítette őket, hogy idióta válaszok mellett kampányoljanak, amire épeszű ember nem szavaz. Ha beállnak ők is a nem mögé, most nem lenne szó Vitya karrierjéről.

Anno "23 millió román" miatt tudtak aggódni?
Most a sariás arab kecskepásztorokkal semmi gond?

2, rühellem Vityát, de ha ezen múlik, h Európát ne árasszák el a következő ezer évre integrálhatatlan arab hordák, akár a mennybemenetelét is elnézem.
Mert Vitya a sörhasából ítélve 20 éven belül kampec lesz, de azok a hordák, akiket a tökkelütött Merkel mutti betelepített, ittmaradnak, és 1-2 generáció alatt túlszaporodják az itteni őslakosságot.

Akkor aztán jöhet a saria, meg a nők elnyomása, meg minden hasonló, amitől szép a Közel-Kelet.

Pop40 2016.10.01. 15:09:16

@Tibi !:

"Tudod, hogy lopnak, mégis a szeklerüket tolod"

Ebben az ügyben a hardcore balosok meg a hardcore fideszesek kezet is foghatnak, pont ugyanazt csinálják mindketten, csak másik irányba.

Az egyik oldal a saját veséje kilopását is megszavazná, ha Vitya arra kérné.

A másik oldal meg betelepítené ide Dzsingisz kánt is, csak keresztbe tehessen Vityának. A 2004-es "23 millió román"- történetből fényesen látszik, mennyire nem akarna a baloldal bevándorlókat, ha Vitya történetesen pártolná a dolgot.

2 hülye réteg, igazán kinyírhatnák egymást, hogy ne tegyék tönkre az értelmes többség életét középen.

morph on deer 2016.10.01. 15:36:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"...elfogadtad a veled ellentétes véleményen álló érveit."

Ha voltak érvek, akkor megesett!
Az még gyakrabban, hogy sikerült olyan pontokat találni, amelyek már elég közelről is hasonlítottak egymásra.

Viszont ha valaki csak személyeskedni meg hazaárulózni tud érvelés helyett, azzal meg sem próbálok érdemben vitatkozni, annyira felesleges.

"az ilyen eset viszont csak arra jó, hogy biztosítékot kell cserélnem :)"

Igen, mert kiverte!
Általában ritkán fordul elő, ezért említettem.

"Ne a biztosítékot cseréld, hanem az agyadban futó firmware-t. Ha ez sem segít, akkor komplett hardvercsere."

Hát, ahogy elnézem a választékot újabb firmware nincs a láthatáron. Lehet, hogy csak még nincs, de az is lehetséges, hogy nem is lesz.
Amíg ezt a hardware-t koptatom, legalább is úgy néz ki. Ez van.

eöeöe 2016.10.01. 20:58:55

@$pi$: Úgy van, hogy az állam én vagyok, nagy tévedés, ez a kormány dönt hablaty, a kormány elvileg az én akaratom hajtja végre, ők az én válaszott képviselőim. Persze itt az "én" a nép, és nem szerény személyem, és tisztában vagyok vele, mekkora baromság a képviseleti demokrácia abban a formában, ahogy űzzük. Viszont légy oly kedves mesélj már a kincstárjegyekről, és indokold meg, miért éri meg a letelepedési kötvény, leborulok majd a lábaid elé, ha bármilyen mérhető hasznot ki tudsz mutatni amivel a költségvetés gyarapszik. Komolyan mondom. Csak szerintem sajnos nincs ilyen.

eöeöe 2016.10.01. 21:02:55

@Pop40: Ezzel sajnos lehetne vitatkozni, sokaknak megéri ez a kis aprópénz némi européerségért

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.01. 21:05:44

@eöeöe:

"Persze itt az "én" a nép, és nem szerény személyem"

Az ugye megvan, hogy a nép többségi döntéssel Orbánt ültette a miniszterelnöki székbe és őt ill. a Fideszt bízta meg a kormányzáűssal. Vagyis a kormány a TE akaratodat hajtja végre.

A letelepedési kötvény egy ordas nagy csalás. Remélem, ezért még valakik börtönbe kerülnek. Tudom, majd felébredek arra, hogy belelóg a kezem a bilibe.

eöeöe 2016.10.01. 21:16:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tisztában vagyok vele, ahogy azzal is, hogy sikerült a úgy megválasztatni, hogy a "programjuk" annyi volt, hogy gyurcsány egy csicska. Aki rájuk szavazott nem döntött felelősen, mivel nem volt mi alapján. Mutass bárkit, aki nem bambán a múltba réved és azzal jön, ki mit baszott el és miért ez a jelenlegi helyzet, hanem a jövőbe tekint, és elmondja hogy mitől és hogyan lesz jobb, egyből rá fogok szavazni. Tőlem Viktor eddig elhallgatott töppedtikerszarkómája is lehet ez a valaki, akkor is rá szavazok, de ezek csak addig jutnak, hogy gyurcsány bazmeg. Ez a kár, a jobb-bal különbségtétel extra nagy kár, csak árkot ásni jó, meg a zárt gondolkodás mód az is kár.

Pop40 2016.10.02. 00:20:58

@eöeöe:

Akkor viszont szerinted a baloldal még nagyobb hülye, mint egyébként.

Mert ezek szerint ingyen jöhet bárki, de rohadjon meg, aki fizetni is akar? :DDDD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 10:29:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "a nép többségi döntéssel Orbánt ültette a miniszterelnöki székbe"

He? 40% mióta többségi? Meg csak csalással sikerült ennyi is. Meg az ilyen agymosottak szavazataival. Fel nem foghatom, hogy ennyi idióta van, akiknek 4 évig a szájukba vizelt, mégis rászavaztak 2014-ben,

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.02. 10:56:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

"He? 40% mióta többségi?"

Sose fogod fel, kiskócsag. Na de válaszolj: Tirátok hány százalék szavazott?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.02. 11:06:35

Férjurammal már reggel 7 után pár perccel szavaztunk, természetesen mindketten érvényesen és NEM-mel. Lehet fikázódni, drága ballibák.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 11:37:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor még nem lehetett szavazni a MKKP-re. Érvénytelent szavaztam. Egyedül a szavazókörzetemben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 19:12:58

Nah, orbánnak most már papírja van róla, hogy az ország népe érvényes referendumon nem utasította el a betelepítési kvótát.
süti beállítások módosítása