Mert a politika is lehet érdekes

PoliPraktika

PoliPraktika

Értelmező szótár politikusokhoz

2015. szeptember 23. - Herczeg Sándor

A Napidumák blog kiváló posztban szedte össze, hogy politikusaink igazából mire gondolhatnak, miközben nyilatkoznak egy-egy témakörben. A ciklusoktól és kormányoktól függetlenül is érvényes megállapításokat néhány kiegészítéssel bővítve teszem közkinccsé.

Igen = Nem

Nem = De

De = Nemigen

Nemigen = Egyáltalán nem

Talán = Soha

Soha = Majd később

Nem tudom = Tudom

Tudom = Titkolom

Nem nyilatkozom = Úgyis csak hazudnék

Nem érek rá = Nem tudom, mit akarsz

Ez az igazság = Színtiszta hazugság

Sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom = Igaz

Visszautasítom! = Igaz

Ez felháborító! = Igaz

Igaz = Érdektelen

Cáfolom = Tagadom

Keressük a megoldást = Fingunk sincs, hogy mi a megoldás

Erről még nincs döntés = Döntöttünk, de nem merjük még elmondani

Korrekt az együttműködésünk = Gyűlölöm

Nagyon tehetséges ember = Gyűlölöm

Mások az értékeink, de nagyra tartom = Gyűlölöm

Ismét jó a viszony = Még sincs hadüzenet

Az emberek javát akarjuk = Elvenni

Kérdezzen nyugodtan = Kitaláltam, mit hazudok

Tegyék fel a kérdéseiket! = Simán megkerülöm mindegyiket

Erre a kérdésre nem válaszok! = Nem értem a kérdést

Nem értem a kérdést = Értem a kérdést, de félek tőle

Kérdésekre nem válaszolok = Betanított segédmunkás vagyok öltönyben

Szívesen elmondom = Senkit sem érdekel

Közérdekű információ = Pártpropaganda

Igen tisztelt képviselőtársam! = Te mocskos csatornapatkány, te!

Ellenzék = Ellenség

Ellenzéki sajtó = Az ellenség sajtója

Baráti sajtó = Csicska

Független sajtó = Muhaha!

Kisemberek = Nagy szavazók

Frakciófegyelem = Zsarolás

Sajtótájékoztatót tartok = Kinyilatkoztatok

Ez nem volt korrekt! = Csalódtam benned, azt hittem, csontig benyalsz.

Nem ez lenne a sajtó dolga! = Arról volt szó, hogy nem írod meg.

napidumak.jpg

(a kép forrása: Napidumák Blog)

A minisztérium látja a problémát = Ha Ön nem szól róla, le se szarjuk

Az információt megerősítem: Kár lenne tagadni, sajnos kiderült

30 napon belül írásban válaszolok = Addigra dokumentumokkal támasztjuk alá, amiről most fogalmunk sincs

A vagyonnyilatkozatban feltüntettem = Miután kiderült, beleírtam

Túlburjánzott a bürokratizmus = Rengeteg fal állás van

Más fontos megbízatást kapott = Kirúgtuk

Érdemei elismerése mellett = Mindent elrontott, ezért rúgtuk ki

Felmentését kérte = Megkértük, hogy mondjon le

Felmentettük = Úgy rúgtuk ki, hogy a lába se érte a földet

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://polipraktika.blog.hu/api/trackback/id/tr397814152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása