Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Amikor a szocialisták a kétfarkúakat überelik

2016. szeptember 15. - Herczeg Sándor

Egyre biztosabb vagyok abban, hogy a szocialisták népszavazási kampánystratégiáját egy hozzájuk álruhában beférkőzött fideszes kém írta. Vagy egy humorista. De az is elképzelhető, hogy a felkészítést az OPNI valamelyik volt betege irányította. Ez utóbbi mégsem. Akkor több ráció volna benne.

Adott egy népszavazás, melyet az MSZP szeretne elfelejtetni az emberekkel. Mintha nem is létezne. A cél: bagatellizálni az egész ügyet. Az más kérdés, hogy ha egy parlamenti párt arra sem képes, hogy egyértelmű üzenetet küldjön a választóknak, - ergo saját magát sem képes hatékonyan képviselni - akkor ne várja el, hogy elhiggyük, bennünket képes lenne. A baloldal most egy bekötött szemű, bedugott fülű és lekötözött kezű képzeletbeli figura, aki így bolyong abban a labirintusban, amit a Fidesz épített neki. Halvány fogalmuk sincs arról, hogy merre, hogyan, miként és milyen módon induljanak, s mivel a szájuk szabadon maradt, csak beszélni tudnak.

Azt pedig kár.

Ha már odáig jutottak, hogy nem tudnak világos ukázokat továbbítani saját támogatóiknak, akkor jobb lenne, ha mélyen hallgatnának és a csöndes tespedést választanák. Abban van is gyakorlatuk, hiszen elődpártjuk pontosan abban volt érdekelt, hogy az embereket kirekessze a döntéshozatalból. Az 1990 előtti, a választás demokratikus intézményrendszeréből tragikomikus bohózatot csináló időszak legfontosabb ismérve ugyan a kötelező voksolás volt, de egy jelöltből választani nem volt kifejezetten nagy próbatétel. A szocialisták megtanulták mindezt – szocializációjuk lévén nem volt nehéz – és elővették a régi fegyvert. Nem kell beleszólni, otthon kell maradni és majd dönt a Szovjetunió Kommunista Pártja, Hruscsov-Brezsnyev-Andropov-Csernyenkoa KGST, az Európai Unió.

mszp_harangozo.jpg

Harangozó Gábor levelet mutat a sajtónak Demeter Márta társaságában

(a kép forrása: Index/mszp.hu)

A számításba azonban hiba csúszott, mivel a konspiráció ősi kommunista fogásai az évtizedek alatt jobbára elfelejtődtek. Ezért eshetett meg, hogy Harangozó Gábor Somogy megyei elnök migránsok betelepítésével vádolta meg a kormánypártot, egészen pontosan Móring József Attila KDNP-s képviselőt. Tehát még egyszer: migránsok betelepítésével. Ezzel sikerült bekerülni a média fősodrába, így elérte, hogy mindenki egy olyan ügyről beszél, ami egyébként szerintük nem is létezik. Sőt, nem fontos. A kétfarkú kutyák dőlnek a röhögéstől és kérik a receptet.

Most akkor mi van?

Az MSZP olyan, mint az első osztályt kezdett kisfiú, aki kap egy osztályfőnöki figyelmeztetést, de el kívánja sumákolni. Erre mit tesz? A kinyitott ellenőrzőjét a családi vacsora kellős közepén mindenki szeme láttára kirakja az asztalra, hátha nem veszik észre. Erre nagyjából annyi esély van, mint arra, hogy a szocialisták bekötött szemmel megtalálják a helyes utat a saját választóikhoz.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr2511710111

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Népszavazol, de mire is? 2016.09.16. 10:13:00

Ezt kihagyta a Kétfarkú Kutya párt a plakátjai közül, pedig ezért vicc a szavazás. Kár 2018 utánra felhatalmazást adni az új kormánynak a migránsok betelepítésére. Ennek meg pláne.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2016.09.16. 08:58:41

Ostoba fideszesek! Ennyire hülyének nézitek a zembereket, hogy azt hiszitek még 6 év után is a maszop bűneivel takargathatjátok magatokat? Ti vagytok az ostobák, nem azok akiket félre akartok vezetni!

A tolvaj orbán banda meg dugja fel magának a nép szavaztatását! Álnna inkább elő a farbával, hogy milyen szerepe van az orbánnak a mé?szaros?lőrinc, az anikó asszony pereputtyának, a vőjének, a voldamort feleségének és egyéb haveroknak a hirtelen meggazdagodásában? De ne hamukázzon! Ha nem őkelme Magyarország mini szterelnöke, akkor ezek a zemberek se gazdagodtak volna meg ilyen hirtelen.
Erről dumáljon, ne a 3 milliárd, napi $2-ból élő nem magyarokról b.a+!

aegithalos 2016.09.16. 09:14:05

@Tibi !: Ez a cikk nem arrol szol, mennyire ertelmes az okt. 2-ai nepszavazas. Nem arrol szol, mit es hogyan loptak a fideszesek. Ez a cikk arrol szol, hogy van egy part, ami keptelen _egyertelmu_, _egyseget mutato_ es _etelemes_ reakciot adni egy egeszen konkret inputra. Atfogalmazom: ez a cikk arrol szol, hogy az MSZP impotens. Erre sokfelekepp lehet reagalni, a te reakciod az volt: DE A FIDESZ NEM AZ, ORRBA-SZAJBA DZSINAZ BARKIT, AKIN LUK VAN. Lehet, de ettol az MSZP haza tajan sok orom nem szuletik.

nick papagiorgo 2016.09.16. 09:30:38

Hát igen, az index címlapján már meg is jelent a legújabb konteó, miszerint a Fidesz igazából segíti az MSZP-t, és ezért ők úgy táncolnak, ahogy a Fidesz fütyül. És ezért balf***kodnak.
Nagyon érdekes elképzelés, a gond vele csak az, hogy ha ez így lenne, akkor az MSZP villámgyorsan elveszítené a szavazóbázisát (ki szavazna az MSZP-re, ha azok a Fidesz bábja, ugye). Egyébként ez nagy divat mostanság, hogy erre-arra a személyre vagy pártra (pl. az LMP-re, Eörsi Mátyásra stb) rámondjuk, hogy "ő is a Fidesz bábja". Ezzel sok mindent meg lehet magyarázni :)

Barbaarb 2016.09.16. 09:58:06

Az MSZP hivatalos álláspontja tudtommal, hogy ellenzik a bevándorlást, a kötelező betelepítési kvótát, de a népszavazást értelmetlennek tartják Ezzel eddig semmi gond sincs, a gond ott kezdődik, hogy a maguktól önálló álláspontot kialakítani nem tudó szavazókat befolyásolhatják az ilyen béna időzítésű béna húzások.

Potyka Kálmán 2016.09.16. 09:59:29

A "szocialisták választói" - erről most már papír is van a Závech-től - nagyobb részükben 50 feletti és nyolc általánost végzett melósok, akiket itt felejtettek a Kádár-rendszerből. Kisebb részben ugyannak a rendszernek a kedvezményezettjei.

Az 50 alatti korosztályokban 6% a szavazótáboruk.

Vagyis az ürgék egyenest a kihalás felé vezető úton tántorognak. Ehhez képest nagyjából egészében teljesen lényegtelen, hogyan - milyen rossz minőségben - kampányolnak.

Akik rájuk szavaznak azok aközött döntenek, lusták-e elmenni, ráuntak-e a hajcihőre, egyébként csak és kizárólag a bennük meglévő nosztalgia miatt szavaznak rájuk.

Kvázi a Szocialista pártot bármikor legyilkolhatná bármelyik poliitkai ellenfele, mindössze egyszer kellene szembesíteni őket azzal, hogy mennyire közük nincs a Kádár rendszerhez.

A dolgok jelenlegi állása szerint ebben részben senki sem érdekelt, részben képtelen rá az egyetlen párt, amelyik érdekelt lenne benne.

Ami semmit sem változtat a tényen, hogy nincs jövőjük.

Szóval az, hogy hogyan kampányolnak... teljesen tárgytalan.

A zombiknak végül is mindegy, hogy van-e kaja, vagy nincs.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2016.09.16. 10:14:31

Népszavazol, de mire is?

Ezt kihagyta a Kétfarkú Kutya párt a plakátjai közül, pedig ezért vicc a szavazás. Kár 2018 utánra felhatalmazást adni az új kormánynak a migránsok betelepítésére. Ennek meg pláne.

erkolcstan.blog.hu/2016/09/09/nepszavazol_de_mire_is

pamut 2016.09.16. 10:32:46

A szocik már évek óta Orbán zsebében vannak.

Orbánnak muszáj életben tartania az mszp-t, mert velük tudja ijesztgetni a híveit, illetve rájuk hivatkozva lopja el téglánként az egész országot.

Amíg Orbán és maffiája lopni akar, addig lesz mszp, mert orbán érdeke a lopási hivatkozásának megtartása.

Most lopjon a jobbikra vagy az lmp-re hivatkozva? Persze bevennék ezt is a zombik, de csak lenne egy kellemetlen kis átmeneti zavar.

desw 2016.09.16. 10:33:58

@aegithalos:

Ennek mondhatod! Szerintem @Tibi ! -t molesztálta Orbán vagy a Fidesz, mert állandóan csak ezt böfögi vissza.

pamut 2016.09.16. 10:34:46

ja, mai fideszbűnözés megvan?

Voldemort "tanácsadás" néven is tisztára mosott valami 150+ milliót.

csak a magyaroknak írtam, hogy lopják a pénzünk, a fideszesek tudom örülnek neki.

nick papagiorgo 2016.09.16. 10:41:38

@pamut:
abszolút nem kell neki életben tartania az MSZP-t, mert erre meglenne neki a DK is, élén Gyucsánnyal, a "fősátánnal". Arra ugyanúgy lehet mutogatni.

Egyébként a DK-sok is ugyanolyan hülyeségeket tudnak mondogatni: az egyik EU-s képviselőjük szerint pl. azonnal abba kellene hagyni a népszvazás előkészítését, mert Juncker lefújta a kötelező kvótákat (aztán másnap kiderült, hogy nem is). Maga Gyucsány meg azt vizonálja épp, hogy az ország tele van KGB-s, CIA-s és egyéb titkosügynökökkel, akik az épp aktuális miniszterelnököt sakkban tartják meg dróton rángatják. Arról mondjuk nem beszélt, hogy amikor ő volt a miniszterelnök, akkor őt is drótón rángatták-e? :)

Szóval akkor eszerint a DK is a Fidesz zsebében van? :)

Netuddki. 2016.09.16. 10:41:51

@aegithalos: Éééééés? Akkor mi van? A maszop mára eljelentéktelenedett, aki még mindig rajtuk hentereg az a fidesz szekerét tolja és a fidesz disznóságairól próbálja elterelni a figyelmet. Igen, Sanyi is.

Netuddki. 2016.09.16. 10:46:18

@desw: Szerintem rossz helyen kopogtatsz. @aegithalos: az előzményei alapján nem tűnik orbánfarturkásznak, ellentétben veled. Egy fidesztrollnak meg mindenki orbánfóbiás aki bírálja a gazdit. Ennyit rólad tolvaj fidesztroll...

andrásúr 2016.09.16. 10:46:33

" Tibi te bitang... " ! Nem kívánok neked mást, mint hogy a nő családtagjaid és ismerőseid a migránsok ágyasai legyenek !

Szalay Miklós 2016.09.16. 10:56:41

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.09.16. 10:57:52

Alakul a Focialista-Szocialista nagykoalíció... :)
Éljen a Kétfarkú Kutya Párt! :)

pamut 2016.09.16. 11:00:19

@nick papagiorgo: igen, könnyen lehet, de a szocik 100%.

pamut 2016.09.16. 11:01:14

@Frady Endre:

"Alakul a Focialista-Szocialista nagykoalíció... :)"

Összenő ami összetartozik......

nick papagiorgo 2016.09.16. 11:06:09

@pamut:
ezen és in gondoltkoztam már, de pl. a Brexit óta rájöttem, hogy itt nem az van, hogy ördögien gonosz emberek mesterien manipulálják a többieket, hanem arról, hogy az emberek szimplán hülyék.
Tehát a választópolgárok (tisztelet a kivételnek) a legnagyobb idióta hülyeséget is benyelik simán. A politikusok meg tényleg ennyire hülyék, illetve abban bíznak, hogy akármekkora hülyeséget is csinálnak, a választóik (akik ugye szintén hülyék) nem foglalkoznak ezzel.
Nincs itt semmi összeesküvés. A hülyeség mozgatja a világot, és kész :)

pamut 2016.09.16. 11:21:12

@nick papagiorgo: az hogy sok a hülye és az hogy - hol bénán, de sokszor profik is - manipulálják őket, ez a két dolog nem zárja ki egymást.

mellesleg pont most jött le az indexen egy hosszabb cikk arról milyen mélyen van Orbán zsebében az Mszp.:

index.hu/belfold/2016/09/16/ha_osszeomlik_az_mszp_a_fidesz_osszetakolja/

Megjegyzem ez a cikk sem ír le mindent, pl. Molnár Zsolt nyilvánvalóan a fidesz ügynöke az Mszp-ben évek óta, én még emlékszem hogy lebukott vele a választásokon hogy ő személyesen akadályozta akkor hogy a szocik egy friss, Rogánnak kínos infót előhúzzanak a kampányban.

De most már tényleg ott tartunk hogy a szocik közé beépült Orbán-ügynököknek kell életben tartani (ezt az önmagát amúgy is messze túlélt) pártot, hogy tudjanak szocizni lopás közben.
Sok milliárdot lopnak, szóval az az 1-2 millió amivel felvásároltak pár tucat szocit, nekik nevetséges aprópénz, egy kisebb Századvég-tanácsadás néven tisztára mosott lóvéból a szocik egész éves zsoldját fedezni tudják.

Netuddki. 2016.09.16. 11:26:45

@andrásúr: "" Tibi te bitang... " ! Nem kívánok neked mást, mint hogy a nő családtagjaid és ismerőseid a migránsok ágyasai legyenek !"

Hasonlókat neked is! Az arabok nem vetik meg a fiúkat se balfasz...

Netuddki. 2016.09.16. 11:28:05

@Szalay Miklós: Szerintem nem érdekel senkit a hülye linked. Ha 1000 blogba belinkeled akkor se. Sőt! Akkor még úgy se...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.09.16. 11:31:09

@pamut: Ja, bár a szociknál kevesebb a volt komcsi, mint a fociknál... :)

Csuti Ördögüző 2016.09.16. 11:35:31

Ki nem szarja le az MSZP-t már csak idős 4 osztályt végzett komcsik figyelnek rá.

Netuddki. 2016.09.16. 11:39:24

@pamut: Az orbán rohadt sok munkát belefektetett, hogy csak a fidesz legyen alternatíva a választásokon. Sajnos sikerrel.
Azzal viszont szerintem nem számolt, hogy ha csak a fidesz lesz itt egyedüli párt akkor megnő az esélye, hogy egy olyan párt jön létre aminek lesz esélye eltakarítani a különbejáratú pártját. A fidesznél pedig nem lenne nehéz fényévekkel jobb pártot gründolni, olyan mélyen ásták már magukat a fekáliába.
A fideszre a veszélyt nem a jelenlegi pártok jelentik, hanem az újak. Na, itt a válasz arra, ki ha nem a fidesz.

nick papagiorgo 2016.09.16. 11:44:05

@Tibi !:
az új pártokat majd szépen eltakarítja az mszp meg a DK, egész egyszerűen azzal, hogy beállnak melléjük támogatni :)
onnatól kezdve a kutya se szavaz rájuk

Pistike100 2016.09.16. 11:45:35

Az MSZP le van szarva, de az kétségtelen hogy egyerőle csak a Fidesz telepített le 16000-18000 embert M.o-ra! Az offshore-os (szabad fordításban "Soros-mentes" :) )
kölcsönökkel ugyanis, - családtagokat is beszámítva - ennyien kaptak letelepedési engedélyt... ! Ebben az MSZP-nek igenis igaza van. Egyébként tipikus fidesznyikos cikk: nincsenek érvek, csak össze-vissza vagdalkozás.... Ezt tanították a bértollnok iskolába? Szörnyű szinvonaltalan írás!

laji 2016.09.16. 11:46:36

Nagy szentségtörés lenne, ha az ellenzéki pártok, igazodva saját választóik igényéhez, egyszerűen csak kiadnának egy közleményt, hogy ebben az ügyben egyetértenek a kormánnyal, menjen el mindenki nemmel szavazni?!

Lehet, hogy ez erősítené a szavahihetőségüket, és legközelebb, amikor ellentmondanak a kormánynak, akkor az nagyobbat szólna...

Ben Franklin 2016.09.16. 11:54:24

@Pistike100: Igen, és?

Ki mondta hogy nem jöhetnnek ide pénzes külföldiek? Mert Orbán nem mondott semmi ilyesmit.

Én bírom a pénzes külföldieket. Amúgy turistarekord is dőlt idén azt se felejtsd el.

Szóval biztos nagyon meglepő az mszp-nek hogy a zemberek többsége nem a kakis valagú migriket választja, hanem a pénzes befektetőket+pénzes turistákat, de hát ezért van az mszp ott ahol..:)

Ben Franklin 2016.09.16. 11:56:03

@laji: Nem tökmind1 már mit csinálnak? Az MSZP meg sem éri a 2022es választást addigra minden szavazója meghal.

Tökmind1 ha már okosat nem tudnak csinálni rombolnak még egyet, utoljára. Már nem tart sokáig.

Netuddki. 2016.09.16. 11:58:42

@nick papagiorgo: Nyilván ez lenne a NER lényege. De az olyan pártokat amiket ilyen könnyen "el lehet takarítani az útból" azok meg is érdemlik. Mármint azok akik létrehozták, mert egy párt csak egy név a tagjai és a vezetése nélkül.

pamut 2016.09.16. 11:59:14

@Tibi !: Így legyen, de egyelőre az újabb pártok sem muzsikálnak valami fényesen.
meg most már olyan több száz milliárdos tőkéje, hátországa, médiabirodalma van Orbánnak, amilyen még Kádárnak se volt, hogy a demokrácia szétbaszása, és az ellenfeleik feltrancsíozásával kapcsolatos gátlásaik hiányáról ne is beszéljek... Ez egy óriási monstrum, egy, a tojásból kikelő kis pártocskának sincs sok esélye.

Netuddki. 2016.09.16. 12:05:03

@laji: Pontosan ezt akarja az orbán banda. Ha nem lesz érvényes a fideszszavazás (mégcsak véletlenül se nép) akkor az orbán nagyot bukik itt presztizsben. Főleg az EU előtt. A magyarok érdeke meg elsősorban az, hogy az EU rövid pórázon tartsa a tolvaj orbán bandát. Már sajnos csak ez a korlát Van még itt pár maradt, hogy itt bármit megtehessenek ezek a hazaáruló tetvek. Van még itt még pár lehetőség a kőkemény diktatúráig vezető úton.

aegithalos 2016.09.16. 12:06:25

@Tibi !: :DDDDD Babam, elmondanek valamit: azert mert valaki nem ert egyet veled, nota bene, hasznalja az agayt, attol meg nem lesz gyikember/orbanberenc/sorosberenc/zsido/migrans/naci/faszomtudja-eppen-mi-az-aktualis-szitokszo-itt-ott. Az egy gondolkodo ember. Tudom, felelmetes elmeny lehet talalkozbni valakivel, aki hasznalja az eszet, de lassan megszokhatnad, korulotted mindenki jobb lehet ebben.
(Vajon felfogta...?)

Netuddki. 2016.09.16. 12:06:59

@Tibi !: qrva vindóz!
Már sajnos csak ez a korlát van, hogy itt bármit megtehessenek ezek a hazaáruló tetvek. Azért van még itt pár lehetőség a kőkemény diktatúráig vezető úton.

aegithalos 2016.09.16. 12:07:57

@Tibi !: BTW, te a bedzsinazasrol a farturkaszasra asszocialsz? En nem arra gondoltam, de hat nem vagyunk egyformak. :)
(Vajon felfogta....?)

Netuddki. 2016.09.16. 12:09:37

@aegithalos: Ja, hogy ti egy IP címről kommenteltek.
Köszönöm, a jövőben hanyagoljuk egymást! Remélem használod az eszed és "gondolkodó ember" vagy, és megérted.

Netuddki. 2016.09.16. 12:15:58

@pamut: Miért ne lenne? Mekkora a fidesz támogatottsága? Max. 20%? És akkor már sokat mondtam. Akiknek meg büdös a fidesz, azoknak marad a többi., de szerintem a fideszesek közül is legalább a fele átszavazna, ha egy új, normális párt lenne, normális programmal, és ez alatt nem a demagógiát kell érteni. A fidesznek nem volt programja 2014-ben, úgy "nyert", és 2018-ban se lesz.

Ami meg a pénzkérdést illeti, az első programpont az lehetne, hogy ne közpénzből tartsuk el a pártokat. Amelyik párt nem tudja magát eltartani tagdíjakból és adományokból az megy a süllyesztőbe. Közpénzből könnyű vigéckedni a fidesznek, csak = a sikkasztással.

konrada 2016.09.16. 12:19:51

...én meg abban vagyok egyre biztosabb, hogy az ilyen blogokat DK-sok írják a kiugrott ... által fellebbentett recept szerint...

Netuddki. 2016.09.16. 12:23:39

@pamut: Mellesleg a kétfarkúnak is többször, több milka összejött totál hülyeségekre.

aegithalos 2016.09.16. 12:30:51

@Tibi !: Mi van az IP cimmel, butus? :D

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.16. 12:33:09

@nick papagiorgo:

"Nagyon érdekes elképzelés, a gond vele csak az, hogy ha ez így lenne, akkor az MSZP villámgyorsan elveszítené a szavazóbázisát (ki szavazna az MSZP-re, ha azok a Fidesz bábja, ugye)."

Akkor meg is van, ha tudsz kettőig számolni, hogy ki híreszteli ezt a konteót.

Igen ő.

nick papagiorgo 2016.09.16. 13:04:43

@Tibi !:
"ne közpénzből tartsuk el a pártokat"
ez szép gondolat, csak megvalósíthatatlan. Főleg a kispártok esetében.
Vagy többszázezres tagdíjakat kellene szedni (és akkor senki se lép be) vagy valami "tőkeerős háttérembert" (mint mondjuk Soros, vagy Putyin vagy mittudomén), aki úgy mozgatja a pártot, ahogy akarja.

Netuddki. 2016.09.16. 17:51:24

@nick papagiorgo: Akkor nem kellenek "kipártok". Úgyis csak arra jók, hogy egy nagypárt malmára hajtsák a vizet. A fidesz 2014-ben ebből a célból szórt el milliárdokat kamupártokra. Azért, hogy növelje a saját "győzelmi" arányát, a kamupártokkal szavazatokat vett el a többi valódi párttól.
süti beállítások módosítása